Even terugkomend van uit het vorige topic een post van vosss, als ik het goed heb staat alberts nog steeds voor qua resultaat in de races en dat is toch echt wat telt.
En ja TJ, ik weet niet wat er allemaal afspeelde bij Minardi. Als het zo is dat is dat 1 kant van het verhaal en de andere kant krijg ik toch niet te horen dus het heeft geen zin om daar op in te gaan. Overigens ben ik geen fan van CA specifiek ik ben gewoon nationalitisch ingesteld en ben voor alles wat Nederlands is.
Ik vind het ook wel jammer dat de meeste Nederlanders dan ook alles wat in Nederland een beetje boven het maaiveld uitkomt gelijk er af wordt gehakt. Kijk naar andere landen zoals Italie en Spanje.
Daarbij wil ik ook wel nadrukkelijk melden dat je natuurlijk wel kritiek mag hebben op je "eigen" rijders en teams maar het zou wel zo leuk zijn als deze opbouwend zou zijn ipv dat eeuwige gehak gelul en getak.
Voor de sfeer op FOK! zou ik de anti-Alberts dan ook willen verzoeken om dat wat meer te doen (die opbouwende kritiek) want ik word er zelf namelijk een beetje zat van om altijd dezelfde reacties te horen, waarschijnlijk is dit ijdele hoop zo nuchter ben ik dan ook wel weer.
Kijk maar wat je er verder mee doet, ik ben het i.i.g. kwijt