Je bent aangekomen in het kippenhok van het Flora & Fauna subforum op FOK!. Hier kom je alle vaste bezoekers tegen van F&F die hier naast onzinnige en grappige gesprekken ook serieuze discussies voeren over van alles en nog wat.
Onze opperbevelhebbers
Onze vaste stamgasten
De voorgaande delen.
Ja sorry, had een blond momentje en vergat de datum waar de pm om draaidequote:Op donderdag 5 november 2009 17:15 schreef JJH het volgende:
Ah pm's.
Ik ga mezelf gewoon lekker in de wiki laten staan.
Het nummer is wel goed.quote:Op donderdag 5 november 2009 17:18 schreef MrSubtle het volgende:
Slotje. Mogen we een nieuwe, deze is kapot
Muisquote:Op donderdag 5 november 2009 17:18 schreef Muis006 het volgende:
Ik: zeg, dat ligt niet aan mij he?
Mr: nee, dat is gewoon fout.
Ik dacht al, het zal wel.quote:Op donderdag 5 november 2009 17:19 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ja sorry, had een blond momentje en vergat de datum waar de pm om draaide
Daar heb je 't dan ook wel mee gehadquote:
Dat was bewustquote:
Mijn tumor wil te snel dood en daar kunnen mijn hersenen niet mee omgaanquote:Op donderdag 5 november 2009 17:19 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Muis
Hoe kom je nou toch weer aan water in je hoofd?
quote:Op donderdag 5 november 2009 17:21 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Mijn tumor wil te snel dood en daar kunnen mijn hersenen niet mee omgaan
En de OP klopt ondertusen ook, er staat alleen nog een spatie en een v teveel in de TT.quote:Op donderdag 5 november 2009 17:20 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Daar heb je 't dan ook wel mee gehad![]()
Ja dat heb ik ook even gemist, wat ergquote:Op donderdag 5 november 2009 17:19 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Muis
Hoe kom je nou toch weer aan water in je hoofd?
Je hersenen willen geen afscheid nemen en huilen de holtes volquote:Op donderdag 5 november 2009 17:21 schreef Muis006 het volgende:
Dan leren ze dat maar snel!quote:Op donderdag 5 november 2009 17:21 schreef Muis006 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 5 november 2009 17:21 schreef JJH het volgende:
[..]
En de OP klopt ondertussen ook, er staat alleen nog een spatie en een v teveel in de TT.
*Kijkt Elies héél lief aan.![]()
Ik zal ze er binnenkort wel weer eens bijzetten.quote:Op donderdag 5 november 2009 17:22 schreef Greys het volgende:
JJH, met die vorige delen in de OP gaat het ook lekker he?
En jij maar je best er op doen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |