Leuk he, jezelf elke keer voor de gek houdenquote:Op zondag 19 oktober 2008 11:05 schreef Addict89 het volgende:
Manco. En dan is het even klaar met bestellen denk ik
.
quote:Op zondag 19 oktober 2008 11:11 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Leuk he, jezelf elke keer voor de gek houden![]()
Ben ik ook naar benieuwd...quote:Op zondag 19 oktober 2008 11:21 schreef melanie_the_miss het volgende:
Niemand weet wanneer de nieuwe collectie komt? ongeveer?
Toen ik gisteren die rode zocht, stond hij er ook nog in het zwart in alle maten behalve 36, die is dan wel snel weg of het is een foutje in het systeem.quote:Op zondag 19 oktober 2008 11:20 schreef shmoopy het volgende:
Begrijp ik nou goed dat iemand die rode jas ook in het zwart had gezien?
quote:Op zondag 19 oktober 2008 10:41 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Ik vind hem behoorlijk warm en geloof me, ik ben een koukleum. Hij kriebelt wel in m'n nek moet ik zeggen maar niet overdreven storend. De maat valt gewoon normaal denk ik. Ik zie weleens wat dingetjes die jij koopt, en daarom denk ik dat dit echt een jas voor jou is![]()
Rotterdam is vandaag inderdaad open, zoals elke zondag
Schattigquote:Op zondag 19 oktober 2008 12:36 schreef CherryLips het volgende:
[ afbeelding ]
En matching wanten
[ afbeelding ]
Ah, dank je, dan waag ik het er op, morgen meteen voor ik naar m'n werk ga even checken, want ik zie steeds alleen maar de rode staan, en ik wil 'm.quote:Op zondag 19 oktober 2008 12:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Toen ik gisteren die rode zocht, stond hij er ook nog in het zwart in alle maten behalve 36, die is dan wel snel weg of het is een foutje in het systeem.
Bijzonder snel had ik laatst ook (met mijn zoveelste bestelling). Maandag besteld en dezelfde week vrijdag had ik het al.quote:Op zondag 19 oktober 2008 13:53 schreef WeMan het volgende:
ik had paar weken terug mijn eerste bestelling geplaatst op een zondag en had het meteen de eerstvolgende vrijdag binnen (5 dagen)..
heb je toen veel of weinig besteld, want ik had namelijk maar 1 vest besteld misschien dat het daarom zo snel ging.quote:Op zondag 19 oktober 2008 14:03 schreef Deliah het volgende:
[..]
Bijzonder snel had ik laatst ook (met mijn zoveelste bestelling). Maandag besteld en dezelfde week vrijdag had ik het al.
Het was een pak van 200 euroquote:Op zondag 19 oktober 2008 14:35 schreef WeMan het volgende:
[..]
heb je toen veel of weinig besteld, want ik had namelijk maar 1 vest besteld misschien dat het daarom zo snel ging.
het kan ook denk ik in je voordeel werken als je in het weekend of maandagochtend besteld.
ik bedoel qua het aantal dingen die je hebt besteld..quote:
no kidding.. hoe had je dat verbod gekregen dan en voor hoeveel maanden in totaal?quote:Op zondag 19 oktober 2008 17:10 schreef -Rebelle het volgende:
jeuh nog 4 maanden en mn h&m verbod wordt opgeheven
10 stuks.quote:Op zondag 19 oktober 2008 17:13 schreef WeMan het volgende:
[..]
ik bedoel qua het aantal dingen die je hebt besteld..
Dat klopt idd!quote:Op zondag 19 oktober 2008 19:20 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Ik ga morgen een paar dingen naar de gewone winkel terugbrengen, klopt het dat je dan een waardebon krijgt? Op zich niet erg, kan ik gelijk iets anders uitzoeken
Haha ja, was vergeten je te quotenquote:Op zondag 19 oktober 2008 21:19 schreef Enfermera het volgende:
Nantes, had je het over die maillot?? Of niet? Nouja ik zeg het toch maar hoe ie bij mij zit: Ik heb normaal XS/S, heb die maillot in S en die zit echt perfectNiet te strak, niet te los, goeie lengte (ben 1.66) en zakt niet af enzo.
Hey die zijn leuk zeg, leuker dan gewoon wit denk ikquote:Op zondag 19 oktober 2008 12:36 schreef CherryLips het volgende:
[..].
Ik twijfel nog wel, want ik heb laatst ook al een jas gekocht maar die is niet erg warm, meer iets voor de herfst (alleen de herfst is nu weer te warm voor die jas, lekker ingewikkeld). En ikj had bij Intersport een leuke jas gezien van Protest, maar ik vind zo'n knalrode jas ook erg leuk. Met een witte sjaal of deze:
[ afbeelding ]
En matching wanten
[ afbeelding ]
die wil ik ook jaquote:Op zondag 19 oktober 2008 21:07 schreef Enfermera het volgende:
Die maillot heb ik ook, in het grijs, is echt geweeeldig.
Maakt niet uitquote:Op zondag 19 oktober 2008 21:24 schreef Nantes het volgende:
[..]
Haha ja, was vergeten je te quoten.
Ik heb maat 38 van broeken dus ik denk dat ik de M gewoon neem dan, en dan maar hopen dat de lengte mee zal vallen (ben 1.75m).
Zie je ook je huid er doorheen trouwens? Dat vind ik wel mooi namelijk, of is het echt zo'n maillot waar je niets doorheen ziet?
Haha, verslaafde! Ik denk dat die andere kleuren wel wat beter zijn, want dan zie je de details beter, maar ik zal het wel zien als ie binnen komtquote:Op zondag 19 oktober 2008 21:32 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Maakt niet uit![]()
Ja idd, dat zit denk wel okeEn anders kan je 'm altijd nog terugsturen!
Ik heb zelf nu alleen de grijze (bruine zit in bestelling), maar daar zie je mn huid niet zo doorheen. Wel iets, maar het schijnt niet heel veel door.
haha weet ik niet ik kom nooit op die site maar ik mag de winkel niet meer inquote:Op zondag 19 oktober 2008 17:13 schreef WeMan het volgende:
no kidding.. hoe had je dat verbod gekregen dan en voor hoeveel maanden in totaal?
kan je dan eigenlijk een ander account aanmaken?
En ik heb 'm!quote:Op zondag 19 oktober 2008 13:52 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Ah, dank je, dan waag ik het er op, morgen meteen voor ik naar m'n werk ga even checken, want ik zie steeds alleen maar de rode staan, en ik wil 'm.
tenzij je echt korte benen hebt krijg je hier denk ik een heel raar 7/8e effect mee.... Ben zelf ook 1m60 en die 7/8e komen ook net boven mijn enkels. De doodenkele keer dat ik een gewone broek bij de H&m koop moet er ook een zoom inquote:Op maandag 20 oktober 2008 15:20 schreef Deliah het volgende:
Ik ga eens uitproberen of deze broek de perfecte lengte heeft voor mijn 1,60m:
[ afbeelding ]
Op die foto lijkt het alsoftie net boven de enkels komt en ik hoopte dat ie voor mijn lengte dan net goed zit. Omdat die modellen vaak 1,75 á 1,80m zijn.quote:Op maandag 20 oktober 2008 15:29 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
tenzij je echt korte benen hebt krijg je hier denk ik een heel raar 7/8e effect mee.... Ben zelf ook 1m60 en die 7/8e komen ook net boven mijn enkels. De doodenkele keer dat ik een gewone broek bij de H&m koop moet er ook een zoom in
die is echt cute!quote:Op maandag 20 oktober 2008 20:21 schreef Enfermera het volgende:
Ik ben gezwicht.. heb een leuke pyjama besteld:
[ afbeelding ]
Bij mn bestelling die al stond van bijna 150 euro..
dus nu heb jij ook die jas?quote:Op maandag 20 oktober 2008 08:16 schreef shmoopy het volgende:
[..]
En ik heb 'm!
Bedankt voor de tip nog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |