Die heb ik ook besteldquote:Op dinsdag 8 april 2008 13:48 schreef Deliah het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Wat een schattig setje, zie het nu ook pas voor het eerst.
bronquote:Marimekko vanaf donderdag bij H&M
Vanaf donderdag 10 april ligt de nieuwe lente- en zomercollectie ontworpen door Marimekko bij H&M. De collectie bevat 50 jurken, tunieken, t-shirts en shorts in de typische kleurrijke en frivole retroprints van het Zweedse designmerk.
Elk wat wils
Je vindt de collectie voor twee weken in de grotere H&M-winkels zoals die van Hasselt en Genk. De collectie bevat stukken voor vrouwen, mannen, kinderen en zelfs baby's. De accessoires als tassen, hoeden en teddyberen zullen niet in alle winkels beschikbaar zijn. Je betaalt gemiddeld 30 euro voor een stuk, het duurste ontwerp is een jurk van 70 euro.
Marimekko staat wereldwijd bekend om zijn sterke kleuren, levendige patronen, bloemen en strepen. De collectie is geïnspireerd op de Finse natuur.
Het zijn hele grove prints, dat is een beetje jammer...quote:
En het is binnen.quote:
hier ook, terwijl hij al 5 dagen geleden op onderweg gegaan is.....quote:Op woensdag 9 april 2008 16:27 schreef Ooi86 het volgende:
Mijn bestelling is onderweg, maar als ik erop klik issie manco....Zucht...
ik merk het nu ook ja. MOPPER! Tis graag of niet hoorquote:Op donderdag 10 april 2008 11:05 schreef schatje het volgende:
Eerst om 9.00 bereikbaar, toen om 11.00 en nu weer om 12.00 bereikbaar.
Echt hè?
Da's ook niet alles, tis maar de vraag of je er wel vindt wat je zoekt. Ik was laatst ook in de H&M's in Rotterdam centrum, zocht een topje van Divided die ik op de site had gezien, maar nergens te vinden.quote:Op donderdag 10 april 2008 11:22 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
ik merk het nu ook ja. MOPPER! Tis graag of niet hoorWaarom zitten die échte winkels toch zo ver weg van mij *zucht*
Ik wilde net zeggen, wtf is er aan de hand daar??quote:Op donderdag 10 april 2008 12:04 schreef zoeperzazke het volgende:
WTF, we zijn rond 15:00 weer bereikbaar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dat is altijd wel apart ja. De kleren die online te vinden zijn liggen nooit in de winkels. Behalve als die kleren al een jaar (overdrijven is ook een vakquote:Op donderdag 10 april 2008 11:30 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Da's ook niet alles, tis maar de vraag of je er wel vindt wat je zoekt. Ik was laatst ook in de H&M's in Rotterdam centrum, zocht een topje van Divided die ik op de site had gezien, maar nergens te vinden.
Ik wilde net iets gaan bestellenquote:Op donderdag 10 april 2008 12:04 schreef zoeperzazke het volgende:
WTF, we zijn rond 15:00 weer bereikbaar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sommige kledingstukken kan je wel in de winkel vinden, in Eindhoven dus, soms zelfs voordat ze op de site staan.quote:Op donderdag 10 april 2008 12:08 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Dat is altijd wel apart ja. De kleren die online te vinden zijn liggen nooit in de winkels. Behalve als die kleren al een jaar (overdrijven is ook een vak) op de site staan... dan zijn ze er ineens wel.
Zowel in Utrecht als in Breda liggen die kleren meestal pas in de winkel als ik ze al een aantal weken in huis heb.quote:Op donderdag 10 april 2008 12:11 schreef Deliah het volgende:
[..]
Sommige kledingstukken kan je wel in de winkel vinden, in Eindhoven dus, soms zelfs voordat ze op de site staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |