Dank je dankje, heb het dan ook geleerd van de bestequote:Op zaterdag 15 mei 2010 13:07 schreef Verhuisdooske het volgende:
heh en je rugdraagskills zien er goed uit!
Zo'n dun kettinkje met een plaatje waarin zijn naam is gegraveerd. Vrij ouderwets. Ik had hem zelf ook als baby.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 21:44 schreef amaranta het volgende:
oeke wat lief.
Wat voor armbandje heeft hijj dan? Zo'n slavenarmbandje (stomme naam maar zo heten die dingen nou eenmaal)
ja dat bedoelde ik eigenlijk ook. Ik dacht dat dat een slavenarmband heette. Maar google geeft andere plaatjes. (dat komt doordat zo'n armband in het spaans esclava (=slaaf) heet.)quote:Op zaterdag 15 mei 2010 21:47 schreef oeke het volgende:
[..]
Zo'n dun kettinkje met een plaatje waarin zijn naam is gegraveerd. Vrij ouderwets. Ik had hem zelf ook als baby.
Ja, en ook leuk voor otje denk ik.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 22:00 schreef Verhuisdooske het volgende:
apart Free! en Kobussel
zal ik die Chunei kopen? kan ik Elin lekker hendig vastklikken
Weet ik niet. Ik ken chunei niet.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 22:05 schreef Verhuisdooske het volgende:
[..]
Chunei is toch hendiger voor grotere kindjes?
Nou het is best een mooi ding eigenlijk. Dus waarom niet. Ik ben benieuwd hoe hij draagt.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 22:00 schreef Verhuisdooske het volgende:
zal ik die Chunei kopen? kan ik Elin lekker hendig vastklikken
Eva heeft de haare, de naamarmband dus, van haar oma gekregen. En oma zei, nou die zal ik voor Fabian maar niet kopen hequote:Op zaterdag 15 mei 2010 22:08 schreef oeke het volgende:
[..]
Nou het is best een mooi ding eigenlijk. Dus waarom niet. Ik ben benieuwd hoe hij draagt.
Dat is ook een leuk armbandje van Tous.![]()
Mijn vriend had dat bij zijn neefje gezien 9 jaar geleden en toen gezegd dat hij dat ook wilde mocht hij ooit een kind krijgen. Zijn broer had dat onthouden.
Zal ik het dan maar in het update topic zetten?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 22:09 schreef Verhuisdooske het volgende:
Hahah, ja otje heppun staartje
maar idd, hijsmooi
en ik mag er uiteraard een doek/drager bij
ja, dikke credits voor jouw man en schoonbroer. En voor Kobus natuurlijk!quote:Op zaterdag 15 mei 2010 22:13 schreef oeke het volgende:
Stom zeg, ik vind het juist leuk voor een jongen. Maar goed af en toe denken mensen daardoor weleens dat Ko een meisje is. Pech voor hun.
Ik denk wel dat het mag. Gewoon, omdat!quote:Op zaterdag 15 mei 2010 22:16 schreef Verhuisdooske het volgende:
en ik ga straks eens overleggen met vroind wat hij ervan vindt(de chunei uiteraard
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |