abonnement Unibet Coolblue
pi_57172503




Vervolg van:
H&M #32 - FASHION AGAINST AIDS
H&M #31- Nieuwe collectie!
H&M #29 - Met nu al een voorjaarscollectie!
H&M #28
H&M #27
H&M #26
H&M #25 - Nieuwe Divided collectie
H&M #23 - Met eindelijk een nieuwe collectie!
H&M #22
H&M #21
H&M #20
H&M #19
H&M #18 - H&M loves Kylie
H&M #17
H&M #16
H&M #15
H&M #14
H&M #13: Get ready for 'M by Madonna'
H&M #12
H&M #11: Spring/Summer Collection 2007
H&M #10
Gift of the Day at H&M #9
H&M #8: Gekkenhuis voor Viktor & Rolf
Viktor & Rolf love H&M: A short love affair #7
H&M, Just can't get enough #6
Madonna & crew love H&M #5
De H&M, nu ook shop online #4
De H&M #3
De H&M #2
De H&M

h&m site:
hm.com



veelgestelde vragen:
quote:
Je eigen model samenstellen, zo weet je altijd of dat ene mooie kledingstuk jou wel staat…waar kan ik dat vinden?
De pasmodule is te vinden via de hoofdpagina hm.com onder 'inspiration' en door op 'dressingroom' te klikken.
quote:
Kun je dingen toevoegen of annuleren aan je bestelling indien die nog niet geleverd is?
Toevoegen: plaatsen in de kassamand, vervolgens het bestelproces doorlopen.
Annuleren: aantal op 0 zetten en uitvoeren waarna de bestelling is geannuleerd. Een toevoeging geplaatst 5 dagen na de originele bestelling kan gezien worden als een losse bestelling.
quote:
Een vraagje; heb net besteld en kwam er daarna ineens achter dat ik nergens de kortingscode in heb kunnen vullen! Waar staat dat normaal? Erg jammer dat ik nu de 10% misloop....
Er stond bij stap 1 boven dat je dit bij stap 2 aan kon geven maar heb net nog een keer gecheckt; ik kan dat niet vinden!! Grrrrrrr...

Je kunt je bestelling nog annuleren.
1: mijn pagina
2: nog niet geleverde artikelen
3: aantal op 0 zetten
4: uitvoeren
Vervolgens bestelling opnieuw uitvoeren. Kortingscode voor stap 1 invullen.
quote:

Wat betekent \'voorgemelde zending niet aangetroffen:manco...Zwolle\'?
Dan is de bestelling nog in Zweden, of onderweg naar Nederland.
quote:
Hoe lang duurt het ongeveer vanaf het moment dat het in behandeling is genomen tot de levering?
In behandeling houdt in dat ze bij H&M de spullen zijn aan het verzamelen en inpakken. Pas als er onderweg staat, dan kun je het pakketje volgen met track&trace. Het is niet echt te voorspellen hoe lang het gaat duren. Soms heb je het binnen 3 dagen soms duurt een meer dan een week.
quote:
Mijn zending is vandaag gesorteerd in het sorteercentrum in Zwolle. Betekent dat dan dat ik het morgen in huis heb?
Ja.
quote:
Nog even een vraagje voor de ervaren bestellers, als een paar dingen later worden geleverd en je wilt de rest al meteen hebben, dan hoef je toch geen 2 keer de verzendkosten te betalen.. of wel?
Nee.
quote:
Eerst stond er dat mijn bestelling begin januari zou worden geleverd en nu zie ik ineenkeer bij mijn pagina dat het pas half januari wordt geleverd terwijl alles gewoon wel op voorraad was. Hoe kan dat?
Mogelijk:
- is de betaling van je vorige bestelling nog niet binnen, of
- is je retourzending nog niet aangekomen in Zweden, of
- is het een combinatie van deze 2 dingen.
M.a.w. je zit momenteel boven je limiet.
quote:
Kun je ook terugsturen als het niet bevalt en krijg je je geld dan terug?
Je kunt het terugsturen als je het aan huis bezorgt krijgt, maar dan moet je het wel bij het postkantoor afgeven. Je hoeft pas te betalen als je je bestelde artikelen houdt; als je niks houdt hoef je alleen een euro te betalen voor retourkosten; verzendkosten vervallen dan. Als je dingen terugstuurt maar ook dingen zelf houdt, moet je wèl verzendkosten erbij betalen. Staat allemaal op de factuur die je bij je bestelling ontvangt.
quote:
Ik heb een deel van mijn bestelling binnen gekregen, maar er zitten wat dingen bij die niet passen. Hebben jullie ervaring met het terugbrengen naar de winkel?
Ik heb mijn spullen teruggebracht in Maastricht, toen was de winkel net voor het eerst geopend, en dat ging prima. Je moet wel je formulier dan meenemen, dan moeten ze invullen. Het stuk met de giro eraan krijg je terug.
quote:
Als je spullen retour wilt sturen, kun je die dan afgeven op het postkantoor?
Klopt! En als je een maandfactuur hebt verrekenen ze het daarmee.
quote:
Vraagje, ik heb online iets besteld en wil het retourneren. Dit kan bij mijn Kialapunt. Hoe lever je het dan in? Kun je het in een willekeurige zak of envelop doen? Of kan het in de doos waar het in zat?
Gewoon in de doos waar het in zat + de retourneer-sticker erop plakken.
quote:
Ik heb mijn bestelling teruggestuurd en wat ik wil ruilen ingevuld op de bon. Weet iemand hoe lang het ongeveer duurt voordat ik het zal ontvangen?
De klantenservice vertelde mij dat het circa 2 weken duurt voordat je retourpakket is verwerkt in Zweden. En dan moeten de nieuwe items dus nog weer worden opgestuurd.


Kortingscodes
7939 voor 10% korting op de artikelen met uitzondering van de outlet spulletjes
7970 is de nieuwe nieuwsbriefcode voor 25% korting op 1 artikel, geldig t/m 31-07
8085 voor 50% korting
8036 voor 10% korting op gehele assortiment (muv outlet) geldig t/m 07-04
7889 voor ¤5 korting geeft.
1304 doet ook nog wel eens ¤5 korting.

> Kortingscodes zijn beperkt combineerbaar... Je kunt niet 2 kortingscodes invullen die beide een percentage korting bieden. Je kunt wel een percentatie combineren met een korting in de vorm van een vast bedrag.



[ Bericht 3% gewijzigd door Mylene op 30-03-2008 18:17:39 ]
Go hard or go home
pi_57172555
Oké, loop ik hier te klagen, staat er een half uurtje later een postbode voor de deur.
Go hard or go home
pi_57172657
Gisteren had ik contact opgenomen met de Klantenservice betreffende:



die ik nog steeds niet binnen had gehad. Vandaag is dit setje bij mijn nieuwste bestelling gevoegd. Ben benieuwd of hij er dan nu wel bij zit. Trouwens, ik heb bestelling gedaan waarvan sommige artikelen pas in april weer te leveren zijn. Hoe laten jullie dit soort dingen leveren? In een pakket of gespreid? Ik heb de optie nu nog op een pakket staan, dan zie ik wel wanneer alles geleverd wordt.

pi_57173947
Ik doe dan altijd gespreid, ga een beetje tot april wachten op spullen die nu al leverbaar zijn
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_57174450
Inderdaad, anders heb je der niets meer aan!!
pi_57174717
En je kunt nog wat toevoegen aan de nalevering, zonder extra verzendkosten
know'm sayin?
×
word? word.
pi_57174871
Point taken. Dan ga ik nu maar meteen even de optie veranderen in een gespreide levering.

pi_57175084
Ohja nog een tipje, dat splitsen moet je altijd later doen, als je het tijdens je bestelling doet, moet je namelijk wel verzendkosten voor de nalevering betalen.
know'm sayin?
×
word? word.
pi_57181022
Mensen volgens mij vraag ik naar de bekende weg, maar ik snap het gewoon even niet meer nu er met die tegoedbonnen gewerkt gaat worden.

Ik bestelde altijd een hele zwik en bracht ook een hele zwik weer terug. Net als met gewoon passen in de winkel zeg maar, met 10 dingen het pashokje in, met 2 dingen naar de kassa.
Ik betaalde altijd met creditcard en wat ik niet wilde bracht ik terug naar de winkel, kreeg netjes contant geld terug en probleem opgelost. Nu begrijp ik dus dat je het niet meer naar de winkel kunt brengen voor contant geld, maar dat je daarvoor tegoedbonnen krijgt. Van nature heb ik iets tegen tegoedbonnen, dus dat vind ik geen goed idee.

Hoe pak ik dat dan aan als ik met creditcard betaal? Storten ze het geld dan terug?

Ik heb geen maandfactuur omdat ik toen ik dat probeerde ik 10 dagen later oid een smoezelig getikt briefje in de bus (waarom niet per mail lieve mensen, waarom niet per mail!?) kreeg dat mijn bestelling te groot was. En ik doe altijd grote bestellingen omdat ik vaak meerdere maten en kleuren van één stuk bestel, dus daarom maar met CC betalen.
Vraag me dus alleen af hoe dat nu gaat als ik niet meer in de winkel terecht kan om mn geld terug te krijgen.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  woensdag 5 maart 2008 @ 20:36:49 #10
135452 spanishgirl
**El amor no hace promesas**
pi_57181776
7939 is een code voor 10% korting op de artikelen met uitzondering van de outlet spulletjes
**El amor es como una roca, no se borra con el viento; sino con el tiempo**
pi_57181940
En de nieuwe nieuwsbriefcode voor 25% korting op 1 artikel is 7970
pi_57182069
Zo, die kwam net op tijd! Bedankt spanish girl!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_57182552
En ik heb wéér spulletjes besteld . Jammer genoeg komen veel spullen pas in mei binnen .
Morgen toch maar weer eens bij de H&M kijken of ze écht écht écht niet mijn maat hebben hangen.
pi_57187079
Bestelling binnen!


Hij is geweldig!


Super leuk, maar net iets te klein, en het blauw net wat minder mooi dan op het plaatje. Ook heb ik eigenlijk niet zoveel geld haha. Dus toch maar terug, maar wie weet dat ik hem nog eens in een maatje groter bestel


Voor dat geld harstikke leuk, en heerlijk blauw!

Ook nog een grijs vest uit de outlet, maar daar kan ik geen plaatje van vinden.

Plus 1 verkeerde levering. Ik had die blauwe broek in twee maten besteld, 36 & 38. In het pakje van de 36 zat een witte broek maat 46 Dat is toch wel andere koek.

Ook had ik 3 kinderbroeken besteld. 2 gewone en 1 generous fit oid. Die laatste was me dus echt véél te groot in maat 170, en die 'gewone' veel te klein Je kan er ook geen touw aan vast knopen!

Het is in twee pakketten gekomen, (waren ook twee bestellingen, ene was al jaren in manco, en de ander ging verrassend vlot) maar moet ik ze dan ook weer los van elkaar terug sturen, of kan dat wel samen in 1 pakket?

Plus had ik op dat colbertje 25% korting, maar die stuur ik dus terug. Krijg ik dan die 25% korting op het één na duurste artikel? & Moet ik dat dan zelf uitrekenen? Ik heb een maandfactuur, dus dan krijg ik dat wel iets anders dan met een acceptgiro. Hoe doe je dat dan? En krijg je die korting alleen als je boven de 40,00 bestelde? Ik weet het niet meer Heb hem namelijk uit dit topic, die code.

Wat een vragen! Sorry!
  donderdag 6 maart 2008 @ 15:41:03 #15
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_57198639
zwarte gympjes en deze broek besteld

is een kinderbroek maar neem aan dat ik hem wel ga passen
an urge to help mankind overcomes me
pi_57200909
He verdorie. Pakje vandaag bezorgd, maar er was niemand thuis. Morgen doen ze weer een poging.

Kun je niet ergens een ander afleveradres invoeren? Ik heb er wel eens naar gezocht, maar kwam alleen die kiala punten ofzo tegen. Kun je niet je werkadres invoeren ofzo?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  donderdag 6 maart 2008 @ 17:24:15 #17
82589 S-Two
barba macacu
pi_57200943
Afgelopen week twee shirts en een overhemd binnen gekregen en vanmiddag maar weer ff twee jassen, een broek en een vest besteld .
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_57215582
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 20:09 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mensen volgens mij vraag ik naar de bekende weg, maar ik snap het gewoon even niet meer nu er met die tegoedbonnen gewerkt gaat worden.

Ik bestelde altijd een hele zwik en bracht ook een hele zwik weer terug. Net als met gewoon passen in de winkel zeg maar, met 10 dingen het pashokje in, met 2 dingen naar de kassa.
Ik betaalde altijd met creditcard en wat ik niet wilde bracht ik terug naar de winkel, kreeg netjes contant geld terug en probleem opgelost. Nu begrijp ik dus dat je het niet meer naar de winkel kunt brengen voor contant geld, maar dat je daarvoor tegoedbonnen krijgt. Van nature heb ik iets tegen tegoedbonnen, dus dat vind ik geen goed idee.

Hoe pak ik dat dan aan als ik met creditcard betaal? Storten ze het geld dan terug?

Ik heb geen maandfactuur omdat ik toen ik dat probeerde ik 10 dagen later oid een smoezelig getikt briefje in de bus (waarom niet per mail lieve mensen, waarom niet per mail!?) kreeg dat mijn bestelling te groot was. En ik doe altijd grote bestellingen omdat ik vaak meerdere maten en kleuren van één stuk bestel, dus daarom maar met CC betalen.
Vraag me dus alleen af hoe dat nu gaat als ik niet meer in de winkel terecht kan om mn geld terug te krijgen.
Vraag gewoon een acceptgiro bij je bestelling en betaal alleen voor wat je neemt en stuur de rest terug via de post.
  vrijdag 7 maart 2008 @ 22:05:07 #19
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_57231640
gisteren in leiden naar de H&M geweest, vandaag in amsterdam, weer veel te veel gekocht
2 vesten, een petje, teenslippers, en wat accesoires
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_57232091
Hoera, pakket 1 is binnen. Goede score dit keer. Stuk of 15 artikelen, maar 2 die retour moeten.
En ik zit gelijk goed in mn shirtjes voor de komende zomer.
Ik blijf het wonderlijk vinden. Vroeger ging ik als het te warm was voor truien, t-shirts kopen. Nu heb ik ze al maanden tevoren in huis. Het schijnt (its in all the magazines) normaal te zijn ver van te voren je kleren te kopen omdat "er anders niets meer te krijgen is", maar ik blijf het mallotig vinden.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zaterdag 8 maart 2008 @ 15:46:56 #21
197437 Psych-case
The good kinda crazy
pi_57244429
Hallo,

Hoe is jullie ervaring met de H&M spijkerbroeken?
Na zoveel keren wassen nog mooi?
Ik heb er nu eentje aan. Zou graag willen weten hoelang die mee gaat, misschien koop ik dan nog een 2e erbij.
I don't suffer from insanity I enjoy every minute of it!
pi_57254130
godsamme wat staan er lekkere mannelijke modellen in de nieuwe H&M catalogus. En op de website .
Tap tap tap
  zondag 9 maart 2008 @ 00:17:42 #23
123170 alors
zlata1234
pi_57254555
Haha welke bedoel je?

Ik vind deze jongen zoo mooi




En van die nieuwe campagne is deze echt
http://www.nitrolicious.c(...)mmanspring08_012.jpg

Maar deze is dan weer net Sarah Jessica Parker
http://www.nitrolicious.c(...)mmanspring08_006.jpg

Linkjes moeten gekopieerd en geplakt worden

En deze is ook wel mooi, wel echt zo'n model, maar hij heeft wel wat


En net als vorig jaar met die Jezus, zit er nu ook weer zo'n weirdo bij, hij staat ook maar één keer op de foto


edit: oh ik kwam er nog een tegen



Maar wat flauw dat de mannen niet in ondergoed poseren, terwijl dat bij de vrouwen wel zo is

[ Bericht 10% gewijzigd door alors op 09-03-2008 00:24:39 ]
know'm sayin?
×
word? word.
pi_57254647


deze bijvoorbeeld .

donkere krullen
Tap tap tap
pi_57279826
Oke, ik had mijn bestelling staan op half maart. Vanochtend stond er in het keuzemenuutje: Helaas te laat, volgende levering eind maart. Is dat een teken dat hun te laat zijn met de levering en het dus half maart niet kunnen leveren of is dat een bericht van dat ik niet van te voren had betaald en dat ze daarom de bestelling uitstellen. Dat laatste zou vreemd zijn aangezien ik betaal met een maandfactuur.
pi_57279863
Nee, zij leveren het dan later. Staat er bij mij ook wel eens, zonder enige aanleiding (ook al heb ik mijn acceptgiro betaald en zijn de retourzendingen binnen)
pi_57281466
tvp
pi_57286937
weet iemand of ze er een probleem van maken als je spullen na 4 weken nog komt terug brengen
"The sailor does not pray for wind, he learns to sail."
pi_57286964
quote:
Op maandag 10 maart 2008 10:40 schreef Linnie20v het volgende:
Nee, zij leveren het dan later. Staat er bij mij ook wel eens, zonder enige aanleiding (ook al heb ik mijn acceptgiro betaald en zijn de retourzendingen binnen)
Ah, okay. Dan wachten we maar weer even.

  maandag 10 maart 2008 @ 17:36:26 #30
123170 alors
zlata1234
pi_57287349
quote:
Op maandag 10 maart 2008 17:10 schreef roburt het volgende:
weet iemand of ze er een probleem van maken als je spullen na 4 weken nog komt terug brengen
30 dagen is de max geloof ik, ik zou het iig proberen.
know'm sayin?
×
word? word.
pi_57303800
Nu nog lente+zomer en hatsjikidee
pi_57306467
He, ik heb het nieuwe topic helemaal gemist.
Gister nog een haarband en zonnebril gekocht bij de H&M.
pi_57307151
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 23:27 schreef loehoes het volgende:
Bestelling binnen!

[ afbeelding ]
Hij is geweldig!

[ afbeelding ]
Super leuk, maar net iets te klein, en het blauw net wat minder mooi dan op het plaatje. Ook heb ik eigenlijk niet zoveel geld haha. Dus toch maar terug, maar wie weet dat ik hem nog eens in een maatje groter bestel

[ afbeelding ]
Voor dat geld harstikke leuk, en heerlijk blauw!

Ook nog een grijs vest uit de outlet, maar daar kan ik geen plaatje van vinden.

Plus 1 verkeerde levering. Ik had die blauwe broek in twee maten besteld, 36 & 38. In het pakje van de 36 zat een witte broek maat 46 Dat is toch wel andere koek.

Ook had ik 3 kinderbroeken besteld. 2 gewone en 1 generous fit oid. Die laatste was me dus echt véél te


groot in maat 170, en die 'gewone' veel te klein Je kan er ook geen touw aan vast knopen!

Het is in twee pakketten gekomen, (waren ook twee bestellingen, ene was al jaren in manco, en de ander ging verrassend vlot) maar moet ik ze dan ook weer los van elkaar terug sturen, of kan dat wel samen in 1 pakket?

Plus had ik op dat colbertje 25% korting, maar die stuur ik dus terug. Krijg ik dan die 25% korting op het één na duurste artikel? & Moet ik dat dan zelf uitrekenen? Ik heb een maandfactuur, dus dan krijg ik dat wel iets anders dan met een acceptgiro. Hoe doe je dat dan? En krijg je die korting alleen als je boven de 40,00 bestelde? Ik weet het niet meer Heb hem namelijk uit dit topic, die code.

Wat een vragen! Sorry!

Denk dat ik de trenchcoat ook ga kopen, hoeveel was die? Welke maat heb je hem? Erg leuke jas!! Mooie smaak heb je
pi_57307472
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 15:25 schreef carpediem23 het volgende:

[..]

Denk dat ik de trenchcoat ook ga kopen, hoeveel was die? Welke maat heb je hem? Erg leuke jas!! Mooie smaak heb je
Hij was 39,95 geloof ik. Maar ik had de 25% kortingscode gebruikt
Ik heb hem in 36, en dat heb ik normaal gesproken ook, dus hij valt niet veel groter/kleiner uit ofzo.

En ik vind hem prachtig Alleen zo jammer dat het er nog een beetje koud voor is.
pi_57307702
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 15:43 schreef loehoes het volgende:

[..]

Hij was 39,95 geloof ik. Maar ik had de 25% kortingscode gebruikt
Ik heb hem in 36, en dat heb ik normaal gesproken ook, dus hij valt niet veel groter/kleiner uit ofzo.

En ik vind hem prachtig Alleen zo jammer dat het er nog een beetje koud voor is.
ik heb 'm ook In het zwart, zoals ik bijna alles in het zwart heb als ik niet kan kiezen
Maar hij is helemaal leuk! Wel een beetje koud, maar ik heb er nog een blazer onder gepropt, dan kan ik 'm zelfs met dit koude k*tweer aan!
pi_57309874
Vandaag een sjaal voor 2 euro gekocht een paar oorbellen en een zwarte spijker skinny met ritsjes onderaan de broek en een op de achterzak, in mijn stad hadden ze hem al niet meer in mn maat.....dus ben maar ff in Maastricht geweest!!
pi_57310008
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 15:54 schreef BalLon het volgende:

[..]

ik heb 'm ook In het zwart, zoals ik bijna alles in het zwart heb als ik niet kan kiezen
Maar hij is helemaal leuk! Wel een beetje koud, maar ik heb er nog een blazer onder gepropt, dan kan ik 'm zelfs met dit koude k*tweer aan!
Ik zat ook te twijfelen. Maar heb al een donkere zomerjas, dus wilde eens iets lichters. Alleen het nadeel is dat als je die nu aandoet het er wel heel zomers uit ziet Zwart kan weer altijd haha. Maar hij is fijn
pi_57312401
Heb net voor 300,- even wat dingen besteld
Eind maart levering, hopen dat ze niet weer te laat zijn
pi_57322598
Voorgemelde zending niet aangetroffen: manco 06-03-2008 Zwolle , intern transport pakketten
Zending gesorteerd in sorteercentrum 11-03-2008 Zwolle , intern transport pakketten
Zending gesorteerd in sorteercentrum 12-03-2008 Amsterdam , intern transport pakketten


Is dat nieuw ofzo? Dat had ik de vorige keer ook.....
Normaal had ik alleen die 2e melding (zwolle) en had het dan de volgende dag in huis.
Zou ik hem nu vandaag nog krijgen, of moet ik morgen aan huis gekluisterd zitten?
  woensdag 12 maart 2008 @ 11:04:47 #40
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_57323840
Voorgemelde zending niet aangetroffen: manco 06-03-2008 Zwolle , intern transport pakketten

dat heb ik ook al 3 dagen
an urge to help mankind overcomes me
pi_57324306
Mijn pakketje is net aangekomen en alles past

Hehehe en die gratis top + broek.
De top zit mij echt geweldig!!!!!!!!!!!
Alleen die broek,,,,,, is die voor de zwangeren onder ons?
pi_57325783
Tja.. bestel je een jeans voor je zoon, krijg je een spiderman petje afgeleverd IN een zak voor jeans (staat erop) en op de bon staat dat ook

En dan nog een jeans die ik wel besteld had maar een maat te groot. Schiet weer lekker op zo
pi_57328052
Hoeveel topjes zaten er bij jullie bij die gratis set?
Ik had er 2 tops bij en 1 broek, maar eigenlijk zijn ze een maatje te klein.
pi_57328575
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 11:31 schreef ChilllayD het volgende:
Mijn pakketje is net aangekomen en alles past

Hehehe en die gratis top + broek.
De top zit mij echt geweldig!!!!!!!!!!!
Alleen die broek,,,,,, is die voor de zwangeren onder ons?
hoe valt ie qua maat?
know'm sayin?
×
word? word.
pi_57328742
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 15:02 schreef BalLon het volgende:
Hoeveel topjes zaten er bij jullie bij die gratis set?
Ik had er 2 tops bij en 1 broek, maar eigenlijk zijn ze een maatje te klein.
Ik had er 1.. en bij mij viel hij qua maat normaal.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_57328957
Broek zit me prima, maar ik vind het een raar hoogwater ding.
En die buikband is wel leuk voor zwangere buikjes, maar voor mij?
pi_57329280
Idd, ik vind hem zelfs voor een pyama raar
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_57329674
Ik ben weer compleet uit mn dak gegaan met de catalogus op schoot en heb het volgende besteld:













Olee!
pi_57330070
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 15:51 schreef ChilllayD het volgende:
Broek zit me prima, maar ik vind het een raar hoogwater ding.
En die buikband is wel leuk voor zwangere buikjes, maar voor mij?
Die band moet je toch omslaan?

Mijn zusje meldt trouwens dat code 7889 ¤5 korting geeft.
pi_57330493
ey hoe bestel je die catalogus?
pi_57330740
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 17:14 schreef Jekoos het volgende:
ey hoe bestel je die catalogus?
Op de site (online shop) en dan helemaal bovenin staat bestellen en dan kan je daaronder catalogus aanklikken.
pi_57330889
"voor de online shop moet je minimaal 18 zijn " naja heb gewoon me geb.jaar veranderd

@Ooi86: bedankt trouwens
pi_57330946
Hoe is de ervaring trouwens met artikelen waar een levertermijn aangesteld worden. Moet je echt tot die tijd wachten, of komt het ook wel eerder binnen? Kan het zijn dat de dingen die geretourneerd worden, jou opgestuurd worden en dus eerder binnen komen?
pi_57331082
Je hebt meer kans dat het later binnenkomt dan ze zeggen dan eerder
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_57335876
Net ook weer een hele bestelling gedaan. Het was gelukkig allemaal op voorraad.

Weet iemand of het er dan voor volgende week vrijdag is? Alles was op voorraad.
Ik hoop het maar, want dan ga ik op vakantie .
Ik vind die levertijden altijd zooo lang...het zou eigenlijk net als bij de Wehkamp moeten zijn dat als je vandaag wat bestelt je het morgen al in huis hebt.
*ongeduldig*
It Ain't Necessarily So
pi_57344759
Bah zeg, waarom hebben ze geen leuke jurkjes met normale lengte, dit zijn allemaal van die lange t shirts
know'm sayin?
×
word? word.
pi_57344783
"Te laat: Levering eind maart"

Grrrrrrrrr .
pi_57345275
Dat model trouwens ook, ga me niet vertellen dat de normale vrouwen op waren. Wat een eng, vormloos kind



wow leuk jurkje, kijk eens hoe mooi het zit!

Zo verkoop je toch geen kleren
know'm sayin?
×
word? word.
pi_57345420
Vergeten te zeggen, maar ik heb ook al een tijdje de bestelde spulletjes in huis, de elastische rokjes zijn echt super! Alles was trouwens leuk wat ik bestelt had.

Die gratis broek en witte top vind ik leuk! Dat topje vind ik zonde om te gebruiken in bed, die kan je ook gewoon wel veel aan.
De broek is echt zo'n lekkere huisbroek, en zit volgens mij inderdaad ook geweldig als je zwanger bent haha
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_57345515
Ja zie je wel een heerlijke zwangere broek.
Dat was het eerste wat ik dacht toen ik hem aan trok en voor de spiegel ging staan.
En of je die ban nou ''moet omslaan', kan best, maar dan zit het weer zo raar, kreukelig en niet netjes.
Ook vind ik de lengte van die broek... apart. Wel lekker, maar wat moet ik er voor schoenen onderaan?
pi_57355515
Beste klant,


Wij werken er voortdurend aan om de veiligheid op onze website te verhogen. Als gevolg van een technisch probleem hebben we onze procedures bijgesteld voor de toewijzing van PIN-codes op "Mijn pagina" bij de H&M Shop Online.

Een dezer dagen sturen wij je een brief met je nieuwe PIN-code. Als je de code hebt ontvangen, kun je inloggen en deze veranderen in een code die je zelf kiest. Helaas kun je, totdat je je nieuwe code hebt ontvangen, niet inloggen op "Mijn Pagina".

Wij bieden onze excuses aan voor dit ongemak en vinden het vervelend dat je voorlopig
geen gebruik kunt maken van de diensten op "Mijn Pagina". Als je wilt bestellen voordat
je je nieuwe code hebt, dan vragen we je telefonisch contact met ons op te nemen.



Met vriendelijke groeten,
H&M Klantenservice
Telefoon: 0900-1988 (7,5 cent per gesprek).
klantenservice.nl@hm.com


Meer mensen dit gehad? Ik kon sinds vanmorgen al niet op mijn account komen. Lekker is dat, was er net iets uit de outlet eindelijk weer een keer niet uitverkocht
know'm sayin?
×
word? word.
pi_57355917
Gewoon alvast nieuwe code aanvragen.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_57356061
Dat had ik gedaan en toen kreeg ik dus dat bericht...

Oh nog een keer gedaan en nu doet ie het wel. Raarrr.

Ah ik krijg em meteen 2 keer
know'm sayin?
×
word? word.
pi_57357267
Hmmm gisteren weer een pakketje binnen gekregen. Ik denk dat dit de 7e keer ofzo was dat ik iets binnen kreeg. Alle voorgaande keren was het perfect, deze keer was het een zooitje!

2 keer hetzelfde shirtje, met 2 verschillende stickers op het zakje, geen idee wat nu de goede sticker bij het shirt is en welk shirtje ik nu dus mis. Ik gooi altijd maar wat in dat mandje, net als in de winkel eigenlijk.
Daarnaast waren 2 tops niet geleverd terwijl ze wel op de bon stonden.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_57358953
Ik heb een brief dat ik vorige maand niet heb betaald, terwijl ik zeker weet dat ik een flink bedrag heb overgemaakt.
Ik vind de saldo-pagina ook niet echt duidelijk btw.

En nu moet ik ze per se bellen, anders wordt mijn bestelling geannuleerd .
pi_57361070
Waar kun je dan alvast de nieuwe code aanvragen?
pi_57369896
Als je inlogt en het iet lukt kan je daaronder ergens je klantnummer en emailadres invullen.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_57370159
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 20:08 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb een brief dat ik vorige maand niet heb betaald, terwijl ik zeker weet dat ik een flink bedrag heb overgemaakt.
Ik vind de saldo-pagina ook niet echt duidelijk btw.

En nu moet ik ze per se bellen, anders wordt mijn bestelling geannuleerd .
Hmm, lekker dan! Ik vind zelf de saldo-pagina ook totaal niet overzichtelijk, beetje raar systeem.
pi_57370742
Jeej, mn bestelling van gister is al in behandeling!!
  vrijdag 14 maart 2008 @ 12:23:20 #70
123170 alors
zlata1234
pi_57372151
Voorgemelde zending niet aangetroffen: manco 14-03-2008 Amsterdam , intern transport pakketten


Vroeger ging het altijd naar Zwolle
know'm sayin?
×
word? word.
  vrijdag 14 maart 2008 @ 12:34:32 #71
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_57372384
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 15:41 schreef saaw het volgende:
zwarte gympjes en deze broek besteld
[ afbeelding ]
is een kinderbroek maar neem aan dat ik hem wel ga passen
gister binnengekomen
an urge to help mankind overcomes me
pi_57372754
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 12:34 schreef saaw het volgende:

[..]

gister binnengekomen
Ik neem aan dat de kinderbroek je past? Welke maat had je?
pi_57372865
Nou jaaaa zeg, ik krijg dus eind maart mijn bestelling binnen. Maar 1 artikel zou pas half april geleverd worden. Nu staat er: restbedrag te laag, bestelling wordt geannuleerd (van dat ene artikel).

Ze doen maar lekker waar ze zin in hebben daar bij de H&M...
pi_57373310
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 12:56 schreef Laniboekje het volgende:
Nou jaaaa zeg, ik krijg dus eind maart mijn bestelling binnen. Maar 1 artikel zou pas half april geleverd worden. Nu staat er: restbedrag te laag, bestelling wordt geannuleerd (van dat ene artikel).

Ze doen maar lekker waar ze zin in hebben daar bij de H&M...
Ja dat heb ik ook eens gehad
En ik wil shoppen maar ik heb geen geld.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_57373318
Nou ja, er is wel geld, maar niet voor de H&M.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  vrijdag 14 maart 2008 @ 13:24:14 #76
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_57373483
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 12:51 schreef Laniboekje het volgende:

[..]

Ik neem aan dat de kinderbroek je past? Welke maat had je?
ja die past prima
heb een maat 170 besteld en die zit echt goed [heb normaal 34 of 36]
an urge to help mankind overcomes me
  vrijdag 14 maart 2008 @ 13:29:21 #77
123170 alors
zlata1234
pi_57373610
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 12:56 schreef Laniboekje het volgende:
Nou jaaaa zeg, ik krijg dus eind maart mijn bestelling binnen. Maar 1 artikel zou pas half april geleverd worden. Nu staat er: restbedrag te laag, bestelling wordt geannuleerd (van dat ene artikel).

Ze doen maar lekker waar ze zin in hebben daar bij de H&M...
Dan moet je er nog wat bijgooien wat ook later wordt geleverd, bv deze:


in die kleur ook.

En tegen de tijd dat het half april is doe je em weer weg en gooi je er iets bij wat wel op voorraard is. Maar veel dingen worden naar voren geschoven hoor. Het kan zomaar zijn dat ie straks ineens op begin april staat of zelfs eind maart.
know'm sayin?
×
word? word.
pi_57395993



Mijn eerste bestelling op de h&m-site. Ben benieuwd.
pi_57396154
dat ding rechtsboven is leuk zeg, maar waar op de site staat ie?? kan 'm niet vinden....
I had a signature once. It was awful.
pi_57396194
Komt uit de outlet, is wel heel dunne stof.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_57396437


en hij staat in de outlet onder truien

Maar zoals al gezegd, het is echt een hele dunne stof, met gaatjes nog wel.
know'm sayin?
×
word? word.
pi_57398158
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 16:18 schreef alors het volgende:
[ afbeelding ]

en hij staat in de outlet onder truien

Maar zoals al gezegd, het is echt een hele dunne stof, met gaatjes nog wel.
Maar wel een lekker truitje voor als het weer warm is En het is een schattig truitje!

Ik heb 'm ook, in het zwart.
pi_57464600
Ik zit al een week op mijn bestelling te wachten en hij is nog steeds manco....
pi_57464601
Ik zit al een week op mijn bestelling te wachten en hij is nog steeds manco....
pi_57469828
Bij mij is de bestelling gisteren op manco gedaan (ik had de bestelling eind februari al geplaatst!). Ben benieuwd hoe lang het nu nog gaat duren.
pi_57483382
jaaa 50% korting op 1artikel naar keuze met de nieuwe pincode! hebben jullie dat ook gehad?
pi_57483892
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 19:52 schreef kauwkikker het volgende:
jaaa 50% korting op 1artikel naar keuze met de nieuwe pincode! hebben jullie dat ook gehad?
meer info?
"The sailor does not pray for wind, he learns to sail."
pi_57484241
wtf>?? ik ga het meteen proberen!

oh het stond in die brief, ik had hem niet omgeslagen
know'm sayin?
×
word? word.
  woensdag 19 maart 2008 @ 20:30:35 #89
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_57484302
MIjn bestelling staat inmiddels ook precies een week op Manco. En al 3 dagen op Je bestelling is onderweg . Normaal als er staat: Bestelling is onderweg, is hij na hooguit 1 dag niet meer Manco.
Maar nu dus wel. Gaat weer lekker
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_57484441
50% korting?! Waar?! HOE?!?!?
pi_57484478
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 20:30 schreef MaLo het volgende:
MIjn bestelling staat inmiddels ook precies een week op Manco. En al 3 dagen op Je bestelling is onderweg . Normaal als er staat: Bestelling is onderweg, is hij na hooguit 1 dag niet meer Manco.
Maar nu dus wel. Gaat weer lekker
Bij mij dus ook..... Echt bout!
pi_57489370
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 22:49 schreef Ooi86 het volgende:
Ik zit al een week op mijn bestelling te wachten en hij is nog steeds manco....
Had ik ook, nu eindelijk gesorteerd. En voor 50%: 8085
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_57490523
Mijn bestelling is binnen, maar allejezus wat zijn die rokjes doorschijnend zeg


Ik had de gele besteld, maar je kunt mn benen er gewoon doorheen zien
know'm sayin?
×
word? word.
pi_57490989
En dan zijn ze toch ook nog 's standaard te groot????????

Anyway, 50% op een artikel, wat automatisch gekozen wordt, of op alles????????
pi_57493284
één artikel naar keuze
know'm sayin?
×
word? word.
pi_57494653
Zozo! Zowaar kiezen waarop je de korting krijgt?
Nog ff en de H&M gaat vooruit!
pi_57495580
Volgens mij gaat ie op het duurste artikel.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_57497235
Ik kon het me ook haast al niet voorstellen, dat het naar keuze zou gaan
pi_57503704
Volgens een medewerkster in de winkel zou je bij het terugbrengen van artikelen die met de tegoedkaart zijn aangeschaft geen geld terug krijgen, maar weer een tegoedkaart. Wat een nonsens en vooral: wat een klantonvriendelijk gedoe!
pi_57503766
Pfff, vanalles dat ik wil is er pas begin juni. De helft maar weer geannuleerd en er wat anders bijgezocht.
Heb wel eindelijk die lange trui, die ik deze winter niet bij m'n bestelling ontving en die nu in de outlet stond!

Zie nu op het plaatje dat het wel lijkt alsof er glitters opzitten, dat is toch niet zo?

http://shop.hm.com/nl/?action=viewoutletproduct&modelnum=580481

Anders annuleer ik 'm nu nog heel snel!

[ Bericht 47% gewijzigd door Innocence op 20-03-2008 17:52:37 ]
Sweet and innocent...
  donderdag 20 maart 2008 @ 19:24:57 #101
123170 alors
zlata1234
pi_57506087
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 17:19 schreef Innocence het volgende:
Pfff, vanalles dat ik wil is er pas begin juni. De helft maar weer geannuleerd en er wat anders bijgezocht.
Heb wel eindelijk die lange trui, die ik deze winter niet bij m'n bestelling ontving en die nu in de outlet stond!

Zie nu op het plaatje dat het wel lijkt alsof er glitters opzitten, dat is toch niet zo?

http://shop.hm.com/nl/?action=viewoutletproduct&modelnum=580481

Anders annuleer ik 'm nu nog heel snel!
Geen glitters, maar glanzend lurex geloof ik, maar het glanst en glittert iig wel.
know'm sayin?
×
word? word.
pi_57515733
Ze hebben hele leuke tunieken in de online store. Heb er maar een paar besteld, heb alleen geen idee hoe die dingen vallen. Wilde ze eigenlijk in de winkel even passen, maar daar kon ik ze niet vinden.
Dat wordt weer weken in spanning zitten en me afvragen bij welke buren mn pakketje deze keer bezorgd gaat worden.
pi_57517335


Betekent dit dat mijn bestelling een dezer dagen komt? Het staat namelijk al sinds vorige week bij geleverde artikelen.
  vrijdag 21 maart 2008 @ 13:53:38 #104
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_57519998
quote:
Op vrijdag 21 maart 2008 11:37 schreef Dropvetertje20 het volgende:
[ afbeelding ]

Betekent dit dat mijn bestelling een dezer dagen komt? Het staat namelijk al sinds vorige week bij geleverde artikelen.
Ik kan je afbeelding niet zien, wat voor tekst staat er dan?

Mijn bestelling staat inmiddels meer dan een week op Onderweg en op de TNT site op Manco .
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  vrijdag 21 maart 2008 @ 13:54:28 #105
162296 JMarsden
tempé4life.
pi_57520013
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 21:03 schreef ijsmeis het volgende:
En ik heb wéér spulletjes besteld . Jammer genoeg komen veel spullen pas in mei binnen .
Co-sign

Gelukkig wel de 25% kortingscode gebruikt uit pagina 1, bedankt!!
"Some of the shows on the network are not my cup of tea... mainly because I don't like huge pieces of sh** in my tea." Aziz on MTV
pi_57520913
Inmiddels stond de postbode net aan de deur met m'n bestelde pakketje. Precies een week
pi_57521270

Ik heb deze besteld voor de helft van de pijs. Weet iemand hoe hij zit?
pi_57523879
Ik heb vorig weekend mijn eerste bestelling geplaatst. Vijftien stuks. Vanaf gisteren staat er bij statusinformatie: 'Voorgemelde zending niet aangetroffen: manco'. Wat betekent dit nou precies? Ik zie bij iedereen in dit topic dat het zo lang duurt :/
pi_57524122
Verdeurie, mijn pakketje ligt bij de overbuurman. En hij doet al twee avonden niet open. Zou hij op wintersport zijn? En ik ZIE het gewoon liggen! In de hal!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_57526277
Misschien eens telefonisch contact zoeken? En is er uberhaupt licht aan s'avonds?
pi_57536018
quote:
Op vrijdag 21 maart 2008 14:56 schreef kauwkikker het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb deze besteld voor de helft van de pijs. Weet iemand hoe hij zit?
Ik heb hem in de winkel aan gehad, en vond het niet zo'n fantastisch jack, maar misschien ben ik gewoon raar gebouwd ofzo.
  zaterdag 22 maart 2008 @ 12:01:46 #112
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_57537018
Nou, TNT is druk geweest vannacht . Mijn pakketje stond gisteravond nog op Manco maar vanmorgen werd het bezorgd .
en besteld, en beide zitten prima .
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_57538780
quote:
Op zaterdag 22 maart 2008 10:50 schreef Ooi86 het volgende:

[..]

Ik heb hem in de winkel aan gehad, en vond het niet zo'n fantastisch jack, maar misschien ben ik gewoon raar gebouwd ofzo.
OWh wat jammer, misschien moet ik hem ook maar even snel in de winkel gaan passen en anders annuleren op de site. Maar het is zo`n hondenweer en blijf liever binnen
pi_57538792
quote:
Op vrijdag 21 maart 2008 19:44 schreef Linnie20v het volgende:
Misschien eens telefonisch contact zoeken? En is er uberhaupt licht aan s'avonds?
Nee hij is er gewoon echt niet. Ook geen licht idd. Ik weet dat hij niet op vakantie is, omdat ik gisteren iets zag staan wat er de dag daarvoor niet stond. Maar hij was er gewoon steeds niet.
Verder geen rare man ofzo. Hij zal wel een druk sociaal leven hebben ofzo.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_57545471
quote:
Op zaterdag 22 maart 2008 10:50 schreef Ooi86 het volgende:

[..]

Ik heb hem in de winkel aan gehad, en vond het niet zo'n fantastisch jack, maar misschien ben ik gewoon raar gebouwd ofzo.
Nou je had gelijk, heb hem in de winkel gezien en het zag er erg goedkoop uit, heel erg dun jasje.
pi_57556139
Mijn spulletjes zijn ook binnen, maar ik ben op dit moment niet thuis. Dus ik zal dinsdag pas alles kunnen keuren. Heeft slechts een maand geduurd van bestelling tot de echte levering.

pi_57558603
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 17:16 schreef Doedezemaar het volgende:
Volgens een medewerkster in de winkel zou je bij het terugbrengen van artikelen die met de tegoedkaart zijn aangeschaft geen geld terug krijgen, maar weer een tegoedkaart. Wat een nonsens en vooral: wat een klantonvriendelijk gedoe!
Waarom? Je hebt toch de mogelijkheid om de artikelen terug te sturen en je geld terug te krijgen?

Bijna bij iedere winkel krijg je geen contant geld terug wanneer je met een cadeau- of tegoedon hebt betaald

Kijk ik snap enigszins je frustratie wel. Maar kan ook wel begrijpen dat de H&M deze maatregel heeft ingesteld. 1 van de medewerksters hier heeft al eens aangegeven dat ze al eens klanten voor haar kassa heeft gehad die een groot deel van haar contant geld mee naar buiten nam omdat ze zoveel in te ruilen had.

[ Bericht 18% gewijzigd door Bartjebart op 23-03-2008 23:38:22 ]
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_57567184
Goed bezig geweest: 300 euro aan bestelling .
pi_57567284


Kon niet kiezen: dus heb ik maar alle 3 kleuren besteld .
pi_57570208
Hmm... ik ben echt in staat een poll te maken met hoevaak welke fouten er gemaakt worden...

na lang wachten heb ik eindelijk een bepaald vest uit de outlet weten te 'scoren'. Krijg ik deze week mijn pakket zit er in plaats van het vest een trui in, 3 maten kleiner... zucht...
Ik bellen in de hoop dat ze iets konden betekenen en eventueel gelijk het juiste vest konden bestellen. Mens aan de telefoon was volgens mij niet echt snugger en begon te lachen toen ik mijn probleem neerlegde. Dat was niet zo handig van haar... Maar het komt er op neer dat H&M Nederland afstand neemt wat betreft die fouten want het zijn fouten die gemaakt waren in het magazijn...

Ow en verder beaamde ze dat dit soort fouten echt niet konden en niet zouden mogen gebeuren. Maar H&M heeft nog geen plannen om er echt wat aan te gaan doen.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_57570303
quote:
Op zondag 23 maart 2008 21:44 schreef Deliah het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]

Kon niet kiezen: dus heb ik maar alle 3 kleuren besteld .
ooh die zijn leuk, maar ik koop van de h&m liever in de winkel om het eerst even te passen enzo.
Tap tap tap
pi_57584895
quote:
Op zondag 23 maart 2008 23:50 schreef CherryLips het volgende:

[..]

ooh die zijn leuk, maar ik koop van de h&m liever in de winkel om het eerst even te passen enzo.
Nu doe je thuis passen, dan beslis je of je het wil hebben en daarna betaal je pas. Ideaal.
pi_57590599
Kinderbroeken maat 170, what about it? Vergelijkbaar met, 34, 36 of 38? (of ook zo verschillend....).
pi_57590753
Een 'gewone 170' paste ik totaal niet. ( Heb meestal 36, heel soms 38 )
en een 170X ( Generous fit) verzoop ik enorm in
pi_57594523
Oh dat gaat lekker,.... not
Dus geen kinderbroeken voor mij????

(heb ongeveer 38, meestal).
Heel soms 36.
pi_57595182
Nouja, misschien wel 170 van de generous fit? misschien zelfs wel 164 hoor haha.

Je kan er geen touw aan vast knopen. Maar in de generous verzoop ik in de 170, dus geen idee hoe dat bij jou is
pi_57596106
Ik kreeg net een mailtje dat ik de najaarscatalogus al kon bestellen.... WTF man?! En de zomer dan?
Mjaa, heb 'm toch maar besteld uiteraard
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_57596137
Najaar? Ik heb mijn zomer nog lang niet compleet
pi_57596388
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 11:25 schreef Syrena het volgende:
Ik kreeg net een mailtje dat ik de najaarscatalogus al kon bestellen.... WTF man?! En de zomer dan?
Mjaa, heb 'm toch maar besteld uiteraard
Haha, same for me
pi_57596682
Ik had dat zelfde mailtje...

En weeeer die cadeaubon van 5.-
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_57597642
Iedereen krijgt dat mailtje heh, lijkt me?
  dinsdag 25 maart 2008 @ 12:48:52 #132
82589 S-Two
barba macacu
pi_57597678
Ik niet
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_57597980
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 12:46 schreef ChilllayD het volgende:
Iedereen krijgt dat mailtje heh, lijkt me?
Nietus volgens dat mailtje was ik 1 van de degenen die exclusief mogen sneak peaken...

Waarschijnlijk heb je gelijk inderdaad... maar ze brengen het wel leuk zo
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_57598237
Ik krijg m altijd een week later ofzo
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_57598292
Ooh, ik krijg altijd alle mailtjes die ik hier lees zegmaar... gelukkig maar
Maar je kunt hem gewoon bestellen bij ''gegevens''
Voor de mensen die hem niet gehad hebben dus
pi_57607261
no mail for me
pi_57607503
Vraagje.

Ik had een tijdje terug iets besteld via de maandfactuur, van het duurste artikel ging 25% af. Maar dat artikel heb ik teruggestuurd. Dan mag je het toch van het overgebleven duurste artikel halen?

Want op de maandfactuur die ik heb gekregen staan de retouren nog niet verwerkt. Dus ik hoop dat het zo wel goed gaat?
pi_57609409
Vandaag al mijn spullen eens gepast en bekeken van de H&M. Ben er zeer tevreden mee, niets gaat terug. Goede aankoop gedaan. Ik heb er dan wel een maand op moeten wachten, maar hey; dan heb je ook wat!



Helaas staat er nu niet meer echt iets op wat ik wil hebben. Goed voor de portomonnee.
pi_57611363
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 20:30 schreef loehoes het volgende:
Vraagje.

Ik had een tijdje terug iets besteld via de maandfactuur, van het duurste artikel ging 25% af. Maar dat artikel heb ik teruggestuurd. Dan mag je het toch van het overgebleven duurste artikel halen?

Want op de maandfactuur die ik heb gekregen staan de retouren nog niet verwerkt. Dus ik hoop dat het zo wel goed gaat?
Dat denk ik niet hoor...

en anders kun je op internet zien welk retourbedrag er berekend is
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_57612046
Ik wil graag de jeans bestellen van de Spring 2008 colectie:
http://shop.hm.com/nl/?action=viewcampaign632spring&dept=DAM_SEN_SPRING08

Alleen kan ik deze niet meer aanklikken op de site... is het artikel dan uitverkocht of staat deze ergens dan anders online?
pi_57612709
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 20:30 schreef loehoes het volgende:
Vraagje.

Ik had een tijdje terug iets besteld via de maandfactuur, van het duurste artikel ging 25% af. Maar dat artikel heb ik teruggestuurd. Dan mag je het toch van het overgebleven duurste artikel halen?

Want op de maandfactuur die ik heb gekregen staan de retouren nog niet verwerkt. Dus ik hoop dat het zo wel goed gaat?
Nou, een hele tijd geleden (toen ik nog wel eens belde met de klantenservice, tegenwoordig wil ik er geen cent meer aan verspillen) zei een van die dames een keer dat als je een product waar je korting op zou hebben, terug stuurt, je dan die korting van een ander artikel af mag halen. Dat moet je dan zelf doen als je betaald en blijkbaar wordt het dan later aangepast ofzo. Ik weet niet precies hoe dat gaat, maar dat met die kortingen is mij dus een keer verteld door de klantenservice.
  woensdag 26 maart 2008 @ 09:29:07 #142
123170 alors
zlata1234
pi_57616009
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 23:27 schreef LekkereSnoepjes het volgende:
Ik wil graag de jeans bestellen van de Spring 2008 colectie:
http://shop.hm.com/nl/?action=viewcampaign632spring&dept=DAM_SEN_SPRING08

Alleen kan ik deze niet meer aanklikken op de site... is het artikel dan uitverkocht of staat deze ergens dan anders online?
uitverkocht, probeer het 's morgens vroeg eens
know'm sayin?
×
word? word.
pi_57635951
quote:
Op maandag 24 maart 2008 23:51 schreef loehoes het volgende:
Een 'gewone 170' paste ik totaal niet. ( Heb meestal 36, heel soms 38 )
en een 170X ( Generous fit) verzoop ik enorm in
Was die 'gewone 170' je dan te groot, of juist te klein??
pi_57636132
Hmm nog steeds niet...
Voorlopig maar deze besteld:
http://shop.hm.com/nl/?action=viewcampaign632spring&page=6



WIlde ik ook hebben :-)

Tip: de outlet!
pi_57640834
Hoe zat het ook al weer?
Als je je bestelling in verschillende keren laat leveren, moet je dan ook meerdere keren verzendkosten betalen?
pi_57641336
Nope, dan niet

Zo, even een mooie broek besteld (en gepast gister in de winkel). met 50% korting
Happy!!!!!!!!
'


Van 39,90 en nu voor 19,95
pi_57641614
De jurken zijn er ook weer
Vorig jaar was ik te laat met mijn maat, dus nu gelijk eentje besteld.

  donderdag 27 maart 2008 @ 09:57:23 #148
123170 alors
zlata1234
pi_57642044
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 08:25 schreef Koningin het volgende:
Hoe zat het ook al weer?
Als je je bestelling in verschillende keren laat leveren, moet je dan ook meerdere keren verzendkosten betalen?
Als je het opsplitst tijdens je bestelling wel, als je het opsplitst na je bestelling niet.
know'm sayin?
×
word? word.
pi_57642677
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 09:57 schreef alors het volgende:

[..]

Als je het opsplitst tijdens je bestelling wel, als je het opsplitst na je bestelling niet.
Huh? Dat verschil snap ik niet.
Ik heb nu iets voor begin april en iets voor eind april.
Zij geven zelf als eerste aan dat ik een gedeelte begin april ontvang en een gedeelt eind april.
Moet ik dan wel of niet 2 keer verzendkosten betalen?
  donderdag 27 maart 2008 @ 10:44:30 #150
123170 alors
zlata1234
pi_57642877
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 10:35 schreef Koningin het volgende:

[..]

Huh? Dat verschil snap ik niet.
Ik heb nu iets voor begin april en iets voor eind april.
Zij geven zelf als eerste aan dat ik een gedeelte begin april ontvang en een gedeelt eind april.
Moet ik dan wel of niet 2 keer verzendkosten betalen?
Nee dan niet. Tijdens het bestelproces kun je de bestelling zelf opsplitsen, dan kost het geld. Als je het later via mijn pagina->nog niet geleverde artikelen doet, of het gaat automatisch, dan betaal je maar 1 keer verzendkosten.
know'm sayin?
×
word? word.
pi_57644077
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 22:56 schreef ChilllayD het volgende:

[..]

Was die 'gewone 170' je dan te groot, of juist te klein??
Veelte klein
pi_57644747
Zojuist een folder ontvangen met een kortingscode: 8036. Geldig op het hele assortiment (behalve op afgeprijsde artikelen) t/m 7 april.
  donderdag 27 maart 2008 @ 13:21:55 #153
123170 alors
zlata1234
pi_57646104
wat houdt die korting in?
know'm sayin?
×
word? word.
pi_57646180
Hoeveel korting?

-edit
Ah, 10% lees ik net
pi_57646223
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 10:44 schreef alors het volgende:

[..]

Nee dan niet. Tijdens het bestelproces kun je de bestelling zelf opsplitsen, dan kost het geld. Als je het later via mijn pagina->nog niet geleverde artikelen doet, of het gaat automatisch, dan betaal je maar 1 keer verzendkosten.
Dan ga ik het weer bij elkaar voegen, dan maar wat langer wachten.
pi_57646250
Er staan ook nieuwe shirts op, my art heet het. Ziet er wel grappig uit, maar volgens mij zijn de shirt niet echt van een mooie kwaliteit....
pi_57646730
100% katoen... zal wel meevallen dan toch?
  donderdag 27 maart 2008 @ 14:09:44 #158
123170 alors
zlata1234
pi_57647105
Die shirt zijn zo emo, ik wil nieuw spul! En jurkjes die langer zijn dan 90 cm. Die er nu op staan zijn of lelijk of alleen praktisch als je er slechts mee hoeft te poseren.
know'm sayin?
×
word? word.
  donderdag 27 maart 2008 @ 14:11:40 #159
123170 alors
zlata1234
pi_57647144
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 13:50 schreef ChilllayD het volgende:
100% katoen... zal wel meevallen dan toch?
ze zijn waarschijnlijk heel erg dun en doorzichtig.
know'm sayin?
×
word? word.
pi_57649326
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 14:11 schreef alors het volgende:

[..]

ze zijn waarschijnlijk heel erg dun en doorzichtig.
Ja dat zijn ze idd! Was gisteren bij H&M en toen zag ik ze hangen en ging ff kijken: héél erg dun en doorzichtig helaas!
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_57673109
Omdat ik niet meer wilde bestellen online ben ik vandaag maar eens naar de winkels gegaan voor een Divided topje. Natuurlijk weer nergens te vinden Dus bestel ik alsnog maar online, mèt tegoedbon van 5,- natuurlijk: minimum van 19,- Dus ik gooi nog die shorts van een tientje erbij, wordt die pas half mei geleverd.

H&M
pi_57673245
Gooi er iets bij zodat je boven de bestelwaarde komt en gooi die er weer uit als je je bestelling hebt afgerond.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_57673655
ligt het nou aan mij of is dit echt géén mooi model? Sowieso qua make-up en fototechnisch....

I had a signature once. It was awful.
pi_57673906
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 14:51 schreef zoeperzazke het volgende:
ligt het nou aan mij of is dit echt géén mooi model? Sowieso qua make-up en fototechnisch....

[ afbeelding ]
Het is een beetje een bonestaak.
pi_57673958


Vanmiddag deze in de winkel gepast. Zonder de riem staat ie best leuk.
  vrijdag 28 maart 2008 @ 15:27:50 #166
123170 alors
zlata1234
pi_57674381
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 14:51 schreef zoeperzazke het volgende:
ligt het nou aan mij of is dit echt géén mooi model? Sowieso qua make-up en fototechnisch....

[ afbeelding ]
Ik vind haar ook niet echt geweldig, maar persoonlijk vind ik deze veeel lelijker/enger/vormlozer

know'm sayin?
×
word? word.
pi_57692198
Bestelling is in behandeling, eens kijken of ik deze keer wel mijn pakketje krijg
pi_57707268
Na mijn laatste succesvolle bestelling denk ik dat ik wel een tijdje H&M af ben aangezien er nu voor mij volgens mij echt niets meer leuks bij zit. Ik vind al die jurkjes he-le-maal niks.
  zondag 30 maart 2008 @ 12:09:19 #169
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_57712070
Ik heb zojuist weer wat besteld, voor mijn moeder deze keer.

Wel jammer dat je niet een afwijkend bezorgadres op kunt geven, dan had ik gewoon mijn moeder's adres op kunnen geven als bezorgadres. Bij Esprit kan dat wel.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_57712638
Je kan toch gewoon op mijn pagina het bezorgadres wijzigen?
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
  zondag 30 maart 2008 @ 17:59:41 #171
123170 alors
zlata1234
pi_57718732
Is het misschien handig om al deze even in de OP de zetten, want ze staan over dit hele topic, niet echt overzichtelijk...

7939 voor 10% korting op de artikelen met uitzondering van de outlet spulletjes
7970 is de nieuwe nieuwsbriefcode voor 25% korting op 1 artikel, geldig t/m 31-07
8085 voor 50% korting
8036 voor 10% korting op gehele assortiment (muv outlet) geldig t/m 07-04
7889 voor ¤5 korting geeft.
1304 doet ook nog wel eens ¤5 korting.
know'm sayin?
×
word? word.
  zondag 30 maart 2008 @ 18:01:23 #172
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_57718761
quote:
Op zondag 30 maart 2008 12:46 schreef Addict89 het volgende:
Je kan toch gewoon op mijn pagina het bezorgadres wijzigen?
Dan kan ik alleen kiezen voor Thuis bezorgen, of voor bezorgen bij een Primera in een plaats 10 km verderop . Dus dat schiet niet op .
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  zondag 30 maart 2008 @ 18:06:17 #173
82589 S-Two
barba macacu
pi_57718809
quote:
Op zondag 30 maart 2008 17:59 schreef alors het volgende:
Is het misschien handig om al deze even in de OP de zetten, want ze staan over dit hele topic, niet echt overzichtelijk...

7939 voor 10% korting op de artikelen met uitzondering van de outlet spulletjes
7970 is de nieuwe nieuwsbriefcode voor 25% korting op 1 artikel, geldig t/m 31-07
8085 voor 50% korting
8036 voor 10% korting op gehele assortiment (muv outlet) geldig t/m 07-04
7889 voor ¤5 korting geeft.
1304 doet ook nog wel eens ¤5 korting.
Is die 50% korting op één artikel? En maakt het niet uit wat voor artikel dat is?
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
  zondag 30 maart 2008 @ 18:18:43 #174
16715 Mylene
*schatje*
pi_57719016
Kortingscodes toegevoegd in de OP.
  zondag 30 maart 2008 @ 19:07:16 #175
123170 alors
zlata1234
pi_57720031
quote:
Op zondag 30 maart 2008 18:06 schreef S-Two het volgende:

[..]

Is die 50% korting op één artikel? En maakt het niet uit wat voor artikel dat is?
ja op 1 artikel, dat zou ik niet weten...
know'm sayin?
×
word? word.
pi_57727104
quote:
Op zondag 30 maart 2008 18:06 schreef S-Two het volgende:

[..]

Is die 50% korting op één artikel? En maakt het niet uit wat voor artikel dat is?
Ja, op 1 artikel!
Ik heb deze code nl ook al gebruikt
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_57727142
Oh haha, alors had ook al geantwoord.. hihi
Maar volgens mij maakt het niet uit wat voor artikel het is hoor. Gewoon proberen anders.
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_57746975
Automatisch op het duurste artikel (getest en al).
  dinsdag 1 april 2008 @ 16:55:40 #179
82589 S-Two
barba macacu
pi_57762966
quote:
Op maandag 31 maart 2008 21:46 schreef ChilllayD het volgende:
Automatisch op het duurste artikel (getest en al).
Ah, dan moet ik nog maar even kijken of er iets moois online staat.
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_57763890
Ze zijn iets heel spannend met de online shop aan het uitvreten, want ik kan er al een uur niet op ivm werkzaamheden....... Spannend!
pi_57769283
oh, wil ik eens voor t eerst wat bestellen, ligt het hele gebeuren eruit tot kwart voor 12 ofzo .
Tap tap tap
pi_57769490
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 23:01 schreef CherryLips het volgende:
oh, wil ik eens voor t eerst wat bestellen, ligt het hele gebeuren eruit tot kwart voor 12 ofzo .
Alweer?

Morgen komt mn pakje binnen , als het goed is.
pi_57770731
Wegens een tijdelijke technische storing verzoeken we je het later nog eens te proberen.

.
Goed begin.
Tap tap tap
  woensdag 2 april 2008 @ 09:28:33 #184
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_57774180
En ze zijn nog steeds bezig met de site
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  woensdag 2 april 2008 @ 09:50:39 #185
123170 alors
zlata1234
pi_57774521
Nou niks veranderd, anti-climax
know'm sayin?
×
word? word.
pi_57775299
Mn pakje Amsterdam - Zwolle - Dordrecht - ???

Morgen dan mss.
pi_57777895
quote:
Op woensdag 2 april 2008 09:50 schreef alors het volgende:
Nou niks veranderd, anti-climax
nee, gisteravond/nacht had ik een shirtje besteld, ik wilde het aan iemand laten zien dus ik zoek het shirtje weer op, issie ineens ¤20 ipv ¤25 . Dat hebben ze dus veranderd zeker .
Tap tap tap
  woensdag 2 april 2008 @ 14:07:37 #188
123170 alors
zlata1234
pi_57779306
Ja ze hebben wat prijzen omlaag gegooid in de outlet, maar verder niks. Ik wil nieuwe spulletjes!!!
know'm sayin?
×
word? word.
pi_57785419
waar kan ik zien hoe het zit met de bestelling?
errrrrrrrrr.....?
pi_57785583
quote:
Op woensdag 2 april 2008 18:51 schreef mercurial3 het volgende:
waar kan ik zien hoe het zit met de bestelling?
Mijn pagina en dan verzonden bestellingen.
pi_57785730
quote:
Op woensdag 2 april 2008 18:58 schreef Deliah het volgende:

[..]

Mijn pagina en dan verzonden bestellingen.
er staat: je bestelling is in behandeling.
wat houd dat in?

wanneer zou ik mijn bestelling krijgen denk je?

had 21maart besteld trouwens.
errrrrrrrrr.....?
pi_57785998
Dat je bestelling in behandeling is Ergens tussen nu en 2 weken binnen.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_57786793
quote:
Op woensdag 2 april 2008 19:14 schreef Addict89 het volgende:
Dat je bestelling in behandeling is Ergens tussen nu en 2 weken binnen.
had de bestelling onderhand al verwahct aangezien er begin april bij stond x(
errrrrrrrrr.....?
pi_57788040
HUH?
Heeft iemand dit al eens meegemaakt... ik nog niet en heb al tig keren besteld en is altijd goed gegaan
Heb nl dit:
Had heel wat artikelen besteld en bestelling staat nu eindelijk (heeft ook langer geduurd dan wat ik normaal gewend ben) bij "geleverde artikelen" incl collonummer enzo. Sinds 2 dagen stond ie op "bestelling is onderweg". Ik net weer kijken, ik klikken op collonummer, staat er ineens niks meer? Alleen een veld van TNT waar je collonummer etc kan invullen...
Wat is dit nu weer?
En oh ja, bestelling was qua prijs ook ineens iets van 10 euri lager geworden.. wat is dat dan? Ben benieuwd of iemand het hier weet, zo niet ga ik H&M ff bellen
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_57788220
En als je het nummer handmatig invult? Als de prijs lager is geworden hebben ze er iets uitgegooid.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_57788509
quote:
Op woensdag 2 april 2008 20:38 schreef Addict89 het volgende:
Als de prijs lager is geworden hebben ze er iets uitgegooid.
Dat heb ik al eens gehad. Opeens was het weer uitverkocht .
  woensdag 2 april 2008 @ 21:21:03 #197
162296 JMarsden
tempé4life.
pi_57789526
Kut-slimfit zooi! Ik haat die anorexia modelletjes. Krijg ik net een colbert binnen van H&M, isie slimfit. Ding staat me voor geen meter. Had expres een grotere maat gekocht, maar het lijkt me gewoon 2 maten te klein. Fuck slimfit! Moet ik morgen weer naar de H&M kleding ruilen
"Some of the shows on the network are not my cup of tea... mainly because I don't like huge pieces of sh** in my tea." Aziz on MTV
pi_57790028
Ik kreeg laatst mijn eerste herrinering van H&M
pi_57799071
quote:
Op woensdag 2 april 2008 21:35 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Ik kreeg laatst mijn eerste herrinering van H&M
Om te betalen, or what?!
pi_57799329
eh, wtf. Ik heb eergisteren dus wat besteld en ik keek net even uit nieuwsgierigheid op Mijn Pagina.
M'n shirtje en ondergoed die ik had besteld zijn verdwenen en nu staat er bij de haarknipjes: Restbedrag is te laag, je bestelling wordt geannuleerd. .
Tap tap tap
pi_57800552
quote:
Op woensdag 2 april 2008 20:38 schreef Addict89 het volgende:
En als je het nummer handmatig invult? Als de prijs lager is geworden hebben ze er iets uitgegooid.
Heb ik net even gedaan en toen kreeg ik deze melding: Er zijn geen zendingen gevonden voor deze combinatie

Lijkt mij niet goed!
GVD kutzooi! Ik ga dan straks maar even bellen...
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_57800893
Kon het weer niet laten

Die 50% korting is ook wel heel verleidelijk!
pi_57801528
quote:
Op donderdag 3 april 2008 11:24 schreef MissJ het volgende:

[..]

Heb ik net even gedaan en toen kreeg ik deze melding: Er zijn geen zendingen gevonden voor deze combinatie

Lijkt mij niet goed!
GVD kutzooi! Ik ga dan straks maar even bellen...
zo ik heb gebeld...
Kreeg een mevrouw met een Limburgs accent aan de foon die mijn naam echt tig keer in 1 zin zei
Maar goed, ze zei dat bestelling op 25 maart in behandeling was gekomen en dat ging ineens niet door ofzo en nu is mijn bestelling per 2 april in behandeling genomen.. Niks aan de hand zei de mevrouw, pakketje is niet kwijt ofzo (dat vroeg ik namelijk haha). Nou ben benieuwd, ik moet afwachten dus...
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_57803715
hey mensjes bij tnt track staat dit:

Amsterdam , intern transport pakketten

zal ik hem morgen binnen hebben?
errrrrrrrrr.....?
  donderdag 3 april 2008 @ 14:31:13 #205
162296 JMarsden
tempé4life.
pi_57804521
quote:
Op donderdag 3 april 2008 10:18 schreef CherryLips het volgende:
eh, wtf. Ik heb eergisteren dus wat besteld en ik keek net even uit nieuwsgierigheid op Mijn Pagina.
M'n shirtje en ondergoed die ik had besteld zijn verdwenen en nu staat er bij de haarknipjes: Restbedrag is te laag, je bestelling wordt geannuleerd. .
Het minimumbestelbedrag is ongeveer 10 euro, daar kan het aan liggen. Voor wat betreft die overige artikelen, zou ik even klantenservice bellen. Misschien zijn die in behandeling genomen en worden ze verstuurd.

Ik krijg die melding ook bij mijn bestelling van 3 jeans (bedrag is rond de 115 euro). Heb even klantenservice gebeld, en zij zien die melding niet in hun scherm, dus ze gaan ervan uit dat ik die bestelling gewoon geleverd krijg..
"Some of the shows on the network are not my cup of tea... mainly because I don't like huge pieces of sh** in my tea." Aziz on MTV
pi_57804625
quote:
Op donderdag 3 april 2008 14:31 schreef JMarsden het volgende:

[..]

Het minimumbestelbedrag is ongeveer 10 euro, daar kan het aan liggen. Voor wat betreft die overige artikelen, zou ik even klantenservice bellen. Misschien zijn die in behandeling genomen en worden ze verstuurd.

Ik krijg die melding ook bij mijn bestelling van 3 jeans (bedrag is rond de 115 euro). Heb even klantenservice gebeld, en zij zien die melding niet in hun scherm, dus ze gaan ervan uit dat ik die bestelling gewoon geleverd krijg..
Maar ik had ook een zonnebril van 5 euro besteld die pas in juni komt, en daar staat niets bij. Kunnen ze die kleine dingetjes dan niet samen versturen?
Tap tap tap
  donderdag 3 april 2008 @ 14:40:19 #207
16715 Mylene
*schatje*
pi_57804786
quote:
Op donderdag 3 april 2008 14:37 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Maar ik had ook een zonnebril van 5 euro besteld die pas in juni komt, en daar staat niets bij. Kunnen ze die kleine dingetjes dan niet samen versturen?
Jawel, maar dat moet je dan even zelf aangeven. 'Alles in 1 pakket' moet je dan selecteren bij je bestelling.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_57806323
Zending gesorteerd in sorteercentrum 02-04-2008 Zwolle , intern transport pakketten
Zending gesorteerd in sorteercentrum 03-04-2008 Dordrecht , intern transport pakketten
Zending zit in afleverroute 03-04-2008 Rotterdam , pakkettendistributie
Chauffeur is onderweg 03-04-2008 Rotterdam , pakkettendistributie

Lekker snel! Dan is het er als ik straks thuiskom.
Sweet and innocent...
pi_57807553
quote:
Op donderdag 3 april 2008 13:50 schreef mercurial3 het volgende:
hey mensjes bij tnt track staat dit:

Amsterdam , intern transport pakketten

zal ik hem morgen binnen hebben?

Nee, dan is het gewoon in Zweden.
Pas als het in Zwolle is, kun je het de volgende dag verwachten.

Staat in de OP uberigens.
pi_57809539
quote:
Op donderdag 3 april 2008 16:53 schreef ChilllayD het volgende:

[..]


Nee, dan is het gewoon in Zweden.
Pas als het in Zwolle is, kun je het de volgende dag verwachten.

Staat in de OP uberigens.
Nou, bij mij is het vanaf Zwolle al vaker eerst naar Dordrecht verstuurd en kon ik nog een dag wachten.
pi_57812647
quote:
Op donderdag 3 april 2008 16:53 schreef ChilllayD het volgende:

[..]


Nee, dan is het gewoon in Zweden.
Pas als het in Zwolle is, kun je het de volgende dag verwachten.

Staat in de OP uberigens.
Eh nee. Als op Track & Trace staat dat het pakket in Amsterdam is dan zal het niet in Zweden liggen.
pi_57813200
quote:
Op donderdag 3 april 2008 20:36 schreef Chanty87 het volgende:

[..]

Eh nee. Als op Track & Trace staat dat het pakket in Amsterdam is dan zal het niet in Zweden liggen.
dus jij denkt dat als er locatie: Amsterdam , intern transport pakketten staat,

dat ik heb een deze dagen binnen heb?
errrrrrrrrr.....?
pi_57813334
quote:
Op donderdag 3 april 2008 18:27 schreef Deliah het volgende:

[..]

Nou, bij mij is het vanaf Zwolle al vaker eerst naar Dordrecht verstuurd en kon ik nog een dag wachten.
Ik heb nog wel eens 5 dagen gewacht nadat het in Zwolle was
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_57814772
quote:
Op donderdag 3 april 2008 20:55 schreef mercurial3 het volgende:

[..]

dus jij denkt dat als er locatie: Amsterdam , intern transport pakketten staat,

dat ik heb een deze dagen binnen heb?
Dat zou best weleens kunnen, ja.
pi_57815251
Goed jongens, dan zal de OP dringend aangepast moeten worden blijkt wel weer

Anyhow.
Gewoon track&trace in de gaten houden als het zo moet (zoveel verschillende ervaringen en meningen bij elkaar).
Als er staat dat de chauffeur onderweg is komt het er aan
pi_57816831
quote:
Op donderdag 3 april 2008 22:06 schreef ChilllayD het volgende:
Goed jongens, dan zal de OP dringend aangepast moeten worden blijkt wel weer

Anyhow.
Gewoon track&trace in de gaten houden als het zo moet (zoveel verschillende ervaringen en meningen bij elkaar).
Als er staat dat de chauffeur onderweg is komt het er aan
ik kan gewoon niet wachten tot dat ik mijn nieuwe aanwist in ontvangst kan nemen :p
errrrrrrrrr.....?
pi_57816987
Mijn pakketje is in Zwolle, ben benieuwd of hij morgen dan bij mij is
pi_57817177
Snap ik Mercurial3
Kan ik ook nooit

en hier hetzelfde verhaal .....Hopelijk morgen in huis!

10 van de 10 keer is hij bij mij dan de volgende dag in huis....
pi_57826245






Leren jasje en pf wat ziet die jeans er op die productfoto lelijk uit op de modelfoto zag ie er mooier uit, ben benieuwd

Een vraagje, ik heb laatst per ongeluk teveel betaald, moet ik hier zelf achteraan? Zie er nergens iets over staan op mijn pagina namelijk, dat er een tegoed is oid.
Nobody ever seems to remember life is a game we play
  vrijdag 4 april 2008 @ 12:27:46 #221
123170 alors
zlata1234
pi_57826641
Die jeans is wel leuk hoor, ik heb em ook
know'm sayin?
×
word? word.
pi_57836478
bij mijn bestelling staat eindelijk at hij is gesorteerd is in Zwolle, ik krijg het pakketje dus de volgende werkdag is dat morge (zaterdag) of maandag? iemand enig idee?
errrrrrrrrr.....?
pi_57836861
Zaterdag.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_57837452
Een poloshirtje van kindermaat 176 is groter dan die van herenmaat S

Het valt me op dat kleding van LOGG sowieso groter uitvalt
pi_57844971
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 21:00 schreef Addict89 het volgende:
Zaterdag.
zeker weten?

bedankt iniedergeval.
errrrrrrrrr.....?
pi_57845730
Nee, bij de H&M weet je het met levertijden en maten nooit zeker . Maar als het goed is wel.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_57846780


Waarom is dit shirt in altijd uitverkocht als ik kijk? Zijn er meer mensen achter gekomen dat het wel heel fijn zit.
Volgende keer maar eens vroeg 's morgens kijken.
pi_57849270
Heej, even een vraagje. Ik heb net een bestelling binnengekregen maar ipv een lang donkergrijs shirtje met lange mouwen heb ik een heel lelijk zilverachtig shirtje met korte mouwen gekregen Hoe moet ik dat nu doen met terugsturen? Moet ik wel voor het shirtje betalen (die ik wel wilde hebben) en sturen ze die dan later op ofzo?
Will we take it to that step - Will we do more than just connect?
And will you bring the thunder in my life - And the fire in my eyes?
pi_57850410
quote:
Op zaterdag 5 april 2008 14:29 schreef Shantee het volgende:
Heej, even een vraagje. Ik heb net een bestelling binnengekregen maar ipv een lang donkergrijs shirtje met lange mouwen heb ik een heel lelijk zilverachtig shirtje met korte mouwen gekregen Hoe moet ik dat nu doen met terugsturen? Moet ik wel voor het shirtje betalen (die ik wel wilde hebben) en sturen ze die dan later op ofzo?
Mail sturen of ze het juiste willen opsturen en bij retour aangeven dat ze een verkeerd artikel gestuurd hebben.
Dan zijn je retourkosten gratis. En alleen hetgeen betalen wat je binnen hebt en wilt houden.
pi_57850530
quote:
Op zaterdag 5 april 2008 15:45 schreef Deliah het volgende:

[..]

Mail sturen of ze het juiste willen opsturen en bij retour aangeven dat ze een verkeerd artikel gestuurd hebben.
Dan zijn je retourkosten gratis. En alleen hetgeen betalen wat je binnen hebt en wilt houden.
Okeej dank je!
Will we take it to that step - Will we do more than just connect?
And will you bring the thunder in my life - And the fire in my eyes?
pi_57886979
Er is iets met de kortingscodes volgens mij. Je kan niks meer combineren ofzo? 8085 doet het sowieso niet meer....

edit: onee, er lag nog een bestelling waarin ik de codes had gebruikt en dat kan niet samen ofzo.

[ Bericht 20% gewijzigd door Ooi86 op 07-04-2008 12:37:55 ]
pi_57887450
Bestelling is onderweg

Ben benieuwd .
Tap tap tap
  maandag 7 april 2008 @ 13:35:44 #233
176844 Liebe
scheisse passiert
pi_57888179
Ik heb 12 maart dingen besteld bij de H&M, omdat ik de vorige keer nogal wat problemen had met maten (alles in maat M --> veel te groot), heb ik alles dubbel besteld: het gevolg was een rekening van 350 euro.

Ik kreeg ongeveer 2 weken geleden bericht dat mijn bestelling te groot was en dat ik hem dus op een kialapunt op moest halen, affijn, goed dan. Maar het is nog steeds niet bij dat kialapunt aangekomen. (al wel een week onderweg) Hoe lang duurt dat ongeveer? En kan ik het dan nog retourneren? Ik ben namelijk flink de sjaak als dat niet kan.
Hé meid, hé gozer, dat jij een minderwaardigheidscomplex hebt betekent nog niet dat je niet dom en lelijk bent.
pi_57888204
Ik heb zaterdag mijn bestelling weer gedeeltelijk binnen gekregen, terwijl ik uitdrukkelijk heb gevraagd om het in één keer te doen! Heb maar gemaild, anders moet ik dubbel verzendkosten betalen.
pi_57888297
quote:
Op maandag 7 april 2008 12:56 schreef CherryLips het volgende:
Bestelling is onderweg

Ben benieuwd .
hier idem
I had a signature once. It was awful.
pi_57891678
Heb dit van de week besteld:

Jas + 2vesten:


pi_57892712
Heb een jack besteld, zonnebril, pet en slippers voor samen 20 euro. Kortingscodes
pi_57893109
Heeft iemand deze jurk? Zit ie mooi?
En is ie echt zo licht?

pi_57893344
quote:
Op maandag 7 april 2008 18:00 schreef cinnamongirl het volgende:
Heeft iemand deze jurk? Zit ie mooi?
En is ie echt zo licht?

[ afbeelding ]
Ik heb hem in de winkel gepast. De kleur is hetzelfde als op de afbeelding.
Mij stond ie niet en ik vond hem niet fijn zitten. De stof is nogal dik en ik ben nogal klein (1,60m met maat 36-38): beetje rollade gevoel.

Bij het model vind ik hem overigens wel goed staan.
pi_57893350
Ik heb het wel een keer in een bestelling gehad, in het zwart.
Vond t wel oke, maar toch teruggestuurd. Ben niet zo'n jurkjes draagster
Hij ging bij mn taille omhoog kruipen, maar kan zijn omdat ik te weinig voorgevel heb....nou ja klinkt beetje vaag, kan het niet goed uitleggen, net of er stof over was....

Ik zou wel gewoon bestellen, terugsturen kan altijd !
pi_57893383
quote:
Op maandag 7 april 2008 18:13 schreef Linnie20v het volgende:
Ik zou wel gewoon bestellen, terugsturen kan altijd !
Wat zij zegt .
pi_57893956
quote:
Op maandag 7 april 2008 18:13 schreef Deliah het volgende:

[..]

Ik heb hem in de winkel gepast. De kleur is hetzelfde als op de afbeelding.
Mij stond ie niet en ik vond hem niet fijn zitten. De stof is nogal dik en ik ben nogal klein (1,60m met maat 36-38): beetje rollade gevoel.

Bij het model vind ik hem overigens wel goed staan.
Ja, bij zulke 'huls'-achtige jurken van dikke stof heb je niet zoveel speling, het zit óf goed, óf gewoon niet.

Maar ik probeer het gewoon (ik ben 1.68 en maat 40!)

Ik vind hem bij het model juist niet mooi staan, zij is veel te mager! Staat mooier als je curves hebt vind ik.
  dinsdag 8 april 2008 @ 10:08:45 #243
123170 alors
zlata1234
pi_57905242
Nieuwe spulletjes!! Ik heb alweer voor 150 euro besteld
know'm sayin?
×
word? word.
pi_57906295
Ik vind gelukkig helemaal niets leuk van de nieuwe spullen !!!!
Scheelt weer op de bankrekening
pi_57906420

.

Even crashdieten .
Tap tap tap
pi_57907555
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 11:12 schreef CherryLips het volgende:
[ afbeelding ]
.

Even crashdieten .
Dies mooi, ik ga gelijk kijken.
pi_57907658

Deze heeft ook wel wat.
pi_57907916
Oh-oh. Inderdaad een hoop nieuwe spulletjes, dat is niet goed voor de portomonnee! Ik sluit de site maar snel af.

pi_57908404
aah kut, mijn vorige bestelling is net in behandeling, kan er dus niets meer bijgooien. Zoveel leuke dingen

Heel slecht voor mijn geld
pi_57909153
Ik heb al tijden deze rok in mn bestelling. Wordt geleverd in juni en dat is ook heel slecht voor mn portomonnee, want zo blijf ik bestellen.
pi_57909294


Wat een schattig setje, zie het nu ook pas voor het eerst.
pi_57909560
Ah ik zie ook weer leuke dingen!!!!

Toch maar weer een bestelling geplaatst...*zucht* te lui om naar de winkel te gaan
pi_57914400
Aaargh, ik kon het niet laten om dat schattige gestippelde jurkje te bestellen M'n mams wilde die prachtige lange jurk maar die heeft natuurlijk weer een levertijd van half mei dus laat maar zitten dan.
  dinsdag 8 april 2008 @ 17:53:08 #254
123170 alors
zlata1234
pi_57914685
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 13:48 schreef Deliah het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]

Wat een schattig setje, zie het nu ook pas voor het eerst.
Die heb ik ook besteld
know'm sayin?
×
word? word.
  dinsdag 8 april 2008 @ 18:12:59 #255
16715 Mylene
*schatje*
pi_57915013
quote:
Marimekko vanaf donderdag bij H&M



Vanaf donderdag 10 april ligt de nieuwe lente- en zomercollectie ontworpen door Marimekko bij H&M. De collectie bevat 50 jurken, tunieken, t-shirts en shorts in de typische kleurrijke en frivole retroprints van het Zweedse designmerk.

Elk wat wils
Je vindt de collectie voor twee weken in de grotere H&M-winkels zoals die van Hasselt en Genk. De collectie bevat stukken voor vrouwen, mannen, kinderen en zelfs baby's. De accessoires als tassen, hoeden en teddyberen zullen niet in alle winkels beschikbaar zijn. Je betaalt gemiddeld 30 euro voor een stuk, het duurste ontwerp is een jurk van 70 euro.

Marimekko staat wereldwijd bekend om zijn sterke kleuren, levendige patronen, bloemen en strepen. De collectie is geïnspireerd op de Finse natuur.
bron

Niet mijn ding.
  dinsdag 8 april 2008 @ 19:02:56 #256
123170 alors
zlata1234
pi_57915868
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 18:12 schreef schatje het volgende:

[..]

bron

Niet mijn ding.
Het zijn hele grove prints, dat is een beetje jammer...

Hier http://www.nitrolicious.c(...)n-preview/#more-6175 een preview
know'm sayin?
×
word? word.
  dinsdag 8 april 2008 @ 20:15:28 #257
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_57917464
Waar komt deze collectie te hangen? Er zit namelijk een geweldige jurk tussen! Die zwart-witte!
pi_57932802
quote:
Op maandag 7 april 2008 12:56 schreef CherryLips het volgende:
Bestelling is onderweg

Ben benieuwd .
En het is binnen.
Het truitje is te groot dus die wil ik retour sturen en de hotpants weet ik nog niet, want ze zitten met een kartonnetje aan elkaar vast en als ze niet passen kan ik ze niet terugsturen .

Ik snap de uitleg bij de factuur niet helemaal, ik wil dat truitje terugsturen en ruilen voor een maatje kleiner, dus het bedrag verandert niet (wel 1 euro erbij voor de retourkosten?)?
Tap tap tap
pi_57935904
Meh, wilde ik gister nog een top in een maat groter erbij bestellen was ie uitverkocht... Hebben ze m'n bestelling al in behandeling genomen voordat ik dat topje erbij kon gooien vanochtend want toen hadden ze 'm wel in de goede maat Nouja, dan maar 2 bestellingen... Ik wist alleen echt niet wat ik erbij moest doen om boven de 19,- te komen; topje zelf was 4,90 Heb er maar een vestje bijgegooid...
pi_57936939
Mijn bestelling is onderweg, maar als ik erop klik issie manco.... Zucht...
pi_57938181
quote:
Op woensdag 9 april 2008 16:27 schreef Ooi86 het volgende:
Mijn bestelling is onderweg, maar als ik erop klik issie manco.... Zucht...
hier ook, terwijl hij al 5 dagen geleden op onderweg gegaan is.....
I had a signature once. It was awful.
pi_57938192


is dit een badpak? Zoja, dan spreekt ie me erg aan (ik zoek nog een badpak nl)



Deze is ook erg cool maar hij zal wel weer vééél te lang zijn voor mij....
I had a signature once. It was awful.
pi_57951836
ja zeg, wil ik een bestelling plaatsen, is die lange jurk van de nieuwe gewone collectie in geen enkele kleur meer op voorraad en liggen de inlog-pagina's eruit!!!!
I had a signature once. It was awful.
pi_57952893
Eerst om 9.00 bereikbaar, toen om 11.00 en nu weer om 12.00 bereikbaar.

Echt hè?
pi_57953271
quote:
Op donderdag 10 april 2008 11:05 schreef schatje het volgende:
Eerst om 9.00 bereikbaar, toen om 11.00 en nu weer om 12.00 bereikbaar.

Echt hè?
ik merk het nu ook ja. MOPPER! Tis graag of niet hoor Waarom zitten die échte winkels toch zo ver weg van mij *zucht*
I had a signature once. It was awful.
pi_57953411
quote:
Op donderdag 10 april 2008 11:22 schreef zoeperzazke het volgende:

[..]

ik merk het nu ook ja. MOPPER! Tis graag of niet hoor Waarom zitten die échte winkels toch zo ver weg van mij *zucht*
Da's ook niet alles, tis maar de vraag of je er wel vindt wat je zoekt. Ik was laatst ook in de H&M's in Rotterdam centrum, zocht een topje van Divided die ik op de site had gezien, maar nergens te vinden.
pi_57953520
Ik heb gister voor het eerst een pak besteld voor mijn man.
Daar ben ik wel benieuwd naar eigenlijk, kwaliteit enzo.
  donderdag 10 april 2008 @ 11:37:37 #269
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_57953598
ik wil ook die jurk
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_57954233
WTF, we zijn rond 15:00 weer bereikbaar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
I had a signature once. It was awful.
  donderdag 10 april 2008 @ 12:05:37 #271
123170 alors
zlata1234
pi_57954264
quote:
Op donderdag 10 april 2008 12:04 schreef zoeperzazke het volgende:
WTF, we zijn rond 15:00 weer bereikbaar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik wilde net zeggen, wtf is er aan de hand daar??
know'm sayin?
×
word? word.
pi_57954351
quote:
Op donderdag 10 april 2008 11:30 schreef Chanty87 het volgende:

[..]

Da's ook niet alles, tis maar de vraag of je er wel vindt wat je zoekt. Ik was laatst ook in de H&M's in Rotterdam centrum, zocht een topje van Divided die ik op de site had gezien, maar nergens te vinden.
Dat is altijd wel apart ja. De kleren die online te vinden zijn liggen nooit in de winkels. Behalve als die kleren al een jaar (overdrijven is ook een vak ) op de site staan... dan zijn ze er ineens wel.
pi_57954382
quote:
Op donderdag 10 april 2008 12:04 schreef zoeperzazke het volgende:
WTF, we zijn rond 15:00 weer bereikbaar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik wilde net iets gaan bestellen .
pi_57954413
quote:
Op donderdag 10 april 2008 12:08 schreef Laniboekje het volgende:

[..]

Dat is altijd wel apart ja. De kleren die online te vinden zijn liggen nooit in de winkels. Behalve als die kleren al een jaar (overdrijven is ook een vak ) op de site staan... dan zijn ze er ineens wel.
Sommige kledingstukken kan je wel in de winkel vinden, in Eindhoven dus, soms zelfs voordat ze op de site staan.
pi_57954613
quote:
Op donderdag 10 april 2008 12:11 schreef Deliah het volgende:

[..]

Sommige kledingstukken kan je wel in de winkel vinden, in Eindhoven dus, soms zelfs voordat ze op de site staan.
Zowel in Utrecht als in Breda liggen die kleren meestal pas in de winkel als ik ze al een aantal weken in huis heb.

pi_57954625
quote:
Op maandag 7 april 2008 18:00 schreef cinnamongirl het volgende:
Heeft iemand deze jurk? Zit ie mooi?
En is ie echt zo licht?

[ afbeelding ]
Gister gekocht in Heerlen met 50% korting. En hij is echt zo licht en hij zit bij mij erg goed.
Denk wel dat het behoorlijk figuurafhankelijk is of het ding staat. Hier kun je je bodyshape bepalen en als je een vaas of een zanloper bent, dan staat dit jurkje geweldig.
pi_57954801
quote:
Op donderdag 10 april 2008 12:10 schreef Deliah het volgende:

[..]

Ik wilde net iets gaan bestellen .
Mja ik dus ook.... dat badpak.... die lange jurk, die nu niet meer op de site staat, uit de laatste voorjaardsupdate.... en ik had ene leuk topje van de kinderafdeling gezien. Maarja...

had net wel mijn vorig ebestelling binnen trouwens. Een topje te klein, een topje te doorzichtig, een broek die ik niet dichtkreeg, maar wel 1 perfecte driekwartbroek die ik zeker hou:

I had a signature once. It was awful.
  donderdag 10 april 2008 @ 13:22:38 #278
123170 alors
zlata1234
pi_57956000
En nu ligt de hele shop eruit
know'm sayin?
×
word? word.
  donderdag 10 april 2008 @ 14:25:47 #279
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_57957412
wtf

Op dit moment zijn we wegens technisch onderhoud en updates tijdelijk niet bereikbaar.

Wij zijn rond 18.00 uur weer bereikbaar.

Hiervoor vragen we je begrip


uhhhhhhh nu is het al 18 uur ....... dat wordt niets met bestellen zo....morgen maar naar de winkel denk ik...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_57957449
Heeft er eentje een format C:\ gedaan ofzo op die server(s)
pi_57958552
En dan zijn ze straks klaar en is er niets veranderd
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
  donderdag 10 april 2008 @ 15:24:55 #282
123170 alors
zlata1234
pi_57958634
quote:
Op donderdag 10 april 2008 15:21 schreef Addict89 het volgende:
En dan zijn ze straks klaar en is er niets veranderd
grote kans ja
know'm sayin?
×
word? word.
pi_57958973
Nou, de Marimekko-verkoop begint zodra de site weer up is.
Ik ga er alleen niet voor thuisblijven!
pi_57959658

Op de nieuwe catalogus staat rechtsboven 'Prijs 1,20'.

Zouden ze die verkopen?
  donderdag 10 april 2008 @ 16:48:40 #285
123170 alors
zlata1234
pi_57960356
Nu is het 21.00
know'm sayin?
×
word? word.
pi_57961102
quote:
Op donderdag 10 april 2008 16:48 schreef alors het volgende:
Nu is het 21.00
ik zag het ook ja verdulleme, wil ik ook eens wat bestellen hoor, haha....
I had a signature once. It was awful.
  donderdag 10 april 2008 @ 21:01:35 #287
123170 alors
zlata1234
pi_57965633
En we zijn weer online hoor
know'm sayin?
×
word? word.
  donderdag 10 april 2008 @ 21:04:02 #288
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_57965683
quote:
Op donderdag 10 april 2008 12:27 schreef zoeperzazke het volgende:

[..]

Mja ik dus ook.... dat badpak.... die lange jurk, die nu niet meer op de site staat, uit de laatste voorjaardsupdate.... en ik had ene leuk topje van de kinderafdeling gezien. Maarja...

had net wel mijn vorig ebestelling binnen trouwens. Een topje te klein, een topje te doorzichtig, een broek die ik niet dichtkreeg, maar wel 1 perfecte driekwartbroek die ik zeker hou:

[ afbeelding ]
Die broek heb ik in het bruin, bij mij zit hij ook zoooo mooi he! Ik denk dat ik hem er in nog een kleur bij haal, een ideale voorjaars/zomerbroek!

En die Marimekko kleding... ik had me er meer van voorgesteld. Ik vind een aantal van de motiefjes wel leuk, maar de modellen van de kledingstukken echt verschrikkelijk .
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_57965950
Niets nieuws dus, behalve dat mijn verlanglijstje weg is
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_57966056
Jeej na bijna een maand wachten heb ik de spring/zomer catalogus
pi_57966984
Tsjonge, ik wil een donkerbruin T-shirtje uit de Outlet bestellen. Prijs is nu ¤2,90 ipv ¤5,90. Prima, die prijs is zichtbaar als je het aanklikt en ook als je hem bestelt. Totdat je bij de pagina komt waarbij je je bestelling bevestigt, dan is de prijs opeens ¤6,90. Raaaaaaar.
pi_57967044
quote:
Op donderdag 10 april 2008 21:47 schreef Doedezemaar het volgende:
Tsjonge, ik wil een donkerbruin T-shirtje uit de Outlet bestellen. Prijs is nu ¤2,90 ipv ¤5,90. Prima, die prijs is zichtbaar als je het aanklikt en ook als je hem bestelt. Totdat je bij de pagina komt waarbij je je bestelling bevestigt, dan is de prijs opeens ¤6,90. Raaaaaaar.
verzendkosten ??
pi_57967456
Gister was mn bestelling nog in behandeling, en nu vandaag is ie al in het sorteercentrum zeker niet geupdate ofzo die status, zo snel kan dat nooit verzonden worden
Nobody ever seems to remember life is a game we play
  donderdag 10 april 2008 @ 22:03:12 #294
123170 alors
zlata1234
pi_57967533
quote:
Op donderdag 10 april 2008 21:49 schreef Jekoos het volgende:

[..]

verzendkosten ??
Nee dat is het niet, ik heb het ook even geprobeerd en hij zegt idd 6,90 heel raar Ik zou de klantenservice mailen of bellen.
know'm sayin?
×
word? word.
pi_57967724
quote:
Op donderdag 10 april 2008 12:19 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Gister gekocht in Heerlen met 50% korting. En hij is echt zo licht en hij zit bij mij erg goed.
Denk wel dat het behoorlijk figuurafhankelijk is of het ding staat. Hier kun je je bodyshape bepalen en als je een vaas of een zanloper bent, dan staat dit jurkje geweldig.
En in Den Haag hing hetzelfde jurkje ook met 50% korting. Kortom: ren de stad even in Cinnamongirl. Hij hing bij de H&M die tegenover de Mexx zit op de 2e etage.

Ik heb net de zwart witte Marimekko jurk besteld. In de winkel hadden ze alleen maat 34, 36 of328 en daar passen mijn borsten niet in.
pi_57968523
quote:
Op donderdag 10 april 2008 16:11 schreef Deliah het volgende:

Op de nieuwe catalogus staat rechtsboven 'Prijs 1,20'.

Zouden ze die verkopen?
Dat is de waarde van de catalogus
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  vrijdag 11 april 2008 @ 10:39:26 #297
82589 S-Two
barba macacu
pi_57977184
quote:
Op donderdag 10 april 2008 21:04 schreef MaLo het volgende:
En die Marimekko kleding... ik had me er meer van voorgesteld. Ik vind een aantal van de motiefjes wel leuk, maar de modellen van de kledingstukken echt verschrikkelijk .
Die mannenkleding is ook spuuglelijk.
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_57977279
quote:
Op donderdag 10 april 2008 22:09 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

En in Den Haag hing hetzelfde jurkje ook met 50% korting. Kortom: ren de stad even in Cinnamongirl. Hij hing bij de H&M die tegenover de Mexx zit op de 2e etage.

Ik heb net de zwart witte Marimekko jurk besteld. In de winkel hadden ze alleen maat 34, 36 of328 en daar passen mijn borsten niet in.
Bedankt! Ik ben er gisteren geweest, in Den Haag, maar daar hingen alleen zwarte en groene exemplaren! Ik wilde zooooow graag de groene, maar die hing er niet meer in maat 40. Toen maar de zwarte gekocht, voor de volle prijs overigens! Hij zit me als gegoten. Nu maar even in Amsterdam kijken of daar de groene nog hangt. Er hing ook veel Marimekko, allemaal niet oke, behalve inderdaad de zwart-witte halterjurk.

O, de bikini's van Marimekko vind ik wel leuk:




[ Bericht 10% gewijzigd door cinnamongirl op 11-04-2008 10:49:25 ]
pi_57978986
marimekko sucks really bad..
pi_57979843
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 10:43 schreef cinnamongirl het volgende:
O, de bikini's van Marimekko vind ik wel leuk:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is het enigste dat wel leuk is idd.

De kinderkleding gaat ook wel, maar de rest .
pi_57980030



Oke, dat badpak gaat mss ook nog wel.
Die korte broek is oke om te dragen, normaal basic, net als het top zonder mouwen.
De bikini's hebben als enigste wel wat.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')