abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57845730
Nee, bij de H&M weet je het met levertijden en maten nooit zeker . Maar als het goed is wel.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_57846780

Waarom is dit shirt in altijd uitverkocht als ik kijk? Zijn er meer mensen achter gekomen dat het wel heel fijn zit.
Volgende keer maar eens vroeg 's morgens kijken.
pi_57849270
Heej, even een vraagje. Ik heb net een bestelling binnengekregen maar ipv een lang donkergrijs shirtje met lange mouwen heb ik een heel lelijk zilverachtig shirtje met korte mouwen gekregen Hoe moet ik dat nu doen met terugsturen? Moet ik wel voor het shirtje betalen (die ik wel wilde hebben) en sturen ze die dan later op ofzo?
Will we take it to that step - Will we do more than just connect?
And will you bring the thunder in my life - And the fire in my eyes?
pi_57850410
quote:
Op zaterdag 5 april 2008 14:29 schreef Shantee het volgende:
Heej, even een vraagje. Ik heb net een bestelling binnengekregen maar ipv een lang donkergrijs shirtje met lange mouwen heb ik een heel lelijk zilverachtig shirtje met korte mouwen gekregen Hoe moet ik dat nu doen met terugsturen? Moet ik wel voor het shirtje betalen (die ik wel wilde hebben) en sturen ze die dan later op ofzo?
Mail sturen of ze het juiste willen opsturen en bij retour aangeven dat ze een verkeerd artikel gestuurd hebben.
Dan zijn je retourkosten gratis. En alleen hetgeen betalen wat je binnen hebt en wilt houden.
pi_57850530
quote:
Op zaterdag 5 april 2008 15:45 schreef Deliah het volgende:

[..]

Mail sturen of ze het juiste willen opsturen en bij retour aangeven dat ze een verkeerd artikel gestuurd hebben.
Dan zijn je retourkosten gratis. En alleen hetgeen betalen wat je binnen hebt en wilt houden.
Okeej dank je!
Will we take it to that step - Will we do more than just connect?
And will you bring the thunder in my life - And the fire in my eyes?
pi_57886979
Er is iets met de kortingscodes volgens mij. Je kan niks meer combineren ofzo? 8085 doet het sowieso niet meer....

edit: onee, er lag nog een bestelling waarin ik de codes had gebruikt en dat kan niet samen ofzo.

[ Bericht 20% gewijzigd door Ooi86 op 07-04-2008 12:37:55 ]
pi_57887450
Bestelling is onderweg

Ben benieuwd .
Tap tap tap
  maandag 7 april 2008 @ 13:35:44 #233
176844 Liebe
scheisse passiert
pi_57888179
Ik heb 12 maart dingen besteld bij de H&M, omdat ik de vorige keer nogal wat problemen had met maten (alles in maat M --> veel te groot), heb ik alles dubbel besteld: het gevolg was een rekening van 350 euro.

Ik kreeg ongeveer 2 weken geleden bericht dat mijn bestelling te groot was en dat ik hem dus op een kialapunt op moest halen, affijn, goed dan. Maar het is nog steeds niet bij dat kialapunt aangekomen. (al wel een week onderweg) Hoe lang duurt dat ongeveer? En kan ik het dan nog retourneren? Ik ben namelijk flink de sjaak als dat niet kan.
Hé meid, hé gozer, dat jij een minderwaardigheidscomplex hebt betekent nog niet dat je niet dom en lelijk bent.
pi_57888204
Ik heb zaterdag mijn bestelling weer gedeeltelijk binnen gekregen, terwijl ik uitdrukkelijk heb gevraagd om het in één keer te doen! Heb maar gemaild, anders moet ik dubbel verzendkosten betalen.
pi_57888297
quote:
Op maandag 7 april 2008 12:56 schreef CherryLips het volgende:
Bestelling is onderweg

Ben benieuwd .
hier idem
I had a signature once. It was awful.
pi_57891678
Heb dit van de week besteld:

Jas + 2vesten:

pi_57892712
Heb een jack besteld, zonnebril, pet en slippers voor samen 20 euro. Kortingscodes
pi_57893109
Heeft iemand deze jurk? Zit ie mooi?
En is ie echt zo licht?

pi_57893344
quote:
Op maandag 7 april 2008 18:00 schreef cinnamongirl het volgende:
Heeft iemand deze jurk? Zit ie mooi?
En is ie echt zo licht?

[ afbeelding ]
Ik heb hem in de winkel gepast. De kleur is hetzelfde als op de afbeelding.
Mij stond ie niet en ik vond hem niet fijn zitten. De stof is nogal dik en ik ben nogal klein (1,60m met maat 36-38): beetje rollade gevoel.

Bij het model vind ik hem overigens wel goed staan.
pi_57893350
Ik heb het wel een keer in een bestelling gehad, in het zwart.
Vond t wel oke, maar toch teruggestuurd. Ben niet zo'n jurkjes draagster
Hij ging bij mn taille omhoog kruipen, maar kan zijn omdat ik te weinig voorgevel heb....nou ja klinkt beetje vaag, kan het niet goed uitleggen, net of er stof over was....

Ik zou wel gewoon bestellen, terugsturen kan altijd !
pi_57893383
quote:
Op maandag 7 april 2008 18:13 schreef Linnie20v het volgende:
Ik zou wel gewoon bestellen, terugsturen kan altijd !
Wat zij zegt .
pi_57893956
quote:
Op maandag 7 april 2008 18:13 schreef Deliah het volgende:

[..]

Ik heb hem in de winkel gepast. De kleur is hetzelfde als op de afbeelding.
Mij stond ie niet en ik vond hem niet fijn zitten. De stof is nogal dik en ik ben nogal klein (1,60m met maat 36-38): beetje rollade gevoel.

Bij het model vind ik hem overigens wel goed staan.
Ja, bij zulke 'huls'-achtige jurken van dikke stof heb je niet zoveel speling, het zit óf goed, óf gewoon niet.

Maar ik probeer het gewoon (ik ben 1.68 en maat 40!)

Ik vind hem bij het model juist niet mooi staan, zij is veel te mager! Staat mooier als je curves hebt vind ik.
  dinsdag 8 april 2008 @ 10:08:45 #243
123170 alors
zlata1234
pi_57905242
Nieuwe spulletjes!! Ik heb alweer voor 150 euro besteld
know'm sayin?
word? word.
pi_57906295
Ik vind gelukkig helemaal niets leuk van de nieuwe spullen !!!!
Scheelt weer op de bankrekening
pi_57906420

.

Even crashdieten .
Tap tap tap
pi_57907555
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 11:12 schreef CherryLips het volgende:
[ afbeelding ]
.

Even crashdieten .
Dies mooi, ik ga gelijk kijken.
pi_57907658

Deze heeft ook wel wat.
pi_57907916
Oh-oh. Inderdaad een hoop nieuwe spulletjes, dat is niet goed voor de portomonnee! Ik sluit de site maar snel af.

pi_57908404
aah kut, mijn vorige bestelling is net in behandeling, kan er dus niets meer bijgooien. Zoveel leuke dingen

Heel slecht voor mijn geld
pi_57909153
Ik heb al tijden deze rok in mn bestelling. Wordt geleverd in juni en dat is ook heel slecht voor mn portomonnee, want zo blijf ik bestellen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')