Geen glitters, maar glanzend lurex geloof ik, maar het glanst en glittert iig wel.quote:Op donderdag 20 maart 2008 17:19 schreef Innocence het volgende:
Pfff, vanalles dat ik wil is er pas begin juni. De helft maar weer geannuleerd en er wat anders bijgezocht.
Heb wel eindelijk die lange trui, die ik deze winter niet bij m'n bestelling ontving en die nu in de outlet stond!
Zie nu op het plaatje dat het wel lijkt alsof er glitters opzitten, dat is toch niet zo?
http://shop.hm.com/nl/?action=viewoutletproduct&modelnum=580481
Anders annuleer ik 'm nu nog heel snel!
Ik kan je afbeelding niet zien, wat voor tekst staat er dan?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 11:37 schreef Dropvetertje20 het volgende:
[ afbeelding ]
Betekent dit dat mijn bestelling een dezer dagen komt? Het staat namelijk al sinds vorige week bij geleverde artikelen.
Co-signquote:Op woensdag 5 maart 2008 21:03 schreef ijsmeis het volgende:
En ik heb wéér spulletjes besteld. Jammer genoeg komen veel spullen pas in mei binnen
.
Ik heb hem in de winkel aan gehad, en vond het niet zo'n fantastisch jack, maar misschien ben ik gewoon raar gebouwd ofzo.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:56 schreef kauwkikker het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb deze besteld voor de helft van de pijs.Weet iemand hoe hij zit?
OWh wat jammer, misschien moet ik hem ook maar even snel in de winkel gaan passen en anders annuleren op de site. Maar het is zo`n hondenweer en blijf liever binnenquote:Op zaterdag 22 maart 2008 10:50 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
Ik heb hem in de winkel aan gehad, en vond het niet zo'n fantastisch jack, maar misschien ben ik gewoon raar gebouwd ofzo.
Nee hij is er gewoon echt niet. Ook geen licht idd. Ik weet dat hij niet op vakantie is, omdat ik gisteren iets zag staan wat er de dag daarvoor niet stond. Maar hij was er gewoon steeds niet.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 19:44 schreef Linnie20v het volgende:
Misschien eens telefonisch contact zoeken? En is er uberhaupt licht aan s'avonds?
Nou je had gelijk, heb hem in de winkel gezien en het zag er erg goedkoop uit, heel erg dun jasje.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 10:50 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
Ik heb hem in de winkel aan gehad, en vond het niet zo'n fantastisch jack, maar misschien ben ik gewoon raar gebouwd ofzo.
Waarom? Je hebt toch de mogelijkheid om de artikelen terug te sturen en je geld terug te krijgen?quote:Op donderdag 20 maart 2008 17:16 schreef Doedezemaar het volgende:
Volgens een medewerkster in de winkel zou je bij het terugbrengen van artikelen die met de tegoedkaart zijn aangeschaft geen geld terug krijgen, maar weer een tegoedkaart. Wat een nonsens en vooral: wat een klantonvriendelijk gedoe!
ooh die zijn leuk, maar ik koop van de h&m liever in de winkel om het eerst even te passen enzo.quote:Op zondag 23 maart 2008 21:44 schreef Deliah het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Kon niet kiezen: dus heb ik maar alle 3 kleuren besteld.
Nu doe je thuis passen, dan beslis je of je het wil hebben en daarna betaal je pas. Ideaal.quote:Op zondag 23 maart 2008 23:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ooh die zijn leuk, maar ik koop van de h&m liever in de winkel om het eerst even te passen enzo.
Haha, same for mequote:Op dinsdag 25 maart 2008 11:25 schreef Syrena het volgende:
Ik kreeg net een mailtje dat ik de najaarscatalogus al kon bestellen.... WTF man?! En de zomer dan?
Mjaa, heb 'm toch maar besteld uiteraard
Nietus volgens dat mailtje was ik 1 van de degenen die exclusief mogen sneak peaken...quote:Op dinsdag 25 maart 2008 12:46 schreef ChilllayD het volgende:
Iedereen krijgt dat mailtje heh, lijkt me?
Dat denk ik niet hoor...quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:30 schreef loehoes het volgende:
Vraagje.
Ik had een tijdje terug iets besteld via de maandfactuur, van het duurste artikel ging 25% af. Maar dat artikel heb ik teruggestuurd. Dan mag je het toch van het overgebleven duurste artikel halen?
Want op de maandfactuur die ik heb gekregen staan de retouren nog niet verwerkt. Dus ik hoop dat het zo wel goed gaat?
Nou, een hele tijd geleden (toen ik nog wel eens belde met de klantenservice, tegenwoordig wil ik er geen cent meer aan verspillen) zei een van die dames een keer dat als je een product waar je korting op zou hebben, terug stuurt, je dan die korting van een ander artikel af mag halen. Dat moet je dan zelf doen als je betaald en blijkbaar wordt het dan later aangepast ofzo. Ik weet niet precies hoe dat gaat, maar dat met die kortingen is mij dus een keer verteld door de klantenservice.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:30 schreef loehoes het volgende:
Vraagje.
Ik had een tijdje terug iets besteld via de maandfactuur, van het duurste artikel ging 25% af. Maar dat artikel heb ik teruggestuurd. Dan mag je het toch van het overgebleven duurste artikel halen?
Want op de maandfactuur die ik heb gekregen staan de retouren nog niet verwerkt. Dus ik hoop dat het zo wel goed gaat?
uitverkocht, probeer het 's morgens vroeg eensquote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:27 schreef LekkereSnoepjes het volgende:
Ik wil graag de jeans bestellen van de Spring 2008 colectie:
http://shop.hm.com/nl/?action=viewcampaign632spring&dept=DAM_SEN_SPRING08
Alleen kan ik deze niet meer aanklikken op de site... is het artikel dan uitverkocht of staat deze ergens dan anders online?
Was die 'gewone 170' je dan te groot, of juist te klein??quote:Op maandag 24 maart 2008 23:51 schreef loehoes het volgende:
Een 'gewone 170' paste ik totaal niet. ( Heb meestal 36, heel soms 38 )
en een 170X ( Generous fit) verzoop ik enorm in
Als je het opsplitst tijdens je bestelling wel, als je het opsplitst na je bestelling niet.quote:Op donderdag 27 maart 2008 08:25 schreef Koningin het volgende:
Hoe zat het ook al weer?
Als je je bestelling in verschillende keren laat leveren, moet je dan ook meerdere keren verzendkosten betalen?
Huh? Dat verschil snap ik niet.quote:Op donderdag 27 maart 2008 09:57 schreef alors het volgende:
[..]
Als je het opsplitst tijdens je bestelling wel, als je het opsplitst na je bestelling niet.
Nee dan niet. Tijdens het bestelproces kun je de bestelling zelf opsplitsen, dan kost het geld. Als je het later via mijn pagina->nog niet geleverde artikelen doet, of het gaat automatisch, dan betaal je maar 1 keer verzendkosten.quote:Op donderdag 27 maart 2008 10:35 schreef Koningin het volgende:
[..]
Huh? Dat verschil snap ik niet.
Ik heb nu iets voor begin april en iets voor eind april.
Zij geven zelf als eerste aan dat ik een gedeelte begin april ontvang en een gedeelt eind april.
Moet ik dan wel of niet 2 keer verzendkosten betalen?
Veelte kleinquote:Op woensdag 26 maart 2008 22:56 schreef ChilllayD het volgende:
[..]
Was die 'gewone 170' je dan te groot, of juist te klein??
Dan ga ik het weer bij elkaar voegen, dan maar wat langer wachten.quote:Op donderdag 27 maart 2008 10:44 schreef alors het volgende:
[..]
Nee dan niet. Tijdens het bestelproces kun je de bestelling zelf opsplitsen, dan kost het geld. Als je het later via mijn pagina->nog niet geleverde artikelen doet, of het gaat automatisch, dan betaal je maar 1 keer verzendkosten.
ze zijn waarschijnlijk heel erg dun en doorzichtig.quote:Op donderdag 27 maart 2008 13:50 schreef ChilllayD het volgende:
100% katoen... zal wel meevallen dan toch?
Ja dat zijn ze idd! Was gisteren bij H&M en toen zag ik ze hangen en ging ff kijken: héél erg dun en doorzichtig helaas!quote:Op donderdag 27 maart 2008 14:11 schreef alors het volgende:
[..]
ze zijn waarschijnlijk heel erg dun en doorzichtig.
Het is een beetje een bonestaak.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:51 schreef zoeperzazke het volgende:
ligt het nou aan mij of is dit echt géén mooi model? Sowieso qua make-up en fototechnisch....
[ afbeelding ]
Ik vind haar ook niet echt geweldig, maar persoonlijk vind ik deze veeel lelijker/enger/vormlozerquote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:51 schreef zoeperzazke het volgende:
ligt het nou aan mij of is dit echt géén mooi model? Sowieso qua make-up en fototechnisch....
[ afbeelding ]
Dan kan ik alleen kiezen voor Thuis bezorgen, of voor bezorgen bij een Primera in een plaats 10 km verderopquote:Op zondag 30 maart 2008 12:46 schreef Addict89 het volgende:
Je kan toch gewoon op mijn pagina het bezorgadres wijzigen?
Is die 50% korting op één artikel? En maakt het niet uit wat voor artikel dat is?quote:Op zondag 30 maart 2008 17:59 schreef alors het volgende:
Is het misschien handig om al deze even in de OP de zetten, want ze staan over dit hele topic, niet echt overzichtelijk...
7939 voor 10% korting op de artikelen met uitzondering van de outlet spulletjes
7970 is de nieuwe nieuwsbriefcode voor 25% korting op 1 artikel, geldig t/m 31-07
8085 voor 50% korting
8036 voor 10% korting op gehele assortiment (muv outlet) geldig t/m 07-04
7889 voor ¤5 korting geeft.
1304 doet ook nog wel eens ¤5 korting.
ja op 1 artikel, dat zou ik niet weten...quote:Op zondag 30 maart 2008 18:06 schreef S-Two het volgende:
[..]
Is die 50% korting op één artikel? En maakt het niet uit wat voor artikel dat is?
Ja, op 1 artikel!quote:Op zondag 30 maart 2008 18:06 schreef S-Two het volgende:
[..]
Is die 50% korting op één artikel? En maakt het niet uit wat voor artikel dat is?
Ah, dan moet ik nog maar even kijken of er iets moois online staat.quote:Op maandag 31 maart 2008 21:46 schreef ChilllayD het volgende:
Automatisch op het duurste artikel (getest en al).
Alweer?quote:Op dinsdag 1 april 2008 23:01 schreef CherryLips het volgende:
oh, wil ik eens voor t eerst wat bestellen, ligt het hele gebeuren eruit tot kwart voor 12 ofzo.
nee, gisteravond/nacht had ik een shirtje besteld, ik wilde het aan iemand laten zien dus ik zoek het shirtje weer op, issie ineens ¤20 ipv ¤25quote:
Mijn pagina en dan verzonden bestellingen.quote:Op woensdag 2 april 2008 18:51 schreef mercurial3 het volgende:
waar kan ik zien hoe het zit met de bestelling?
er staat: je bestelling is in behandeling.quote:Op woensdag 2 april 2008 18:58 schreef Deliah het volgende:
[..]
Mijn pagina en dan verzonden bestellingen.
had de bestelling onderhand al verwahct aangezien er begin april bij stond x(quote:Op woensdag 2 april 2008 19:14 schreef Addict89 het volgende:
Dat je bestelling in behandeling isErgens tussen nu en 2 weken binnen.
Dat heb ik al eens gehad. Opeens was het weer uitverkochtquote:Op woensdag 2 april 2008 20:38 schreef Addict89 het volgende:
Als de prijs lager is geworden hebben ze er iets uitgegooid.
Om te betalen, or what?!quote:Op woensdag 2 april 2008 21:35 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Ik kreeg laatst mijn eerste herrinering van H&M
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |