Heb ik net even gedaan en toen kreeg ik deze melding: Er zijn geen zendingen gevonden voor deze combinatiequote:Op woensdag 2 april 2008 20:38 schreef Addict89 het volgende:
En als je het nummer handmatig invult? Als de prijs lager is geworden hebben ze er iets uitgegooid.
zo ik heb gebeld...quote:Op donderdag 3 april 2008 11:24 schreef MissJ het volgende:
[..]
Heb ik net even gedaan en toen kreeg ik deze melding: Er zijn geen zendingen gevonden voor deze combinatie
Lijkt mij niet goed!
GVD kutzooi! Ik ga dan straks maar even bellen...
Het minimumbestelbedrag is ongeveer 10 euro, daar kan het aan liggen. Voor wat betreft die overige artikelen, zou ik even klantenservice bellen. Misschien zijn die in behandeling genomen en worden ze verstuurd.quote:Op donderdag 3 april 2008 10:18 schreef CherryLips het volgende:
eh, wtf. Ik heb eergisteren dus wat besteld en ik keek net even uit nieuwsgierigheid op Mijn Pagina.
M'n shirtje en ondergoed die ik had besteld zijn verdwenen en nu staat er bij de haarknipjes: Restbedrag is te laag, je bestelling wordt geannuleerd..
Maar ik had ook een zonnebril van 5 euro besteld die pas in juni komt, en daar staat niets bij. Kunnen ze die kleine dingetjes dan niet samen versturen?quote:Op donderdag 3 april 2008 14:31 schreef JMarsden het volgende:
[..]
Het minimumbestelbedrag is ongeveer 10 euro, daar kan het aan liggen. Voor wat betreft die overige artikelen, zou ik even klantenservice bellen. Misschien zijn die in behandeling genomen en worden ze verstuurd.
Ik krijg die melding ook bij mijn bestelling van 3 jeans (bedrag is rond de 115 euro). Heb even klantenservice gebeld, en zij zien die melding niet in hun scherm, dus ze gaan ervan uit dat ik die bestelling gewoon geleverd krijg..
Jawel, maar dat moet je dan even zelf aangeven. 'Alles in 1 pakket' moet je dan selecteren bij je bestelling.quote:Op donderdag 3 april 2008 14:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar ik had ook een zonnebril van 5 euro besteld die pas in juni komt, en daar staat niets bij. Kunnen ze die kleine dingetjes dan niet samen versturen?
quote:Op donderdag 3 april 2008 13:50 schreef mercurial3 het volgende:
hey mensjes bij tnt track staat dit:
Amsterdam , intern transport pakketten
zal ik hem morgen binnen hebben?
Nou, bij mij is het vanaf Zwolle al vaker eerst naar Dordrecht verstuurd en kon ik nog een dag wachten.quote:Op donderdag 3 april 2008 16:53 schreef ChilllayD het volgende:
[..]
![]()
Nee, dan is het gewoon in Zweden.
Pas als het in Zwolle is, kun je het de volgende dag verwachten.
Staat in de OP uberigens.
Eh nee. Als op Track & Trace staat dat het pakket in Amsterdam is dan zal het niet in Zweden liggen.quote:Op donderdag 3 april 2008 16:53 schreef ChilllayD het volgende:
[..]
![]()
Nee, dan is het gewoon in Zweden.
Pas als het in Zwolle is, kun je het de volgende dag verwachten.
Staat in de OP uberigens.
dus jij denkt dat als er locatie: Amsterdam , intern transport pakketten staat,quote:Op donderdag 3 april 2008 20:36 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Eh nee. Als op Track & Trace staat dat het pakket in Amsterdam is dan zal het niet in Zweden liggen.
Ik heb nog wel eens 5 dagen gewacht nadat het in Zwolle wasquote:Op donderdag 3 april 2008 18:27 schreef Deliah het volgende:
[..]
Nou, bij mij is het vanaf Zwolle al vaker eerst naar Dordrecht verstuurd en kon ik nog een dag wachten.
Dat zou best weleens kunnen, ja.quote:Op donderdag 3 april 2008 20:55 schreef mercurial3 het volgende:
[..]
dus jij denkt dat als er locatie: Amsterdam , intern transport pakketten staat,
dat ik heb een deze dagen binnen heb?
ik kan gewoon niet wachten tot dat ik mijn nieuwe aanwist in ontvangst kan nemen :pquote:Op donderdag 3 april 2008 22:06 schreef ChilllayD het volgende:
Goed jongens, dan zal de OP dringend aangepast moeten worden blijkt wel weer
Anyhow.
Gewoon track&trace in de gaten houden als het zo moet (zoveel verschillende ervaringen en meningen bij elkaar).
Als er staat dat de chauffeur onderweg is komt het er aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |