SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 40% gewijzigd door Twinkly op 12-05-2010 13:43:33 ]<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>

quote:Op woensdag 12 mei 2010 13:43 schreef oeke het volgende:
Ja, ik ben benieuwd!
Over soda vond ik dit: Soda ash is Natrium Carbonaat. Gewone huishoudsoda kan ook, maar dan moet je 2-4 keer zo veel gebruiken.

Van Owlet heb ik ook dat linkje van Dharma trading gekregen.quote:Op woensdag 12 mei 2010 13:44 schreef Twinkly het volgende:
Trouwens Owlet heeft heel veel ervaring met verven!!

Same here. Ze hebben ook gewoon veel te veel kleuren, dat maakt het voor mij nog moeilijker kiezen. Hoe meer keuzes hoe perfecter ik het wil zeg maarquote:Op woensdag 12 mei 2010 13:58 schreef oeke het volgende:
De eerste keer in de doek!Klein!
Het is wel een hele mooie kleur zo.![]()
![]()
Ik ben zo ontzettend kieskeurig met kleur en materiaal, dat ik er soms niet goed van word. Dylon verf is het bij mij gewoon bijna altijd net niet. De laatste keer was al beter, niet in de machine, en kleuren mixen met verschillende zakjes. Ik ben heel benieuwd naar met procion verven. Maar ik twijfel nog even verder.![]()

quote:Op woensdag 12 mei 2010 13:12 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
och guttie, pluisje derbij
Misschien is batik wel wat voor jeVeel kleurtjes door elkaar

Dat is inderdaad een hele mooie kleur! dan heb je waarschijnlijk teveel verf gebruikt dat hij zo donkerbruin werd of niet?quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:09 schreef Twinkly het volgende:
Nog wat vergeten:
de reden dat ik voor Rose-brown van Procion koos was dat Cattie haar doek daarmee geverfd had en dat werd heel mooi
Hier gebruik ik Dylon weleens om stoffen te verven die ik weer verwerk in kostuums. Dus het geeft niet af op de huid. Het is ook veilig voor kauwende baby's die op je doek aanvallen.quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:02 schreef Asyniur het volgende:
Blijft bij jou de kleur goed Tex? Geeft hij bij bijv zweten niet af op kleding of huid?
oeke, wat is jouw ervaring met Dylon?

Hij is niet donkerbruin, meer paars/roze. Zie bijvoorbeeld deze foto:quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:16 schreef oeke het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een hele mooie kleur! dan heb je waarschijnlijk teveel verf gebruikt dat hij zo donkerbruin werd of niet?
[..]

Turkoois, mooi!quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:12 schreef Asyniur het volgende:
Maar goed nu nog bedenken hoe ik het ga doen. Want ze hadden de kleur Turquoise hier bij de drogisterij in het dorp alleen voor de wasmachine. Of kun je die ook in een teiltje/emmer doen?

Volgens mij hebben de meeste merken ook wel korte doeken. Wat vind je de vaste plekken? Zijn dat verkooppunten hier in Nederland? Die kunnen denk ik ook wel kortere maten bestellen. of anders bestel je direct bij de fabrikant.quote:Op woensdag 12 mei 2010 19:33 schreef Claudia_x het volgende:
Wat zit 'ie lekker, freecell.
Ik ben wat aan het rondkijken naar korte doeken n.a.v. de reisdoek van Twinkly die ik op bezoek heb, maar ik kan op de vaste plekken alleen standaardmaten vinden. Is het assortiment korte doeken zo beperkt en waar vind ik ze?

Je moet even kijken of die warm kan worden. 40 graden dus. (die plastic bakken van de Hema zijn in elk geval goed)quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:32 schreef Twinkly het volgende:
Ja, die van cattie is zo mooi![]()
In die kleur wil ik CP wel verven! Misschien dat ik dat wel ga durven met een verfbadje, dan kan ik zorgen dat het niet bruin wordt. Zou dat gewoon in een plastic teil/wasmand van de Action kunnen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |