Heb ik net even gedaan en toen kreeg ik deze melding: Er zijn geen zendingen gevonden voor deze combinatiequote:Op woensdag 2 april 2008 20:38 schreef Addict89 het volgende:
En als je het nummer handmatig invult? Als de prijs lager is geworden hebben ze er iets uitgegooid.
zo ik heb gebeld...quote:Op donderdag 3 april 2008 11:24 schreef MissJ het volgende:
[..]
Heb ik net even gedaan en toen kreeg ik deze melding: Er zijn geen zendingen gevonden voor deze combinatie
Lijkt mij niet goed!
GVD kutzooi! Ik ga dan straks maar even bellen...
Het minimumbestelbedrag is ongeveer 10 euro, daar kan het aan liggen. Voor wat betreft die overige artikelen, zou ik even klantenservice bellen. Misschien zijn die in behandeling genomen en worden ze verstuurd.quote:Op donderdag 3 april 2008 10:18 schreef CherryLips het volgende:
eh, wtf. Ik heb eergisteren dus wat besteld en ik keek net even uit nieuwsgierigheid op Mijn Pagina.
M'n shirtje en ondergoed die ik had besteld zijn verdwenen en nu staat er bij de haarknipjes: Restbedrag is te laag, je bestelling wordt geannuleerd..
Maar ik had ook een zonnebril van 5 euro besteld die pas in juni komt, en daar staat niets bij. Kunnen ze die kleine dingetjes dan niet samen versturen?quote:Op donderdag 3 april 2008 14:31 schreef JMarsden het volgende:
[..]
Het minimumbestelbedrag is ongeveer 10 euro, daar kan het aan liggen. Voor wat betreft die overige artikelen, zou ik even klantenservice bellen. Misschien zijn die in behandeling genomen en worden ze verstuurd.
Ik krijg die melding ook bij mijn bestelling van 3 jeans (bedrag is rond de 115 euro). Heb even klantenservice gebeld, en zij zien die melding niet in hun scherm, dus ze gaan ervan uit dat ik die bestelling gewoon geleverd krijg..
Jawel, maar dat moet je dan even zelf aangeven. 'Alles in 1 pakket' moet je dan selecteren bij je bestelling.quote:Op donderdag 3 april 2008 14:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar ik had ook een zonnebril van 5 euro besteld die pas in juni komt, en daar staat niets bij. Kunnen ze die kleine dingetjes dan niet samen versturen?
quote:Op donderdag 3 april 2008 13:50 schreef mercurial3 het volgende:
hey mensjes bij tnt track staat dit:
Amsterdam , intern transport pakketten
zal ik hem morgen binnen hebben?
Nou, bij mij is het vanaf Zwolle al vaker eerst naar Dordrecht verstuurd en kon ik nog een dag wachten.quote:Op donderdag 3 april 2008 16:53 schreef ChilllayD het volgende:
[..]
![]()
Nee, dan is het gewoon in Zweden.
Pas als het in Zwolle is, kun je het de volgende dag verwachten.
Staat in de OP uberigens.
Eh nee. Als op Track & Trace staat dat het pakket in Amsterdam is dan zal het niet in Zweden liggen.quote:Op donderdag 3 april 2008 16:53 schreef ChilllayD het volgende:
[..]
![]()
Nee, dan is het gewoon in Zweden.
Pas als het in Zwolle is, kun je het de volgende dag verwachten.
Staat in de OP uberigens.
dus jij denkt dat als er locatie: Amsterdam , intern transport pakketten staat,quote:Op donderdag 3 april 2008 20:36 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Eh nee. Als op Track & Trace staat dat het pakket in Amsterdam is dan zal het niet in Zweden liggen.
Ik heb nog wel eens 5 dagen gewacht nadat het in Zwolle wasquote:Op donderdag 3 april 2008 18:27 schreef Deliah het volgende:
[..]
Nou, bij mij is het vanaf Zwolle al vaker eerst naar Dordrecht verstuurd en kon ik nog een dag wachten.
Dat zou best weleens kunnen, ja.quote:Op donderdag 3 april 2008 20:55 schreef mercurial3 het volgende:
[..]
dus jij denkt dat als er locatie: Amsterdam , intern transport pakketten staat,
dat ik heb een deze dagen binnen heb?
ik kan gewoon niet wachten tot dat ik mijn nieuwe aanwist in ontvangst kan nemen :pquote:Op donderdag 3 april 2008 22:06 schreef ChilllayD het volgende:
Goed jongens, dan zal de OP dringend aangepast moeten worden blijkt wel weer
Anyhow.
Gewoon track&trace in de gaten houden als het zo moet (zoveel verschillende ervaringen en meningen bij elkaar).
Als er staat dat de chauffeur onderweg is komt het er aan
Mail sturen of ze het juiste willen opsturen en bij retour aangeven dat ze een verkeerd artikel gestuurd hebben.quote:Op zaterdag 5 april 2008 14:29 schreef Shantee het volgende:
Heej, even een vraagje. Ik heb net een bestelling binnengekregen maar ipv een lang donkergrijs shirtje met lange mouwen heb ik een heel lelijk zilverachtig shirtje met korte mouwen gekregenHoe moet ik dat nu doen met terugsturen? Moet ik wel voor het shirtje betalen (die ik wel wilde hebben) en sturen ze die dan later op ofzo?
Okeej dank je!quote:Op zaterdag 5 april 2008 15:45 schreef Deliah het volgende:
[..]
Mail sturen of ze het juiste willen opsturen en bij retour aangeven dat ze een verkeerd artikel gestuurd hebben.
Dan zijn je retourkosten gratis. En alleen hetgeen betalen wat je binnen hebt en wilt houden.
Ik heb hem in de winkel gepast. De kleur is hetzelfde als op de afbeelding.quote:Op maandag 7 april 2008 18:00 schreef cinnamongirl het volgende:
Heeft iemand deze jurk? Zit ie mooi?
En is ie echt zo licht?
[ afbeelding ]
Wat zij zegtquote:Op maandag 7 april 2008 18:13 schreef Linnie20v het volgende:
Ik zou wel gewoon bestellen, terugsturen kan altijd !
Ja, bij zulke 'huls'-achtige jurken van dikke stof heb je niet zoveel speling, het zit óf goed, óf gewoon niet.quote:Op maandag 7 april 2008 18:13 schreef Deliah het volgende:
[..]
Ik heb hem in de winkel gepast. De kleur is hetzelfde als op de afbeelding.
Mij stond ie niet en ik vond hem niet fijn zitten. De stof is nogal dik en ik ben nogal klein (1,60m met maat 36-38): beetje rollade gevoel.
Bij het model vind ik hem overigens wel goed staan.
Die heb ik ook besteldquote:Op dinsdag 8 april 2008 13:48 schreef Deliah het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Wat een schattig setje, zie het nu ook pas voor het eerst.
bronquote:Marimekko vanaf donderdag bij H&M
Vanaf donderdag 10 april ligt de nieuwe lente- en zomercollectie ontworpen door Marimekko bij H&M. De collectie bevat 50 jurken, tunieken, t-shirts en shorts in de typische kleurrijke en frivole retroprints van het Zweedse designmerk.
Elk wat wils
Je vindt de collectie voor twee weken in de grotere H&M-winkels zoals die van Hasselt en Genk. De collectie bevat stukken voor vrouwen, mannen, kinderen en zelfs baby's. De accessoires als tassen, hoeden en teddyberen zullen niet in alle winkels beschikbaar zijn. Je betaalt gemiddeld 30 euro voor een stuk, het duurste ontwerp is een jurk van 70 euro.
Marimekko staat wereldwijd bekend om zijn sterke kleuren, levendige patronen, bloemen en strepen. De collectie is geïnspireerd op de Finse natuur.
Het zijn hele grove prints, dat is een beetje jammer...quote:
En het is binnen.quote:
hier ook, terwijl hij al 5 dagen geleden op onderweg gegaan is.....quote:Op woensdag 9 april 2008 16:27 schreef Ooi86 het volgende:
Mijn bestelling is onderweg, maar als ik erop klik issie manco....Zucht...
ik merk het nu ook ja. MOPPER! Tis graag of niet hoorquote:Op donderdag 10 april 2008 11:05 schreef schatje het volgende:
Eerst om 9.00 bereikbaar, toen om 11.00 en nu weer om 12.00 bereikbaar.
Echt hè?
Da's ook niet alles, tis maar de vraag of je er wel vindt wat je zoekt. Ik was laatst ook in de H&M's in Rotterdam centrum, zocht een topje van Divided die ik op de site had gezien, maar nergens te vinden.quote:Op donderdag 10 april 2008 11:22 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
ik merk het nu ook ja. MOPPER! Tis graag of niet hoorWaarom zitten die échte winkels toch zo ver weg van mij *zucht*
Ik wilde net zeggen, wtf is er aan de hand daar??quote:Op donderdag 10 april 2008 12:04 schreef zoeperzazke het volgende:
WTF, we zijn rond 15:00 weer bereikbaar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dat is altijd wel apart ja. De kleren die online te vinden zijn liggen nooit in de winkels. Behalve als die kleren al een jaar (overdrijven is ook een vakquote:Op donderdag 10 april 2008 11:30 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Da's ook niet alles, tis maar de vraag of je er wel vindt wat je zoekt. Ik was laatst ook in de H&M's in Rotterdam centrum, zocht een topje van Divided die ik op de site had gezien, maar nergens te vinden.
Ik wilde net iets gaan bestellenquote:Op donderdag 10 april 2008 12:04 schreef zoeperzazke het volgende:
WTF, we zijn rond 15:00 weer bereikbaar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sommige kledingstukken kan je wel in de winkel vinden, in Eindhoven dus, soms zelfs voordat ze op de site staan.quote:Op donderdag 10 april 2008 12:08 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Dat is altijd wel apart ja. De kleren die online te vinden zijn liggen nooit in de winkels. Behalve als die kleren al een jaar (overdrijven is ook een vak) op de site staan... dan zijn ze er ineens wel.
Zowel in Utrecht als in Breda liggen die kleren meestal pas in de winkel als ik ze al een aantal weken in huis heb.quote:Op donderdag 10 april 2008 12:11 schreef Deliah het volgende:
[..]
Sommige kledingstukken kan je wel in de winkel vinden, in Eindhoven dus, soms zelfs voordat ze op de site staan.
Gister gekocht in Heerlen met 50% korting.quote:Op maandag 7 april 2008 18:00 schreef cinnamongirl het volgende:
Heeft iemand deze jurk? Zit ie mooi?
En is ie echt zo licht?
[ afbeelding ]
Mja ik dus ook.... dat badpak.... die lange jurk, die nu niet meer op de site staat, uit de laatste voorjaardsupdate.... en ik had ene leuk topje van de kinderafdeling gezien. Maarja...quote:
grote kans jaquote:Op donderdag 10 april 2008 15:21 schreef Addict89 het volgende:
En dan zijn ze straks klaar en is er niets veranderd
ik zag het ook jaquote:
Die broek heb ik in het bruin, bij mij zit hij ook zoooo mooi he! Ik denk dat ik hem er in nog een kleur bij haal, een ideale voorjaars/zomerbroek!quote:Op donderdag 10 april 2008 12:27 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Mja ik dus ook.... dat badpak.... die lange jurk, die nu niet meer op de site staat, uit de laatste voorjaardsupdate.... en ik had ene leuk topje van de kinderafdeling gezien. Maarja...
had net wel mijn vorig ebestelling binnen trouwens. Een topje te klein, een topje te doorzichtig, een broek die ik niet dichtkreeg, maar wel 1 perfecte driekwartbroek die ik zeker hou:
[ afbeelding ]
verzendkosten ??quote:Op donderdag 10 april 2008 21:47 schreef Doedezemaar het volgende:
Tsjonge, ik wil een donkerbruin T-shirtje uit de Outlet bestellen. Prijs is nu ¤2,90 ipv ¤5,90. Prima, die prijs is zichtbaar als je het aanklikt en ook als je hem bestelt. Totdat je bij de pagina komt waarbij je je bestelling bevestigt, dan is de prijs opeens ¤6,90. Raaaaaaar.
Nee dat is het niet, ik heb het ook even geprobeerd en hij zegt idd 6,90 heel raarquote:
En in Den Haag hing hetzelfde jurkje ook met 50% korting.quote:Op donderdag 10 april 2008 12:19 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Gister gekocht in Heerlen met 50% korting.En hij is echt zo licht en hij zit bij mij erg goed.
Denk wel dat het behoorlijk figuurafhankelijk is of het ding staat. Hier kun je je bodyshape bepalen en als je een vaas of een zanloper bent, dan staat dit jurkje geweldig.
Dat is de waarde van de catalogusquote:Op donderdag 10 april 2008 16:11 schreef Deliah het volgende:![]()
Op de nieuwe catalogus staat rechtsboven 'Prijs 1,20'.
Zouden ze die verkopen?
Die mannenkleding is ook spuuglelijk.quote:Op donderdag 10 april 2008 21:04 schreef MaLo het volgende:
En die Marimekko kleding... ik had me er meer van voorgesteld. Ik vind een aantal van de motiefjes wel leuk, maar de modellen van de kledingstukken echt verschrikkelijk.
Bedankt! Ik ben er gisteren geweest, in Den Haag, maar daar hingen alleen zwarte en groene exemplaren! Ik wilde zooooow graag de groene, maar die hing er niet meer in maat 40. Toen maar de zwarte gekocht, voor de volle prijs overigens! Hij zit me als gegoten. Nu maar even in Amsterdam kijken of daar de groene nog hangt. Er hing ook veel Marimekko, allemaal niet oke, behalve inderdaad de zwart-witte halterjurk.quote:Op donderdag 10 april 2008 22:09 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
En in Den Haag hing hetzelfde jurkje ook met 50% korting.Kortom: ren de stad even in Cinnamongirl. Hij hing bij de H&M die tegenover de Mexx zit op de 2e etage.
Ik heb net de zwart witte Marimekko jurk besteld. In de winkel hadden ze alleen maat 34, 36 of328 en daar passen mijn borsten niet in.
Dat is het enigste dat wel leuk is idd.quote:Op vrijdag 11 april 2008 10:43 schreef cinnamongirl het volgende:
O, de bikini's van Marimekko vind ik wel leuk:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |