Droeg je die jas toevallig op station Eindhoven afgelopen maandag?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:52 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dus nu heb jij ook die jas?![]()
hij is fijn![]()
Iemand die veel op je lijkt dus en dezelfde jas heeft.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:02 schreef motorbloempje het volgende:
Nopeben al heel lang niet in eindhoven geweest
Echt he!quote:Op maandag 20 oktober 2008 20:28 schreef Zonnebril het volgende:
[..]
die is echt cute!
Heb hem een tijdje geleden cadeau gedaan aan een vriendinnetje
hoezo mag je de winkel niet in.. heb je geshopliftquote:Op maandag 20 oktober 2008 08:00 schreef -Rebelle het volgende:
[..]
haha weet ik niet ik kom nooit op die site maar ik mag de winkel niet meer in![]()
Ik gok die rode met die capuchon, die ik in het zwart besteld heb.quote:
ik heb normaal gesproken 38 of 40, afhankelijk van het merk. maar de 40 zat me gewoon echt te strak om m'n boezem en zulke memmen heb ik niet eensquote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:02 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Ik gok die rode met die capuchon, die ik in het zwart besteld heb.
@Cherry: welke maat heb jij normaal gesproken, want de mijne is nog in bestelling en ik wil graag weten hoe groot of klein ie valt, dan kan ik misschien nog switchen.
Lijkt me een lekkere warme mutsquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 09:52 schreef zoeperzazke het volgende:
Wat is dat rechtse??
Inderdaad een heerlijk warme muts!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:08 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
[..]
Lijkt me een lekkere warme muts
Heel lief zacht truitje, maar het valt nogal kort.quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:47 schreef Psych-case het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand die deze al heeft?
Hoe valt ie?
Hmmm zou voor mij nog wel eens handig zijn want ik heb niet zo'n groot bovenlijfje en truitjes vallen bij mij altijd te lang! Nou ga morgen de stad afshoppen en daarna nog ff onlineshoppen!quote:Op zondag 26 oktober 2008 22:57 schreef Deliah het volgende:
[..]
Heel lief zacht truitje, maar het valt nogal kort.
Welke was 't dan? Kort, zwart, van wol ofzo?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:50 schreef SterreMarit het volgende:
Ik ben boos op de H&M![]()
Een paar weken geleden heb ik erg enthousiast kleren besteld en één rokje van de site vond ik echt helemaal geweldigBestellen lukte helaas niet, want hij was uitverkocht...
Inmiddels was ik bijna over dit verdriet heen, tot er gisteren een mini-H&M-catalogus bezorgd werd en wat zag ik daarin? Dat rokje! Dus probeer ik dat rokje te bestellen, helemaal hoopvol dat er een nieuwe lading binnen is gekomen in het Grote Magazijn, maar wat zie ik? Hij staat niet eens op de website...en m.b.v. artikelnummer krijg ik wederom te lezen: dit artikel is uitverkocht![]()
Mijn een beetje hoop geven met zo'n foto in de catalogus...tsss...
Ik zou ook boos zijn, helemaal omdat een vriendin en ik de H&M catalogus onze fashionbible noemen!!!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:50 schreef SterreMarit het volgende:
Ik ben boos op de H&M![]()
Een paar weken geleden heb ik erg enthousiast kleren besteld en één rokje van de site vond ik echt helemaal geweldigBestellen lukte helaas niet, want hij was uitverkocht...
Inmiddels was ik bijna over dit verdriet heen, tot er gisteren een mini-H&M-catalogus bezorgd werd en wat zag ik daarin? Dat rokje! Dus probeer ik dat rokje te bestellen, helemaal hoopvol dat er een nieuwe lading binnen is gekomen in het Grote Magazijn, maar wat zie ik? Hij staat niet eens op de website...en m.b.v. artikelnummer krijg ik wederom te lezen: dit artikel is uitverkocht![]()
Mijn een beetje hoop geven met zo'n foto in de catalogus...tsss...
Deze:quote:Op maandag 27 oktober 2008 15:24 schreef Syrena het volgende:
[..]
Welke was 't dan? Kort, zwart, van wol ofzo?
Oeh, die is gaaf! Ik heb echter al een bestelling staan van 155 euro.. Ligt als het goed is al op de mat, ben gisteren niet thuis geweest. Dus maar even niet meer bestellen, kost allemaal al genoeg.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:33 schreef Enfermera het volgende:
Vette layout man!![]()
Echt cool!
En ik heb EINNNNNNNNDELIJK die leuke trui kunnen bestellen van winter knits;
[ afbeelding ]
Jeujjj![]()
Eigenlijk kan ik niet tegen wol, maar hier kan je makkelijk een lange T onder doen, dus dat vind ik errug leuk
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:55 schreef alors het volgende:
Leuk hoor, die site. Maar beter zetten ze er nieuw spul op. En dan heb ik het niet over die Comme des Garcons wanmode.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |