Mail sturen of ze het juiste willen opsturen en bij retour aangeven dat ze een verkeerd artikel gestuurd hebben.quote:Op zaterdag 5 april 2008 14:29 schreef Shantee het volgende:
Heej, even een vraagje. Ik heb net een bestelling binnengekregen maar ipv een lang donkergrijs shirtje met lange mouwen heb ik een heel lelijk zilverachtig shirtje met korte mouwen gekregenHoe moet ik dat nu doen met terugsturen? Moet ik wel voor het shirtje betalen (die ik wel wilde hebben) en sturen ze die dan later op ofzo?
Okeej dank je!quote:Op zaterdag 5 april 2008 15:45 schreef Deliah het volgende:
[..]
Mail sturen of ze het juiste willen opsturen en bij retour aangeven dat ze een verkeerd artikel gestuurd hebben.
Dan zijn je retourkosten gratis. En alleen hetgeen betalen wat je binnen hebt en wilt houden.
Ik heb hem in de winkel gepast. De kleur is hetzelfde als op de afbeelding.quote:Op maandag 7 april 2008 18:00 schreef cinnamongirl het volgende:
Heeft iemand deze jurk? Zit ie mooi?
En is ie echt zo licht?
[ afbeelding ]
Wat zij zegtquote:Op maandag 7 april 2008 18:13 schreef Linnie20v het volgende:
Ik zou wel gewoon bestellen, terugsturen kan altijd !
Ja, bij zulke 'huls'-achtige jurken van dikke stof heb je niet zoveel speling, het zit óf goed, óf gewoon niet.quote:Op maandag 7 april 2008 18:13 schreef Deliah het volgende:
[..]
Ik heb hem in de winkel gepast. De kleur is hetzelfde als op de afbeelding.
Mij stond ie niet en ik vond hem niet fijn zitten. De stof is nogal dik en ik ben nogal klein (1,60m met maat 36-38): beetje rollade gevoel.
Bij het model vind ik hem overigens wel goed staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |