Art.nr 77-5064quote:Op zondag 2 november 2008 13:20 schreef melanie_the_miss het volgende:
Zou iemand de code van
[ afbeelding ]
In deze kleur willen geven?
Ik ben verliefd!!!!!!!!!!!!!!!
(over 25%)quote:
Had ik ook, en zojuist toch iets besteld en de korting is er netjes afgegaan.quote:Op zondag 2 november 2008 22:48 schreef annoh het volgende:
[..]
(over 25%)
Heh verdorie, er is een technische storing! Ik wil deze jas bestellen, met die korting, want de 10% die bij die flyer zat die deed het niet toen ik het eerder probeerde. Weet iemand toevallig of deze jas lekker warm is?:
[ afbeelding ]
Ik heb mijn bestelling van gisteren gelukkig aan kunnen vullen, scheelt me vijf euro aan verzendkosten! Mijn god, wat wordt dat een enorm pakket half novemberquote:
Ik denk dat je een reuze doos binnen krijgt hahahahquote:Op dinsdag 4 november 2008 09:15 schreef afivi het volgende:
[..]
Ik heb mijn bestelling van gisteren gelukkig aan kunnen vullen, scheelt me vijf euro aan verzendkosten! Mijn god, wat wordt dat een enorm pakket half november
In totaal 17 itemsquote:Op dinsdag 4 november 2008 09:39 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Ik denk dat je een reuze doos binnen krijgt hahahah
Volgens mij is het elkaar ook wel een beetje van hetzelfde...quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:23 schreef Chanty87 het volgende:
Gelukkig, niks waarvan ik zeg "WOW die moet ik hebben"Heb nog een jurkje van vorig jaar die ik nooit aan heb gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |