Bij mij kosten ze allemaal 4.90 maar dat zal wel veranderen bij de kassaquote:Op woensdag 29 oktober 2008 17:11 schreef MaLo het volgende:
[..]
Dit setje is trouwens maar 4,90(als je er meer bestelt, 14,90)
Uh, als je er meer dan één wilt bestellen, moet je een andere artikelcode kiezenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:04 schreef Linnie20v het volgende:
[..]
Bij mij kosten ze allemaal 4.90 maar dat zal wel veranderen bij de kassa
Ik ben nog ff de juiste kleur aan het kiezen, vind het bolletjespatroon weer jammer maar ach voor dat geld
Die broek is idd ideaal om in te wandelenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 17:14 schreef MaLo het volgende:
Voordat jullie denken: waarom heeft ze toch zo'n cargo-korte broek besteld![]()
Nou, omdat we volgend jaar in de zomer naar de bergen op vakantie gaan en volgens mij is bergwandelen in een rokje niet zo'n succes.
link, code?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:55 schreef shmoopy het volgende:
Ik heb ook de boel net binnen, en dit keer gaat er ook veel terug.
Wel heel puik dat gratis setje pyjama-achtig dinges, ik vond het op een heel andere pagina voor 0,00 euro, meteen besteld.
Kijk, dat hoor ik nou graagquote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:57 schreef Syrena het volgende:
[..]
Die broek is idd ideaal om in te wandelenIk heb 'm in beige/grijs. Hij heeft ook een nette lengte.
Het lijkt wel zo, ik heb ook even op het ellegirl forum gekeken, daar posten ze vaak artikelen met codes van die previewstuff, maar helemaal niets daar...quote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:16 schreef MaLo het volgende:
[..]
Kijk, dat hoor ik nou graag. Het lijkt mij ook wel een heel praktische broek. * MaLo rilt even bij het woord "praktisch" in combinatie met een kledingstuk
Ben ik nou echt de enige die de brochure al heeft?![]()
H&M vindt mij vast lief![]()
Voor mijn dochtertje staan er ook weer zulke snoepige kledingstukken in.
Ik denk dat ik voor haar ook maar vast wat bestel
Ik zal even kijken of ik foto's kan vindenquote:
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:33 schreef Linnie20v het volgende:
Viel me ook al op, had zelfs al gegoogled (?) op lente catalogus van de HM
Ik zal het morgen nog eens proberen met een goede BH eronder. Heb dit keer gepast met een zwart hempje omdat ik te lui was me uit te kledenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:43 schreef MaLo het volgende:
@ Nantes, dat gele shirtje wat jij in het wit had heb ik in het geel (volg je hem nog). En in het geel schijnt hij ook iets door, daarom kan ik hem alleen maar aan met een huidkleurige bh eronder. Ik vond hem wel heeeerlijk koel dragen afgelopen zomer.
Ik neem aan dat iedereen nu toch wel heel snel de brochure krijgt, omdat het bestellen met 10% korting maar tot en met 6 november is. En ik ben zo nieuwsgierig wat jullie van de brochure vinden en wat jullie gaan bestellen
.
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:27 schreef E.T. het volgende:
Hier valt ook net de preview catalogus binnen..
IK ga er even voor zitten
ik sla het herendeel altijd overquote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:09 schreef denizi het volgende:
[..]
staat er ook iets moois in voor de heren?
Voor de google mensenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |