Gister gekocht in Heerlen met 50% korting.quote:Op maandag 7 april 2008 18:00 schreef cinnamongirl het volgende:
Heeft iemand deze jurk? Zit ie mooi?
En is ie echt zo licht?
[ afbeelding ]
Mja ik dus ook.... dat badpak.... die lange jurk, die nu niet meer op de site staat, uit de laatste voorjaardsupdate.... en ik had ene leuk topje van de kinderafdeling gezien. Maarja...quote:
grote kans jaquote:Op donderdag 10 april 2008 15:21 schreef Addict89 het volgende:
En dan zijn ze straks klaar en is er niets veranderd
ik zag het ook jaquote:
Die broek heb ik in het bruin, bij mij zit hij ook zoooo mooi he! Ik denk dat ik hem er in nog een kleur bij haal, een ideale voorjaars/zomerbroek!quote:Op donderdag 10 april 2008 12:27 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Mja ik dus ook.... dat badpak.... die lange jurk, die nu niet meer op de site staat, uit de laatste voorjaardsupdate.... en ik had ene leuk topje van de kinderafdeling gezien. Maarja...
had net wel mijn vorig ebestelling binnen trouwens. Een topje te klein, een topje te doorzichtig, een broek die ik niet dichtkreeg, maar wel 1 perfecte driekwartbroek die ik zeker hou:
[ afbeelding ]
verzendkosten ??quote:Op donderdag 10 april 2008 21:47 schreef Doedezemaar het volgende:
Tsjonge, ik wil een donkerbruin T-shirtje uit de Outlet bestellen. Prijs is nu ¤2,90 ipv ¤5,90. Prima, die prijs is zichtbaar als je het aanklikt en ook als je hem bestelt. Totdat je bij de pagina komt waarbij je je bestelling bevestigt, dan is de prijs opeens ¤6,90. Raaaaaaar.
Nee dat is het niet, ik heb het ook even geprobeerd en hij zegt idd 6,90 heel raarquote:
En in Den Haag hing hetzelfde jurkje ook met 50% korting.quote:Op donderdag 10 april 2008 12:19 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Gister gekocht in Heerlen met 50% korting.En hij is echt zo licht en hij zit bij mij erg goed.
Denk wel dat het behoorlijk figuurafhankelijk is of het ding staat. Hier kun je je bodyshape bepalen en als je een vaas of een zanloper bent, dan staat dit jurkje geweldig.
Dat is de waarde van de catalogusquote:Op donderdag 10 april 2008 16:11 schreef Deliah het volgende:![]()
Op de nieuwe catalogus staat rechtsboven 'Prijs 1,20'.
Zouden ze die verkopen?
Die mannenkleding is ook spuuglelijk.quote:Op donderdag 10 april 2008 21:04 schreef MaLo het volgende:
En die Marimekko kleding... ik had me er meer van voorgesteld. Ik vind een aantal van de motiefjes wel leuk, maar de modellen van de kledingstukken echt verschrikkelijk.
Bedankt! Ik ben er gisteren geweest, in Den Haag, maar daar hingen alleen zwarte en groene exemplaren! Ik wilde zooooow graag de groene, maar die hing er niet meer in maat 40. Toen maar de zwarte gekocht, voor de volle prijs overigens! Hij zit me als gegoten. Nu maar even in Amsterdam kijken of daar de groene nog hangt. Er hing ook veel Marimekko, allemaal niet oke, behalve inderdaad de zwart-witte halterjurk.quote:Op donderdag 10 april 2008 22:09 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
En in Den Haag hing hetzelfde jurkje ook met 50% korting.Kortom: ren de stad even in Cinnamongirl. Hij hing bij de H&M die tegenover de Mexx zit op de 2e etage.
Ik heb net de zwart witte Marimekko jurk besteld. In de winkel hadden ze alleen maat 34, 36 of328 en daar passen mijn borsten niet in.
Dat is het enigste dat wel leuk is idd.quote:Op vrijdag 11 april 2008 10:43 schreef cinnamongirl het volgende:
O, de bikini's van Marimekko vind ik wel leuk:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |