Deze:quote:Op maandag 27 oktober 2008 15:24 schreef Syrena het volgende:
[..]
Welke was 't dan? Kort, zwart, van wol ofzo?
Oeh, die is gaaf! Ik heb echter al een bestelling staan van 155 euro.. Ligt als het goed is al op de mat, ben gisteren niet thuis geweest. Dus maar even niet meer bestellen, kost allemaal al genoeg.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:33 schreef Enfermera het volgende:
Vette layout man!![]()
Echt cool!
En ik heb EINNNNNNNNDELIJK die leuke trui kunnen bestellen van winter knits;
[ afbeelding ]
Jeujjj![]()
Eigenlijk kan ik niet tegen wol, maar hier kan je makkelijk een lange T onder doen, dus dat vind ik errug leuk
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:55 schreef alors het volgende:
Leuk hoor, die site. Maar beter zetten ze er nieuw spul op. En dan heb ik het niet over die Comme des Garcons wanmode.
misschien zou je eens langs moeten gaan bij een aantal winkels.. ik heb vorig een keer een truitje in de winkel gekocht die op internet allang was uitverkocht.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:57 schreef GLITCH. het volgende:
De lay-out is echt veel beter zo!! Alleen dé top die ik wil is verdorie aaaaltijd uitverkocht in maat S in poeder! Zelfs 's ochtends vroeg!
XD Mijn bestelling is inmiddels al 220 euroquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:22 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Oeh, die is gaaf! Ik heb echter al een bestelling staan van 155 euro.. Ligt als het goed is al op de mat, ben gisteren niet thuis geweest. Dus maar even niet meer bestellen, kost allemaal al genoeg.
Site is inderdaad wel erg mooi geworden.
Ik niet, en ik krijg em ook nietquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:05 schreef MaLo het volgende:
Lente-preview catalogus binnen
Er staan leuke dingen in
Oeh, dan moet ik 'm één dezer dagen ook krijgenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:05 schreef MaLo het volgende:
Lente-preview catalogus binnen
Er staan leuke dingen in
Mijn bestelling was vandaag binnen. Alles helemaal goed op een truitje na maar die was toch maar 13 euro ofzo. Die ruil ik wel om in de winkel voor iets anders. Nu kan ik weer lekker dingen op mijn verlanglijstje gooien om die pas na maanden een keertje te kopen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:45 schreef Enfermera het volgende:
[..]
XD Mijn bestelling is inmiddels al 220 euroEcht heel erg.
Maar deze trui moest en zou ik hebben.![]()
Idd, nu ga ik ECHT niks meer bestellen.![]()
Yupquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:48 schreef AJ187 het volgende:
OMG ik krijg nu deze melding en hierdoor kan ik m'n bestelling niet afronden: Ongeldige rabat kombinatie, neem contact op met klantenservice a.u.b.
Is m'n account nu geblokkeerd ofzo
Kan ik niet gewoon mailen?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:56 schreef Syrena het volgende:
[..]
YupKlantenzeurvies bellen of 'n nieuw account aanmaken.
Oh dan wacht ik wel...ik heb slechte ervaringen met die klantenservice van hunquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:24 schreef CherryLips het volgende:
mijn account was na twee dagen weer vrijgegeven, zonder mailtje te hebben gestoord oid.
Toen ik iets bij m'n bestelling wilde gooien krijg ik de melding 'ongeldige rabat' en kon ik niets meer met m'n bestelling, ik kwam er gewoon niet in. Twee dagen later was het opgeheven. Ik had meerdere kortingscodes gebruikt, die hebben ze gewoon allemaal weggehaald.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:30 schreef AJ187 het volgende:
[..]
Oh dan wacht ik wel...ik heb slechte ervaringen met die klantenservice van hun![]()
Kreeg je hetzelfde bericht als ik?
Ja die kortingscodes van de OP werken niet meer, dus wou ik een andere proberen. Maar toen kreeg ik dus die meldingquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Toen ik iets bij m'n bestelling wilde gooien krijg ik de melding 'ongeldige rabat' en kon ik niets meer met m'n bestelling, ik kwam er gewoon niet in. Twee dagen later was het opgeheven. Ik had meerdere kortingscodes gebruikt, die hebben ze gewoon allemaal weggehaald.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |