Ja, op 1 artikel!quote:Op zondag 30 maart 2008 18:06 schreef S-Two het volgende:
[..]
Is die 50% korting op één artikel? En maakt het niet uit wat voor artikel dat is?
Ah, dan moet ik nog maar even kijken of er iets moois online staat.quote:Op maandag 31 maart 2008 21:46 schreef ChilllayD het volgende:
Automatisch op het duurste artikel (getest en al).
Alweer?quote:Op dinsdag 1 april 2008 23:01 schreef CherryLips het volgende:
oh, wil ik eens voor t eerst wat bestellen, ligt het hele gebeuren eruit tot kwart voor 12 ofzo.
nee, gisteravond/nacht had ik een shirtje besteld, ik wilde het aan iemand laten zien dus ik zoek het shirtje weer op, issie ineens ¤20 ipv ¤25quote:
Mijn pagina en dan verzonden bestellingen.quote:Op woensdag 2 april 2008 18:51 schreef mercurial3 het volgende:
waar kan ik zien hoe het zit met de bestelling?
er staat: je bestelling is in behandeling.quote:Op woensdag 2 april 2008 18:58 schreef Deliah het volgende:
[..]
Mijn pagina en dan verzonden bestellingen.
had de bestelling onderhand al verwahct aangezien er begin april bij stond x(quote:Op woensdag 2 april 2008 19:14 schreef Addict89 het volgende:
Dat je bestelling in behandeling isErgens tussen nu en 2 weken binnen.
Dat heb ik al eens gehad. Opeens was het weer uitverkochtquote:Op woensdag 2 april 2008 20:38 schreef Addict89 het volgende:
Als de prijs lager is geworden hebben ze er iets uitgegooid.
Om te betalen, or what?!quote:Op woensdag 2 april 2008 21:35 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Ik kreeg laatst mijn eerste herrinering van H&M
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |