Ja sorry, had een blond momentje en vergat de datum waar de pm om draaidequote:Op donderdag 5 november 2009 17:15 schreef JJH het volgende:
Ah pm's.
Ik ga mezelf gewoon lekker in de wiki laten staan.
Het nummer is wel goed.quote:Op donderdag 5 november 2009 17:18 schreef MrSubtle het volgende:
Slotje. Mogen we een nieuwe, deze is kapot
Muisquote:Op donderdag 5 november 2009 17:18 schreef Muis006 het volgende:
Ik: zeg, dat ligt niet aan mij he?
Mr: nee, dat is gewoon fout.
Ik dacht al, het zal wel.quote:Op donderdag 5 november 2009 17:19 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ja sorry, had een blond momentje en vergat de datum waar de pm om draaide
Daar heb je 't dan ook wel mee gehadquote:
Dat was bewustquote:
Mijn tumor wil te snel dood en daar kunnen mijn hersenen niet mee omgaanquote:Op donderdag 5 november 2009 17:19 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Muis
Hoe kom je nou toch weer aan water in je hoofd?
quote:Op donderdag 5 november 2009 17:21 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Mijn tumor wil te snel dood en daar kunnen mijn hersenen niet mee omgaan
En de OP klopt ondertusen ook, er staat alleen nog een spatie en een v teveel in de TT.quote:Op donderdag 5 november 2009 17:20 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Daar heb je 't dan ook wel mee gehad![]()
Ja dat heb ik ook even gemist, wat ergquote:Op donderdag 5 november 2009 17:19 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Muis
Hoe kom je nou toch weer aan water in je hoofd?
Je hersenen willen geen afscheid nemen en huilen de holtes volquote:Op donderdag 5 november 2009 17:21 schreef Muis006 het volgende:
Dan leren ze dat maar snel!quote:Op donderdag 5 november 2009 17:21 schreef Muis006 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 5 november 2009 17:21 schreef JJH het volgende:
[..]
En de OP klopt ondertussen ook, er staat alleen nog een spatie en een v teveel in de TT.
*Kijkt Elies héél lief aan.![]()
Ik zal ze er binnenkort wel weer eens bijzetten.quote:Op donderdag 5 november 2009 17:22 schreef Greys het volgende:
JJH, met die vorige delen in de OP gaat het ook lekker he?
En jij maar je best er op doen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |