nog nooit gezienquote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:02 schreef Linnie20v het volgende:
Die met dat roze en paars bedoel je?
Die heeft al een hele tijd op de site gestaan
Ik heb wel dat zwarte jurkje besteld, ben benieuwd hoe het is het echt uitziet!
Dat jurkje is echt leuk maar ook weer zo'n item dat jaren in je kast blijft hangen bij gebrek aan gelegenheid!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:00 schreef melanie_the_miss het volgende:
OMFG die pary top 5 dat jurkje!!!
Maar hij is nu al sold out
[ afbeelding ]
Ik zou het zo erg naar school aandoen.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:22 schreef Psych-case het volgende:
[..]
Dat jurkje is echt leuk maar ook weer zo'n item dat jaren in je kast blijft hangen bij gebrek aan gelegenheid!
Daarom heb ik al eens een meeting voorgesteld waarbij je H&M kleding draagt in de categorie 'leuk maar wanneer moet ik dát nou dragen'quote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:22 schreef Psych-case het volgende:
[..]
Dat jurkje is echt leuk maar ook weer zo'n item dat jaren in je kast blijft hangen bij gebrek aan gelegenheid!
Whaha geen slecht idee!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:29 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Daarom heb ik al eens een meeting voorgesteld waarbij je H&M kleding draagt in de categorie 'leuk maar wanneer moet ik dát nou dragen'
Nou, ik bedoelde dat je er niet mee kunt zitten (op stoelen e.d.) omdat het 1) tule is (maar dat zie je natuurlijk al aankomen) en 2) omdat hij bij mij zo kort was dat je half in je blote kont staatquote:Op donderdag 30 oktober 2008 17:13 schreef melanie_the_miss het volgende:
iemand die dat jurje 2e hand kwijt moet?
het is namelijk precies wat ik zoek.
Zeker na de beschrijving van verregentmeisje!!!!!
Alhoewel, niet zitten omdat je dan al je onderkleding zag zitten
of niet zitten omdat het boven te strak zat?
Die is mooiquote:
In de winkel zag gisteren een COOLE Hello Kitty kamerjas!!! Cremekleurig met goud op de rugzijde! 30 Euro! Die ga ik volgende maand halen als ik weer geld heb!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:38 schreef ivetje het volgende:
Ik kreeg vorige week de autumn/winter inspiration 2008-folder binnen. Zat een geweldige bon bij voor 10% korting die geldig was t/m....13 oktober. Jawel, 13 oktober en ik kreeg de folder op de 16e ofzo![]()
Heb wel wat dingen besteld overigens :
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zag alleen vandaag dat mijn bestelling bij het sorteercentrum ligt. Wordt dus morgen geleverd en dan ben ik weer niet thuis![]()
Maar goed, hopelijk past alles. Ben benieuwd. Heb die lente-catalogus btw ook niet gehad...
77-7888 voorquote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:37 schreef verregentmeisje het volgende:
[..]
Die is mooiHeb je daar de code van??
Heb nog steeds niet de catalogus ontvangen
En die oranje is eigenlijk ook wel erg leuk![]()
quote:25% korting
Pak nu je kans en profiteer van onze aanbieding waarmee je 25% korting krijgt op een artikel naar keuze. Vul kortingscode 8267 in wanneer je bestelt via Shop online of de catalogus. De aanbieding geldt voor nieuwe bestellingen die vóór 3 november 2008 worden geplaatst. Deze aanbieding kan niet worden gecombineerd met andere aanbiedingen.
Ik weet niet waar je woont, maar er hingen er vanmiddag nog een paar in Groningen.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 17:13 schreef melanie_the_miss het volgende:
iemand die dat jurje 2e hand kwijt moet?
het is namelijk precies wat ik zoek.
Zeker na de beschrijving van verregentmeisje!!!!!
Alhoewel, niet zitten omdat je dan al je onderkleding zag zitten
of niet zitten omdat het boven te strak zat?
Ja vervelend is dat he!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:51 schreef ivetje het volgende:
Haha, ik heb vorige week in de winkel een huispak aangehad. Donkerbruin met achterop een Hello kitty in prinsessenjurkjeMaar de broek was te klein, maatje m. Heb nu dus deze besteld in een L, hopelijk past hij. Die donkerbruine hadden ze niet op de site jammer genoeg.
ROTTERDAMquote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:21 schreef alors het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je woont, maar er hingen er vanmiddag nog een paar in Groningen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |