abonnement Unibet Coolblue
  zondag 19 oktober 2008 @ 10:58:06 #1
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_62499331


Vervolg van:
H&M #40
H&M #39
H&M #38
H&M #37 Nieuwe collectie!
H&M #36 sale sale sale!
H&M #35 - Summer!
H&M #34 - Fashion Time, Basics & Marimekko
H&M #33 - Spring news
H&M #32 - FASHION AGAINST AIDS
H&M #31- Nieuwe collectie!
Marimekko goes H&M #30
H&M #29 - Met nu al een voorjaarscollectie!
H&M #28
H&M #27
H&M #26
H&M #25 - Nieuwe Divided collectie
H&M #23 - Met eindelijk een nieuwe collectie!
H&M #22
H&M #21
H&M #20
H&M #19
H&M #18 - H&M loves Kylie
H&M #17
H&M #16
H&M #15
H&M #14
H&M #13: Get ready for 'M by Madonna'
H&M #12
H&M #11: Spring/Summer Collection 2007
H&M #10
Gift of the Day at H&M #9
H&M #8: Gekkenhuis voor Viktor & Rolf
Viktor & Rolf love H&M: A short love affair #7
H&M, Just can't get enough #6
Madonna & crew love H&M #5
De H&M, nu ook shop online #4
De H&M #3
De H&M #2
De H&M

andere H&M topics:
Comme des Garçons meets H&M
Roberto Cavalli for H&M #2
Roberto Cavalli for H&M
H&M lanceert Kylie-collectie in China
COS, nieuwe keten van H&M
Viktor & Rolf for H&M [9 nov. in store, 13 nov. online]
Miuccia Prada doet H&M
H&M Solange Azagury-Partridge
Stella McCartney for H&M
Elio Fiorucci for H&M
H&M by Karl Lagerfeld

H&M site:
hm.com


veelgestelde vragen:


  • Je eigen model samenstellen, zo weet je altijd of dat ene mooie kledingstuk jou wel staat…waar kan ik dat vinden?
    De pasmodule is te vinden via de hoofdpagina hm.com onder 'inspiration' en door op 'dressingroom' te klikken.

  • Kun je dingen toevoegen of annuleren aan je bestelling indien die nog niet geleverd is?
    Toevoegen: plaatsen in de kassamand, vervolgens het bestelproces doorlopen.
    Annuleren: aantal op 0 zetten en uitvoeren waarna de bestelling is geannuleerd. Een toevoeging geplaatst 5 dagen na de originele bestelling kan gezien worden als een losse bestelling.

  • Een vraagje; heb net besteld en kwam er daarna ineens achter dat ik nergens de kortingscode in heb kunnen vullen! Waar staat dat normaal? Erg jammer dat ik nu de 10% misloop.... Er stond bij stap 1 boven dat je dit bij stap 2 aan kon geven maar heb net nog een keer gecheckt; ik kan dat niet vinden!! Grrrrrrr...
    Je kunt je bestelling nog annuleren.
    1: mijn pagina
    2: nog niet geleverde artikelen
    3: aantal op 0 zetten
    4: uitvoeren
    Vervolgens bestelling opnieuw uitvoeren. Kortingscode voor stap 1 invullen.


  • Wat betekent 'voorgemelde zending niet aangetroffen:manco...Zwolle'?
    Dan is de bestelling nog in Zweden, of onderweg naar Nederland.

  • Hoe lang duurt het ongeveer vanaf het moment dat het in behandeling is genomen tot de levering?
    In behandeling houdt in dat ze bij H&M de spullen zijn aan het verzamelen en inpakken. Pas als er onderweg staat, dan kun je het pakketje volgen met track&trace. Het is niet echt te voorspellen hoe lang het gaat duren. Soms heb je het binnen 3 dagen soms duurt een meer dan een week.

  • Mijn zending is vandaag gesorteerd in het sorteercentrum in Zwolle. Betekent dat dan dat ik het morgen in huis heb?
    Ja.

  • Nog even een vraagje voor de ervaren bestellers, als een paar dingen later worden geleverd en je wilt de rest al meteen hebben, dan hoef je toch geen 2 keer de verzendkosten te betalen.. of wel?
    Nee.

  • Eerst stond er dat mijn bestelling begin januari zou worden geleverd en nu zie ik ineenkeer bij mijn pagina dat het pas half januari wordt geleverd terwijl alles gewoon wel op voorraad was. Hoe kan dat?
    Mogelijk:
    - is de betaling van je vorige bestelling nog niet binnen, of
    - is je retourzending nog niet aangekomen in Zweden, of
    - is het een combinatie van deze 2 dingen.
    M.a.w. je zit momenteel boven je limiet.

  • Kun je ook terugsturen als het niet bevalt en krijg je je geld dan terug?
    Je kunt het terugsturen als je het aan huis bezorgt krijgt, maar dan moet je het wel bij het postkantoor afgeven. Je hoeft pas te betalen als je je bestelde artikelen houdt; als je niks houdt hoef je alleen een euro te betalen voor retourkosten; verzendkosten vervallen dan. Als je dingen terugstuurt maar ook dingen zelf houdt, moet je wèl verzendkosten erbij betalen. Staat allemaal op de factuur die je bij je bestelling ontvangt.

  • Ik heb een deel van mijn bestelling binnen gekregen, maar er zitten wat dingen bij die niet passen. Hebben jullie ervaring met het terugbrengen naar de winkel?
    Ik heb mijn spullen teruggebracht in Maastricht, toen was de winkel net voor het eerst geopend, en dat ging prima. Je moet wel je formulier dan meenemen, dan moeten ze invullen. Het stuk met de giro eraan krijg je terug.

  • Als je spullen retour wilt sturen, kun je die dan afgeven op het postkantoor?
    Klopt! En als je een maandfactuur hebt verrekenen ze het daarmee.

  • Vraagje, ik heb online iets besteld en wil het retourneren. Dit kan bij mijn Kialapunt. Hoe lever je het dan in? Kun je het in een willekeurige zak of envelop doen? Of kan het in de doos waar het in zat?
    Gewoon in de doos waar het in zat + de retourneer-sticker erop plakken.

  • Ik heb mijn bestelling teruggestuurd en wat ik wil ruilen ingevuld op de bon. Weet iemand hoe lang het ongeveer duurt voordat ik het zal ontvangen?
    De klantenservice vertelde mij dat het circa 2 weken duurt voordat je retourpakket is verwerkt in Zweden. En dan moeten de nieuwe items dus nog weer worden opgestuurd.

    Kortingscodes
    7939 voor 10% korting op de artikelen met uitzondering van de outlet spulletjes
    7970 is de nieuwe nieuwsbriefcode voor 25% korting op 1 artikel, geldig t/m 31-07
    7889 voor ¤5 korting.
    1304 doet ook nog wel eens ¤5 korting.
    7848 Korting 10,-
    7921 Korting 10,-

    > Kortingscodes zijn beperkt combineerbaar... Je kunt niet 2 kortingscodes invullen die beide een percentage korting bieden. Je kunt wel een percentatie combineren met een korting in de vorm van een vast bedrag.



    [ Bericht 0% gewijzigd door Mylene op 19-10-2008 11:48:03 ]
  • I never look back, darling. It distracts from the now.
      zondag 19 oktober 2008 @ 10:58:24 #2
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_62499334
    Ik blijf dingen bestellen, echt heel erg.
    Mn zending van half oktober was trouwens uitgesteld tot eind oktober, ben benieuwd hoe dat zal gaan.. Maar wat ik heb besteld:
    Grijze broek (had ik ook al in het groen/bruin):


    Pyjama:

    Ook nog eentje van snoopy, blauwe broek + shirt, maar die kan ik niet meer vinden op de site

    Vest:


    Truitje:


    Sjaals:



    Dus ja. En er zal vast nog wel wat bij komen.

    Oh, en ik ben de # vergeten in de titel
    I never look back, darling. It distracts from the now.
    pi_62499406
    Manco . En dan is het even klaar met bestellen denk ik .
    So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
      zondag 19 oktober 2008 @ 11:11:17 #4
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_62499481
    quote:
    Op zondag 19 oktober 2008 11:05 schreef Addict89 het volgende:
    Manco . En dan is het even klaar met bestellen denk ik .
    Leuk he, jezelf elke keer voor de gek houden
    I never look back, darling. It distracts from the now.
    pi_62499582
    Begrijp ik nou goed dat iemand die rode jas ook in het zwart had gezien?
    Als het pannen van daken waait
    Als het gras naar je voeten graait
    Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
    pi_62499598
    Niemand weet wanneer de nieuwe collectie komt? ongeveer?
    Voices tell me I'm the shit.
    pi_62499609
    quote:
    Op zondag 19 oktober 2008 11:11 schreef Enfermera het volgende:

    [..]

    Leuk he, jezelf elke keer voor de gek houden
    .
    So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
    pi_62499728
    Het is wel heel erg, ik heb tegen mezelf gezegd dat ik maandagochtend mag bestellen (omdat alles dan lekker bijgevuld is) en ik kan nu al niet wachten *bloos*
    I had a signature once. It was awful.
    pi_62499856
    Die broek staat er nog steeds niet bij, van de week maar een keer naar de stad dan
    pi_62500319
    quote:
    Op zondag 19 oktober 2008 11:21 schreef melanie_the_miss het volgende:
    Niemand weet wanneer de nieuwe collectie komt? ongeveer?
    Ben ik ook naar benieuwd...
    Klussen deel 1 en 2
    pi_62500543
    tvp
    know'm sayin?
    ×
    word? word.
    pi_62500645
    quote:
    Op zondag 19 oktober 2008 11:20 schreef shmoopy het volgende:
    Begrijp ik nou goed dat iemand die rode jas ook in het zwart had gezien?
    Toen ik gisteren die rode zocht, stond hij er ook nog in het zwart in alle maten behalve 36, die is dan wel snel weg of het is een foutje in het systeem.
    Tap tap tap
    pi_62500698
    quote:
    Op zondag 19 oktober 2008 10:41 schreef Miracle_Drug het volgende:

    [..]

    Ik vind hem behoorlijk warm en geloof me, ik ben een koukleum. Hij kriebelt wel in m'n nek moet ik zeggen maar niet overdreven storend. De maat valt gewoon normaal denk ik. Ik zie weleens wat dingetjes die jij koopt, en daarom denk ik dat dit echt een jas voor jou is


    Rotterdam is vandaag inderdaad open, zoals elke zondag
    .
    Ik twijfel nog wel, want ik heb laatst ook al een jas gekocht maar die is niet erg warm, meer iets voor de herfst (alleen de herfst is nu weer te warm voor die jas, lekker ingewikkeld). En ikj had bij Intersport een leuke jas gezien van Protest, maar ik vind zo'n knalrode jas ook erg leuk . Met een witte sjaal of deze:

    En matching wanten
    Tap tap tap
    pi_62501195
    tvp
    pi_62502050
    quote:
    Op zondag 19 oktober 2008 12:36 schreef CherryLips het volgende:

    [ afbeelding ]
    En matching wanten
    [ afbeelding ]
    Schattig .

    Die zwarte jas hadden ze laatst in Eindhoven in de winkel hangen.
    pi_62502085
    Ik heb net voor het eerst een bestelling geplaatst bij H&M, ben benieuwd wanneer het binnenkomt. Er stond levering eind oktober.
    pi_62502130
    quote:
    Op zondag 19 oktober 2008 12:34 schreef CherryLips het volgende:

    [..]

    Toen ik gisteren die rode zocht, stond hij er ook nog in het zwart in alle maten behalve 36, die is dan wel snel weg of het is een foutje in het systeem.
    Ah, dank je, dan waag ik het er op, morgen meteen voor ik naar m'n werk ga even checken, want ik zie steeds alleen maar de rode staan, en ik wil 'm.
    Als het pannen van daken waait
    Als het gras naar je voeten graait
    Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
    pi_62502172
    ik had paar weken terug mijn eerste bestelling geplaatst op een zondag en had het meteen de eerstvolgende vrijdag binnen (5 dagen)..
    pi_62502401
    quote:
    Op zondag 19 oktober 2008 13:53 schreef WeMan het volgende:
    ik had paar weken terug mijn eerste bestelling geplaatst op een zondag en had het meteen de eerstvolgende vrijdag binnen (5 dagen)..
    Bijzonder snel had ik laatst ook (met mijn zoveelste bestelling). Maandag besteld en dezelfde week vrijdag had ik het al.
    pi_62503265
    quote:
    Op zondag 19 oktober 2008 14:03 schreef Deliah het volgende:

    [..]

    Bijzonder snel had ik laatst ook (met mijn zoveelste bestelling). Maandag besteld en dezelfde week vrijdag had ik het al.
    heb je toen veel of weinig besteld, want ik had namelijk maar 1 vest besteld misschien dat het daarom zo snel ging.
    het kan ook denk ik in je voordeel werken als je in het weekend of maandagochtend besteld.
    pi_62504466
    jammer dat de knitware half uitverkocht is die zijn leuk!
    Strawberry Flavour..
    pi_62504538
    quote:
    Op zondag 19 oktober 2008 14:35 schreef WeMan het volgende:

    [..]

    heb je toen veel of weinig besteld, want ik had namelijk maar 1 vest besteld misschien dat het daarom zo snel ging.
    het kan ook denk ik in je voordeel werken als je in het weekend of maandagochtend besteld.
    Het was een pak van 200 euro .
      zondag 19 oktober 2008 @ 17:10:42 #23
    157000 -Rebelle
    Let's go get lost
    pi_62506828
    jeuh nog 4 maanden en mn h&m verbod wordt opgeheven
    pi_62506889
    quote:
    Op zondag 19 oktober 2008 15:31 schreef Deliah het volgende:

    [..]

    Het was een pak van 200 euro .
    ik bedoel qua het aantal dingen die je hebt besteld..
    quote:
    Op zondag 19 oktober 2008 17:10 schreef -Rebelle het volgende:
    jeuh nog 4 maanden en mn h&m verbod wordt opgeheven
    no kidding.. hoe had je dat verbod gekregen dan en voor hoeveel maanden in totaal?
    kan je dan eigenlijk een ander account aanmaken?
    pi_62509935
    Ik ga morgen een paar dingen naar de gewone winkel terugbrengen, klopt het dat je dan een waardebon krijgt? Op zich niet erg, kan ik gelijk iets anders uitzoeken
    Klussen deel 1 en 2
    pi_62509973
    quote:
    Op zondag 19 oktober 2008 17:13 schreef WeMan het volgende:

    [..]

    ik bedoel qua het aantal dingen die je hebt besteld..
    10 stuks.
      zondag 19 oktober 2008 @ 20:51:02 #27
    224140 Nantes
    Mommy to be!
    pi_62512522
    quote:
    Op zondag 19 oktober 2008 19:20 schreef sheonlydreams86 het volgende:
    Ik ga morgen een paar dingen naar de gewone winkel terugbrengen, klopt het dat je dan een waardebon krijgt? Op zich niet erg, kan ik gelijk iets anders uitzoeken
    Dat klopt idd!

    Mijn vest is nog niet in behandeling genomen, dus ik heb snel even deze panty eraan toegevoegd .



    <3.



    Die vind ik trouwens ook heel leuk, maar ik heb maat 34/36 nodig en die is uiteraard uitverkocht .
      zondag 19 oktober 2008 @ 21:07:18 #28
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_62512948
    Die maillot heb ik ook, in het grijs, is echt geweeeldig.
    I never look back, darling. It distracts from the now.
      zondag 19 oktober 2008 @ 21:09:47 #29
    224140 Nantes
    Mommy to be!
    pi_62513019
    Ms een rare vraag, maar heb je een aanfoto? . En valt hij wel normaal of groter uit?
      zondag 19 oktober 2008 @ 21:19:20 #30
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_62513280
    Nantes, had je het over die maillot?? Of niet? Nouja ik zeg het toch maar hoe ie bij mij zit: Ik heb normaal XS/S, heb die maillot in S en die zit echt perfect Niet te strak, niet te los, goeie lengte (ben 1.66) en zakt niet af enzo.
    I never look back, darling. It distracts from the now.
      zondag 19 oktober 2008 @ 21:24:58 #31
    224140 Nantes
    Mommy to be!
    pi_62513425
    quote:
    Op zondag 19 oktober 2008 21:19 schreef Enfermera het volgende:
    Nantes, had je het over die maillot?? Of niet? Nouja ik zeg het toch maar hoe ie bij mij zit: Ik heb normaal XS/S, heb die maillot in S en die zit echt perfect Niet te strak, niet te los, goeie lengte (ben 1.66) en zakt niet af enzo.
    Haha ja, was vergeten je te quoten .
    Ik heb maat 38 van broeken dus ik denk dat ik de M gewoon neem dan, en dan maar hopen dat de lengte mee zal vallen (ben 1.75m).

    Zie je ook je huid er doorheen trouwens? Dat vind ik wel mooi namelijk, of is het echt zo'n maillot waar je niets doorheen ziet?
    pi_62513428
    quote:
    Op zondag 19 oktober 2008 12:36 schreef CherryLips het volgende:

    [..]

    .
    Ik twijfel nog wel, want ik heb laatst ook al een jas gekocht maar die is niet erg warm, meer iets voor de herfst (alleen de herfst is nu weer te warm voor die jas, lekker ingewikkeld). En ikj had bij Intersport een leuke jas gezien van Protest, maar ik vind zo'n knalrode jas ook erg leuk . Met een witte sjaal of deze:
    [ afbeelding ]
    En matching wanten
    [ afbeelding ]
    Hey die zijn leuk zeg, leuker dan gewoon wit denk ik
    pi_62513598
    quote:
    Op zondag 19 oktober 2008 21:07 schreef Enfermera het volgende:
    Die maillot heb ik ook, in het grijs, is echt geweeeldig.
    die wil ik ook ja alleen hopen dat ie niet snel kapot gaat... (wat ik altijd heb met panties..)
    Strawberry Flavour..
      zondag 19 oktober 2008 @ 21:32:06 #34
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_62513613
    quote:
    Op zondag 19 oktober 2008 21:24 schreef Nantes het volgende:

    [..]

    Haha ja, was vergeten je te quoten .
    Ik heb maat 38 van broeken dus ik denk dat ik de M gewoon neem dan, en dan maar hopen dat de lengte mee zal vallen (ben 1.75m).

    Zie je ook je huid er doorheen trouwens? Dat vind ik wel mooi namelijk, of is het echt zo'n maillot waar je niets doorheen ziet?
    Maakt niet uit
    Ja idd, dat zit denk wel oke En anders kan je 'm altijd nog terugsturen!
    Ik heb zelf nu alleen de grijze (bruine zit in bestelling ), maar daar zie je mn huid niet zo doorheen. Wel iets, maar het schijnt niet heel veel door.
    I never look back, darling. It distracts from the now.
      zondag 19 oktober 2008 @ 21:37:57 #35
    224140 Nantes
    Mommy to be!
    pi_62513767
    quote:
    Op zondag 19 oktober 2008 21:32 schreef Enfermera het volgende:

    [..]

    Maakt niet uit
    Ja idd, dat zit denk wel oke En anders kan je 'm altijd nog terugsturen!
    Ik heb zelf nu alleen de grijze (bruine zit in bestelling ), maar daar zie je mn huid niet zo doorheen. Wel iets, maar het schijnt niet heel veel door.
    Haha, verslaafde! Ik denk dat die andere kleuren wel wat beter zijn, want dan zie je de details beter, maar ik zal het wel zien als ie binnen komt .

    Iemand deze top nog gezien in de H&M?



    Zo ja: waar en hoeveel kost ie?
    Ik vind hem zo leuk . Mocht iemand hem weg doen in maat XS dan houd ik me aanbevolen!
      maandag 20 oktober 2008 @ 08:00:24 #36
    157000 -Rebelle
    Let's go get lost
    pi_62520589
    quote:
    Op zondag 19 oktober 2008 17:13 schreef WeMan het volgende:


    no kidding.. hoe had je dat verbod gekregen dan en voor hoeveel maanden in totaal?
    kan je dan eigenlijk een ander account aanmaken?

    haha weet ik niet ik kom nooit op die site maar ik mag de winkel niet meer in
      maandag 20 oktober 2008 @ 08:07:39 #37
    224140 Nantes
    Mommy to be!
    pi_62520631


    Yay, ik heb hem in 36! Morgen even voor de creme proberen .
    pi_62520688
    quote:
    Op zondag 19 oktober 2008 13:52 schreef shmoopy het volgende:

    [..]

    Ah, dank je, dan waag ik het er op, morgen meteen voor ik naar m'n werk ga even checken, want ik zie steeds alleen maar de rode staan, en ik wil 'm.
    En ik heb 'm!

    Bedankt voor de tip nog.
    Als het pannen van daken waait
    Als het gras naar je voeten graait
    Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
    pi_62526147
    TVP mijn bestelling staat op eind november geloof ik

    Wel zo fijn, kan ik er nieuwe dingen in gooien mocht ik nog iets leuks vinden
    pi_62527112
    Die jas verkoopt volgens mij als een tiet, dus ik heb hem even besteld nu mijn maat er nog tussen stond . Altijd een mooi excuus ('Maar het was de laatste!!!').
    Heb ook die sjaal en wantjes erbij gedaan, die zijn half november leverbaar (voor de mensen die nog iets zoeken om bij de bestelling te gooien voor november ).
    Tap tap tap
      maandag 20 oktober 2008 @ 13:36:29 #41
    224140 Nantes
    Mommy to be!
    pi_62527140
    Ik moet echt wat dingen eruit gooien, heb me weer eens laten gaan vanochtend .
    pi_62527784


    Hopelijk gaat het nu weg goed
    pi_62529731
    Ik ga eens uitproberen of deze broek de perfecte lengte heeft voor mijn 1,60m:
    pi_62529952
    quote:
    Op maandag 20 oktober 2008 15:20 schreef Deliah het volgende:
    Ik ga eens uitproberen of deze broek de perfecte lengte heeft voor mijn 1,60m:
    [ afbeelding ]
    tenzij je echt korte benen hebt krijg je hier denk ik een heel raar 7/8e effect mee.... Ben zelf ook 1m60 en die 7/8e komen ook net boven mijn enkels. De doodenkele keer dat ik een gewone broek bij de H&m koop moet er ook een zoom in
    I had a signature once. It was awful.
    pi_62533273
    quote:
    Op maandag 20 oktober 2008 15:29 schreef zoeperzazke het volgende:

    [..]

    tenzij je echt korte benen hebt krijg je hier denk ik een heel raar 7/8e effect mee.... Ben zelf ook 1m60 en die 7/8e komen ook net boven mijn enkels. De doodenkele keer dat ik een gewone broek bij de H&m koop moet er ook een zoom in
    Op die foto lijkt het alsoftie net boven de enkels komt en ik hoopte dat ie voor mijn lengte dan net goed zit. Omdat die modellen vaak 1,75 á 1,80m zijn.



    Het is idd lastig met die lengte, gelukkig hebben ze in de winkel (in Eindhoven) gewoon spijkerbroeken met lengtemaat 30.
    pi_62536914
    30 is voor mij vaak nét weer te hoog, zeker omdat ik altijd hakken draag en dan is het niet zo charmant..... dus meestal heb ik 32 met een zoom of kapot getrapt van onderen....
    I had a signature once. It was awful.
      maandag 20 oktober 2008 @ 20:21:41 #47
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_62537539
    Ik ben gezwicht.. heb een leuke pyjama besteld:



    Bij mn bestelling die al stond van bijna 150 euro..
    I never look back, darling. It distracts from the now.
    pi_62537729
    quote:
    Op maandag 20 oktober 2008 20:21 schreef Enfermera het volgende:
    Ik ben gezwicht.. heb een leuke pyjama besteld:
    [ afbeelding ]


    Bij mn bestelling die al stond van bijna 150 euro..
    die is echt cute!

    Heb hem een tijdje geleden cadeau gedaan aan een vriendinnetje
      dinsdag 21 oktober 2008 @ 09:30:14 #49
    224140 Nantes
    Mommy to be!
    pi_62547341
    Ik word gek van dat onderhoud van de H&M . Ze verschuiven de tijden steeds, argh!
    pi_62547763
    quote:
    Op maandag 20 oktober 2008 08:16 schreef shmoopy het volgende:

    [..]

    En ik heb 'm!

    Bedankt voor de tip nog.
    dus nu heb jij ook die jas?

    hij is fijn
    Ja doei.
    pi_62547907
    Nouhou, is m'n bestelling in behandeling, kan ik niks meer toevoegen!! Alsof ze anders zo snel zijn, pfffft....
    I had a signature once. It was awful.
    pi_62548188
    Ik had gisteren dus die jas besteld maar ik had nog een bestelling staan voor eind oktober dus ik dacht, jeej, scheelt weer verzendkosten. Maar nee, die van eind oktober die er al een maand stond was zaterdag ineens in behandeling genomen .
    Tap tap tap
    pi_62551892
    quote:
    Op dinsdag 21 oktober 2008 09:52 schreef motorbloempje het volgende:

    [..]

    dus nu heb jij ook die jas?

    hij is fijn
    Droeg je die jas toevallig op station Eindhoven afgelopen maandag?
    pi_62551999
    Nope ben al heel lang niet in eindhoven geweest
    Ja doei.
    pi_62552070
    quote:
    Op dinsdag 21 oktober 2008 13:02 schreef motorbloempje het volgende:
    Nope ben al heel lang niet in eindhoven geweest
    Iemand die veel op je lijkt dus en dezelfde jas heeft.
      dinsdag 21 oktober 2008 @ 17:02:37 #56
    118556 RandomMoron
    our common boredom
    pi_62558652
    ik heb een t-shirtje besteld...en dat was in nalevering..

    maar hij staat op de verzonden/geleverd site zonder track and trace...hoe zit dat?
    pi_62559514
    Past door de brievenbus, dus geen T&T.
    So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
      dinsdag 21 oktober 2008 @ 17:46:49 #58
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_62559641
    quote:
    Op maandag 20 oktober 2008 20:28 schreef Zonnebril het volgende:

    [..]

    die is echt cute!

    Heb hem een tijdje geleden cadeau gedaan aan een vriendinnetje
    Echt he! Ben superblij. Heb echt 3 pyjama's besteld, want ik scheurde laatst uit mn pyjamabroek Niet omdat ie te klein was, gewoon omdat ie oud was gok ik.. Echt zo'n onwijze scheur bij mn kruis XD Mn vriend vond het wel komisch neukgat..
    I never look back, darling. It distracts from the now.
    pi_62576927
    quote:
    Op maandag 20 oktober 2008 08:00 schreef -Rebelle het volgende:

    [..]

    haha weet ik niet ik kom nooit op die site maar ik mag de winkel niet meer in
    hoezo mag je de winkel niet in.. heb je geshoplift
    pi_62583395
    Grrr, ik snap niets van H&M! Vandaag een shirtje binnen gekregen wat eigenlijk pas half november zou komen! En de andere bestelling staat al 3 dagen in Manco?
    pi_62597186
    Ik heb de jas . In het rood . Ik voel me net roodkapje maar hij is leuheuk. Heb gelijk m'n bestelling geannuleerd, ik had hem toch in de verkeerde maat besteld. M'n huidige jas is maatje 38 en deze rode had ik in 42 nodig . Maar er kan nog een lekkere dikke trui onder. Ze hingen er nog zat in de filialen in Den Haag (moest wel even van filiaal switchen ivm maat die ze in de ene winkel niet hadden en in de ander wel). Nu nog kijken welke sjaal erbij kan, want die blij gestreepte pluist als de ziekte, die hadden ze vanmiddag ook in de winkel.
    Hij is wel errug warm, hopelijk wordt het dus lekker koud.
    Tap tap tap
    pi_62605788
    Comme de Garcons collectie is online.. is het nou de hele collectie die je op de website ziet of maar een gedeelte?
    pi_62605917
    welke jas is dat dan CL?
    I had a signature once. It was awful.
    pi_62605999
    quote:
    Op donderdag 23 oktober 2008 10:58 schreef zoeperzazke het volgende:
    welke jas is dat dan CL?
    Ik gok die rode met die capuchon, die ik in het zwart besteld heb.

    @Cherry: welke maat heb jij normaal gesproken, want de mijne is nog in bestelling en ik wil graag weten hoe groot of klein ie valt, dan kan ik misschien nog switchen.
    Als het pannen van daken waait
    Als het gras naar je voeten graait
    Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
    pi_62606268
    De jas is idd warm

    maar kan er met 38 nog wel een trui onder al vraag ik me af of met deze jas een vestje niet genoeg is

    Zweet me iig nu de pestpokke op de fiets 's ochtends, maar moet en zal hem aandoen: dit is nu mijn enige goed passende jas
    Ja doei.
    pi_62606304
    Die jas valt een beetje ruimer in maat 38 dan verwacht, ik heb hem laatst in de winkel gepast, nou istie daar weer uitverkocht.
    pi_62611770
    quote:
    Op donderdag 23 oktober 2008 11:02 schreef shmoopy het volgende:

    [..]

    Ik gok die rode met die capuchon, die ik in het zwart besteld heb.

    @Cherry: welke maat heb jij normaal gesproken, want de mijne is nog in bestelling en ik wil graag weten hoe groot of klein ie valt, dan kan ik misschien nog switchen.
    ik heb normaal gesproken 38 of 40, afhankelijk van het merk. maar de 40 zat me gewoon echt te strak om m'n boezem en zulke memmen heb ik niet eens . Maat 42 is eigenlijk weer een tikkie te groot maar dat eet ik er wel weer aan maar liever iets te groot dan te klein. Ik lijk wel een beetje op Roodkapje .
    Tap tap tap
    pi_62612091
    Oh, mooi, dat komt goed uit, want ik heb de 40 én 42 besteld, en ik zit ook zo'n beetje tussen de 38/40 in.
    Als het pannen van daken waait
    Als het gras naar je voeten graait
    Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
    pi_62612692
    Oh, ik heb totaal géén tetten, vandaar dat ik in 38 pas
    Ja doei.
    pi_62612853
    oh ja, wanneer komt de H&M-dezelfde-jassen-meet?
    Ja doei.
    pi_62613027
    Ja, leuk zo'n meet, maar hoe herkennen we elkaar?
    Als het pannen van daken waait
    Als het gras naar je voeten graait
    Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
    pi_62613282
    Ja doei.
    pi_62613362
    wel in januari ofzo hoor, ik leg het echt af in die jas .
    Tap tap tap
    pi_62616891
    Vanmiddag maar weer eens naar een echt HM geweest ipv de online shop!
    Schade viel mee gelukkig, sokken, string(etje)s, overkneekousen en oh ja nog meer string(etje)s
    pi_62629503


    Zojuist besteld
    How old were you when you first let a man make love to you?
    Next, who was he? Next, how did you feel at the time?
    What did you feel, what did you think, were you pleased, frightened, ecstatic, disgusted?
    pi_62634312
    Wat is dat rechtse??
    I had a signature once. It was awful.
    pi_62634671
    quote:
    Op vrijdag 24 oktober 2008 09:52 schreef zoeperzazke het volgende:
    Wat is dat rechtse??
    Lijkt me een lekkere warme muts
    pi_62638240
    quote:
    Op vrijdag 24 oktober 2008 10:08 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:

    [..]

    Lijkt me een lekkere warme muts
    Inderdaad een heerlijk warme muts!
    How old were you when you first let a man make love to you?
    Next, who was he? Next, how did you feel at the time?
    What did you feel, what did you think, were you pleased, frightened, ecstatic, disgusted?
    pi_62648056
    Ik ben boos op de H&M

    Een paar weken geleden heb ik erg enthousiast kleren besteld en één rokje van de site vond ik echt helemaal geweldig Bestellen lukte helaas niet, want hij was uitverkocht...
    Inmiddels was ik bijna over dit verdriet heen, tot er gisteren een mini-H&M-catalogus bezorgd werd en wat zag ik daarin? Dat rokje! Dus probeer ik dat rokje te bestellen, helemaal hoopvol dat er een nieuwe lading binnen is gekomen in het Grote Magazijn, maar wat zie ik? Hij staat niet eens op de website...en m.b.v. artikelnummer krijg ik wederom te lezen: dit artikel is uitverkocht

    Mijn een beetje hoop geven met zo'n foto in de catalogus...tsss...
    pi_62688269
    Pfft Ging vandaag even naar H&M, ik wilde even kijken of ik wat spullen kon vinden die ik in bestelling heb staan, dat ik dat weer uit de bestelling kon gooien. Maar helemaal niets ervan was er, nog geen slip

    Wel vond ik een leuke sjaal, paraplu en blouse.. Ik keek naar de rij bij de kassa en dacht 'laat maar, ik zoek wel online'. Maar uiteraard niets ervan online te vinden
    pi_62688396
    ik heb bij mijn bestelling geen overzicht meer van wat ik besteld heb + retoureitiket, klopt dat?? Ik wil het merendeel terugsturen maar hoe ik dat ga doen....
    I had a signature once. It was awful.
    pi_62690346
    weet iemand of deze rok ;




    ook in de winkel te krijgen is?
      zondag 26 oktober 2008 @ 21:47:32 #83
    197437 Psych-case
    The good kinda crazy
    pi_62702398


    Iemand die deze al heeft?
    Hoe valt ie?
    I don't suffer from insanity I enjoy every minute of it!
    pi_62705064
    quote:
    Op zondag 26 oktober 2008 21:47 schreef Psych-case het volgende:
    [ afbeelding ]

    Iemand die deze al heeft?
    Hoe valt ie?
    Heel lief zacht truitje, maar het valt nogal kort.
    pi_62711057
    Oh maar dit is nieuw:



    Godverdegodver, nog steeds niet in behandeling dus Nouja, dan gooi ik 'm maar ook in 36 erbij...
      maandag 27 oktober 2008 @ 13:41:43 #86
    197437 Psych-case
    The good kinda crazy
    pi_62717142
    quote:
    Op zondag 26 oktober 2008 22:57 schreef Deliah het volgende:

    [..]

    Heel lief zacht truitje, maar het valt nogal kort.
    Hmmm zou voor mij nog wel eens handig zijn want ik heb niet zo'n groot bovenlijfje en truitjes vallen bij mij altijd te lang! Nou ga morgen de stad afshoppen en daarna nog ff onlineshoppen!
    I don't suffer from insanity I enjoy every minute of it!
    pi_62720173
    quote:
    Op vrijdag 24 oktober 2008 17:50 schreef SterreMarit het volgende:
    Ik ben boos op de H&M

    Een paar weken geleden heb ik erg enthousiast kleren besteld en één rokje van de site vond ik echt helemaal geweldig Bestellen lukte helaas niet, want hij was uitverkocht...
    Inmiddels was ik bijna over dit verdriet heen, tot er gisteren een mini-H&M-catalogus bezorgd werd en wat zag ik daarin? Dat rokje! Dus probeer ik dat rokje te bestellen, helemaal hoopvol dat er een nieuwe lading binnen is gekomen in het Grote Magazijn, maar wat zie ik? Hij staat niet eens op de website...en m.b.v. artikelnummer krijg ik wederom te lezen: dit artikel is uitverkocht

    Mijn een beetje hoop geven met zo'n foto in de catalogus...tsss...
    Welke was 't dan? Kort, zwart, van wol ofzo?

    Ik ben vreemdgeweest heb drie bestellingen bij Esprit uitstaan. Wat een hoerenwinkel is dat trouwens Koop ik een spijkerbroek in de winkel, 90 euro (belachelijk, maar hij dééd iets voor me ). Kom ik thuis, ga met mijn stomme kop de site tjekken, is ie daar in de sale. 60 euro en een andere zwarte broek die ik had gepast OOK.

    Alleen had ik die andere dus al besteld, met korting, toen wilde ik die spijker ook, kreeg ik geen korting meer Toch maar besteld, want het scheelde dus 30 euro.

    Vanmorgen een helder moment Beide broeken opnieuw besteld, adres van mijn ouders opgegeven, en weer korting. Ik krijg nu dus twee broeken voor 87 euro.

    Gelukkig berekenen ze geen verzendkosten en kan ik die andere bestelling ook gratis terugsturen. En moet ik die ene broek nog in de winkel terugbrengen. Wat een gedoe. Volgende keer weer gewoon H&M
    "Why does being a librarian make her even hotter?"
    "They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
      maandag 27 oktober 2008 @ 16:36:34 #88
    197437 Psych-case
    The good kinda crazy
    pi_62722498
    quote:
    Op vrijdag 24 oktober 2008 17:50 schreef SterreMarit het volgende:
    Ik ben boos op de H&M

    Een paar weken geleden heb ik erg enthousiast kleren besteld en één rokje van de site vond ik echt helemaal geweldig Bestellen lukte helaas niet, want hij was uitverkocht...
    Inmiddels was ik bijna over dit verdriet heen, tot er gisteren een mini-H&M-catalogus bezorgd werd en wat zag ik daarin? Dat rokje! Dus probeer ik dat rokje te bestellen, helemaal hoopvol dat er een nieuwe lading binnen is gekomen in het Grote Magazijn, maar wat zie ik? Hij staat niet eens op de website...en m.b.v. artikelnummer krijg ik wederom te lezen: dit artikel is uitverkocht

    Mijn een beetje hoop geven met zo'n foto in de catalogus...tsss...
    Ik zou ook boos zijn, helemaal omdat een vriendin en ik de H&M catalogus onze fashionbible noemen!!!
    I don't suffer from insanity I enjoy every minute of it!
    pi_62730963
    beetje suf vraagje maar weten jullie heel toevallig of H&M stropdassen/strikken verkoopt voor kids en dan ook nog in het wit of bruin.
    pi_62741919
    OHJOOOO nieuwe site
      dinsdag 28 oktober 2008 @ 09:33:49 #91
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_62742500
    Vette layout man! Echt cool!
    En ik heb EINNNNNNNNDELIJK die leuke trui kunnen bestellen van winter knits;

    Jeujjj

    Eigenlijk kan ik niet tegen wol, maar hier kan je makkelijk een lange T onder doen, dus dat vind ik errug leuk
    I never look back, darling. It distracts from the now.
    pi_62742741
    quote:
    Op maandag 27 oktober 2008 15:24 schreef Syrena het volgende:

    [..]

    Welke was 't dan? Kort, zwart, van wol ofzo?
    Deze:



    Nu staat ie potverdorie weer wel op de site, maar is 'ie alleen leverbaar in donkergrijs
    pi_62743162
    Site is mooi geworden.
    pi_62743645
    Het is inderdaad wel een verbetering .
    Tap tap tap
    pi_62743676
    Wat een mooie site zo.
    So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
    pi_62743724
    quote:
    Op dinsdag 28 oktober 2008 09:33 schreef Enfermera het volgende:
    Vette layout man! Echt cool!
    En ik heb EINNNNNNNNDELIJK die leuke trui kunnen bestellen van winter knits;
    [ afbeelding ]
    Jeujjj

    Eigenlijk kan ik niet tegen wol, maar hier kan je makkelijk een lange T onder doen, dus dat vind ik errug leuk
    Oeh, die is gaaf! Ik heb echter al een bestelling staan van 155 euro.. Ligt als het goed is al op de mat, ben gisteren niet thuis geweest. Dus maar even niet meer bestellen, kost allemaal al genoeg.

    Site is inderdaad wel erg mooi geworden.
    pi_62746476
    het valt me op dat veel artikelen die op waren weer aangevuld zijn, zo lijkt het.. weliswaar levering sommige artikelen half december
    pi_62746602
    Leuk hoor, die site. Maar beter zetten ze er nieuw spul op. En dan heb ik het niet over die Comme des Garcons wanmode.
    know'm sayin?
    ×
    word? word.
    pi_62746651
    quote:
    Op dinsdag 28 oktober 2008 11:55 schreef alors het volgende:
    Leuk hoor, die site. Maar beter zetten ze er nieuw spul op. En dan heb ik het niet over die Comme des Garcons wanmode.
    +1
    pi_62748442
    De lay-out is echt veel beter zo!! Alleen dé top die ik wil is verdorie aaaaltijd uitverkocht in maat S in poeder! Zelfs 's ochtends vroeg!
    How old were you when you first let a man make love to you?
    Next, who was he? Next, how did you feel at the time?
    What did you feel, what did you think, were you pleased, frightened, ecstatic, disgusted?
    pi_62748542
    quote:
    Op dinsdag 28 oktober 2008 12:57 schreef GLITCH. het volgende:
    De lay-out is echt veel beter zo!! Alleen dé top die ik wil is verdorie aaaaltijd uitverkocht in maat S in poeder! Zelfs 's ochtends vroeg!
    misschien zou je eens langs moeten gaan bij een aantal winkels.. ik heb vorig een keer een truitje in de winkel gekocht die op internet allang was uitverkocht.
    pi_62748904
    Kvind die nieuwe layout een beetje wehkampy . Hebben ze nog wat aan die kortingscodes invoerbalken gesleuteld?
    pi_62751064
    Ik krijg vandaag een brief in de bus dat m'n bestelling bij een Kiala-punt opgehaald en betaald moest worden.
    1) Waarom? en
    2) Welke bestelling?
    Tap tap tap
      dinsdag 28 oktober 2008 @ 14:45:13 #104
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_62751784
    quote:
    Op dinsdag 28 oktober 2008 10:22 schreef Laniboekje het volgende:

    [..]

    Oeh, die is gaaf! Ik heb echter al een bestelling staan van 155 euro.. Ligt als het goed is al op de mat, ben gisteren niet thuis geweest. Dus maar even niet meer bestellen, kost allemaal al genoeg.

    Site is inderdaad wel erg mooi geworden.
    XD Mijn bestelling is inmiddels al 220 euro Echt heel erg.
    Maar deze trui moest en zou ik hebben.
    Idd, nu ga ik ECHT niks meer bestellen.
    I never look back, darling. It distracts from the now.
      dinsdag 28 oktober 2008 @ 16:05:57 #105
    115121 Arizona
    The Grand Canyon State
    pi_62754589
    Lente-preview catalogus binnen
    Er staan leuke dingen in
    I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
    I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
    For you and I
      dinsdag 28 oktober 2008 @ 16:15:34 #106
    123170 alors
    zlata1234
    pi_62754924
    quote:
    Op dinsdag 28 oktober 2008 16:05 schreef MaLo het volgende:
    Lente-preview catalogus binnen
    Er staan leuke dingen in
    Ik niet, en ik krijg em ook niet

    [ Bericht 5% gewijzigd door alors op 28-10-2008 16:21:21 ]
    know'm sayin?
    ×
    word? word.
    pi_62756558
    quote:
    Op dinsdag 28 oktober 2008 16:05 schreef MaLo het volgende:
    Lente-preview catalogus binnen
    Er staan leuke dingen in
    Oeh, dan moet ik 'm één dezer dagen ook krijgen
    pi_62759465
    Nieuwe lay-out

    Ik krijg ook geen lente-preview catalogus, aangezien ze mij en m'n moeder niet gemaild hebben
    pi_62762805
    Wie heeft er nog kortingscodes?

    Die van de OP werken niet meer!
    pi_62763323
    quote:
    Op dinsdag 28 oktober 2008 14:45 schreef Enfermera het volgende:

    [..]

    XD Mijn bestelling is inmiddels al 220 euro Echt heel erg.
    Maar deze trui moest en zou ik hebben.
    Idd, nu ga ik ECHT niks meer bestellen.
    Mijn bestelling was vandaag binnen. Alles helemaal goed op een truitje na maar die was toch maar 13 euro ofzo. Die ruil ik wel om in de winkel voor iets anders. Nu kan ik weer lekker dingen op mijn verlanglijstje gooien om die pas na maanden een keertje te kopen.



    Ik verander iedere week wel weer van verlanglijstje totdat ik de ultieme lijst gevonden heb en dat bestel ik dan in een keer (als alles op voorraad is dan he).
    pi_62763400
    OMG ik krijg nu deze melding en hierdoor kan ik m'n bestelling niet afronden: Ongeldige rabat kombinatie, neem contact op met klantenservice a.u.b.

    Is m'n account nu geblokkeerd ofzo
    pi_62763704
    quote:
    Op dinsdag 28 oktober 2008 20:48 schreef AJ187 het volgende:
    OMG ik krijg nu deze melding en hierdoor kan ik m'n bestelling niet afronden: Ongeldige rabat kombinatie, neem contact op met klantenservice a.u.b.

    Is m'n account nu geblokkeerd ofzo
    Yup Klantenzeurvies bellen of 'n nieuw account aanmaken.
    "Why does being a librarian make her even hotter?"
    "They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
    pi_62764251
    quote:
    Op dinsdag 28 oktober 2008 20:56 schreef Syrena het volgende:

    [..]

    Yup Klantenzeurvies bellen of 'n nieuw account aanmaken.
    Kan ik niet gewoon mailen?
    pi_62764815
    mijn account was na twee dagen weer vrijgegeven, zonder mailtje te hebben gestoord oid .
    Tap tap tap
    pi_62764838
    dubbel
    Tap tap tap
    pi_62765024
    quote:
    Op dinsdag 28 oktober 2008 21:24 schreef CherryLips het volgende:
    mijn account was na twee dagen weer vrijgegeven, zonder mailtje te hebben gestoord oid .
    Oh dan wacht ik wel...ik heb slechte ervaringen met die klantenservice van hun

    Kreeg je hetzelfde bericht als ik?
    pi_62765131
    quote:
    Op dinsdag 28 oktober 2008 21:30 schreef AJ187 het volgende:

    [..]

    Oh dan wacht ik wel...ik heb slechte ervaringen met die klantenservice van hun

    Kreeg je hetzelfde bericht als ik?
    Toen ik iets bij m'n bestelling wilde gooien krijg ik de melding 'ongeldige rabat' en kon ik niets meer met m'n bestelling, ik kwam er gewoon niet in. Twee dagen later was het opgeheven. Ik had meerdere kortingscodes gebruikt, die hebben ze gewoon allemaal weggehaald.
    Tap tap tap
    pi_62766548
    quote:
    Op dinsdag 28 oktober 2008 21:33 schreef CherryLips het volgende:

    [..]

    Toen ik iets bij m'n bestelling wilde gooien krijg ik de melding 'ongeldige rabat' en kon ik niets meer met m'n bestelling, ik kwam er gewoon niet in. Twee dagen later was het opgeheven. Ik had meerdere kortingscodes gebruikt, die hebben ze gewoon allemaal weggehaald.
    Ja die kortingscodes van de OP werken niet meer, dus wou ik een andere proberen. Maar toen kreeg ik dus die melding

    Ik wacht wel 2 dagen dan...het heeft toch geen haast
    pi_62766568
    dat leuke truitje van 2 voor 10 euro is er alleen nog in S en XS

    en ik heb 'n M nodig
    Ja doei.
    pi_62766724
    Mijn IE loop vanavond steeds vast en dit heb ik nog nooit gehad...
    Ik blame dus alles on the vernieuwde H&M site

    @ MoBlo, anders bestel je toch een S, misschien valt het mee
    En anders morgenvroeg ff kijken en hopen dat het bijgevuld is!
      dinsdag 28 oktober 2008 @ 22:23:01 #121
    123170 alors
    zlata1234
    pi_62766974
    Pakje gesorteerd
    know'm sayin?
    ×
    word? word.
    pi_62767030
    probeer anders in FireFox

    nah ik kijk idd morgen wel even en anders bestel ik maar S wie weet past het toch een beetje ben toch nog aan het afvallen
    Heb ook nog twee truien gezien die ik wil hebben



    en

    een andere die niet op de site te vinden is

    en dit vest



    maar zoveel geld wil ik helemaal niet uitgeven
    Ja doei.
    pi_62767189
    @ MoBlo, En niet zo'n beetje ook!! Ik volg de Slank topics al een heule tijd, dus weet dat je goed aan het afvallen bent Vandaar dat ik denk dat je ook in een sje past (is volgens H&M toch een 36/38

    Zolang ik de HM site niet open is er niets aan het handje met IE...Firefox doe ik niet aan
    Dus ik bestel morgenvroeg maar weer iets
    pi_62767381
    nah, S zit vaak onder mn borsten vrik strak. Heb een redelijk brede borstkas naar verhouding en vind het dan niet mooi als mn toch al niet zo grote tieten er dan nog een klein bobbeltje onder hebben zitten

    maar kan ze altijd nog ergens onder doen, dus zijn ze iig niet weg, ook in S niet denk ik

    morgen maar mn weeksalaris wat meer op maken
    Ja doei.
    pi_62767465
    quote:
    Op dinsdag 28 oktober 2008 16:05 schreef MaLo het volgende:
    Lente-preview catalogus binnen
    Er staan leuke dingen in
    Oke, gooi de codes van mooie kleding dan maar eens online !
    pi_62767560
    lente??

    bedoelen we niet herfst?? die heb ik iig gisteren gehad

    en hoe zit dat met codes? staan die dingen niet standaard in de online shop??
    Ja doei.
    pi_62767772
    Ik heb een tijd geleden ook de lente catalogus aangevraagd, dus denk toch echt dat het de lente is!!
    De najaarscatalogus had ik ook al in juli geloof ik

    Nee de lente-collectie kun je niet zien want die staat nog niet online
    je kunt wel dmv het bestelformulier dingen bestellen als je de code weet....vaak krijg je dan al een foto te zien van het item dat je besteld
    pi_62768068
    ok

    nah, ik winkel nooit en weet niets van mode, laat staan van collecties

    houd het wel bij de herfstgids die ik gehad heb
    Ja doei.
    pi_62772250
    @MoBlo, ze zijn er weer
    pi_62772257
    oeh dank!!

    edit:

    maar dan moet de site het wel doen!
    Ja doei.
    pi_62772287
    er staat nog steeds dat M uitverkocht is
    Ja doei.
    pi_62772301
    Oh, ik dacht dat er eerst nog een echte wintercollectie kwam En natuurlijk wat nette kleding / mooie jurken, dat is toch altijd rond kerst?
    Klussen deel 1 en 2
    pi_62772369
    @MoBlo, De zwart wit versie wel
    pi_62772607
    wit draag ik nooit, en twee zwarte is misschien wat zonde..

    *twijfel*

    een M en een S?
    Ja doei.
      Nerd met benen woensdag 29 oktober 2008 @ 09:40:20 #135
    18073 miss_bleu
    pi_62774158
    wow! de website is mooi geworden!
    pi_62775194
    quote:
    Op dinsdag 28 oktober 2008 22:24 schreef motorbloempje het volgende:

    en dit vest

    [ afbeelding ]

    maar zoveel geld wil ik helemaal niet uitgeven
    Die heb ik, en die is me eerlijk gezegd qua model wat tegengevallen.
    Kweenie wat het is, misschien omdat ie nogal los gebreid is en wat zwaar, maar hij valt een beetje hobbezakkerig.
    Wel lekker warm, dus in huis draag ik 'm wel.
    Als het pannen van daken waait
    Als het gras naar je voeten graait
    Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
    pi_62775473
    hm... dan moet ik maar 's naar de winkel toe om te kijken

    met broeken weet ik tegenwoordig toch niet wat voor maat ik heb dus die moet ik toch even rustig passen, dus moet ergens volgend weekend maar 's gaan winkelen dan
    Ja doei.
      woensdag 29 oktober 2008 @ 15:56:30 #138
    115121 Arizona
    The Grand Canyon State
    pi_62784984
    Besteld uit de nieuwe lentecatalogus .

    I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
    I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
    For you and I
    pi_62785735
    Die rok is stoerr

    Ik wil ook die previewcatalogus
    know'm sayin?
    ×
    word? word.
    pi_62786177
    mensen vanaf morgen word het pas oud en jullie bestellen al LENTE
    Voices tell me I'm the shit.
    pi_62786314
    1, 2, 3 en 4 wil ik ook wil hihi..... nr 5 heb ik al, die waren ook van deze zomer.... zitten heerlijk....
    I had a signature once. It was awful.
    pi_62786423
    quote:
    Op woensdag 29 oktober 2008 15:56 schreef MaLo het volgende:
    Besteld uit de nieuwe lentecatalogus .

    [ afbeelding ]
    Wat is de code van dat vestje met hemdje?
    en misschien in andere kleuren Ben niet zo'n roze fan.
    pi_62786442
    Iemand die deze top ook heeft?



    Hoe valt hij?
      woensdag 29 oktober 2008 @ 17:11:59 #144
    115121 Arizona
    The Grand Canyon State
    pi_62787143
    quote:
    Op woensdag 29 oktober 2008 16:44 schreef Linnie20v het volgende:

    [..]

    Wat is de code van dat vestje met hemdje?
    en misschien in andere kleuren Ben niet zo'n roze fan.
    Volgens de brochure is de kleur die ik besteld heb lichtrood .

    De codes:
    82-5711 wit
    82-5745 groen
    82-5752 taupe
    82-5703 zwart
    82-5737 lichtroze
    82-5729 lichtrood (de kleur die ik heb besteld)

    Dit setje is trouwens maar 4,90 (als je er meer bestelt, 14,90)
    I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
    I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
    For you and I
      woensdag 29 oktober 2008 @ 17:14:33 #145
    115121 Arizona
    The Grand Canyon State
    pi_62787189
    Voordat jullie denken: waarom heeft ze toch zo'n cargo-korte broek besteld
    Nou, omdat we volgend jaar in de zomer naar de bergen op vakantie gaan en volgens mij is bergwandelen in een rokje niet zo'n succes .
    I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
    I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
    For you and I
    pi_62787497
    wow ik zag die prijs en dacht, wtfff?? haha chill, maar t zal wel dunne stof zijn... Ik wilde een witte, maar dan is het waarschijnlijk zo doorzichtig als de pest, h en m kennende
    know'm sayin?
    ×
    word? word.
      woensdag 29 oktober 2008 @ 17:31:45 #147
    115121 Arizona
    The Grand Canyon State
    pi_62787640
    quote:
    Op woensdag 29 oktober 2008 17:26 schreef alors het volgende:
    wow ik zag die prijs en dacht, wtfff?? haha chill, maar t zal wel dunne stof zijn... Ik wilde een witte, maar dan is het waarschijnlijk zo doorzichtig als de pest, h en m kennende
    Tja, ik denk dat als je het topje en het vestje samen aantrekt, het wel meevalt. En anders heb ik altijd nog voor 4,90 een hemdje dat ik ergens onder kan dragen .

    De spullen uit de preview catalogus worden trouwens pas begin januari geleverd, dus ik kan nog eindeloos dingen toevoegen aan mijn bestelling (en verwijderen, maar dat komt minder voor )

    En als je voor 6 november bestelt, krijg je 10% korting op de hele catalogus! Dus Het Setje kost me maar 4,41 .
    I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
    I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
    For you and I
    pi_62787849
    quote:
    Op woensdag 29 oktober 2008 17:31 schreef MaLo het volgende:

    [..]

    Tja, ik denk dat als je het topje en het vestje samen aantrekt, het wel meevalt. En anders heb ik altijd nog voor 4,90 een hemdje dat ik ergens onder kan dragen .

    De spullen uit de preview catalogus worden trouwens pas begin januari geleverd, dus ik kan nog eindeloos dingen toevoegen aan mijn bestelling (en verwijderen, maar dat komt minder voor )

    En als je voor 6 november bestelt, krijg je 10% korting op de hele catalogus! Dus Het Setje kost me maar 4,41 .
    Ja, maar ik heb toch maar de lichtroze besteld, die vond ik ook heel snoezig
    know'm sayin?
    ×
    word? word.
    pi_62787893
    quote:
    Op woensdag 29 oktober 2008 17:11 schreef MaLo het volgende:

    [..]

    Volgens de brochure is de kleur die ik besteld heb lichtrood .

    De codes:
    82-5711 wit
    82-5745 groen
    82-5752 taupe
    82-5703 zwart
    82-5737 lichtroze
    82-5729 lichtrood (de kleur die ik heb besteld)

    Dit setje is trouwens maar 4,90 (als je er meer bestelt, 14,90)
    Bedankt!
    pi_62788287
    Yay hier ook

    Jammer dat ik de catalogus nog niet heb Ik wil ook weer nieuwe dingen bestellen...
    pi_62788392
    quote:
    Op woensdag 29 oktober 2008 17:11 schreef MaLo het volgende:

    [..]

    Dit setje is trouwens maar 4,90 (als je er meer bestelt, 14,90)
    Bij mij kosten ze allemaal 4.90 maar dat zal wel veranderen bij de kassa
    Ik ben nog ff de juiste kleur aan het kiezen, vind het bolletjespatroon weer jammer maar ach voor dat geld
      woensdag 29 oktober 2008 @ 18:05:32 #152
    115121 Arizona
    The Grand Canyon State
    pi_62788407
    quote:
    Op woensdag 29 oktober 2008 18:04 schreef Linnie20v het volgende:

    [..]

    Bij mij kosten ze allemaal 4.90 maar dat zal wel veranderen bij de kassa
    Ik ben nog ff de juiste kleur aan het kiezen, vind het bolletjespatroon weer jammer maar ach voor dat geld
    Uh, als je er meer dan één wilt bestellen, moet je een andere artikelcode kiezen . Ik wil ze wel opschrijven als je dat wilt?
    I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
    I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
    For you and I
    pi_62788490
    ik heb er 3 bij de kassa nu, met wat goochelwerk staan ze allemaal op 4,41
    Wit, groen en lichtroze

    Ik had alle kleuren in de mand gestopt om zo alle plaatjes te kunnen zien Dus ik heb al wat kleuren geelimineerd !!
      woensdag 29 oktober 2008 @ 18:12:57 #154
    224140 Nantes
    Mommy to be!
    pi_62788555
    Mijn bestelling is binnen gekomen... Maar alles op de sokken na gaat terug . Vreselijk!
    pi_62788575
    Zo erg? Wat heb je allemaal dan?
    pi_62789479
    Ik heb ook de boel net binnen, en dit keer gaat er ook veel terug.
    Wel heel puik dat gratis setje pyjama-achtig dinges, ik vond het op een heel andere pagina voor 0,00 euro, meteen besteld.
    Als het pannen van daken waait
    Als het gras naar je voeten graait
    Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
    pi_62789517
    quote:
    Op woensdag 29 oktober 2008 17:14 schreef MaLo het volgende:
    Voordat jullie denken: waarom heeft ze toch zo'n cargo-korte broek besteld
    Nou, omdat we volgend jaar in de zomer naar de bergen op vakantie gaan en volgens mij is bergwandelen in een rokje niet zo'n succes .
    Die broek is idd ideaal om in te wandelen Ik heb 'm in beige/grijs. Hij heeft ook een nette lengte.
    "Why does being a librarian make her even hotter?"
    "They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
    pi_62791107
    Bedankt voor de codes van de setjes. Op ieder account zit er nu 1 setje in de bestelling. En vanwege die late levering kan ik weer fijn deelbestellingen met korting doen zonder verzendkosten te hoeven betalen.

    Code opgeduikeld: 8101 geeft ¤5 korting.

    [ Bericht 11% gewijzigd door Doedezemaar op 29-10-2008 20:02:03 ]
    pi_62791457
    quote:
    Op woensdag 29 oktober 2008 18:55 schreef shmoopy het volgende:
    Ik heb ook de boel net binnen, en dit keer gaat er ook veel terug.
    Wel heel puik dat gratis setje pyjama-achtig dinges, ik vond het op een heel andere pagina voor 0,00 euro, meteen besteld.
    link, code?
    Voices tell me I'm the shit.
      woensdag 29 oktober 2008 @ 20:16:42 #160
    115121 Arizona
    The Grand Canyon State
    pi_62791896
    quote:
    Op woensdag 29 oktober 2008 18:57 schreef Syrena het volgende:

    [..]

    Die broek is idd ideaal om in te wandelen Ik heb 'm in beige/grijs. Hij heeft ook een nette lengte.
    Kijk, dat hoor ik nou graag . Het lijkt mij ook wel een heel praktische broek. * MaLo rilt even bij het woord "praktisch" in combinatie met een kledingstuk

    Ben ik nou echt de enige die de brochure al heeft?
    H&M vindt mij vast lief

    Voor mijn dochtertje staan er ook weer zulke snoepige kledingstukken in .
    Ik denk dat ik voor haar ook maar vast wat bestel
    I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
    I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
    For you and I
    pi_62792087
    quote:
    Op woensdag 29 oktober 2008 20:16 schreef MaLo het volgende:

    [..]

    Kijk, dat hoor ik nou graag . Het lijkt mij ook wel een heel praktische broek. * MaLo rilt even bij het woord "praktisch" in combinatie met een kledingstuk

    Ben ik nou echt de enige die de brochure al heeft?
    H&M vindt mij vast lief

    Voor mijn dochtertje staan er ook weer zulke snoepige kledingstukken in .
    Ik denk dat ik voor haar ook maar vast wat bestel
    Het lijkt wel zo, ik heb ook even op het ellegirl forum gekeken, daar posten ze vaak artikelen met codes van die previewstuff, maar helemaal niets daar...
    know'm sayin?
    ×
    word? word.
    pi_62792407
    Haha ik zat ook al op ellegirl te kijken maar ook niets gevonden.....
    pi_62792415
    Viel me ook al op, had zelfs al gegoogled (?) op lente catalogus van de HM
      woensdag 29 oktober 2008 @ 20:39:13 #164
    224140 Nantes
    Mommy to be!
    pi_62792631
    quote:
    Op woensdag 29 oktober 2008 18:13 schreef Linnie20v het volgende:
    Zo erg? Wat heb je allemaal dan?
    Ik zal even kijken of ik foto's kan vinden .
    Had iig 1 poederroze top, maar ik vind hem best kort en hij zit ook niet mooi bij m'n borsten vind ik.
    Een simpele witte shirt, deze was opzich wel okay, maar ook niet super (best doorschijnend ook).
    Een witte hemd, dit was al helemaal drama . Je ziet ALLES erdoorheen.

    Ik krijg nog een lingeriesetje binnen en een leuke hoed voor de zomer .

    edit -



    In poederroze dus.



    In het wit.



    En 5 paar zwarte sokken.
      woensdag 29 oktober 2008 @ 20:43:30 #165
    115121 Arizona
    The Grand Canyon State
    pi_62792775
    @ Nantes, dat gele shirtje wat jij in het wit had heb ik in het geel (volg je hem nog). En in het geel schijnt hij ook iets door, daarom kan ik hem alleen maar aan met een huidkleurige bh eronder. Ik vond hem wel heeeerlijk koel dragen afgelopen zomer.

    Ik neem aan dat iedereen nu toch wel heel snel de brochure krijgt, omdat het bestellen met 10% korting maar tot en met 6 november is . En ik ben zo nieuwsgierig wat jullie van de brochure vinden en wat jullie gaan bestellen .
    I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
    I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
    For you and I
    pi_62792926
    Het lijkt wel sinterklaas !
    pi_62793122
    quote:
    Op woensdag 29 oktober 2008 20:33 schreef Linnie20v het volgende:
    Viel me ook al op, had zelfs al gegoogled (?) op lente catalogus van de HM
    ik ook
    know'm sayin?
    ×
    word? word.
      woensdag 29 oktober 2008 @ 21:57:57 #168
    224140 Nantes
    Mommy to be!
    pi_62795734
    quote:
    Op woensdag 29 oktober 2008 20:43 schreef MaLo het volgende:
    @ Nantes, dat gele shirtje wat jij in het wit had heb ik in het geel (volg je hem nog). En in het geel schijnt hij ook iets door, daarom kan ik hem alleen maar aan met een huidkleurige bh eronder. Ik vond hem wel heeeerlijk koel dragen afgelopen zomer.

    Ik neem aan dat iedereen nu toch wel heel snel de brochure krijgt, omdat het bestellen met 10% korting maar tot en met 6 november is . En ik ben zo nieuwsgierig wat jullie van de brochure vinden en wat jullie gaan bestellen .
    Ik zal het morgen nog eens proberen met een goede BH eronder. Heb dit keer gepast met een zwart hempje omdat ik te lui was me uit te kleden . En ik vond het bovendien niet zo geweldig door mijn wat opgezette buik!
      donderdag 30 oktober 2008 @ 10:27:39 #169
    3011 E.T.
    hormonaal stuiterballetje
    pi_62804626
    Hier valt ook net de preview catalogus binnen..
    IK ga er even voor zitten
    I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
    pi_62804671
    ik heb me nog weten te beheersen

    ga misschien volgende week met koopavond even de stad in, zodat ik meteen weer een nieuwe broek kan kopen.... afvallen zuigt, na 3 weken zijn mn broeken alweer te groot zelfs mét riem, want dan ziet het er niet meer uit
    Ja doei.
    pi_62805675
    quote:
    Op donderdag 30 oktober 2008 10:27 schreef E.T. het volgende:
    Hier valt ook net de preview catalogus binnen..
    IK ga er even voor zitten

    staat er ook iets moois in voor de heren?
      donderdag 30 oktober 2008 @ 11:54:25 #172
    3011 E.T.
    hormonaal stuiterballetje
    pi_62806923
    quote:
    Op donderdag 30 oktober 2008 11:09 schreef denizi het volgende:

    [..]

    staat er ook iets moois in voor de heren?
    ik sla het herendeel altijd over
    I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
    pi_62806957
    Zo zeg, gister besteld, vandaag in behandeling. En met kortingscode.
    So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
    pi_62813717
    quote:
    Op woensdag 29 oktober 2008 20:53 schreef alors het volgende:

    [..]

    ik ook
    Voor de google mensen
    Linkje van EGF http://forum.ellegirl.nl/showthread.php?t=509653

    Ben het zelf nog aan het doorlezen dus geen idee of alle artikelnummers in staan
    pi_62813896
    25% korting krijgt op een artikel naar keuze. kortingscode: 8267
    Voices tell me I'm the shit.
    pi_62813955
    OMFG die pary top 5 dat jurkje!!!
    Maar hij is nu al sold out
    Voices tell me I'm the shit.
    pi_62814043
    Die met dat roze en paars bedoel je?
    Die heeft al een hele tijd op de site gestaan

    Ik heb wel dat zwarte jurkje besteld, ben benieuwd hoe het is het echt uitziet!
    pi_62814063
    IK WIL DAT JURKJEEEEEEEEEE
    Voices tell me I'm the shit.
    pi_62814073
    quote:
    Op donderdag 30 oktober 2008 16:02 schreef Linnie20v het volgende:
    Die met dat roze en paars bedoel je?
    Die heeft al een hele tijd op de site gestaan

    Ik heb wel dat zwarte jurkje besteld, ben benieuwd hoe het is het echt uitziet!
    nog nooit gezien
    Voices tell me I'm the shit.
    pi_62815469
    Ik had dat zwart met roze & paarse jurkje besteld in augustus.. Toen stond hij er ook heel even op.

    In het echt valt die echt tegen vond ik Hij was veel te kort en je kon er niet in zitten.

    Wel jammer, want ziet er zo wel leuk uit..
    Viagra (vi-ag'-ruh) n. A chemical which increases the flow of blood to a man's brain
    pi_62816029
    iemand die dat jurje 2e hand kwijt moet?
    het is namelijk precies wat ik zoek.
    Zeker na de beschrijving van verregentmeisje!!!!!
    Alhoewel, niet zitten omdat je dan al je onderkleding zag zitten
    of niet zitten omdat het boven te strak zat?
    Voices tell me I'm the shit.
      donderdag 30 oktober 2008 @ 17:22:15 #182
    97687 Lavenderlily
    beroepslurker/muurbloem
    pi_62816209
    Ik wil ook de preview catalogus......
    pi_62816958
    Dit jurkje .
    pi_62816990
    quote:
    Op donderdag 30 oktober 2008 17:56 schreef Deliah het volgende:
    Dit jurkje . [ afbeelding ]
    Oeh die is zeker leuk Ik heb de nieuwe catalogus nog niet, misschien maar goed ook
    pi_62817074
      donderdag 30 oktober 2008 @ 18:22:21 #186
    197437 Psych-case
    The good kinda crazy
    pi_62817474
    quote:
    Op donderdag 30 oktober 2008 16:00 schreef melanie_the_miss het volgende:
    OMFG die pary top 5 dat jurkje!!!
    Maar hij is nu al sold out
    [ afbeelding ]
    Dat jurkje is echt leuk maar ook weer zo'n item dat jaren in je kast blijft hangen bij gebrek aan gelegenheid!
    I don't suffer from insanity I enjoy every minute of it!
    pi_62817588
    quote:
    Op donderdag 30 oktober 2008 18:22 schreef Psych-case het volgende:

    [..]

    Dat jurkje is echt leuk maar ook weer zo'n item dat jaren in je kast blijft hangen bij gebrek aan gelegenheid!
    Ik zou het zo erg naar school aandoen.
    Voices tell me I'm the shit.
    pi_62817626
    quote:
    Op donderdag 30 oktober 2008 18:22 schreef Psych-case het volgende:

    [..]

    Dat jurkje is echt leuk maar ook weer zo'n item dat jaren in je kast blijft hangen bij gebrek aan gelegenheid!
    Daarom heb ik al eens een meeting voorgesteld waarbij je H&M kleding draagt in de categorie 'leuk maar wanneer moet ik dát nou dragen'
      donderdag 30 oktober 2008 @ 18:31:58 #189
    197437 Psych-case
    The good kinda crazy
    pi_62817669
    quote:
    Op donderdag 30 oktober 2008 18:29 schreef Miracle_Drug het volgende:

    [..]

    Daarom heb ik al eens een meeting voorgesteld waarbij je H&M kleding draagt in de categorie 'leuk maar wanneer moet ik dát nou dragen'
    Whaha geen slecht idee!
    I don't suffer from insanity I enjoy every minute of it!
    pi_62817734
    quote:
    Op donderdag 30 oktober 2008 17:13 schreef melanie_the_miss het volgende:
    iemand die dat jurje 2e hand kwijt moet?
    het is namelijk precies wat ik zoek.
    Zeker na de beschrijving van verregentmeisje!!!!!
    Alhoewel, niet zitten omdat je dan al je onderkleding zag zitten
    of niet zitten omdat het boven te strak zat?
    Nou, ik bedoelde dat je er niet mee kunt zitten (op stoelen e.d.) omdat het 1) tule is (maar dat zie je natuurlijk al aankomen) en 2) omdat hij bij mij zo kort was dat je half in je blote kont staat en met zitten was dat al helemaaaaaaaal een ramp!

    Voor de rest vond ik hem eigenlijk nogal wijd zitten. Had een S, maar leek eerder een M
    Viagra (vi-ag'-ruh) n. A chemical which increases the flow of blood to a man's brain
    pi_62817764
    quote:
    Op donderdag 30 oktober 2008 18:02 schreef Deliah het volgende:
    [ afbeelding ]
    Die is mooi Heb je daar de code van??

    Heb nog steeds niet de catalogus ontvangen

    En die oranje is eigenlijk ook wel erg leuk
    Viagra (vi-ag'-ruh) n. A chemical which increases the flow of blood to a man's brain
      donderdag 30 oktober 2008 @ 18:38:25 #192
    11458 ivetje
    To infinity...and beyond!!
    pi_62817793
    Ik kreeg vorige week de autumn/winter inspiration 2008-folder binnen. Zat een geweldige bon bij voor 10% korting die geldig was t/m....13 oktober. Jawel, 13 oktober en ik kreeg de folder op de 16e ofzo
    Heb wel wat dingen besteld overigens :







    Zag alleen vandaag dat mijn bestelling bij het sorteercentrum ligt. Wordt dus morgen geleverd en dan ben ik weer niet thuis
    Maar goed, hopelijk past alles. Ben benieuwd. Heb die lente-catalogus btw ook niet gehad...
    To infinity…and beyond!
      donderdag 30 oktober 2008 @ 18:48:11 #193
    197437 Psych-case
    The good kinda crazy
    pi_62818026
    quote:
    Op donderdag 30 oktober 2008 18:38 schreef ivetje het volgende:
    Ik kreeg vorige week de autumn/winter inspiration 2008-folder binnen. Zat een geweldige bon bij voor 10% korting die geldig was t/m....13 oktober. Jawel, 13 oktober en ik kreeg de folder op de 16e ofzo
    Heb wel wat dingen besteld overigens :

    [ afbeelding ]

    [ afbeelding ]

    [ afbeelding ]

    Zag alleen vandaag dat mijn bestelling bij het sorteercentrum ligt. Wordt dus morgen geleverd en dan ben ik weer niet thuis
    Maar goed, hopelijk past alles. Ben benieuwd. Heb die lente-catalogus btw ook niet gehad...
    In de winkel zag gisteren een COOLE Hello Kitty kamerjas!!! Cremekleurig met goud op de rugzijde! 30 Euro! Die ga ik volgende maand halen als ik weer geld heb!
    I don't suffer from insanity I enjoy every minute of it!
      donderdag 30 oktober 2008 @ 18:51:31 #194
    11458 ivetje
    To infinity...and beyond!!
    pi_62818117
    Haha, ik heb vorige week in de winkel een huispak aangehad. Donkerbruin met achterop een Hello kitty in prinsessenjurkje Maar de broek was te klein, maatje m. Heb nu dus deze besteld in een L, hopelijk past hij. Die donkerbruine hadden ze niet op de site jammer genoeg.
    To infinity…and beyond!
    pi_62818234
    quote:
    Op donderdag 30 oktober 2008 18:37 schreef verregentmeisje het volgende:

    [..]

    Die is mooi Heb je daar de code van??

    Heb nog steeds niet de catalogus ontvangen

    En die oranje is eigenlijk ook wel erg leuk
    77-7888 voor

    71-4212 voor
      donderdag 30 oktober 2008 @ 18:58:19 #196
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_62818311
    quote:
    25% korting
    Pak nu je kans en profiteer van onze aanbieding waarmee je 25% korting krijgt op een artikel naar keuze. Vul kortingscode 8267 in wanneer je bestelt via Shop online of de catalogus. De aanbieding geldt voor nieuwe bestellingen die vóór 3 november 2008 worden geplaatst. Deze aanbieding kan niet worden gecombineerd met andere aanbiedingen.
    "We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
    pi_62818976
    quote:
    Op donderdag 30 oktober 2008 17:13 schreef melanie_the_miss het volgende:
    iemand die dat jurje 2e hand kwijt moet?
    het is namelijk precies wat ik zoek.
    Zeker na de beschrijving van verregentmeisje!!!!!
    Alhoewel, niet zitten omdat je dan al je onderkleding zag zitten
    of niet zitten omdat het boven te strak zat?
    Ik weet niet waar je woont, maar er hingen er vanmiddag nog een paar in Groningen.
    know'm sayin?
    ×
    word? word.
      donderdag 30 oktober 2008 @ 19:24:05 #198
    197437 Psych-case
    The good kinda crazy
    pi_62819055
    quote:
    Op donderdag 30 oktober 2008 18:51 schreef ivetje het volgende:
    Haha, ik heb vorige week in de winkel een huispak aangehad. Donkerbruin met achterop een Hello kitty in prinsessenjurkje Maar de broek was te klein, maatje m. Heb nu dus deze besteld in een L, hopelijk past hij. Die donkerbruine hadden ze niet op de site jammer genoeg.
    Ja vervelend is dat he!
    Want dan had ik die kamerjas ook gekocht MET 25% korting nog erbij.
    I don't suffer from insanity I enjoy every minute of it!
    pi_62820014
    quote:
    Op donderdag 30 oktober 2008 19:21 schreef alors het volgende:

    [..]

    Ik weet niet waar je woont, maar er hingen er vanmiddag nog een paar in Groningen.
    ROTTERDAM

    weet iemand hoeveel ze kosten?
    Voices tell me I'm the shit.
    pi_62820627
    Volgens mij 35... Maar je kunt ook de site 's morgens vroeg checken, er zijn altijd wel mensen die em terugsturen en dan komt het wel weer online te staan.
    know'm sayin?
    ×
    word? word.
    pi_62821000
    39.95
    Viagra (vi-ag'-ruh) n. A chemical which increases the flow of blood to a man's brain
    pi_62821067
    quote:
    Op donderdag 30 oktober 2008 18:55 schreef Deliah het volgende:

    [..]

    77-7888 voor [ afbeelding ]

    71-4212 voor [ afbeelding ]
    Bedankt
    Viagra (vi-ag'-ruh) n. A chemical which increases the flow of blood to a man's brain
    pi_62821125
    Ik ga f5en!
    Voices tell me I'm the shit.
    pi_62822453
    Ik kreeg vandaag post van H&M, gedateerd op 21 oktober: bericht dat mijn bestelling helaas uitgesteldwas en dat ze hoopten dat ik nog even geduld kon opbrengen..... Nou wil het geval dat die bestelling sinds de 26ste al in behandeling is...
    Die lente catalogus zal ook wel na 6 november in de bus liggen.
    pi_62823429
    als je die artikelnummers van die nieuwe lente/zomercollectie invoert he voor een zogenaamde bestelling krijg je dan ook de afbeelding van het artikel te zien?
    pi_62823694
    Als je ze in je shoppingbag plaatst ja.
    So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
    pi_62823781
    quote:
    Op donderdag 30 oktober 2008 22:16 schreef Addict89 het volgende:
    Als je ze in je shoppingbag plaatst ja.
    kan iemand dan de artikelnummers van de herencollectie voor de lente/zomer hierzo plaatsen, dan hebben metromannen zoals ik ook wat te bestellen..
    pi_62824518
    Sow, ook weer voor 200 euro besteld.

    Sappig !!
    pi_62828417
    Crap eind december pas voor die lentekleertjes
    pi_62830644
    Net de catalogus op de deurmat gevonden
    * is bladeren
      vrijdag 31 oktober 2008 @ 11:04:29 #211
    123170 alors
    zlata1234
    pi_62832518


    Ik was even op de gok artikelnummers aan het intikken, hier mijn resultaat


    Broek, 29,90
    Zwart, 69-6567


    know'm sayin?
    ×
    word? word.
    pi_62832777
    Jij hebt niets te doen zeker

    Ik vind deze schoentjes leuk


    51-3663

    De kleding valt trouwens erg tegen, veel van hetzelfde...
      vrijdag 31 oktober 2008 @ 11:16:30 #213
    123170 alors
    zlata1234
    pi_62832878
    Jawel, maar ik mocht van mezelf tot 11 uur niksen
    know'm sayin?
    ×
    word? word.
      vrijdag 31 oktober 2008 @ 11:18:09 #214
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_62832930
    dat zijn net crocs met hakken
    "We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
      vrijdag 31 oktober 2008 @ 11:19:05 #215
    115121 Arizona
    The Grand Canyon State
    pi_62832959
    Ik vind die schoenen ook leuk Linnie, alleen jammer van de voor mij veel te hoge hak .

    Ik vind deze ook geinig
    I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
    I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
    For you and I
    pi_62833116
    @ Adelante, crocs uh ja tuurlijk

    @ Alors, jij postte dit om 11.04, busted!!!!

    @ Malo, 10 cm is ook vrij hoog mja, liever een hoge hak dan van die stompjes
      vrijdag 31 oktober 2008 @ 11:25:42 #217
    115121 Arizona
    The Grand Canyon State
    pi_62833163
    quote:
    Op vrijdag 31 oktober 2008 11:24 schreef Linnie20v het volgende:
    @ Adelante, crocs uh ja tuurlijk

    @ Alors, jij postte dit op 11.04, busted!!!!

    @ Malo, 10 cm is ook vrij hoog mja, liever een hoge hak dan van die stompjes
    Ik kan niet lopen op zulke hoge hakken vanwege mijn slechte rug . Dus voor mij wel platte schoenen en lage hakken
    I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
    I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
    For you and I
    pi_62833419
    Ik mag niet eens lage hakken
    Voices tell me I'm the shit.
    pi_62833468
    @ Malo, ik heb der niets op tegen wegens fysieke klachten Dan mag je dat wel ! haha

    Soms is het jammer dat ik geen kindjes heb

    Voor 4,90
      vrijdag 31 oktober 2008 @ 11:37:09 #220
    115121 Arizona
    The Grand Canyon State
    pi_62833502
    quote:
    Op vrijdag 31 oktober 2008 11:36 schreef Linnie20v het volgende:
    @ Malo, ik heb der niets op tegen wegens fysieke klachten Dan mag je dat wel ! haha

    Soms is het jammer dat ik geen kindjes heb
    [ afbeelding ]
    Voor 4,90
    Die heb ik voor mijn dochtertje besteld . Met zo'n caprilegging erbij .
    I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
    I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
    For you and I
    pi_62833678
    Vind de kinderkleding bij H&M echt te geeeeekk!!
    pi_62833747
    Ik vertoon op dit moment totaal werkontwijkend gedrag en zit hier altijd maar mee te lezen, maar heb nu al te veel leuke dingen gezien in dit topic waar ik thuis even op moet terugkomen

    Schaamteloze tvp
    I'm Fucking Brilliant!
    pi_62834224
    quote:
    Op vrijdag 31 oktober 2008 11:36 schreef Linnie20v het volgende:
    @ Malo, ik heb der niets op tegen wegens fysieke klachten Dan mag je dat wel ! haha

    Soms is het jammer dat ik geen kindjes heb
    [ afbeelding ]
    Voor 4,90
    Hadden ze zeker niet in 170 he?
    Ik ben in staat om me erin te persen
    "Why does being a librarian make her even hotter?"
    "They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
    pi_62834324
    Dat jurkje gaat tot maat 122/128, daar komt niemand in gok ik
      vrijdag 31 oktober 2008 @ 12:31:25 #225
    3011 E.T.
    hormonaal stuiterballetje
    pi_62834843
    quote:
    Op vrijdag 31 oktober 2008 12:09 schreef Linnie20v het volgende:
    Dat jurkje gaat tot maat 122/128, daar komt niemand in gok ik
    mijn dochter
    I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
    pi_62835133
    Kan iemand wat artikelnummers voor de herenkleding (nieuwe lente/zomercollectie) plaatsen, dan kan ik ook wat bestellen..

    [ Bericht 62% gewijzigd door denizi op 31-10-2008 12:50:52 ]
    pi_62836251
    Wat zoek voor je voor stukken ? Ik ga niet het hele boek overtypen

    H&M Man, Divided? L.O.G.G?
    pi_62836429
    quote:
    Op vrijdag 31 oktober 2008 12:31 schreef E.T. het volgende:

    [..]

    mijn dochter
    Hij is er ook in andere kleuren
    Geel (zoals plaatje) 69-3986
    Cerise 57-5001
    Paars 69-3978

    Capribroek voor erbij (ook 4.90 )
    Paars 64-7503
    Wit 49-8600
    Cerise 49-8741
    Lichtroze 49-8568
    pi_62836770
    quote:
    Op vrijdag 31 oktober 2008 13:28 schreef Linnie20v het volgende:
    Wat zoek voor je voor stukken ? Ik ga niet het hele boek overtypen

    H&M Man, Divided? L.O.G.G?


    alleen H&M Man alsjeblieft..
    pi_62837121
    *&$#@*%%*)#*^* FOK!!

    Hele post weg, en nee ik had niet gekopieerd

    Opnieuw:
    Trui , 56-0243,56-0185, 56-0250, 56-0060, 56-1100, 56-0292, 56-1092, 56-2173, 56-2090, 56-2116
    Colbert, 50-1080
    Gilet, 69-0602
    Broek, 50-1064, 74-7246, 74-7253
    Overhemd, 48-2398, 55-1267, 55-1192, 55-1259, 55-1200
    pi_62837214
    T-Shirt lange mouw, 74-9226, 74-9267, 74-9291, 74-9259
    T-shirt v-hals, 55-3230, 55-3172, 55-3180, 55-3164
    T-shirt korte mouw, 55-2588, 55-2752, 55-2794, 55-1937
    Shirt, 74-3815, 74-3807, 74-3823, 53-2770
    Vest, 56-0052, 56-0037
    Trui met capuchon, 55-1416, 55-1408, 55-1424

    Zo, hier hou ik het even bij
    Echt veel meer staat er toch niet in
    pi_62837597
    quote:
    Op vrijdag 31 oktober 2008 14:00 schreef Linnie20v het volgende:
    *&$#@*%%*)#*^* FOK!!

    Hele post weg, en nee ik had niet gekopieerd

    Opnieuw:
    Trui , 56-0243,56-0185, 56-0250, 56-0060, 56-1100, 56-0292, 56-1092, 56-2173, 56-2090, 56-2116
    Colbert, 50-1080
    Gilet, 69-0602
    Broek, 50-1064, 74-7246, 74-7253
    Overhemd, 48-2398, 55-1267, 55-1192, 55-1259, 55-1200
    quote:
    Op vrijdag 31 oktober 2008 14:04 schreef Linnie20v het volgende:
    T-Shirt lange mouw, 74-9226, 74-9267, 74-9291, 74-9259
    T-shirt v-hals, 55-3230, 55-3172, 55-3180, 55-3164
    T-shirt korte mouw, 55-2588, 55-2752, 55-2794, 55-1937
    Shirt, 74-3815, 74-3807, 74-3823, 53-2770
    Vest, 56-0052, 56-0037
    Trui met capuchon, 55-1416, 55-1408, 55-1424

    Zo, hier hou ik het even bij
    Echt veel meer staat er toch niet in

    dank je wel Linnie je bent een lieve schat..
    pi_62839770
    quote:
    Op donderdag 30 oktober 2008 16:00 schreef melanie_the_miss het volgende:
    OMFG die pary top 5 dat jurkje!!!
    Maar hij is nu al sold out
    [ afbeelding ]
    Dat rechtse jurkje heb ik vorige week gekocht, hij is super cute, maar ik breng 'm denk ik weer terug naar de winkel, ik voel me er wel erg Barbie in. Ze hebben 'm ook als topje.
    Moet toch nog eens écht de perfecte LBD vinden.

    [ Bericht 0% gewijzigd door Syytön op 31-10-2008 16:35:25 ]
    pi_62840366
    Hoe lang is dat jurkje? Ik heb hem wel besteld namelijk
    Valt het jurkje normaal?
      vrijdag 31 oktober 2008 @ 16:16:17 #235
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_62841082
    Waaaaaaaaaaaaarom posten jullie nou allemaal van die leuke lentedingen, dat mag niet, dan ga ik nog meer dingen bestellen! En ik heb al voor 220 euro! Het kan echt niet! En mn wilskracht is onder het vriespunt momenteel!
    I never look back, darling. It distracts from the now.
    pi_62841581
    quote:
    Op vrijdag 31 oktober 2008 15:49 schreef Linnie20v het volgende:
    Hoe lang is dat jurkje? Ik heb hem wel besteld namelijk
    Valt het jurkje normaal?
    quote:
    Op donderdag 30 oktober 2008 18:35 schreef verregentmeisje het volgende:

    [..]

    Nou, ik bedoelde dat je er niet mee kunt zitten (op stoelen e.d.) omdat het 1) tule is (maar dat zie je natuurlijk al aankomen) en 2) omdat hij bij mij zo kort was dat je half in je blote kont staat en met zitten was dat al helemaaaaaaaal een ramp!

    Voor de rest vond ik hem eigenlijk nogal wijd zitten. Had een S, maar leek eerder een M

    PERFECT VOOR MIJ
    heb serieus net zoiets nodig
    Voices tell me I'm the shit.
    pi_62841617
    quote:
    Op vrijdag 31 oktober 2008 15:49 schreef Linnie20v het volgende:
    Hoe lang is dat jurkje? Ik heb hem wel besteld namelijk
    Valt het jurkje normaal?
    Hij valt op zich niet zo vreselijk kort! Hij komt tot ongeveer 10-15 cm boven de knie (bij een lengte van 1.69m). Normaal gesproken valt Divided ook een stuk kleiner dan de normale collectie, alleen vond ik dit jurkje wel ruimer vallen dan normaal. Er zit ook een verborgen rits in, daar kwam ik pas achter toen ik 'm al weer uit had getrokken.
    pi_62841679
    Nee, ik heb het rechtse jurkje besteld
    Niet die wat jij wil met tule !

    @ Enfermera, erg he die bestellingen...ik ben nu al weer spullen aan het verwijderen omdat mijn bestelling tegen de 400 aan liep

    @ Syytön, shit ik wilde al de 34 bestellen maar omdat ik weet dat divided meestal valt zoals ie bedoeld is...heb ik toch maar de 36 besteld
    En nu is de 34 al uitverkocht....

    Voor de rits
    pi_62841776
    owh, dat jurkje
    Voices tell me I'm the shit.
    pi_62842052
    quote:
    Op vrijdag 31 oktober 2008 16:37 schreef Linnie20v het volgende:
    @ Syytön, shit ik wilde al de 34 bestellen maar omdat ik weet dat divided meestal valt zoals ie bedoeld is...heb ik toch maar de 36 besteld
    En nu is de 34 al uitverkocht....

    Voor de rits
    Ik denk dat het geen probleem is hoor, dat je mt 36 hebt genomen. Ik heb normaal 34 van Divided en soms 36, als 34 er niet meer is. Maar bij dit jurkje valt het ook helemaal niet op, omdat er toch allemaal laagjes zijn en het is sowieso geen nauwsluitend model. Je kan de schouderbandjes tevens verstellen. Ik denk dat 36 goed zal zitten. Het is bij mij ook geen issue dat 'ie wat groter valt.
    pi_62842144
    Ik had dat vooral gedaan wegens de lengte Ik dacht dat het zo'n kort kreng zou zijn!!
    pi_62844320
    ik heb een vraagje, ik had vanochtend een bestelling geplaatst via de HM website, maar toen plaatste Linnie20v hier codes van de lente/zomercollectie.. dus wil ik mijn bestelling annuleren en spullen uit de lente/zomercollectie bestellen..

    kan ik mijn bestelling nog annuleren, hoe doe ik dat.. en moet ik dan alsnog transportkosten of annuleringskosten betalen?
    pi_62844352
    Bij mijn pagina alles op 0 zetten en op uitvoeren drukken, je hoeft verder niets te betalen. Maar die spullen voor de lente zijn pas eind december/ begin januari leverbaar he?
    So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
    pi_62844529
    bedoel je bij: Nog Niet Geleverde Artikelen.. en dan bij elk product het aantal op 0 zetten?
    pi_62845011
    Yup, maar bestel het gewoon allemaal
    Voordat je de lentecollectie binnen hebt is het half januari

    Het spul wat je vanmorgen al besteld hebt is gewoon "winter" kleding toch ?
    pi_62845058
    quote:
    Op vrijdag 31 oktober 2008 18:50 schreef Linnie20v het volgende:
    Yup, maar bestel het gewoon allemaal
    Voordat je de lentecollectie binnen hebt is het half januari

    Het spul wat je vanmorgen al besteld hebt is gewoon "winter" kleding toch ?
    je hebt gelijk ik bestel het gewoon..
    pi_62845129
    Lekker is dat, bestel je een winterjas, duurder dan dat wordt het niet bij H&M, komen ze een week later met een kortingscode van 25% in je mail bléren.
    Als het pannen van daken waait
    Als het gras naar je voeten graait
    Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
      Nerd met benen vrijdag 31 oktober 2008 @ 18:56:51 #248
    18073 miss_bleu
    pi_62845182
    Boek ook gehad vandaag, maar valt best tegen
    pi_62846152
    quote:
    Op vrijdag 31 oktober 2008 18:54 schreef shmoopy het volgende:
    Lekker is dat, bestel je een winterjas, duurder dan dat wordt het niet bij H&M, komen ze een week later met een kortingscode van 25% in je mail bléren.
    Dat had ik een poos terug ook.. Jas was nog niet in behandeling dus geannuleerd en opnieuw besteld. Ging ¤17 vanaf

    Catalogus binnen, leuk leuk leuk en da's niet goed voor de portomonee
    pi_62851502
    Ik heb de catalogus nog steeds niet... baal er behoorlijk van moet ik zeggen... Zo is het dus dat ik elke keer naast de leuke dingen grijp

    Maar toch wel even winterjas besteld met 25% Korting...



    Owja, dat bruine jurkje, is die er ook in andere kleuren?

    [ Bericht 24% gewijzigd door Akelalala op 31-10-2008 22:56:53 ]
    I'm Fucking Brilliant!
      zaterdag 1 november 2008 @ 08:55:32 #251
    11458 ivetje
    To infinity...and beyond!!
    pi_62856236
    Bij mij kwam de bestelling gisteren binnen. Alles past gewoon Ga alleen wel even kijken of ik het Hello-kitty vestje nog in een L kan krijgen bij de winkel, hij zit een tikkie strak bij mijn armen. En mijn moeder moet even een touwtje in de broek maken De lengte is goed, maar hij i wta wijd haha. Het grijze vest zit prima, hij is heerlijk met lekkere lange mouwen. En ik kreeg al meteen van iedereen te horen dat ik zo'n leuk best aan had
    To infinity…and beyond!
    pi_62856642
    Ik heb net een grote nieuwe bestelling geplaatst. Ik was zo onder de indruk van de blauwe jas op de pagina hiervoor dat ik hem ook besteld heb! En kreeg daar ook de 25% korting op...

    Plaatjes van de rest van de buit:







    Edit: Gelukt!

    [ Bericht 56% gewijzigd door esjuh op 01-11-2008 17:11:02 ]
      zaterdag 1 november 2008 @ 10:06:40 #253
    11458 ivetje
    To infinity...and beyond!!
    pi_62856808
    [img] de link van het plaatje hier [/img] Zonder spaties tussen de link en de [img]
    To infinity…and beyond!
      zaterdag 1 november 2008 @ 11:01:54 #254
    119783 JacMar
    Marije dus ;-)
    pi_62857618
    Ik wil ook wat spulletjes bestellen..Zijn er nog kortingscodes??
      zaterdag 1 november 2008 @ 11:32:14 #255
    11458 ivetje
    To infinity...and beyond!!
    pi_62858064


    Van deze 5 onderbroeken zijn er overigens maar 3 bedrukt. De overige 2 staat gewoon helemaal niets op, zit alleen een Hello kitty-label in. Waarom het van Hello Kitty is, is mij dan ook eenraadsel...maar jammer vind ik het wel
    To infinity…and beyond!
    pi_62859923
    Zitten er nog gratis dingen of andere speciale aanbiedingen in die catalogus?

    artikelnummers please
    know'm sayin?
    ×
    word? word.
    pi_62860430
    quote:
    Op zaterdag 1 november 2008 11:32 schreef ivetje het volgende:
    [ afbeelding ]

    Van deze 5 onderbroeken zijn er overigens maar 3 bedrukt. De overige 2 staat gewoon helemaal niets op, zit alleen een Hello kitty-label in. Waarom het van Hello Kitty is, is mij dan ook eenraadsel...maar jammer vind ik het wel
    Ik heb die ook, en dat was met de vorige 2 'series' ook zo.
    Beetje jammer idd.
    Als het pannen van daken waait
    Als het gras naar je voeten graait
    Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
    pi_62860471
    Heb de catalogus nu ook, vind er niet veel boeiends in staan; veel dezelfde dingen van dit jaar
    pi_62860909


    14,90
    Zwart, 77-7623
    Wit, 77-7631



    29,90
    Lichtbeige, 77-7425




    14,90
    80-9145 zwart
    80-9129 lichtrood
    80-9137 taupe (plaatje)
    80-9111 wit



    34,90
    77-7433 gebloemd
    77-7474 zwart
    77-7482 taupe

    En niet van de voorjaarscollectie, maar verder ook nergens te vinden op de site, een aparte sjieke jurk



    49,90
    Zwart, 80-9319
    know'm sayin?
    ×
    word? word.
    pi_62862050
    Vanochtend kreeg ik deze binnen:


    82-7493, 19.90


    22-2489. 14.90

    Helaas valt het blousje erg klein en het shirtje erg groot, dus die moeten worden geruild...
    Ben wel helemaal verliefd, ze zijn zo mooi
      zaterdag 1 november 2008 @ 16:23:45 #261
    197437 Psych-case
    The good kinda crazy
    pi_62863249
    quote:
    Op zaterdag 1 november 2008 15:20 schreef afivi het volgende:
    Vanochtend kreeg ik deze binnen:

    [ afbeelding ]
    82-7493, 19.90

    [ afbeelding ]
    22-2489. 14.90

    Helaas valt het blousje erg klein en het shirtje erg groot, dus die moeten worden geruild...
    Ben wel helemaal verliefd, ze zijn zo mooi
    Heeft die bovenste blouse zo'n nutteloze driekwartsmouw of een hele mouw?
    I don't suffer from insanity I enjoy every minute of it!
    pi_62865112
    Nog wat plaatjes











    know'm sayin?
    ×
    word? word.
    pi_62877304
    Die rode jas!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nr + prijs??
    I had a signature once. It was awful.
    pi_62878506
    quote:
    Op zaterdag 1 november 2008 16:23 schreef Psych-case het volgende:

    [..]

    Heeft die bovenste blouse zo'n nutteloze driekwartsmouw of een hele mouw?
    Het is een wel een driekwartsmouw...
    Maar die kleur!
    pi_62878731
    quote:
    Op zondag 2 november 2008 11:48 schreef afivi het volgende:

    [..]

    Het is een wel een driekwartsmouw...
    Maar die kleur!
    Die kleur hebben ze ook met lange mouwen, alleen hij is op de site uitverkocht.
    Die kleur is idd .
      zondag 2 november 2008 @ 12:15:15 #266
    123170 alors
    zlata1234
    pi_62879029
    quote:
    Op zondag 2 november 2008 10:15 schreef zoeperzazke het volgende:
    Die rode jas!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nr + prijs??
    Ik heb de catalogus niet, ik weet alleen dat de code van de beige 77-5056 is, en dat ie 39.90 kost.
    know'm sayin?
    ×
    word? word.
    pi_62879148
    quote:
    Op zaterdag 1 november 2008 14:22 schreef alors het volgende:
    [ afbeelding ]

    14,90
    Zwart, 77-7623
    Wit, 77-7631
    die wil ik
    Ja doei.
    pi_62879178
    Ik mag echt niets meer bestellen van mezelf, ook niet bij Esprit . Even kijken hoe lang ik het volhoud .
    Tap tap tap
      zondag 2 november 2008 @ 12:24:31 #269
    197437 Psych-case
    The good kinda crazy
    pi_62879222
    quote:
    Op zondag 2 november 2008 11:48 schreef afivi het volgende:

    [..]

    Het is een wel een driekwartsmouw...
    Maar die kleur!
    Ja mooi en apart.
    Ik baal altijd zo van die driekwartsmouwen.
    Heb hier ook nog een mooie paarse blouse die voor nu dus te koud is.
    Moet ik er weer een lange mouw shirtje onder aan doen.
    I don't suffer from insanity I enjoy every minute of it!
    pi_62879306
    quote:
    Op zondag 2 november 2008 12:22 schreef CherryLips het volgende:
    Ik mag echt niets meer bestellen van mezelf, ook niet bij Esprit . Even kijken hoe lang ik het volhoud .
    ruilen?

    ik vind het altijd zonde van mn geld en heb te weinig kleding
    Ja doei.
    pi_62879935
    Welke kortingscodes werken eigenlijk nog? Als er nog leuke codes zijn wil ik wel een broek online bestellen, anders ga ik wel naar de winkel. Maar vind 40 euro voor een doodnormale spijkerbroek wat veel ... of komt er weer een keer een bon voor korting in de winkel? Dat was paar maanden geleden .
    Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
    *O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
      zondag 2 november 2008 @ 13:11:43 #272
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_62880200
    quote:
    25% korting
    Pak nu je kans en profiteer van onze aanbieding waarmee je 25% korting krijgt op een artikel naar keuze. Vul kortingscode 8267 in wanneer je bestelt via Shop online of de catalogus. De aanbieding geldt voor nieuwe bestellingen die vóór 3 november 2008 worden geplaatst. Deze aanbieding kan niet worden gecombineerd met andere aanbiedingen.
    "We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
    pi_62880398
    Zou iemand de code van

    In deze kleur willen geven?
    Ik ben verliefd!!!!!!!!!!!!!!!
    Voices tell me I'm the shit.
    pi_62881639
    Wow, die jas
    pi_62881647


    90-7444, 19.90

    pi_62882699
    quote:
    Op zondag 2 november 2008 13:20 schreef melanie_the_miss het volgende:
    Zou iemand de code van
    [ afbeelding ]
    In deze kleur willen geven?
    Ik ben verliefd!!!!!!!!!!!!!!!
    Art.nr 77-5064
    So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
    pi_62883062
    Heeft er iemand nog een 10% kortingscode die het doet? Want die in de OP doet het niet meer volgens betrouwbare bronnen..
    pi_62883189
    Waarom zou je 10% willen als een paar posts hoger een 25% code staat?
    So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
    pi_62883268
    Omdat dat maar voor 1 artikel is?
    pi_62883321
    Dat zijn 10% kortingen meestal ook, behalve die preview kortingen.
    So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
    pi_62883422
    Oh oké. Nou ja die "7939 voor 10% korting op de artikelen met uitzondering van de outlet spulletjes" doe het dus niet meer, en ik dacht, misschien is er een andere die hetzelfde doet en die het wel doet.

    Edit: Ongeldige rabatcombinatie, wahey.

    [ Bericht 26% gewijzigd door Anoniem_03032014_01 op 02-11-2008 15:54:22 ]
    pi_62895097


    In L, wie?

    Laat maar, heb hem al

    [ Bericht 18% gewijzigd door SunBoom op 03-11-2008 20:18:34 ]
      zondag 2 november 2008 @ 22:48:40 #283
    17113 annoh
    Beating hearts baby
    pi_62895791
    quote:
    Op zondag 2 november 2008 13:11 schreef Adelante het volgende:

    [..]


    (over 25%)

    Heh verdorie, er is een technische storing! Ik wil deze jas bestellen, met die korting, want de 10% die bij die flyer zat die deed het niet toen ik het eerder probeerde. Weet iemand toevallig of deze jas lekker warm is?:

    I'm just a girl in the world.
    pi_62903622
    Godverdomme, weer uitgesteld
    pi_62907423
    quote:
    Op zondag 2 november 2008 22:48 schreef annoh het volgende:

    [..]

    (over 25%)

    Heh verdorie, er is een technische storing! Ik wil deze jas bestellen, met die korting, want de 10% die bij die flyer zat die deed het niet toen ik het eerder probeerde. Weet iemand toevallig of deze jas lekker warm is?:

    [ afbeelding ]
    Had ik ook, en zojuist toch iets besteld en de korting is er netjes afgegaan.

    En mijn jas is ook weer uitgesteld. Als dat zo doorgaat heb ik 'm deze winter niet meer nodig.
    Als het pannen van daken waait
    Als het gras naar je voeten graait
    Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
    pi_62908066
    Ik heb inmiddels m'n bestelling gewoon geannuleerd en m'n jas in de winkel gekocht. Dan maar geen korting.
    pi_62927419
    Nieuwe site voor den kerst!
    Voices tell me I'm the shit.
    pi_62927751
    quote:
    Op dinsdag 4 november 2008 08:57 schreef melanie_the_miss het volgende:
    Nieuwe site voor den kerst!
    Ik heb mijn bestelling van gisteren gelukkig aan kunnen vullen, scheelt me vijf euro aan verzendkosten! Mijn god, wat wordt dat een enorm pakket half november
    pi_62928193
    En nu bestel ik niets meer dit jaar
    Bij de kerst vond ik maar een leuk jurkje dus heb die maar in 2 maten besteld, dus de helft gaat ook weer terug niet zo duur als het lijkt
    pi_62928199
    quote:
    Op dinsdag 4 november 2008 09:15 schreef afivi het volgende:

    [..]

    Ik heb mijn bestelling van gisteren gelukkig aan kunnen vullen, scheelt me vijf euro aan verzendkosten! Mijn god, wat wordt dat een enorm pakket half november
    Ik denk dat je een reuze doos binnen krijgt hahahah
    Voices tell me I'm the shit.
      dinsdag 4 november 2008 @ 10:31:37 #291
    224140 Nantes
    Mommy to be!
    pi_62929352


    Laatste bestelling, alvast voor kerst enzulks. . Dat bloemending gaat zich trouwens in mijn haar nestelen, heb al een hele outfit bedacht voor alle etentjes die nog gaan komen .
    pi_62930472
    Ahh leuke jurkjes !
    pi_62933023
    Heb veel van de kerst dingen net in de winkel gepast maar de jurkjes zijn niet geschikt voor mensen met cupmaat groter dan C ofzo

    Wel het rokje met strik gekocht!
    Klussen deel 1 en 2
    pi_62933092
    Is dat een meevaller voor me
    pi_62934359
    quote:
    Op dinsdag 4 november 2008 09:39 schreef melanie_the_miss het volgende:

    [..]

    Ik denk dat je een reuze doos binnen krijgt hahahah
    In totaal 17 items
    Waarvan wel drie haarbloemen en een kettinkje, maar toch... Dat wordt een middagje passen
    *Zin in heeft*
    pi_62936766
    Gelukkig, niks waarvan ik zeg "WOW die moet ik hebben" Heb nog een jurkje van vorig jaar die ik nooit aan heb gehad
      dinsdag 4 november 2008 @ 17:45:38 #297
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_62940340
    Pff, nou wordt mijn bestelling elke keer uitgesteld Hele tijd niet gehad toen een aantal hier zeiden het wel te hebben, en nou ben ik ook aan de beurt ofzo Vanaf half oktober is ie al uitgesteld, en nu zegt ie weer; bestelling te laat, volgende moment half nov
    Heb van de nieuwe kerstspullen (gelukkig) niet zo heel veel leuks gezien maar wel dit topje gekocht voor de feestdagen:

    Voor maar 4,90! Dat mag wel vind ik
    I never look back, darling. It distracts from the now.
    pi_62940425
    quote:
    Op dinsdag 4 november 2008 15:23 schreef Chanty87 het volgende:
    Gelukkig, niks waarvan ik zeg "WOW die moet ik hebben" Heb nog een jurkje van vorig jaar die ik nooit aan heb gehad
    Volgens mij is het elkaar ook wel een beetje van hetzelfde...
    pi_62940667
    Het is bijna allemaal polyester, en daar hou ik niet zo van.
    pi_62940696
    Dat topje van ¤4,90 heb ik ook in die kleur in mijn bestelling gegooid. En op mijn andere account in het paars.
    Vanavond nog even wat spulletjes kiezen uit de preview catalogus ivm de 10% korting. Ik denk dat het in elk geval een bikini gaat worden.
    pi_62941031
    Ik krijg net een mailtje dat mijn bestellingen voortaan gecontroleerd worden op ongeldige kortingscodes. Geweldig.

    Edit: Oh shit, wil iemand anders alsjeblieft even een nieuw topic openen? Ik moet namelijk eten en dan duurt het nogal lang namelijk. Thanks!

    Edit 02: Al gefixed.

    H&M #42

    [ Bericht 20% gewijzigd door Anoniem_03032014_01 op 04-11-2008 18:34:17 ]
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')