Topicgallery™ : |
|
|
|
Sunshower kisses... |
|
|
|
A splendid time is guaranteed for all. |
|
|
|
|
|
'De omgeving van de mens, is de medemens' |
|
C'era una volta |
|
|
|
Curiosity cultured the cat Whadda ya hear! Whadda ya say! |
|
Sunshower kisses... |
|
|
|
|
I make the fucking Wooshnoise! |
|
|
|
I have the cape. |
|
Sunshower kisses... |
|
|
|
|
|
|
|
|
"how I don't know what I should do with my hands when I talk to you how you don't know where you should look, so you look at my hands" |
|
Si non confectus non reficiat |
|
|
|
De beste Comic Fantasy schrijver Inmiddels heeft Wilders dus al 2 keer kiezersbedrog gepleegd door een zetel waarvoor hij gekozen is niet in te nemen. |
|
Ik heb altijd gelijk |
|
|
[TK] Grote opruiming PC-games |
|
|
|
|
|
Ooohoohoooh through the roof, underground Ooohoohoooh through the roof, underground |
|
|
[ Moderator ]
|
|
als ik geen engel kan zijn, dan ben ik maar een duivel Hoogachtend, Erik |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Augie is lief! |
|
|
|
If today is all we see then tomorrow seems to me is just an elusion we believe |
|
Augie is lief! |
|
|
|
If today is all we see then tomorrow seems to me is just an elusion we believe |
|
Amsterdamse mama |
|
|
|
O+ Senna O+ and when you find the one you might become remember part of me is you |
|
|
|
|
De beste Comic Fantasy schrijver Inmiddels heeft Wilders dus al 2 keer kiezersbedrog gepleegd door een zetel waarvoor hij gekozen is niet in te nemen. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
[ Developer ]
|
|
|
ZCE |
|
Let's hug it out, bitch. |
[ FOK!fotograaf ]
|
|
|
Ernest Hemingway once wrote, "The world is a fine place and worth fighting for." I believe the second part. |
|
|
|
|
|
geef me een kus, en vlug voor de laatste bus |
|
Heldin, bazin, godin. |
|
|
Een Joop zonder Jessica is als een Peppi zonder Kokki... Klik hier voor minderjarige chicks! |
|
die zag je niet aankomen he? |
|
|
|
Never despair; but if you do, work on in despair. (Edmund Burke 1729 - 1797) world's southern most Fok!-ker! |
|
Kind van de winter! |
[ Nassau Moderator ]
|
|
|
Winterklaar! |