Op de site (online shop) en dan helemaal bovenin staat bestellen en dan kan je daaronder catalogus aanklikken.quote:Op woensdag 12 maart 2008 17:14 schreef Jekoos het volgende:
ey hoe bestel je die catalogus?
Hmm, lekker dan! Ik vind zelf de saldo-pagina ook totaal niet overzichtelijk, beetje raar systeem.quote:Op donderdag 13 maart 2008 20:08 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb een brief dat ik vorige maand niet heb betaald, terwijl ik zeker weet dat ik een flink bedrag heb overgemaakt.
Ik vind de saldo-pagina ook niet echt duidelijk btw.
En nu moet ik ze per se bellen, anders wordt mijn bestelling geannuleerd.
gister binnengekomenquote:Op donderdag 6 maart 2008 15:41 schreef saaw het volgende:
zwarte gympjes en deze broek besteld
[ afbeelding ]
is een kinderbroek maar neem aan dat ik hem wel ga passen
Ja dat heb ik ook eens gehadquote:Op vrijdag 14 maart 2008 12:56 schreef Laniboekje het volgende:
Nou jaaaa zeg, ik krijg dus eind maart mijn bestelling binnen. Maar 1 artikel zou pas half april geleverd worden. Nu staat er: restbedrag te laag, bestelling wordt geannuleerd (van dat ene artikel).
Ze doen maar lekker waar ze zin in hebben daar bij de H&M...
ja die past primaquote:Op vrijdag 14 maart 2008 12:51 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik neem aan dat de kinderbroek je past? Welke maat had je?
Dan moet je er nog wat bijgooien wat ook later wordt geleverd, bv deze:quote:Op vrijdag 14 maart 2008 12:56 schreef Laniboekje het volgende:
Nou jaaaa zeg, ik krijg dus eind maart mijn bestelling binnen. Maar 1 artikel zou pas half april geleverd worden. Nu staat er: restbedrag te laag, bestelling wordt geannuleerd (van dat ene artikel).
Ze doen maar lekker waar ze zin in hebben daar bij de H&M...
Maar wel een lekker truitje voor als het weer warm isquote:Op zaterdag 15 maart 2008 16:18 schreef alors het volgende:
[ afbeelding ]
en hij staat in de outlet onder truien
Maar zoals al gezegd, het is echt een hele dunne stof, met gaatjes nog wel.
meer info?quote:Op woensdag 19 maart 2008 19:52 schreef kauwkikker het volgende:
jaaa 50% korting op 1artikel naar keuzemet de nieuwe pincode! hebben jullie dat ook gehad?
Bij mij dus ook..... Echt bout!quote:Op woensdag 19 maart 2008 20:30 schreef MaLo het volgende:
MIjn bestelling staat inmiddels ook precies een week op Manco. En al 3 dagen op Je bestelling is onderweg. Normaal als er staat: Bestelling is onderweg, is hij na hooguit 1 dag niet meer Manco.
Maar nu dus wel. Gaat weer lekker
Had ik ook, nu eindelijk gesorteerd. En voor 50%: 8085quote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:49 schreef Ooi86 het volgende:
Ik zit al een week op mijn bestelling te wachten en hij is nog steeds manco....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |