abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57330740
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 17:14 schreef Jekoos het volgende:
ey hoe bestel je die catalogus?
Op de site (online shop) en dan helemaal bovenin staat bestellen en dan kan je daaronder catalogus aanklikken.
pi_57330889
"voor de online shop moet je minimaal 18 zijn " naja heb gewoon me geb.jaar veranderd

@Ooi86: bedankt trouwens
pi_57330946
Hoe is de ervaring trouwens met artikelen waar een levertermijn aangesteld worden. Moet je echt tot die tijd wachten, of komt het ook wel eerder binnen? Kan het zijn dat de dingen die geretourneerd worden, jou opgestuurd worden en dus eerder binnen komen?
pi_57331082
Je hebt meer kans dat het later binnenkomt dan ze zeggen dan eerder
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_57335876
Net ook weer een hele bestelling gedaan. Het was gelukkig allemaal op voorraad.

Weet iemand of het er dan voor volgende week vrijdag is? Alles was op voorraad.
Ik hoop het maar, want dan ga ik op vakantie .
Ik vind die levertijden altijd zooo lang...het zou eigenlijk net als bij de Wehkamp moeten zijn dat als je vandaag wat bestelt je het morgen al in huis hebt.
*ongeduldig*
It Ain't Necessarily So
pi_57344759
Bah zeg, waarom hebben ze geen leuke jurkjes met normale lengte, dit zijn allemaal van die lange t shirts
know'm sayin?
word? word.
pi_57344783
"Te laat: Levering eind maart"

Grrrrrrrrr .
pi_57345275
Dat model trouwens ook, ga me niet vertellen dat de normale vrouwen op waren. Wat een eng, vormloos kind

wow leuk jurkje, kijk eens hoe mooi het zit!

Zo verkoop je toch geen kleren
know'm sayin?
word? word.
pi_57345420
Vergeten te zeggen, maar ik heb ook al een tijdje de bestelde spulletjes in huis, de elastische rokjes zijn echt super! Alles was trouwens leuk wat ik bestelt had.

Die gratis broek en witte top vind ik leuk! Dat topje vind ik zonde om te gebruiken in bed, die kan je ook gewoon wel veel aan.
De broek is echt zo'n lekkere huisbroek, en zit volgens mij inderdaad ook geweldig als je zwanger bent haha
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_57345515
Ja zie je wel een heerlijke zwangere broek.
Dat was het eerste wat ik dacht toen ik hem aan trok en voor de spiegel ging staan.
En of je die ban nou ''moet omslaan', kan best, maar dan zit het weer zo raar, kreukelig en niet netjes.
Ook vind ik de lengte van die broek... apart. Wel lekker, maar wat moet ik er voor schoenen onderaan?
pi_57355515
Beste klant,

Wij werken er voortdurend aan om de veiligheid op onze website te verhogen. Als gevolg van een technisch probleem hebben we onze procedures bijgesteld voor de toewijzing van PIN-codes op "Mijn pagina" bij de H&M Shop Online.

Een dezer dagen sturen wij je een brief met je nieuwe PIN-code. Als je de code hebt ontvangen, kun je inloggen en deze veranderen in een code die je zelf kiest. Helaas kun je, totdat je je nieuwe code hebt ontvangen, niet inloggen op "Mijn Pagina".

Wij bieden onze excuses aan voor dit ongemak en vinden het vervelend dat je voorlopig
geen gebruik kunt maken van de diensten op "Mijn Pagina". Als je wilt bestellen voordat
je je nieuwe code hebt, dan vragen we je telefonisch contact met ons op te nemen.

Met vriendelijke groeten,
H&M Klantenservice
Telefoon: 0900-1988 (7,5 cent per gesprek).
klantenservice.nl@hm.com

Meer mensen dit gehad? Ik kon sinds vanmorgen al niet op mijn account komen. Lekker is dat, was er net iets uit de outlet eindelijk weer een keer niet uitverkocht
know'm sayin?
word? word.
pi_57355917
Gewoon alvast nieuwe code aanvragen.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_57356061
Dat had ik gedaan en toen kreeg ik dus dat bericht...

Oh nog een keer gedaan en nu doet ie het wel. Raarrr.

Ah ik krijg em meteen 2 keer
know'm sayin?
word? word.
pi_57357267
Hmmm gisteren weer een pakketje binnen gekregen. Ik denk dat dit de 7e keer ofzo was dat ik iets binnen kreeg. Alle voorgaande keren was het perfect, deze keer was het een zooitje!

2 keer hetzelfde shirtje, met 2 verschillende stickers op het zakje, geen idee wat nu de goede sticker bij het shirt is en welk shirtje ik nu dus mis. Ik gooi altijd maar wat in dat mandje, net als in de winkel eigenlijk.
Daarnaast waren 2 tops niet geleverd terwijl ze wel op de bon stonden.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_57358953
Ik heb een brief dat ik vorige maand niet heb betaald, terwijl ik zeker weet dat ik een flink bedrag heb overgemaakt.
Ik vind de saldo-pagina ook niet echt duidelijk btw.

En nu moet ik ze per se bellen, anders wordt mijn bestelling geannuleerd .
pi_57361070
Waar kun je dan alvast de nieuwe code aanvragen?
pi_57369896
Als je inlogt en het iet lukt kan je daaronder ergens je klantnummer en emailadres invullen.
pi_57370159
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 20:08 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb een brief dat ik vorige maand niet heb betaald, terwijl ik zeker weet dat ik een flink bedrag heb overgemaakt.
Ik vind de saldo-pagina ook niet echt duidelijk btw.

En nu moet ik ze per se bellen, anders wordt mijn bestelling geannuleerd .
Hmm, lekker dan! Ik vind zelf de saldo-pagina ook totaal niet overzichtelijk, beetje raar systeem.
pi_57370742
Jeej, mn bestelling van gister is al in behandeling!!
  vrijdag 14 maart 2008 @ 12:23:20 #70
123170 alors
zlata1234
pi_57372151
Voorgemelde zending niet aangetroffen: manco 14-03-2008 Amsterdam , intern transport pakketten

Vroeger ging het altijd naar Zwolle
know'm sayin?
word? word.
  vrijdag 14 maart 2008 @ 12:34:32 #71
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_57372384
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 15:41 schreef saaw het volgende:
zwarte gympjes en deze broek besteld
[ afbeelding ]
is een kinderbroek maar neem aan dat ik hem wel ga passen
gister binnengekomen
an urge to help mankind overcomes me
pi_57372754
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 12:34 schreef saaw het volgende:

[..]

gister binnengekomen
Ik neem aan dat de kinderbroek je past? Welke maat had je?
pi_57372865
Nou jaaaa zeg, ik krijg dus eind maart mijn bestelling binnen. Maar 1 artikel zou pas half april geleverd worden. Nu staat er: restbedrag te laag, bestelling wordt geannuleerd (van dat ene artikel).

Ze doen maar lekker waar ze zin in hebben daar bij de H&M...
pi_57373310
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 12:56 schreef Laniboekje het volgende:
Nou jaaaa zeg, ik krijg dus eind maart mijn bestelling binnen. Maar 1 artikel zou pas half april geleverd worden. Nu staat er: restbedrag te laag, bestelling wordt geannuleerd (van dat ene artikel).

Ja dat heb ik ook eens gehad
En ik wil shoppen maar ik heb geen geld.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_57373318
Nou ja, er is wel geld, maar niet voor de H&M.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  vrijdag 14 maart 2008 @ 13:24:14 #76
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_57373483
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 12:51 schreef Laniboekje het volgende:

[..]

Ik neem aan dat de kinderbroek je past? Welke maat had je?
ja die past prima
heb een maat 170 besteld en die zit echt goed [heb normaal 34 of 36]
an urge to help mankind overcomes me
  vrijdag 14 maart 2008 @ 13:29:21 #77
123170 alors
zlata1234
pi_57373610
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 12:56 schreef Laniboekje het volgende:

Dan moet je er nog wat bijgooien wat ook later wordt geleverd, bv deze:

in die kleur ook.

En tegen de tijd dat het half april is doe je em weer weg en gooi je er iets bij wat wel op voorraard is. Maar veel dingen worden naar voren geschoven hoor. Het kan zomaar zijn dat ie straks ineens op begin april staat of zelfs eind maart.
know'm sayin?
word? word.
pi_57395993

Mijn eerste bestelling op de h&m-site. Ben benieuwd.
pi_57396154
dat ding rechtsboven is leuk zeg, maar waar op de site staat ie?? kan 'm niet vinden....
I had a signature once. It was awful.
pi_57396194
Komt uit de outlet, is wel heel dunne stof.
pi_57396437

en hij staat in de outlet onder truien

Maar zoals al gezegd, het is echt een hele dunne stof, met gaatjes nog wel.
know'm sayin?
word? word.
pi_57398158
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 16:18 schreef alors het volgende:
[ afbeelding ]

en hij staat in de outlet onder truien

Maar zoals al gezegd, het is echt een hele dunne stof, met gaatjes nog wel.
Maar wel een lekker truitje voor als het weer warm is En het is een schattig truitje!

Ik heb 'm ook, in het zwart.
pi_57464600
Ik zit al een week op mijn bestelling te wachten en hij is nog steeds manco....
pi_57464601
pi_57469828
Bij mij is de bestelling gisteren op manco gedaan (ik had de bestelling eind februari al geplaatst!). Ben benieuwd hoe lang het nu nog gaat duren.
pi_57483382
jaaa 50% korting op 1artikel naar keuze met de nieuwe pincode! hebben jullie dat ook gehad?
pi_57483892
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 19:52 schreef kauwkikker het volgende:
jaaa 50% korting op 1artikel naar keuze met de nieuwe pincode! hebben jullie dat ook gehad?
meer info?
"The sailor does not pray for wind, he learns to sail."
pi_57484241
wtf>?? ik ga het meteen proberen!

oh het stond in die brief, ik had hem niet omgeslagen
know'm sayin?
word? word.
  woensdag 19 maart 2008 @ 20:30:35 #89
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_57484302
MIjn bestelling staat inmiddels ook precies een week op Manco. En al 3 dagen op Je bestelling is onderweg . Normaal als er staat: Bestelling is onderweg, is hij na hooguit 1 dag niet meer Manco.
Maar nu dus wel. Gaat weer lekker
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_57484441
50% korting?! Waar?! HOE?!?!?
pi_57484478
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 20:30 schreef MaLo het volgende:
MIjn bestelling staat inmiddels ook precies een week op Manco. En al 3 dagen op Je bestelling is onderweg . Normaal als er staat: Bestelling is onderweg, is hij na hooguit 1 dag niet meer Manco.
Maar nu dus wel. Gaat weer lekker
Bij mij dus ook..... Echt bout!
pi_57489370
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 22:49 schreef Ooi86 het volgende:
Had ik ook, nu eindelijk gesorteerd. En voor 50%: 8085
pi_57490523
Mijn bestelling is binnen, maar allejezus wat zijn die rokjes doorschijnend zeg

Ik had de gele besteld, maar je kunt mn benen er gewoon doorheen zien
know'm sayin?
word? word.
pi_57490989
En dan zijn ze toch ook nog 's standaard te groot????????

Anyway, 50% op een artikel, wat automatisch gekozen wordt, of op alles????????
pi_57493284
één artikel naar keuze
know'm sayin?
word? word.
pi_57494653
Zozo! Zowaar kiezen waarop je de korting krijgt?
Nog ff en de H&M gaat vooruit!
pi_57495580
Volgens mij gaat ie op het duurste artikel.
pi_57497235
Ik kon het me ook haast al niet voorstellen, dat het naar keuze zou gaan
pi_57503704
Volgens een medewerkster in de winkel zou je bij het terugbrengen van artikelen die met de tegoedkaart zijn aangeschaft geen geld terug krijgen, maar weer een tegoedkaart. Wat een nonsens en vooral: wat een klantonvriendelijk gedoe!
pi_57503766
Pfff, vanalles dat ik wil is er pas begin juni. De helft maar weer geannuleerd en er wat anders bijgezocht.
Heb wel eindelijk die lange trui, die ik deze winter niet bij m'n bestelling ontving en die nu in de outlet stond!

Zie nu op het plaatje dat het wel lijkt alsof er glitters opzitten, dat is toch niet zo?

http://shop.hm.com/nl/?action=viewoutletproduct&modelnum=580481

Anders annuleer ik 'm nu nog heel snel!

[ Bericht 47% gewijzigd door Innocence op 20-03-2008 17:52:37 ]
Sweet and innocent...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')