abonnement Unibet Coolblue
pi_67943186

Deel hier je hardloopervaringen, schema's, tips en stel je vragen! Of je nou mét of zonder MP3 speler loopt.


01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 | 09 | 10 | 11 | 12 | 13 |


http://www.runinfo.nl (schema's, voeding, blessures, kledingtips enz.)
http://www.gmap-pedometer.com (afstand meten)
http://www.prorun.nl/



Abbadon - Start To Run Serie 1 - Les 18 Doel: tja...eerst maar eens die 30 minuten achter elkaar lopen
Alcarin
barreman
BlaatschaaP - Start To Run Serie 1 - Les 20 Doel: Marikenloop 5km
blessed19 - Start To Run Serie 1 Les 2 Doel: 5 km
Blik - Start to Run Serie 2 - Les 26 Doel: 10 km Fortis Singelloop Utrecht onder het u
Bob-B
Californium Start To Run Serie 1 Les 3 Doel: Net zo kunnen rennen als eer-ik en frits
Computergirl
eer-ik - Start To Run Serie 1 - les 18 Doel: eerst maar eens die 5km.
Freecell
Henkde_j
Houniet
ImHungryLetsGetATaco
it_was_me
jakkop - Start To Run Serie 1 - Les 2 Doel: Fortis Singelloop Utrecht 10 km
Jojogirl Doel: De 5k is bereikt dus nu op weg naar de 4EM en de 10k.
jojomen4
Kersje86
Leintjeuh
Lotjeb
Marurk - Start To Run Serie 2 - les 1 Doel: Op naar de 10 km.
MaxPower
Miss_S
Motorbloempje/Faithy - Start To Run Serie 2 - les 9 Doel: Zeven Heuvelen Loop op 17 November
nicomart - Start To Run Serie 1 Les 7 Doel: Rabobankloop Alblasserdam 10km wedstrijd
Patsy_Stone
Principessa.Farfallus Start To Run Serie 1 Les 7 Doel: 31 december 5 km in 30 minuten rennen!
progje
Quinazoline
Sanderrrr
Sjeen
Sport_Life - Doel: 10 km in 40 minuten, 21,1km in 1,5 uur.
vrolijke-frits Start To Run Serie 2 Doel: Volgend jaar de 20 van Alphen.
Ymke Start To Run Serie 1 - Les 7 Doel: Hardlopen zonder te hobbelen
Ynske
YPPY


De OP is hier te vinden.

[ Bericht 0% gewijzigd door vrolijke-frits op 12-04-2009 13:32:08 ]
Coolest trailer ever
Cafeïne is the shoehorn to my colon!
Rock, paper, scissors
Mijn Reviews
pi_67943187
Hier verder
Coolest trailer ever
Cafeïne is the shoehorn to my colon!
Rock, paper, scissors
Mijn Reviews
pi_67943204
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 18:36 schreef eer-ik het volgende:

[..]

Niet?
Bij mij staan ze wel als podcast maar dat was gewoon standaard al...
quote:
Op zondag 12 april 2009 09:37 schreef vrolijke-frits het volgende:

[..]

Heb jij enig idee hoe ik dat ook kan krijgen?
Coolest trailer ever
Cafeïne is the shoehorn to my colon!
Rock, paper, scissors
Mijn Reviews
pi_67943233
Lekker weer om te hardlopen. Ik heb de hardloopschoentjes al regelmatig uit de kast getrokken
  Moderator / Redactie Sport zondag 12 april 2009 @ 09:56:31 #5
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_67943272
Straks maar eens les 9 gaan lopen van Evy .
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  zondag 12 april 2009 @ 10:12:58 #6
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_67943458
Ik zou vandaag les 3 gaan lopen van serie 2 maar ik twijfel een beetje. Had tijdens de vorige les ook al last van een plek in m'n bovenbeen en dat lijkt er niet beter op geworden. Tijdens het lopen was het weg, maar daarma kwam het keihard weer terug. NU zwakt het wel wat af, maar of rust of juist wel lopen het beste is weet ik dus niet.
pi_67943690
Tvp'tje..

Morgen weer verder met les 13 denk ik...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_67943913
quote:
Op zondag 12 april 2009 10:12 schreef Jojogirl het volgende:
Ik zou vandaag les 3 gaan lopen van serie 2 maar ik twijfel een beetje. Had tijdens de vorige les ook al last van een plek in m'n bovenbeen en dat lijkt er niet beter op geworden. Tijdens het lopen was het weg, maar daarma kwam het keihard weer terug. NU zwakt het wel wat af, maar of rust of juist wel lopen het beste is weet ik dus niet.
Gewoon even dokter raadplegen (na het weekend dan)

Mag ik ook in de OP trouwens? Heb net les 2 van start to run gedaan

Was ontzettend rustig trouwens, ben maar 1 man tegengekomen.

Hoe doen jullie dat qua route trouwens bij Evy? Het is me nu beide keren niet gelukt om precies weer thuis uit te komen. Ik keer nu gewoon halverwege om (doe ik liever niet, voor de afwisseling) maar nog ben ik te ver van huis. Zal eerder te vroeg moeten zijn, aangezien je op het eind meer rent.

EDIT: Ik heb nu 2 routes uitgezet via pedometer, 1 van 4,5 km en 1 van 5, maar daar kom ik gewoon nog niet aan in die lessen. Zit nu beide lessen op ongeveer 3 km.

[ Bericht 5% gewijzigd door jakkop op 12-04-2009 11:00:06 ]
Eins, zwei, hoeplakai.
pi_67944125
ik heb een klein rondje, en als ik daar niet mee uitkom, dan loop ik nog een paar blokken verder...

Ik zit nu ook op het punt dat ik een stuk overhoud op het kleine rondje, maar nog niet ver genoeg ren voor het grote rondje.. Ik denk dat ik straks wel overstap, en wat ik vorig jaar deed weer ga doen: gewoon de les overnieuw starten voor het laatste stukje..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_67944422
Ik doe nu op het eind wat op eigen gevoel, eergisteren was dat een minuutje hardlopen, vandaag een minuutje hardlopen en een minuutje wandelen. Lijkt me verder geen probleem.

En trouwens, heeft hardlopen veel invloed op je gewicht? Ik keek vandaag even en woog 2 kilo minder dan vrijdag (niet dat ik dat normaal iedere 2 dagen check hoor ) De omstandigheden waren wel iets anders, (minder kleren, 's ochtends ipv 's avonds) maar lijkt me niet dat dat 2 kilo verschil maakt. En heb niet zo'n zin om af te vallen, m'n BMI is nu nog okee, maar kmoet niet veel lichter worden.
Eins, zwei, hoeplakai.
pi_67944502
quote:
Op zondag 12 april 2009 11:23 schreef jakkop het volgende:
Ik doe nu op het eind wat op eigen gevoel, eergisteren was dat een minuutje hardlopen, vandaag een minuutje hardlopen en een minuutje wandelen. Lijkt me verder geen probleem.

En trouwens, heeft hardlopen veel invloed op je gewicht? Ik keek vandaag even en woog 2 kilo minder dan vrijdag (niet dat ik dat normaal iedere 2 dagen check hoor ) De omstandigheden waren wel iets anders, (minder kleren, 's ochtends ipv 's avonds) maar lijkt me niet dat dat 2 kilo verschil maakt. En heb niet zo'n zin om af te vallen, m'n BMI is nu nog okee, maar kmoet niet veel lichter worden.
Op het moment dat je hardloopt, verbrand je natuurlijk calorieën die weer kunnen worden aangeboord uit je reserves. Maar als je spiermassa groter wordt, (het is niet waar dat spieren meer wegen dan vet) dan blijft je gewicht wel redelijk op het huidige niveau, mits je niet minder gaat eten natuurlijk.

En dat extra lopen kan absoluut geen kwaad, zolang je maar ervoor zorgt dat je enigszins een cooling down hebt (1 minuut wandelen in jouw geval) zodat je niet meteen naar 0 teruggaat.
Coolest trailer ever
Cafeïne is the shoehorn to my colon!
Rock, paper, scissors
Mijn Reviews
pi_67944963
quote:
Op zondag 12 april 2009 09:49 schreef vrolijke-frits het volgende:

[..]


[..]


bij mij was het net andersom. omdat het podcast waren, herkende mijn mp3 speler het niet.

alle files selecteren, rechtermuisknop en dan eigenschappen kiezen. daatne op het tweede tabblad het gerne op podcast zetten (bij mij staat het nu op hardlopen.)

dat zou volgens mij goed moeten werken.
pi_67945403
Mag bij mij in de OP dit er bij: Fortis Singelloop Utrecht 10 KM



Qua conditie nog erg ver van me af, maar het is een maandje na dat ik de 10 km zou moeten kunnen lopen, en ik leg mijn lat graag erg hoog, zodat ik er makkelijk onder door kan lopen.
Eins, zwei, hoeplakai.
pi_67945536
quote:
Op zondag 12 april 2009 11:53 schreef blessed19 het volgende:

[..]

bij mij was het net andersom. omdat het podcast waren, herkende mijn mp3 speler het niet.

alle files selecteren, rechtermuisknop en dan eigenschappen kiezen. daatne op het tweede tabblad het gerne op podcast zetten (bij mij staat het nu op hardlopen.)

dat zou volgens mij goed moeten werken.
Klinkt niet alsof je het over een Mac hebt (rechtermuisknop) maar ik heb net ook al eens geprobeerd om het genre te veranderen, wil vooralsnog niet helpen. Eerdaags maar eens kijken dan. Thanks anyway.
Coolest trailer ever
Cafeïne is the shoehorn to my colon!
Rock, paper, scissors
Mijn Reviews
pi_67945559
quote:
Op zondag 12 april 2009 12:13 schreef jakkop het volgende:
Mag bij mij in de OP dit er bij: Fortis Singelloop Utrecht 10 KM



Qua conditie nog erg ver van me af, maar het is een maandje na dat ik de 10 km zou moeten kunnen lopen, en ik leg mijn lat graag erg hoog, zodat ik er makkelijk onder door kan lopen.
Volgende keer even tegelijk met je naam erbij zetten hè! Nu ben ik al voor de 1243e keer de OP aan het veranderen
Coolest trailer ever
Cafeïne is the shoehorn to my colon!
Rock, paper, scissors
Mijn Reviews
pi_67945618
Eins, zwei, hoeplakai.
pi_67945877
quote:
Op zondag 12 april 2009 12:19 schreef vrolijke-frits het volgende:

[..]

Volgende keer even tegelijk met je naam erbij zetten hè! Nu ben ik al voor de 1243e keer de OP aan het veranderen


ik wil voor de 5 km gaan, nu bezig met les 2...
pi_67945889
quote:
Op zondag 12 april 2009 12:18 schreef vrolijke-frits het volgende:

[..]

Klinkt niet alsof je het over een Mac hebt (rechtermuisknop) maar ik heb net ook al eens geprobeerd om het genre te veranderen, wil vooralsnog niet helpen. Eerdaags maar eens kijken dan. Thanks anyway.
wil het befaamde Itunes je niet verder helpen??
  zondag 12 april 2009 @ 13:08:46 #19
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_67946813
Hallo . Ik ben ook alweer een tijdje bezig met Evy. Mag ik ook in de OP? Heb gisteren les 20 gerend van serie 1 en mijn doel is op 17 mei de Marikenloop 5km te lopen .
pi_67947130
quote:
Op zondag 12 april 2009 12:31 schreef blessed19 het volgende:

[..]

wil het befaamde Itunes je niet verder helpen??
Nog even niet, maar ik ben er ook niet met mijn volledige aandacht bij.
Coolest trailer ever
Cafeïne is the shoehorn to my colon!
Rock, paper, scissors
Mijn Reviews
  zondag 12 april 2009 @ 13:33:11 #21
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_67947357
Heeft iemand trouwens een linkje naar Evy serie 2 voor mij?
pi_67947391
quote:
Op zondag 12 april 2009 13:08 schreef BlaatschaaP het volgende:
Hallo . Ik ben ook alweer een tijdje bezig met Evy. Mag ik ook in de OP? Heb gisteren les 20 gerend van serie 1 en mijn doel is op 17 mei de Marikenloop 5km te lopen .
Kan je zelf veranderen
quote:
Op zondag 12 april 2009 13:33 schreef BlaatschaaP het volgende:
Heeft iemand trouwens een linkje naar Evy serie 2 voor mij?
http://www.bongercorp.com/start2run
  zondag 12 april 2009 @ 13:36:27 #23
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_67947437
quote:
Op zondag 12 april 2009 13:34 schreef Fipomacher het volgende:

[..]

Kan je zelf veranderen
[..]

http://www.bongercorp.com/start2run
Super, dankjewel! .
  zondag 12 april 2009 @ 13:37:53 #24
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_67947478
Ah, te laat .
pi_67947504
Zijn jullie allemaal hardlopers die 1 bepaalde schema volgen? Of ook 'standaard'hardlopers?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')