Veelte kleinquote:Op woensdag 26 maart 2008 22:56 schreef ChilllayD het volgende:
[..]
Was die 'gewone 170' je dan te groot, of juist te klein??
Dan ga ik het weer bij elkaar voegen, dan maar wat langer wachten.quote:Op donderdag 27 maart 2008 10:44 schreef alors het volgende:
[..]
Nee dan niet. Tijdens het bestelproces kun je de bestelling zelf opsplitsen, dan kost het geld. Als je het later via mijn pagina->nog niet geleverde artikelen doet, of het gaat automatisch, dan betaal je maar 1 keer verzendkosten.
ze zijn waarschijnlijk heel erg dun en doorzichtig.quote:Op donderdag 27 maart 2008 13:50 schreef ChilllayD het volgende:
100% katoen... zal wel meevallen dan toch?
Ja dat zijn ze idd! Was gisteren bij H&M en toen zag ik ze hangen en ging ff kijken: héél erg dun en doorzichtig helaas!quote:Op donderdag 27 maart 2008 14:11 schreef alors het volgende:
[..]
ze zijn waarschijnlijk heel erg dun en doorzichtig.
Het is een beetje een bonestaak.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:51 schreef zoeperzazke het volgende:
ligt het nou aan mij of is dit echt géén mooi model? Sowieso qua make-up en fototechnisch....
[ afbeelding ]
Ik vind haar ook niet echt geweldig, maar persoonlijk vind ik deze veeel lelijker/enger/vormlozerquote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:51 schreef zoeperzazke het volgende:
ligt het nou aan mij of is dit echt géén mooi model? Sowieso qua make-up en fototechnisch....
[ afbeelding ]
Dan kan ik alleen kiezen voor Thuis bezorgen, of voor bezorgen bij een Primera in een plaats 10 km verderopquote:Op zondag 30 maart 2008 12:46 schreef Addict89 het volgende:
Je kan toch gewoon op mijn pagina het bezorgadres wijzigen?
Is die 50% korting op één artikel? En maakt het niet uit wat voor artikel dat is?quote:Op zondag 30 maart 2008 17:59 schreef alors het volgende:
Is het misschien handig om al deze even in de OP de zetten, want ze staan over dit hele topic, niet echt overzichtelijk...
7939 voor 10% korting op de artikelen met uitzondering van de outlet spulletjes
7970 is de nieuwe nieuwsbriefcode voor 25% korting op 1 artikel, geldig t/m 31-07
8085 voor 50% korting
8036 voor 10% korting op gehele assortiment (muv outlet) geldig t/m 07-04
7889 voor ¤5 korting geeft.
1304 doet ook nog wel eens ¤5 korting.
ja op 1 artikel, dat zou ik niet weten...quote:Op zondag 30 maart 2008 18:06 schreef S-Two het volgende:
[..]
Is die 50% korting op één artikel? En maakt het niet uit wat voor artikel dat is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |