Die heb ik, en die is me eerlijk gezegd qua model wat tegengevallen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:24 schreef motorbloempje het volgende:
en dit vest
[ afbeelding ]maar zoveel geld wil ik helemaal niet uitgeven
Wat is de code van dat vestje met hemdje?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:56 schreef MaLo het volgende:
Besteld uit de nieuwe lentecatalogus.
[ afbeelding ]
Volgens de brochure is de kleur die ik besteld heb lichtroodquote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:44 schreef Linnie20v het volgende:
[..]
Wat is de code van dat vestje met hemdje?
en misschien in andere kleurenBen niet zo'n roze fan.
Tja, ik denk dat als je het topje en het vestje samen aantrekt, het wel meevalt. En anders heb ik altijd nog voor 4,90 een hemdje dat ik ergens onder kan dragenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 17:26 schreef alors het volgende:
wow ik zag die prijs en dacht, wtfff?? haha chill, maar t zal wel dunne stof zijn... Ik wilde een witte, maar dan is het waarschijnlijk zo doorzichtig als de pest, h en m kennende
Ja, maar ik heb toch maar de lichtroze besteld, die vond ik ook heel snoezigquote:Op woensdag 29 oktober 2008 17:31 schreef MaLo het volgende:
[..]
Tja, ik denk dat als je het topje en het vestje samen aantrekt, het wel meevalt. En anders heb ik altijd nog voor 4,90 een hemdje dat ik ergens onder kan dragen.
De spullen uit de preview catalogus worden trouwens pas begin januari geleverd, dus ik kan nog eindeloos dingen toevoegen aan mijn bestelling(en verwijderen, maar dat komt minder voor
)
En als je voor 6 november bestelt, krijg je 10% korting op de hele catalogus! Dus Het Setje kost me maar 4,41.
Bedankt!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 17:11 schreef MaLo het volgende:
[..]
Volgens de brochure is de kleur die ik besteld heb lichtrood.
De codes:
82-5711 wit
82-5745 groen
82-5752 taupe
82-5703 zwart
82-5737 lichtroze
82-5729 lichtrood (de kleur die ik heb besteld)
Dit setje is trouwens maar 4,90(als je er meer bestelt, 14,90)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |