abonnement Unibet Coolblue
pi_48748948
quote:
Seven artist albums and 15 hit singles. That says it all. Piet Blank and Jaspa Jones have been hugely important in the history of electronic music.

It all started in 1997 with their debut single Sunrise, the first step towards producing their own tracks. Nowadays, one cannot imagine the electronic elite without BLANK & JONES. 13 of their singles made it into the German Top 50, and three into the Top 20. Each and every album hit the Top 50, including two which climbed into the Top 10. They also scored a spectacular triple whammy by occupying the Top Ten album, singles and compilation charts simultaneously with Substance, Desire and The Mix respectively.

BLANK & JONES have teamed up with a number of top international stars in their career to date. The Cure mastermind Robert Smith, Anne Clark, Sarah McLachlan and Claudia Brücken (Propaganda) have been immortalized on BLANK & JONES tracks, giving them a certain credibility way beyond the boundaries of dance music. Further evidence of their versatility can be seen in their contributions to the Café del Mar compilation series and their own chill-out albums, Relax and Relax (Edition 2). Next up, the people behind the Buddha Bar series have also made enquiries..

The release of the A Forest single and the accompanying album Monument in the USA last year also laid the foundations for BLANK & JONES to create a solid fanbase across the Atlantic.

Seven albums, 3 mix albums (The Mix 1-3) and 15 singles later, BLANK & JONES and their longstanding production collegue Andy Kaufhold have chosen this moment to collate their finest material on one release - The Singles. Comprising the best tracks and greatest successes of BLANK & JONES plus two brand new tracks, recorded exclusively for this album. “We felt the time had come to put all our singles together on one CD, “ Piet and Jaspa explain. “We prefer to see it as one step along the way, rather than a mere retrospective. A litlle breather before we move on to pastures new.“

Over 20 tracks were in the reckoning for The Singles collection, most of them penned by BLANK & JONES themselves. From the first single Sunrise via chart smashes such as Desire, DJ Culture and Beyond Time all the way to entrancing collaborations with the like of Elles DeGraaf on Mind Of The Wonderful, Claudia Brücken on Unknown Treasure and Steve Kilbey (The Church) on Revealed, the album is packed with original material. One of the few covers is, of course, A Forest with Robert Smith of The Cure on vocals.

An absolute must for fans is the all new WMC Retouch version of Nightfly, direct from the Miami Winter Music Conference (WMC), where BLANK & JONES headlined in March of this year. So new, the track was hot to the touch as it made its way onto the album, having been premiered to rave reactions at the dance convention. BLANK & JONES’ Nightfly WMC Retouch was the talk of the town the following morning on various online sites and blogs.

The album also features two completely new tracks. One is Somebody and the other is Catch, the newest single, based on Kosheen’s 1998 tune. Vocals supplied once again by the fantastic Elles DeGraaf.

BLANK & JONES have taken the utmost care in getting the sound right. Tracks have been remastered but not remixed. “Our aim was to retain the flair of each original track“ Piet and Jaspa elucidate. “We wanted them to sound just as they did when we made them, but clearer, in the same way as one restores a painting. You don’t paint it from scratch, you just bring out the colours again.“ Such loving attention to detail is typical of BLANK & JONES, making them the artists they are today, ready and able to see the bigger picture.

The album is also being released in Limited Edition format, in which The Singles are complemented by an additional DVD, bringing together all BLANK & JONES videos on one disc for the first time. The BLANK & JONES clips are something worth seeing, with a artistic quality rarely seen in such a genre. BLANK & JONES’ dramatic credentials are matched by their sense of humour. Numerous famous names have featured in their videos, including Estella Warren and Til Schweiger in Beyond Time, the latter having also directed the clip.

The DVD was produced and designed by Thomas Jahn, renowned as scriptwriter and director of “Knocking On Heaven’s Door“ and also the man responsible for The Hardest Heart, Mind Of The Wonderful, Perfect Silence and Desire.

The video for the latest single, Catch, was directed by Conchita Soares and Toni Froschhammer and features the thespian talents of TV actress Nadine. The piece will not only be presented on the music channels, but will also be shown at short film festivals over the summer.

BLANK & JONES’ roots are firmly placed in DJ culture. Year after year, millions of ravers around the globe feel the heat of their sensational sets at major events like Mayday, Nature One and Love Parade as well as in clubs all over the world. BLANK & JONES mix DJ and live, making the most of today’s technology. “We do everything digitally, on the basis of Final Scratch, which allows us to use our own edits and mixes, nothing comes straight from tape. Every set we play is unique, not only sound-wise but also in terms of what we play and how we play it. Roughly 60% of our set consists of our own repertoire, as where better to present our own material than via the DJ decks.“

BLANK & JONES are global players in the best sense of the word, with a worldwide reputation to match. They are more than welcome guests at the major festivals and raves in Germany, the Netherlands, Poland and Russia. At the beginning of the year, they played to 15,000 fans in St. Petersburg! They also travel further afield on a regular basis, to Canada, Mexico, South America and Australia.

2005 saw BLANK & JONES spend a lot of time in the USA, where A Forest proved to be a big success. Electronic music is growing and growing Stateside, so BLANK & JONES will return to LA, San Diego, San Francisco and many more cities in North America this year. Overwhelmingly positive reactions to Catch on the initial instalment of the BLANK & JONES tour mean that the American fans can hardly wait for The Singles to be released. This will be the third BLANK & JONES US album.

Not content to rest on their laurels, Piet and Jaspa are already preparing an exciting, new and unusual project. On May 26th, BLANK & JONES will perform together with the Robert Schumann Kammerorchester conducted by Alexander Shelly in the Tonhalle Düsseldorf. The definitive electro-classical crossover extravaganza!

The Singles will be released worldwide on May 12th on Kontor Records, a milestone for electronic music. Essential listening for BLANK & JONES fans, but also for fans in general who are into dance /house/ electro-. The ultimate collection!
Radioshows
Elke donderdagavond van de week is er op DI.FM vanaf 6 uur Global Dj Broadcast met Markus Schulz en vanaf 8 uur A State Of Trance, gepresenteerd door Armin van Buuren. Op dinsdagavond is er vanaf 9 uur Trance Around The World met Above & Beyond op Anjunabeats.com.

Luister naar GDJB, ASOT en TATW om op de hoogte te blijven van de nieuwste releases. Tracklists hier, hier en hier te vinden.

Er zijn nog ontelbaar veel meer trance radioshows, een goed overzicht vind je hier and hier.
Zo af en toe is er ook nog wel een leuke trance dj te vinden bij 538 Dance Department.

Sinds 6 april heeft ook Tiësto zijn eigen radioshow op Radio 538 genaamd 'Club Nouveau', elke vrijdagavond van 10 tot 12.

Handige links

Communities
Tranceaddict forum
Trance.nu forum
Clubcharts forum
e-beatz forum
Intuition forum
Global Dj Broadcast forum
Anjunabeats forum
Phono forum

Nieuwssites
Clubcharts
ID&T
i:Vibes
Partyflock
Trance.nu

Labels
Anjunabeats
Armada music
Black Hole
Bonzai
Gesture music
Purple Eye entertainment
Somatic Sense recordings
Intuition recordings
United recordings

Livestreams / internet-radiostations
ETN.FM
BasicBeats
Sensegenerate FM
Digitally Imported

Vinyl/mp3 release info
mp3-tunes.nl
4 Dj\'s Only
Dancegrooves
Recess
Buy That Record
Juno

mp3 winkels
Audiojelly
Beatport
Trackitdown
Dance Tunes

Andere handige sites
Discogs
Trance.nu Wiki

Vorige delen
Het grote trance topic (1)
Het grote trance topic (2): Story Of The Fall
Het Grote Trance Topic (3): Far From Earth
Centraal Trance Topic (4): A New Adventure
Centraal Trance Topic (5): Heaven Beyond
Centraal Trance Topic (6): Live In Amsterdam
Centraal Trance Topic (7): Live In Los Angeles
Centraal Trance Topic (8): Right Of Way
Centraal Trance Topic 9: Boundaries Of Imagination
Centraal Trance Topic (10): Basic Instinct
Centraal Trance Topic (11): A State of Trance
Centraal Trance Topic (12): In Motion
Centraal Trance Topic (13): Transparance
Centraal Trance Topic (14): Trance Match
Centraal Trance Topic (15): ATRC t/o 2003
Centraal Trance Topic (16): Universal Religion
Centraal Trance Topic (17): GU 013 - Ibiza
Centraal Trance Topic (18): Filo & Peri
Centraal Trance Topic (19): In Search Of Sunrise 1
Centraal Trance Topic (20): In Search Of Sunrise 2
Centraal Trance Topic (21): In Search Of Sunrise 3
Centraal Trance Topic (22): Just Be
Centraal Trance Topic (23): In Concert
Centraal Trance Topic (24): Jump The Next Train
Centraal Trance Topic (24): Özgür Can
Centraal Trance Topic (26): Kyau vs. Albert
Centraal Trance Topic (27): Markus Schulz
Centraal Trance Topic (28): Rank 1
Centraal Trance Topic (29): Fred Baker
Centraal Trance Topic (30): Perry O'Neil
Centraal Trance Topic (31): M.I.K.E.
Centraal Trance Topic (32): Passiva
Centraal Trance Topic (33): Gabriel & Dresden
Centraal Trance Topic (34): Airwave
Centraal Trance Topic (35): Above & Beyond
Centraal Trance Topic (36): Andy Moor
Centraal Trance Topic (37): Jonas Steur
Centraal Trance Topic (38): Misja Helsloot
Centraal Trance Topic (39): Matthew Dekay
Centraal Trance Topic (40): Marco V
Centraal Trance Topic (41): Menno de Jong
Centraal Trance Topic (42): Niklas Harding
Centraal Trance Topic (43): Phynn
Centraal Trance Topic (44): Solarstone
Centraal Trance Topic (45): Brian Transeau
Centraal Trance Topic (46): Joni Ljungqvist
Centraal Trance Topic (47): Signum
Centraal Trance Topic (48): Elevation
Centraal Trance Topic (49): Danjo & Styles
Centraal Trance Topic (50): Jon O'Bir
Centraal Trance Topic (51): Maor Levi
Centraal Trance Topic (52): Sean Tyas
Centraal Trance Topic (53): Activa
Centraal Trance Topic (54): Mike Shiver
Centraal Trance Topic (55): Alex M.O.R.P.H.
Centraal Trance Topic (56): Leon Bolier
Centraal Trance Topic (57): Duderstadt
Centraal Trance Topic (58): Gareth Emery
Centraal Trance Topic (59): Daniel Kandi

*openingspost*
"Kijk hem daar nu harken op z'n buitenblad met z'n mijnwerkersgezicht"
  donderdag 26 april 2007 @ 19:34:16 #2
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_48749054
tvp.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
  donderdag 26 april 2007 @ 19:37:13 #3
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_48749163
And if you only knew
Just how much the sun needs you
To help him light the skies
You'd be suprised



[ Bericht 3% gewijzigd door Black-Hole op 26-04-2007 20:07:03 ]
  donderdag 26 april 2007 @ 19:39:11 #4
11502 nipeng
The last ride is free
pi_48749216
Je wou wel erg graag een topic openen.
pi_48749515
quote:
Op donderdag 26 april 2007 19:39 schreef nipeng het volgende:
Je wou wel erg graag een topic openen.
Ik open de topic's altijd en aangezien ik niet de hele avond beschikbaar ben heb ik m even volgemaakt
"Kijk hem daar nu harken op z'n buitenblad met z'n mijnwerkersgezicht"
  donderdag 26 april 2007 @ 20:02:31 #6
134192 DreamAway
beautiful noise
pi_48749982
quote:
Op donderdag 26 april 2007 19:37 schreef Black-Hole het volgende:
And if you only KNEW
Just how much the sun needs you
To help him light the skies
You'd be suprised

kleine correctie, taalpurist.
jammer dat je niet meekomt!
| ...After silence, music is the closest to translate the inexpressible... |
  donderdag 26 april 2007 @ 20:06:32 #8
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_48750129
quote:
Op donderdag 26 april 2007 20:02 schreef DreamAway het volgende:
kleine correctie, taalpurist.
Ik zou beter moeten weten. Weet je ook welke track het is?

Erg jammer van Godskitchen inderdaad, volgende keer beter
  Moderator / Redactie Sport donderdag 26 april 2007 @ 20:27:47 #9
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_48750866
hoi
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  donderdag 26 april 2007 @ 20:33:59 #10
134192 DreamAway
beautiful noise
pi_48751114
quote:
Op donderdag 26 april 2007 20:06 schreef Black-Hole het volgende:

[..]

Ik zou beter moeten weten. Weet je ook welke track het is?

Erg jammer van Godskitchen inderdaad, volgende keer beter
Je zou idd beter moeten weten! Track is: Cerf, Mitiska & Jarren - Light the skies (waarschijnlijk Retrobyte remix) geweldig nummer!

Sander van Doorn zn remake van Wamdue Project - King of my Castle is ook heerlijk trouwens!
en Michael Dow - An Ascent
| ...After silence, music is the closest to translate the inexpressible... |
pi_48751431
quote:
Op donderdag 26 april 2007 20:33 schreef DreamAway het volgende:

[..]


Sander van Doorn zn remake van Wamdue Project - King of my Castle is ook heerlijk trouwens!
en Michael Dow - An Ascent
Remix/remake van Brian Eno - An Ending (Ascent) eigenlijk..
"Kijk hem daar nu harken op z'n buitenblad met z'n mijnwerkersgezicht"
  donderdag 26 april 2007 @ 20:43:47 #12
134192 DreamAway
beautiful noise
pi_48751533
quote:
Op donderdag 26 april 2007 20:41 schreef hp22 het volgende:

[..]

Remix/remake van Brian Eno - An Ending (Ascent) eigenlijk..
je hebt helemaal gelijk!
| ...After silence, music is the closest to translate the inexpressible... |
  donderdag 26 april 2007 @ 20:46:25 #13
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_48751644
quote:
Op donderdag 26 april 2007 20:33 schreef DreamAway het volgende:
Track is: Cerf, Mitiska & Jarren - Light the skies (waarschijnlijk Retrobyte remix) geweldig nummer!


Sander z'n remix is best ok inderdaad. Toen ik hem vorige week voor het eerst hoorde vond ik hem helemaal niet bijzonder. Maar hoe vaker je hem hoort, hoe beter die wordt.

Veel plezier trouwens in Godskitchen, echt een fantastische club
  donderdag 26 april 2007 @ 20:49:52 #14
134192 DreamAway
beautiful noise
pi_48751766
quote:
Op donderdag 26 april 2007 20:46 schreef Black-Hole het volgende:

[..]
Veel plezier trouwens in Godskitchen, echt een fantastische club
thanks!
| ...After silence, music is the closest to translate the inexpressible... |
  donderdag 26 april 2007 @ 20:59:43 #15
36461 Joppy
geen colaboy
pi_48752128
TVP
Let the beat control your body!
pi_48753808
quote:
Op donderdag 26 april 2007 20:33 schreef DreamAway het volgende:


Sander van Doorn zn remake van Wamdue Project - King of my Castle is ook heerlijk trouwens!
Eensch. en tvp
  donderdag 26 april 2007 @ 21:51:15 #17
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_48754220
quote:
Op donderdag 26 april 2007 20:33 schreef DreamAway het volgende:

[..]

Je zou idd beter moeten weten! Track is: Cerf, Mitiska & Jarren - Light the skies (waarschijnlijk Retrobyte remix) geweldig nummer!

Sander van Doorn zn remake van Wamdue Project - King of my Castle is ook heerlijk trouwens!
en Michael Dow - An Ascent
Light the skies, goeie plaat... draai em ook wel eens .

Die SvD remix heb ik nog niet goed gehoord... alleen paar samples maar dat klonk redelijk. Vind sowieso dat je zo'n plaat niet zou moeten remixen eigenlijk. Ik weet dat hij in ASOT zat laatst maar die heb ik niet.
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_48756935
Van King of My Castle komt ook een heuze Maor Levi remix uit!
pi_48761090
Ik ben zelf meer fan van de house versies die de afgelopen tijd zijn uitgekomen eigenlijk maar dat zal wel aan mijn smaak liggen
pi_48765214
Vanavond Club Nouveau ftw
  vrijdag 27 april 2007 @ 11:08:25 #21
105311 Xantra
Cinematographer
pi_48770297
quote:
Op donderdag 26 april 2007 20:41 schreef hp22 het volgende:

[..]

Remix/remake van Brian Eno - An Ending (Ascent) eigenlijk..
Daar moeten ze ook eens van afblijven, meesterwerken van Eno worden altijd verkracht
die leama & moor mix was trouwens wel leuk, maar viel ook in het niets bij het origineel
[b]BRING ME THE OSCARS[/b]
Y. Mulder: 'Ja, we gaan nu Huntelaar met Van Basten vergelijken, zo goed was Van Basten niet!'
  vrijdag 27 april 2007 @ 17:35:16 #22
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_48784209
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 11:08 schreef Xantra het volgende:

[..]

Daar moeten ze ook eens van afblijven, meesterwerken van Eno worden altijd verkracht
die leama & moor mix was trouwens wel leuk, maar viel ook in het niets bij het origineel
Orgineel inderdaad meer dan vet!
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_48791120
  vrijdag 27 april 2007 @ 21:30:08 #24
67464 m-kay
Halloooo!
pi_48791869
Zeg, zijn GDJB en ASOT van gister het downloaden luisteren waard?
I look back and I'm amazed, that my thoughts were so clear and true, that three words went through my mind endlessly, repeating themselves like a broken record... you're so cool, you're so cool, you're so cool...
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 27 april 2007 @ 21:32:49 #25
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_48791917
ASOT heb ik gedownload en luister ik morgen op mijn mp3speler
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_48792838
Vandaag een liveset bij Club Nouveau?

EDIT: Ja, dus .
pi_48793474
Lekkere set dit hoor van Tiësto, live van Alexandra Palace in Londen vorige week
  vrijdag 27 april 2007 @ 23:21:01 #28
29690 csar
Rock On With Yo Bad Self
pi_48794663
Carl Cox - Live @ Club Radio FG (25-03-2007)
Freedom is a road seldom traveled by the multitudes
pi_48794954
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 23:21 schreef csar het volgende:
Carl Cox - Live @ Club Radio FG (25-03-2007)
Hier moet je wezen.
pi_48795728
Snow Patrol - Open Your Eyes (Tiesto Remix)

  zaterdag 28 april 2007 @ 10:54:21 #31
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_48801309
tiesto was top
pi_48801559
Tri-State van Above & Beyond

Het blijft een heerlijk album! Dit is trance en vocal trance op z'n puurst.

Offtopic, maar ik moest het gewoon ff spouwen
pi_48801761
Gaat er vanavond nog iemand naar de Trance Classixx in de Matrixx?
Upon initial contact with ScareFreak
I had envisioned him to be an ill-mannered and psychologically unstable man
  zaterdag 28 april 2007 @ 11:37:06 #34
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_48802152
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 11:19 schreef scarefreak het volgende:
Gaat er vanavond nog iemand naar de Trance Classixx in de Matrixx?
Zal tegenvallen denk . Mensen hier komen weinig in de Matrixx gok ik. Vorige trance classixx draaide Galen Behr ineens. Wel tof feestje misschien maar ik zal er niet bij wezen
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_48806598
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 11:09 schreef Ice_Tea het volgende:
Tri-State van Above & Beyond

Het blijft een heerlijk album! Dit is trance en vocal trance op z'n puurst.

Offtopic, maar ik moest het gewoon ff spouwen
Ik vond het A&B album erg tegenvallen maar de club mixen van Good For Me en Home zijn dan weer waanzinnig

*EOL binnen heeft
"Kijk hem daar nu harken op z'n buitenblad met z'n mijnwerkersgezicht"
  zaterdag 28 april 2007 @ 17:34:58 #36
105311 Xantra
Cinematographer
pi_48809580
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 11:19 schreef scarefreak het volgende:
Gaat er vanavond nog iemand naar de Trance Classixx in de Matrixx?
misschien zondag maar niet vanavond
[b]BRING ME THE OSCARS[/b]
Y. Mulder: 'Ja, we gaan nu Huntelaar met Van Basten vergelijken, zo goed was Van Basten niet!'
pi_48810859
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 11:19 schreef scarefreak het volgende:
Gaat er vanavond nog iemand naar de Trance Classixx in de Matrixx?
Nee jong, vanavond goan we los in Den Bosch, snapte!
pi_48811651
Vanavond ga ik los in de tuin...op Dance Department and ESOT! .
I look back and I'm amazed, that my thoughts were so clear and true, that three words went through my mind endlessly, repeating themselves like a broken record... you're so cool, you're so cool, you're so cool...
  zaterdag 28 april 2007 @ 20:18:49 #39
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_48813566
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 19:12 schreef m-kay het volgende:
Vanavond ga ik los in de tuin...op Dance Department and ESOT! .
Terecht! mocht er ESOT zijn dan tune ik wel in tijdens het pokeren denk. Mocht ik gaan pokeren dan
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_48827803
19 feb. - ? : Australie, Nieuw Zeeland en wie weet waar nog meer...
pi_48827992
Jaja, tis weer een mooie dag voor trance, house, techno, prog, minimal, etc. .
pi_48828414
Met een kater in het zonnetje lekker Dance Department luisteren
19 feb. - ? : Australie, Nieuw Zeeland en wie weet waar nog meer...
  zondag 29 april 2007 @ 12:33:37 #43
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_48829300
quote:
Op zondag 29 april 2007 11:40 schreef MarkzMan_X het volgende:
Jaja, tis weer een mooie dag voor trance, house, techno, prog, minimal, etc. .
Zeker... daarom gaan we ergens hard los vanavond! Helll yeah!
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_48843910
Marcus Schossow - Mr White, heerlijk melodietje en een errug sterke tekst ook
19 feb. - ? : Australie, Nieuw Zeeland en wie weet waar nog meer...
  zondag 29 april 2007 @ 17:51:42 #45
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_48843951
quote:
Op zondag 29 april 2007 17:50 schreef Veersesmurf het volgende:
Marcus Schossow - Mr White, heerlijk melodietje en een errug sterke tekst ook
Why don't you give me cock, don't you love me anymore?
  maandag 30 april 2007 @ 00:52:24 #46
67464 m-kay
Halloooo!
pi_48855721
Ha, geniale tekst ja! .

Zo, net ook even een tijdje gemixt...had er ff zin in.

1. Ozgur Can – 84 shots
2. Trentemöller – Moan (Vocal mix)
3. Eyerer & Chopstick – Haunting (Gui Boratto remix)
4. Cerf and Mitiska and Jaren – Light the skies (Retrobyte remix)
5. Fine Taste – Spicy cooking
6. Sander van Doorn – Back by any demand
7. Chris Lake ft. Emma Hewitt – Carry me away
8. Roland Klinkenberg – Don’t stop (Tyler Durden remix)
9. Calvin Harris – Acceptable in the 80’s
10. Stonebridge – SOS (Ortega & Gold remix)
11. Fine Taste – More grey than blue
12. Max Graham – Smack
13. Roland Klinkenberg & DJ Remy – Till ya drop!
14. 68 Beats – Replay the night (Gabriel & Dresden remix)
15. Motorcycle ft. 16-bit lolita’s – Imagination (bootleg)
16. Flash Brothers ft. Tiff Lacey – Stay (Noel Sanger remix)
17. Andy Moor – Halcyon
18. Maor Levi – Reflect
19. Motorcycle – Around you (Gabriel & Dresden remix)
20. Solar Factor – Urban shakedown
21. Above & Beyond ft. Zoe Johnston – No one on earth
22. Miguel Sassot – Where it all begun
23. Above & Beyond – Good for me (Club mix)
24. Above & Beyond – Far from in love
I look back and I'm amazed, that my thoughts were so clear and true, that three words went through my mind endlessly, repeating themselves like a broken record... you're so cool, you're so cool, you're so cool...
pi_48859290
Hmzzz, na 3 weken is er nog steeds nix bekend over de release van
Dope N Dusted – Electric Guitar (Erick E mix/white)

Weet iemand hier soms iets meer van?
BlaBlaBla
  maandag 30 april 2007 @ 21:15:18 #48
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_48871555
Tiesto nu live @ http://www.radio538.nl/
pi_48872371
Tech

Edit: Althans, Richard Durand remix van "Smack my Bitch Up"

[ Bericht 32% gewijzigd door #ANONIEM op 30-04-2007 21:41:23 ]
pi_48872836
quote:
Op zondag 29 april 2007 17:51 schreef Black-Hole het volgende:

[..]

Why don't you give me cock, don't you love me anymore?
Verdraaid dat was me nou nog nooit opgevallen eigenlijk.

Edit: je vergat ",i'll do anything"
pi_48872946
quote:
Op maandag 30 april 2007 21:15 schreef jorienvdherik het volgende:
Tiesto nu live @ http://www.radio538.nl/
O, ja hoor. als ik ga luisteren draait ie natuurlijk opeens He's a Pirate !
pi_48873348
01. Tiesto - Elements Of Life
02. Meck Feat. Dino - Feels Like Homes (Marco V Remix)
03. John Dahlback - Blink
04. Tiesto - Carpe Noctum (Montana Edit)
05. Red Carpet - Alright (Doman & Pettigrew Bootleg)
06. Tiesto Feat. Christian Burns - In The Dark
07. The Prodigy - Smack My Bitch Up (Richard Durand Remix)
08. Yves Deruyter - Feel Free 2007
09. Vincent de Moor - Fly Away (Cosmic Gate Remix)
10. Tiesto - He's A Pirate
pi_48882059
quote:
Op maandag 30 april 2007 21:56 schreef sammeh het volgende:

[..]

O, ja hoor. als ik ga luisteren draait ie natuurlijk opeens He's a Pirate !
Argh, me matey!
  dinsdag 1 mei 2007 @ 12:01:21 #54
134192 DreamAway
beautiful noise
pi_48884628
Gaar, gaar, gaar, gaar en gaar. Birmingham, Koninginnenacht@Amsterdam en Armins Queensday@Leiden....dat sloopt wel ff!! Maar Godskitchen was leuk om een keer mee te maken!
Zal vanmiddag ff verslagje maken en de foto's uploaden!

Iedereen n fijne queensday gehad?!
| ...After silence, music is the closest to translate the inexpressible... |
  dinsdag 1 mei 2007 @ 12:09:51 #55
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_48884918
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 12:01 schreef DreamAway het volgende:
Gaar, gaar, gaar, gaar en gaar. Birmingham, Koninginnenacht@Amsterdam en Armins Queensday@Leiden....dat sloopt wel ff!! Maar Godskitchen was leuk om een keer mee te maken!
Zal vanmiddag ff verslagje maken en de foto's uploaden!

Iedereen n fijne queensday gehad?!
Klinkt niet heel erg bijzonder over GK ? Ach, de beste feesten heb je ook gewoon in nederland natuurlijk met dergelijke line-ups en locaties . Misschien een hoop gewend al .

Queensday was niks bijzonders voor mij... Althans, niet qua uitgaan ?!
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  dinsdag 1 mei 2007 @ 12:23:47 #56
134192 DreamAway
beautiful noise
pi_48885381
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 12:09 schreef jackson het volgende:

[..]

Klinkt niet heel erg bijzonder over GK ? Ach, de beste feesten heb je ook gewoon in nederland natuurlijk met dergelijke line-ups en locaties . Misschien een hoop gewend al .
ja had te maken met een paar dingen. Had hoge verwachtingen (moet je nooit hebben eigenlijk ), garderobe was fucked up waardoor we eerst n uur met jas en tas rondliepen, was gezeik met de tickets eerst, t was vrij druk en 2 vriendinnen wilden perse naast de booth staan op de trap...had ik geen zin in, dus ben maar gewoon tussen t publiek in t midden vd zaal gaan staan, eerst alleen (was btje onwennig ) en later met wat andere mensen. Was gewoon n apart gevoel om int buitenland te zijn, allemaal engelsen en onbekenden om je heen. Als je in n goede bui bent is dat juist fantastisch, maar t werkte toen ff btje de verkeerde kant op. Maar later draaide t helemaal om en was t echt n heerlijk feestje hoor! Maar had net zo goed in holland kunnen zijn
| ...After silence, music is the closest to translate the inexpressible... |
pi_48889401
Ik ben gister nog even bij armin gaan kijken hier in Leiden en ik heb me redelijk kapot staan springen maarja dat kan misschien ook komen omdat ik van een borrel met te veel gratis drank kwam Heb me iig goed vermaakt

ps. de persoon die mijn telefoon uit mijn broek zag vallen en hem teruggaf is een held
  dinsdag 1 mei 2007 @ 14:54:06 #58
16743 hp22
Bagger.
pi_48890090
Zo, ik heb erg lang geslapen, was ook dood zeg gister! Toffe dag gehad in Utrecht met alleen maar house . Vooral Benny Rodrigues was weer erg goed!
"Kijk hem daar nu harken op z'n buitenblad met z'n mijnwerkersgezicht"
  dinsdag 1 mei 2007 @ 15:00:05 #59
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_48890255
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 14:54 schreef hp22 het volgende:
Benny Rodrigues
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  dinsdag 1 mei 2007 @ 15:44:28 #60
105311 Xantra
Cinematographer
pi_48891740
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 14:54 schreef hp22 het volgende:
Zo, ik heb erg lang geslapen, was ook dood zeg gister! Toffe dag gehad in Utrecht met alleen maar house . Vooral Benny Rodrigues was weer erg goed!
ik was avond ervoor geweest, was niet echt tof vond ik, niet bijzonder zoals in amsterdam altijd is

maar waar ben je geweest in utrecht
[b]BRING ME THE OSCARS[/b]
Y. Mulder: 'Ja, we gaan nu Huntelaar met Van Basten vergelijken, zo goed was Van Basten niet!'
  dinsdag 1 mei 2007 @ 16:33:18 #61
16743 hp22
Bagger.
pi_48893463
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 15:44 schreef Xantra het volgende:

[..]

ik was avond ervoor geweest, was niet echt tof vond ik, niet bijzonder zoals in amsterdam altijd is

maar waar ben je geweest in utrecht
Ik hoorde dat het de avond ervoor ook veel te druk was.. we zijn voornamelijk bij caz geweest (domplein) en nog bij de Woo waar dj 'unknown' fijne house stond te draaien, ging ook best los daar!
"Kijk hem daar nu harken op z'n buitenblad met z'n mijnwerkersgezicht"
  dinsdag 1 mei 2007 @ 18:51:25 #62
134192 DreamAway
beautiful noise
pi_48897684
foto's!!! http://s68.photobucket.co(...)20Queensday/?start=0



kheb mn review maar even int engels gedaan, geen zin om hem int nederlands te gaan vertalen (sorry voor de lengte ):

"
After a long, warm night with little sleep it was time to wake up. At the early hour of 06.30 we left towards Rotterdam to get the train to Amsterdam Schiphol. I was very excited, since this was going to be my first flight ever. We met Chris at the airport and checked in. Now all we had to do was wait for the gate to open. At 9:45 it was time for take-off. Though a bit nervous, but mostly just excited, the flight was awesome! The weather was great, sunny and the view was amazing. After only 1 hour we arrived at Birmingham. Took the bmi baby shuttle towards the train station and went down to Birmingham New Street station. We met up with Joanne at Burger King (Whopper ftw!) and left for a bit of shopping and headed towards the Ibis City Centre Hotel. The hotel was great, tidy and small but big enough for a night (or should I say morning) of sleep. We left shopping again, searching through the various music stores that Birmingham has. We met up with Evelyn, a nice girl that lives in Birmingham. Birmingham has this huge shopping mall called Bull Ring with a great doughnut sort of factory in it…they were freaking tasty!

After meeting up with Milan and Amy, we went back to the hotel to leave our stuff there and went off to the restaurant. It was a Chinese food restaurant where every table had their own grill/wok. It was really tasty, though the waiters were kinda impatient (They were literally waiting next to the table to see whether you had finished your plate yet). At about 20.00 we left the place and headed back to the hotel to fresh up and get ready for Godskitchen. About an hour later we visited Evelyn’s apartment where she made us some nice Mojito’s . It was getting too late to go to the meet up with some avb forum members so we headed straight to the club.

After some trouble with the cue and tickets, we entered at around 22:20. The club wasn’t too crowded yet, but the cue outside showed that it was going to be. What else do you expect when Armin will be playing at 11? The wardrobe had trouble so we had to keep our jackets with us for like 30 min, which sucked. When it finally did open, we had to wait for like 15 min. But, the atmosphere was there anyway. Remy was playing a nice set, with funky beats. We met quite some familiar forum members like Alex, Duncan, Dawn, Mac and Jon c.. The last two were really surprised to catch me in England. They thought they would never going to meet me
After standing at the stairs next to the dj booth for a few moments I decided it was time to get into the crowd. Sonja and Jo wanted to stay at the booth, so I went out looking for other people to party with. After a long, crowdy search I finally found Alex. Armin started at 11 and the crowd was going nuts when he came on. It was “Armin, Armin, Armin!” all over the place. Not having too much of a drink yet, I had to get a little used to the crowd, so couldn’t really enjoy myself yet. Especially not after noticing that Armin just said hi to Jo and Sonja after I left..haha! But well, I’m not the type to really mind that, so finally, after 15 min and some tunes later I was ready to party! I also met a few dutch people over there, talked to them for a bit. Armin did a great set, with highlights such as Sky Falls Down, The Anthem, Mr White (freaking awesome tune!!!), The Sunlight etc….great set!

After he was done I left towards the stairs to get some pics and hopefully to say hi to Armin. Well, Armin skipped me (he didn’t see me unfortunately) so I just asked Markus Schulz to give me one. He’s such a sweet, cool guy! He did a good set as well, though it didn’t really make me jump all over, also since I was really getting tired. We went up for the lounge for a few minutes and then decided at 4.30 it was time to leave. Mark Eteson had just started his set, but I couldnt really be bothered to stay much longer. After a quick talk to Ruud and a quick snapshot with Markus, we left Godskitchen. Overall it was a good night out, but not really too special in my opinion. I don’t know why I wasn’t that much in a party mood. But I guess an Armin Only night at Gods would be better and feel more special, as Chris suggested. Now it was almost like a regular Armada night , which could have been in Amsterdam or any other dutch club.

We said goodbye to Amy, Evelyn, Milan and their friend Matt and went down to the hotel. Took a shower and slept for a few hours to wake up for breakfast at 10. The hotel was great, yummy breakfast with croissants, tea and other things that supposed to be there on a Sunday morning.
Joanne’s flight was 3 hours earlier than ours, so after saying goodbye we left to Starbucks and grabbed ourselves a nice dose of caffeine. Our flight was on at 17.00 so we got there in time and after a long wait at the gate we flew back to Amsterdam and met up with Jo again. Chris left home to go and party in Utrecht and Sonja, Joanne and me headed off to Amsterdam, to Jo’s apartment. Amsterdam was freaking crowded. It was Queensnight, so the whole street was full of orange clothed people. After quite a long walk we got on to the trams and were finally home. We drank something and then headed outside to check out what was going on at Leidseplein and to grab some food. There were stages with bands playing on them and the whole Leidseplein was full of party people. It was great to experience it once, but we were unfortunately too tired so called it a night around 12.

We had quite some fun with our little Tiësto head, that we cut out of the MixMag. “You too can be Tiësto”, haha! Well, I’m sure sure Tijs had a good time in our beds.

Loads of hours of sleep later we woke up on a sunny queensday Monday. The street was getting a bit crowded, with yelling people, people trying to sell orange stuff or their useless rubbish. We got ready to go to Leiden and after a long walk, crowded walk we arrived at Amsterdam Central Station where we met up with Eric. Went straight to Leiden were George was already exploring the station. Together we walked to the Garenmarkt (after a short unintended detour) where ElSandro was dropping his beats down. When we arrived one of my favorite songs was playing. Late Night Alumni – Empty streets. It seems like it’s becoming ElSandro’s brand-song, he plays it everytime I see him!
At 3, it was time for Fedde Le Grand to take over the wheel. And what a mind-blowing set he did! Not only does he look very hot, his skills are even better! I really want to see him spinning in a club someday soon, he was pretty impressive! After Fedde, it was time for Erick E. He did a nice set with lovely electronic edges and danceable beats. We stood totally at the front, right in front of the dj booth so it was the perfect place to enjoy the scenery and music (though my ears are still beeping..).
Armin did a great set full of tunes! At one point he even pointed at us and at the record he was going to play, in other words “The next one is for u guys.”. Really sweet, he played ‘Filo & Peri -The Anthem’ which made me a bit emotional! Other great tunes such as Shivers, Communication, Megashira, This World,The great escape, Another You Another Me…etc were played and it was truly a day to remember. Sharing these moments with Jo, Sonja, Eric, George and some other people made it one of the greatest queensday in years! "














[ Bericht 4% gewijzigd door DreamAway op 01-05-2007 20:08:58 ]
| ...After silence, music is the closest to translate the inexpressible... |
  dinsdag 1 mei 2007 @ 22:04:58 #63
16743 hp22
Bagger.
pi_48905673
Leuk verslag Daan! En die Tijs is me d'r een
"Kijk hem daar nu harken op z'n buitenblad met z'n mijnwerkersgezicht"
  dinsdag 1 mei 2007 @ 22:57:12 #64
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_48908634
Ik zie allemaal bekenden op die fotos DreamAway
pi_48908711
Vet verslag en tof shirt, Dreamaway!
  Moderator / Redactie Sport woensdag 2 mei 2007 @ 00:22:16 #66
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_48912341
*zet carry me away nog eens op
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  woensdag 2 mei 2007 @ 18:23:07 #67
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_48935058
Anders schrijf je even een dikke lap tekst in het engels
Iemand een samenvatting ?
Nee hoor , leuk stukje tekst
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  woensdag 2 mei 2007 @ 19:48:19 #68
134192 DreamAway
beautiful noise
pi_48937886
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 18:23 schreef jackson het volgende:
Anders schrijf je even een dikke lap tekst in het engels
Iemand een samenvatting ?
Nee hoor , leuk stukje tekst
int engels schrijft zelfs lekkerder dan int nederlands!
check de foto's ook
| ...After silence, music is the closest to translate the inexpressible... |
  woensdag 2 mei 2007 @ 20:01:48 #69
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_48938442
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 19:48 schreef DreamAway het volgende:
check de foto's ook
Net gedaan! Goeie shit wel

Is het trouwens raar dat ik nooit de behoefte heb om met "bekende" mensen op de foto te willen? Zie zo vaak mensen die dan met iemand op de foto gaan. Dan denk ik: "het zal wel".
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  woensdag 2 mei 2007 @ 21:05:07 #70
134192 DreamAway
beautiful noise
pi_48941253
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 20:01 schreef jackson het volgende:

Is het trouwens raar dat ik nooit de behoefte heb om met "bekende" mensen op de foto te willen? Zie zo vaak mensen die dan met iemand op de foto gaan. Dan denk ik: "het zal wel".
nah raar is niet het juiste woord denk ik. Kijk, ik vind t gewoon leuk om met wie dan ook op de foto te gaan, als t maar aardige, leuke, lieve mensen zijn Toevallig past Markus ook in dat rijtje!
en altijd leuk om later weer terug te kijken en terug te denken aan het moment!
| ...After silence, music is the closest to translate the inexpressible... |
  woensdag 2 mei 2007 @ 21:07:21 #71
134192 DreamAway
beautiful noise
pi_48941334
check dit btw, in Leiden tijdens Erick E, die oude man achter dat oranje gklede vrouwtje, helemaal uit zn dak!!

http://www.youtube.com/watch?v=alTzxShay_Q
| ...After silence, music is the closest to translate the inexpressible... |
  woensdag 2 mei 2007 @ 22:18:09 #72
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_48944740
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 21:07 schreef DreamAway het volgende:
check dit btw, in Leiden tijdens Erick E, die oude man achter dat oranje gklede vrouwtje, helemaal uit zn dak!!

http://www.youtube.com/watch?v=alTzxShay_Q
Jah, ik hoorde mensen op PF erover.
Uber vette plaat trouwens, die ikzelf ook nog wel eens draai
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_48946814
Hoe heet ie? Uberbekend natuurlijk maar ik ben een hauwsnewbie.
pi_48946836
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 20:01 schreef jackson het volgende:

[..]

Net gedaan! Goeie shit wel

Is het trouwens raar dat ik nooit de behoefte heb om met "bekende" mensen op de foto te willen? Zie zo vaak mensen die dan met iemand op de foto gaan. Dan denk ik: "het zal wel".
Nou de foto waar ik met Airwave op sta doe het altijd nog goed als *fap*materiaal hoor .
  woensdag 2 mei 2007 @ 23:09:34 #75
16743 hp22
Bagger.
pi_48947099
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 23:02 schreef MarkzMan_X het volgende:
Hoe heet ie? Uberbekend natuurlijk maar ik ben een hauwsnewbie.
Green Velvet - Shake & Pop met Masters At Work - Work acapella

Toffe vent trouwens
"Kijk hem daar nu harken op z'n buitenblad met z'n mijnwerkersgezicht"
  donderdag 3 mei 2007 @ 00:03:02 #76
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_48949030
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 23:02 schreef MarkzMan_X het volgende:
Hoe heet ie? Uberbekend natuurlijk maar ik ben een hauwsnewbie.
Goeie vraag... Ik zal het nakijken want kan hem zo snel niet vinden. Ik draaide hem op "apart" nog
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 23:09 schreef hp22 het volgende:

[..]

Green Velvet - Shake & Pop met Masters At Work - Work acapella

Toffe vent trouwens
Dat dus

Ik draaide een andere versie
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  donderdag 3 mei 2007 @ 10:23:57 #77
105311 Xantra
Cinematographer
pi_48955874
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 21:07 schreef DreamAway het volgende:
check dit btw, in Leiden tijdens Erick E, die oude man achter dat oranje gklede vrouwtje, helemaal uit zn dak!!

http://www.youtube.com/watch?v=alTzxShay_Q
haha doet me denken aan die clip van d*note - shed my skin, ook al zo'n ouwe die los gaat
[b]BRING ME THE OSCARS[/b]
Y. Mulder: 'Ja, we gaan nu Huntelaar met Van Basten vergelijken, zo goed was Van Basten niet!'
  donderdag 3 mei 2007 @ 16:34:38 #78
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_48970361
Sorry dat ik dit ff crosspost maar ik word helemaal para
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 16:17 schreef soylent het volgende:
[Trance/Progressive]

Help me uit weet je. Ik heb dit lied iig gehad, maar ik weet niet meer wat het is, ik dacht iets van Border Community, maar ik zit al een tijdje te zoeken en kan het niet vinden.. Het is superbekend...

http://u.lfms.nl/WatIsHet.mp3

Het betekent heel veel voor me, graag snel antwoord
Kusjes
Anoniempje
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_48970487
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 16:34 schreef soylent het volgende:
Sorry dat ik dit ff crosspost maar ik word helemaal para
[..]
Das typisch zo'n plaat die je vaak hoort maar waar je de naam nooit van kan onthouden
"Kijk hem daar nu harken op z'n buitenblad met z'n mijnwerkersgezicht"
  donderdag 3 mei 2007 @ 17:27:20 #80
67464 m-kay
Halloooo!
pi_48972149
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 16:34 schreef soylent het volgende:
Sorry dat ik dit ff crosspost maar ik word helemaal para
[..]
Hij staat op Housequake, dus het is één van deze platen:

01. Kortezman - My Love [5:23]
02. Thommy Davis vs Erick E - Nightrain (Fudge Next Station Mix) vs Ain’t No Stopp [5:02]
03. Full Intention feat. Thea Austin - Soul Power (Kurd Maverick Remix) [4:35]
04. Sidney Samson - Dirty Laundry (Hardsoul’s Stripped Down Edit) [4:01]
05. Supermode - Tell Me Why (Raul Rincon Remix) [5:03]
06. Scott Wozniak vs Erick E - Talk Dirty To Me (Roog & Greg’s Breakdown Edit) vs Boogie Down [4:01]
07. Darkmountaingroup vs Fairmont - Lose Control vs Gazebo (Sebastien Léger Remix) [3:46]
08. DJ Jeroenski & Mike Laveaux - Black Rain [5:02]
09. Martijn Ten Velden & Lucien Foort vs Funkerman ft. I-Fan - Bassification vs The One [3:46]
10. Olav Basoski vs Bodyrox - Outback vs Yeah Yeah (D.Ramirez remix) [5:09]
11. Chocolate Puma vs Hardsoul vs. Hardsoul feat. Berget Lewis - Always and Forever vs Deep Inside vs Song For Unity [5:17]
12. Klement Bonelli feat. DragonFly - Nocturnal (Nick & Danny Remix) [5:59]
13. Fred Pellichero vs. Italian Stallion - Snake vs.Nasty [2:54]
14. Danny P - I Feel The Vibes [3:19]

Zal vanavond eens kijken welke track het precies is. .
I look back and I'm amazed, that my thoughts were so clear and true, that three words went through my mind endlessly, repeating themselves like a broken record... you're so cool, you're so cool, you're so cool...
  donderdag 3 mei 2007 @ 17:32:10 #81
95846 Mr.Mills
Nog steeds
pi_48972287
Fairmont - Gazebo (Sebastien Léger) om precies te zijn .
Heerlijke plaat inderdaad.
  donderdag 3 mei 2007 @ 17:34:16 #82
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_48972348
OMG


Ik ga je zoenen
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  donderdag 3 mei 2007 @ 17:36:52 #83
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_48972428
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 17:32 schreef Mr.Mills het volgende:
Fairmont - Gazebo (Sebastien Léger) om precies te zijn .
Heerlijke plaat inderdaad.
Toffe deun... "beetje" overplayed door de complete house-scene in nederland . Enfin, met het zonnetje op de pens, pilsje in de hand blijft die track heel erg rocken!
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  donderdag 3 mei 2007 @ 17:38:03 #84
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_48972467
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 17:34 schreef soylent het volgende:
OMG


Ik ga je zoenen
Je kan DreamAway wel zoenen..... die neemt alle manlijke kusjes aan hier!
Ik kan je vertellen dat het je niet tegen zal vallen
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  donderdag 3 mei 2007 @ 17:39:37 #85
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_48972510
Als ik deze track op repeat heb staan heb ik niet eens MDMA meer nodig, dan zoen ik iedereen
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  donderdag 3 mei 2007 @ 17:42:15 #86
95846 Mr.Mills
Nog steeds
pi_48972593
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 17:34 schreef soylent het volgende:
OMG


Ik ga je zoenen
Graag gedaan, voor het zoen gedeelte a.j.b. jackson's raad aannemen .
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 17:36 schreef jackson het volgende:

[..]

Toffe deun... "beetje" overplayed door de complete house-scene in nederland . Enfin, met het zonnetje op de pens, pilsje in de hand blijft die track heel erg rocken!
Vaak gedraaid inderdaad, en toch blijft ie heerlijk .
  donderdag 3 mei 2007 @ 17:43:58 #87
134192 DreamAway
beautiful noise
pi_48972653
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 17:38 schreef jackson het volgende:

[..]

Je kan DreamAway wel zoenen..... die neemt alle manlijke kusjes aan hier!
Ik kan je vertellen dat het je niet tegen zal vallen
zeg!!! ik neem helemaal niet ALLE mannelijke kusjes aan hier!
dat laatste ben ik het wel mee eens.
| ...After silence, music is the closest to translate the inexpressible... |
  donderdag 3 mei 2007 @ 17:47:32 #88
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_48972753
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 17:43 schreef DreamAway het volgende:

[..]

zeg!!! ik neem helemaal niet ALLE mannelijke kusjes aan hier!
Eentje dan? Gewoon vanwege het mooie weer, en die mooie plaat
Zet hem anders ook wel even op, dan heb je gelijk de zomer weer in je bol.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  donderdag 3 mei 2007 @ 18:06:56 #89
105311 Xantra
Cinematographer
pi_48973301
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 17:36 schreef jackson het volgende:

[..]

Toffe deun... "beetje" overplayed door de complete house-scene in nederland . Enfin, met het zonnetje op de pens, pilsje in de hand blijft die track heel erg rocken!
idd jaar geleden was ik er groot fan van
origineel blijft het vetst
[b]BRING ME THE OSCARS[/b]
Y. Mulder: 'Ja, we gaan nu Huntelaar met Van Basten vergelijken, zo goed was Van Basten niet!'
  donderdag 3 mei 2007 @ 18:14:04 #90
134192 DreamAway
beautiful noise
pi_48973472
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 17:47 schreef soylent het volgende:

[..]

Eentje dan? Gewoon vanwege het mooie weer, en die mooie plaat
Zet hem anders ook wel even op, dan heb je gelijk de zomer weer in je bol.
eentje dan, omdat het zo'n tof nummer is!
tis idd een hele bekende...
| ...After silence, music is the closest to translate the inexpressible... |
pi_48977296
Tijdelijke blogsite: www.about-dance.com
Marco is de modderfokking webgoeroe
  donderdag 3 mei 2007 @ 20:33:28 #92
134192 DreamAway
beautiful noise
pi_48978232
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 20:09 schreef MarkzMan_X het volgende:
Tijdelijke blogsite: www.about-dance.com
Marco is de modderfokking webgoeroe
| ...After silence, music is the closest to translate the inexpressible... |
  donderdag 3 mei 2007 @ 21:26:48 #93
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_48980467
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 17:47 schreef soylent het volgende:

[..]

Eentje dan? Gewoon vanwege het mooie weer, en die mooie plaat
Ouwe snoepert
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  donderdag 3 mei 2007 @ 22:09:16 #94
67464 m-kay
Halloooo!
pi_48982573
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 20:09 schreef MarkzMan_X het volgende:
Tijdelijke blogsite: www.about-dance.com
Marco is de modderfokking webgoeroe
Hihi! Wel lezen bengels! Onze avonturen in Zweden staan er ook op, inclusief live beeldmateriaal van ome hp22 in actie!
I look back and I'm amazed, that my thoughts were so clear and true, that three words went through my mind endlessly, repeating themselves like a broken record... you're so cool, you're so cool, you're so cool...
pi_48982944
Woohoow, CTT on tour dit weekend! Met 7 man sterk vertrekken we naar Malmö, Zweden want zoals de meeste van jullie weten heb ik de eer om 2 avonden te draaien in club Étage!
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 22:09 schreef m-kay het volgende:

inclusief live beeldmateriaal van ome hp22 in actie!
Jij regelt de satelliet?
"Kijk hem daar nu harken op z'n buitenblad met z'n mijnwerkersgezicht"
  donderdag 3 mei 2007 @ 22:37:20 #96
67464 m-kay
Halloooo!
pi_48983917
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 22:17 schreef hp22 het volgende:
Woohoow, CTT on tour dit weekend! Met 7 man sterk vertrekken we naar Malmö, Zweden want zoals de meeste van jullie weten heb ik de eer om 2 avonden te draaien in club Étage!
[..]

Jij regelt de satelliet?
Live opgenomen. .

BED! Tot in Zweden Hans! .
I look back and I'm amazed, that my thoughts were so clear and true, that three words went through my mind endlessly, repeating themselves like a broken record... you're so cool, you're so cool, you're so cool...
pi_48996926
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 22:17 schreef hp22 het volgende:
Woohoow, CTT on tour dit weekend! Met 7 man sterk vertrekken we naar Malmö, Zweden want zoals de meeste van jullie weten heb ik de eer om 2 avonden te draaien in club Étage!
Present!
  vrijdag 4 mei 2007 @ 11:41:59 #98
134192 DreamAway
beautiful noise
pi_48997758
Veel plezier in Zweden mannen!!!!!
| ...After silence, music is the closest to translate the inexpressible... |
  vrijdag 4 mei 2007 @ 12:36:34 #99
11502 nipeng
The last ride is free
pi_49000081
Succes daar in Zweden mannen.
  vrijdag 4 mei 2007 @ 12:48:12 #100
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_49000536
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 22:17 schreef hp22 het volgende:
Woohoow, CTT on tour dit weekend! Met 7 man sterk vertrekken we naar Malmö, Zweden want zoals de meeste van jullie weten heb ik de eer om 2 avonden te draaien in club Étage!
Doe even de groeten aan: Carl Cox / Jeff Mills / Tiesto / Deep Dish enzo . Zeg maar dat ik druk ben geweest maar binnenkort weer eens langskom

Ik bekijk trouwens net even de foto's van die tent. Best dikke shit zeg !
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  vrijdag 4 mei 2007 @ 13:01:40 #101
16743 hp22
Bagger.
pi_49000989
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 12:48 schreef jackson het volgende:

[..]

Doe even de groeten aan: Carl Cox / Jeff Mills / Tiesto / Deep Dish enzo . Zeg maar dat ik druk ben geweest maar binnenkort weer eens langskom

Ik bekijk trouwens net even de foto's van die tent. Best dikke shit zeg !
Check, zal ik doen

Ja ik ben ook erg benieuwd! Ik ga er maar eens vandoor, ik report wel vanuit zweden
"Kijk hem daar nu harken op z'n buitenblad met z'n mijnwerkersgezicht"
  vrijdag 4 mei 2007 @ 19:46:16 #102
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_49015852
Vanavond maar weer Tiesto. Ik ben er helemaal uit
  vrijdag 4 mei 2007 @ 20:20:34 #103
110350 Veersesmurf
travelsmurf
pi_49017395
Veel plezier mannen!

heb al aardig wat gereisd van't jaar, en er moet ook gewoon gewerkt worden. Anders was ik graag meegeweest! Ben nog nooit in Zweden geweest, maar als ze net zo kunnen feesten als de Noren dan komt het wel goed
19 feb. - ? : Australie, Nieuw Zeeland en wie weet waar nog meer...
  zaterdag 5 mei 2007 @ 16:25:31 #104
16743 hp22
Bagger.
pi_49038671
Zo, ik zit hier bij InterCity thuis, lekker aan t relaxen! Gisteravond 4 uur lopen knallen! Ik mocht doen wat ik wil, het was erg tof! Kreeg opmerkingen van Zweden als 'You're motherfucking awesome!' . Ik begreep dat het op de zaterdag veel drukker is en er meer echt partypubliek komt dus ben benieuwd, vanavond weer 4 uur , tot later maar weer
"Kijk hem daar nu harken op z'n buitenblad met z'n mijnwerkersgezicht"
  zaterdag 5 mei 2007 @ 19:29:06 #105
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_49043392
quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 16:25 schreef hp22 het volgende:
Zo, ik zit hier bij InterCity thuis, lekker aan t relaxen! Gisteravond 4 uur lopen knallen! Ik mocht doen wat ik wil, het was erg tof! Kreeg opmerkingen van Zweden als 'You're motherfucking awesome!' . Ik begreep dat het op de zaterdag veel drukker is en er meer echt partypubliek komt dus ben benieuwd, vanavond weer 4 uur , tot later maar weer
Mooi mooi!!!!
Ik hoor de rest graag van je.
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  zaterdag 5 mei 2007 @ 21:13:07 #106
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_49046526
Eddy Sender - One night in Moscow
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  maandag 7 mei 2007 @ 15:28:32 #107
134192 DreamAway
beautiful noise
pi_49102888
Intuition Summer Event line up is announced!!
quote:
INTUITION SUMMER EVENT 2007 AT BLOOMINGDALE (SATURDAY 07-07-07)

M.I.K.E. aka. Push [BE]
Cor Fijneman vs. Mark Norman [NL]
Gareth Emery aka. GTR [UK]
Solar Stone [UK] – NL Debut!
Airwave (Live) [BE]
Galen Behr [NL]
Re:Locate ft. Sir Adrian (Live Vocals) [NL]
Sied van Riel [NL]
&
Menno de Jong [NL]
ik heb dr zin in!! Gareth en Solar Stone en eindelijk Galen weers !
| ...After silence, music is the closest to translate the inexpressible... |
  maandag 7 mei 2007 @ 15:35:17 #108
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_49103165
quote:
Op maandag 7 mei 2007 15:28 schreef DreamAway het volgende:
Intuition Summer Event line up is announced!!
[..]

ik heb dr zin in!! Gareth en Solar Stone en eindelijk Galen weers !
Hm, had hele andere namen vernomen een tijdje terug. Beetje jammer zeg....
Ach, het boeit ook geen zak aangezien Sensation een niet te missen feest is voor mij

Voor de goede orde: Solarstone is natuurlijk wel erg tof om die "even" te hebben op je feest!
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_49104315
Ik moet die avond werken op sensation dus als dit overdag is kom ik misschien wel even een kijkje nemen
  maandag 7 mei 2007 @ 16:48:34 #110
105311 Xantra
Cinematographer
pi_49106048
Ik moet die avond zelf draaien in Utrecht yeahhh
[b]BRING ME THE OSCARS[/b]
Y. Mulder: 'Ja, we gaan nu Huntelaar met Van Basten vergelijken, zo goed was Van Basten niet!'
  maandag 7 mei 2007 @ 17:00:49 #111
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_49106547
quote:
Op maandag 7 mei 2007 16:48 schreef Xantra het volgende:
Ik moet die avond zelf draaien in Utrecht yeahhh
Hoe / wat / waar ?
Vertel
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  maandag 7 mei 2007 @ 19:16:06 #112
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_49111989
Net naar de streamrip van Club Noveau geluisterd, en dan hoor je dit:

Snow Patrol - Open Your Eyes (Tiesto Remix)

Tering zeg, wat een slechte en simpele remix is dat, zelf ik kan nog wel beter En het origineel is gewoon zo ontzettend mooi, Tiesto heeft het echt verkracht.
pi_49112940
Zo, even snel een korte post:
Het was (weer eens ) vetjes!

Voor degene die er niet waren: ik heb de hoeveelheid pils in jullie naam gedronken, zodat je er ook een beetje bij was . Er zijn veel toffe foto's/filmpjes gemaakt: die zullen hier binnenkort verschijnen!

En Roberto en Tom: volgende keer zijn jullie er gewoon bij .

[ Bericht 26% gewijzigd door #ANONIEM op 07-05-2007 19:41:47 ]
  maandag 7 mei 2007 @ 19:56:28 #114
105311 Xantra
Cinematographer
pi_49113875
quote:
Op maandag 7 mei 2007 17:00 schreef jackson het volgende:

[..]

Hoe / wat / waar ?
Vertel
het enige wat ik weet is dat er 400 man komen, is besloten house/prog feestje, weet nog niet waar het is, is niet in een club.
[b]BRING ME THE OSCARS[/b]
Y. Mulder: 'Ja, we gaan nu Huntelaar met Van Basten vergelijken, zo goed was Van Basten niet!'
  maandag 7 mei 2007 @ 21:12:45 #115
67464 m-kay
Halloooo!
pi_49117596
Zooo, anders was Zweden even vet!!! Lekker feesten met hp22 achter de cdjs! .

Hans, doe eens een lijstje met plaatjes maken...ik wil ze ook! .

* Lange Vs Gareth Emery - Another You Another Me (Terranova And Austin Leeds Mix)
* DJVT - Watskeburt (Erick E remix)
* Starkillers - Discoteka (? remix)
* Green Velvet - Shake & Pop (remix?)
* Udaye Rana & James Harcourt - Wired (Mashtronic mix)
* ...
I look back and I'm amazed, that my thoughts were so clear and true, that three words went through my mind endlessly, repeating themselves like a broken record... you're so cool, you're so cool, you're so cool...
  maandag 7 mei 2007 @ 21:53:28 #116
16743 hp22
Bagger.
pi_49119711
Zo, terug in Nederland en tijd voor een verslag!

Korte versie: omfg. Als je geen tijd of zin hebt om verder te lezen, de foto's en filmpjes zijn hier en hier te vinden!

Mocht er nog interesse zijn voor een langer verslag, bij deze


Het is vrijdagavond en we komen aan op Kastrup Airport in Kopenhagen. Malmö ligt op ongeveer 20 min. rijden van Kopenhagen en we zouden daar met een speciale bus (door ons omgedoopt tot spookbus 999) naar toe gaan. We hadden nog een uur voor deze ging dus na een gezonde Whopper maaltijd ( ) even pinnen en vertrekken maar, toch? Nou niet dus, bij de information desk kregen we een weinigzeggend Deens foldertje over bus 999 en 2 dames met 'Information, just ask!' achter op hun kleding konden ons met enige moeite duidelijk maken dat we de laatste deur rechts moesten hebben. Na een paar min slenteren over een bus en taxiterrein kon een buschauffeur ons vertellen dat het aan de andere kant was. En ja hoor, 10m van de laatste deur links was de halte! Maar goed, er was nog een probleem, we hadden geen geld aangezien we geen enkele pinautomaat waren tegengekomen. Toen de bus arriveerde werd ons duidelijk dat je enkel kaartjes in de bus met contant geld kon betalen, fijn! Tot zover de bus dus. Uiteindelijk vonden we toch nog een pinautomaat en hebben we de trein maar gepakt, het treinkaartje was ongeveer net zo duur en was tevens 24 uur geldig als buskaartje in Malmö! Na een comfortabele treinreis van slechts 20 minuutjes waren we er dan eindelijk. 4 van onze groep waren al eerder gearriveerd en na de ietwat misleidende telefonische instructies ( ) van Joost aka. MarkzMan_X maar besloten om een taxi te nemen naar het Ibis hotel.

Na een tijdje chillen en een pilsje in de bar van het hotel gingen we dan eindelijk naar onze hoofdbestemming, de 'Étage Nattklubb'! Uiteraard kwamen we 'fashionably late' en na het meeten met onze Zweedse contacten betraden we tegen half 1 de club. De ruimte waar ik zou draaien ('garden') lag vlak bij de ingang op de begane grond. Omdat je in Zweden in clubs niet mag roken was dit oorspronkelijk een rookplek met een bar (een binnenplaats maar overdekt en met heaters) waar sinds een jaar ook een dj booth te vinden was. Van de resident dj kreeg ik een korte tour door het gebouw. 2 verdiepingen met nog een mail zaal en een soort zolder waar de meer toegankelijke hitjes werden gedraaid. Terug beneden vertelde hij me dat ik kon doen wat ik wilde en de booth was de hele nacht van mij! Ook zei hij dat er op de zaterdag veel meer en enthousiaster publiek zou zijn maar dit was een prima warm-up uiteraard.

Rond half 1 startte ik de eerste plaat en ondanks dat er slechts 2 speakers hingen was het geluid uitstekend! Ook de apparatuur was super, in alle zalen waren CDJ-1000MK3's aanwezig met Pioneer DJM mixers (600 beneden en de 800 in de grote zaal). Ik begon met wat rustige house plaatjes en bouwde het langzaam op, kijken hoe het publiek zou reageren. Omdat dit eigenlijk meer een chill- en rookplek is kwamen en gingen veel mensen, behalve onze groep natuurlijk! Bij vlagen was het toch redelijk vol maar het was duidelijk dat veel Zweden het lastig vonden om op die plek los te gaan. Door wat gejuich, duimen en handjes hier en daar werd het wel duidelijk dat veel mensen het naar de zin hadden! Ik voelde me erg op m'n gemak en tot mijn blijdschap vielen de wat hardere platen erg in de smaak! Naar mate de avond vorderde gingen er toch steeds meer Zweden bewegen en zag ik steeds meer blije gezichten. Heb 3 keer 'You're motherfucking awesome!' mogen ontvangen en dat vond ik toch wel erg gaaf om te horen! Omdat er in Étage veel mainstream (waaronder rnb, hip hop) wordt gedraaid was het een beetje een cultuurshock dat er ineens 'underground' house werd gedraaid. Van de security kreeg ik te horen dat ik er rond 4.30/4.45 een eind aan moest maken en iets na half 5 draaide ik m'n laatste plaat. Uiteraard had ik er nog een toegift bij en toen was het nog even hard knallen met Who's Who - Not So Dirty, er werd zelfs op tafels gedanst . Toen ook die was afgelopen was er een groepje dat me bestookte met 'ONE MORE!!' dus toen nóg maar een encore! Toen ook deze afgelopen was moest ik toch echt stoppen, ik kon terugkijken op een bijzonder geslaagde eerste avond! Met 2 taxi's gingen we terug naar het Ibis hotel waar ik m'n koffer ophaalde want ik sliep bij Peter (InterCity) thuis.

Rond een uur of half 3 stonden we op en na een tijdje relaxen nog even het centrum van Malmö bekeken. Omdat het inmiddels na vieren was waren de winkels al dicht maar toch leuk om het even te bekijken. Uiteraard moet ik het ook nog even over de Zweedse dames hebben want dat is toch wel iets waar de meeste aan denken bij het horen van 'Zweden'! Ik kan zeggen (en de rest kan dat ook beamen denk ik), alles wat ze zeggen is waar . Je weet soms niet waar je moet kijken, het is echt van het kaliber Boedapest! Na een kopje koffie op het terras van Étage (het is tevens een café en restaurant) weer gemeet met de rest van de gang om vervolgens een prima kebabschotel te nuttigen! We hadden nog een paar uurtjes om te relaxen en om te kleden en daarna opnieuw naar Étage te gaan!

Deze avond ging Peter (b2b met Caly, de jongen waar ik deze gigs aan te danken heb!) 2 uurtjes voor me opwarmen dus we waren ruim om tijd. De 'garden' zag er veel mooier uit dan de vorige avond; er hingen zeer aardige lampen en ook stonden er gloednieuwe sofa's! Rond een uur of 1 mocht ik weer en ik ging lekker door waar ik de vorige avond was gebleven. De eigenaar (of één van de) kwam na een tijdje langs om even een praatje met me te maken. Hij vond het allemaal erg leuk en als de eigenaar je persoonlijk bier komt brengen weet je wel hoe het zit . Niet veel later kwam hij weer naar me toe, hij wilde me graag naar de main zaal verhuizen! Ze hadden daar nog nauwelijks mijn soort muziek gedraaid en hij was wel benieuwd hoe dat zou uitpakken. De andere resident die boven bezig was had er totaal geen problemen mee dat hij moest stoppen gelukkig. Toen ik boven aankwam stond er rnb aan. Het was een vrij aparte ervaring om het daar van over te nemen moet ik zeggen! De dansvloer stond vol en ik heb maar gelijk m'n eerste plaat erin gegooid en ben meteen gaan knallen! Zoals ik eigenlijk had verwacht stroomde de dansvloer een beetje leeg. Toen ik een plaat met ietwat commerciëlere vocalen draaide werd het zoals ik hoopte weer wat drukker. Tot mijn verbazing stroomde de dansvloer op een gegeven moment weer helemaal vol en stonden flink wat mensen hard los te gaan! Ook hier weer viel de harde electro house zeer goed in de smaak, wat een feest! Voor de doorgewinterde Étage bezoeker moet dit toch een beetje een cultuurshock zijn geweest . Zelfs de hardste platen die ik bij me had deden het geweldig en met een erg vette lichtshow erbij ging het goed los! De eigenaar kwam me meerdere malen bedanken en zei dat hij het super vond, heel gaaf om te horen!! Je kan wel merken dat ze in die tent niet gewend zijn aan 'echte' dj's want ik heb welgeteld 7 (!) mensen naar me toe gehad die rnb kwamen aanvragen !! Maar één echte zeikerd gehad ("Nobody likes this!" terwijl er achter hem mensen staan los te gaan) en de avond ervoor iemand die vroeg of ik ook wat anders had dan 'techno' . Maar het waren voornamelijk duimen omhoog! 5 uur stipt en met de laatste klanken van Özgür Can - Changed (Gabriel & Dresden Remix) was het nu toch echt afgelopen. Heb ook nog 2 mensen naar me toe gehad die interesse hadden om me te boeken dus wordt vervolgd? De volgende middag was het helaas alweer tijd om te vertrekken en na een voorspoedige reis was ik even na tienen weer thuis, moe maar erg voldaan!

Zo, dit is denk ik wel het langste verslag dat ik ooit getypt heb, respect voor wie 'm helemaal gelezen heeft . Iedereen die er was, super bedankt, dit waren zeker 2 (en dan met name de zaterdag) van de betere avonden uit m'n leven, helden!

Foto's en filmpjes zijn dus hier en hier te vinden! Ik heb zelf niet veel (bruikbare) foto's helaas omdat ik daar niet echt tijd voor had

Tot over 3 weken!







[ Bericht 0% gewijzigd door hp22 op 07-05-2007 22:20:26 ]
"Kijk hem daar nu harken op z'n buitenblad met z'n mijnwerkersgezicht"
  maandag 7 mei 2007 @ 22:12:33 #117
67464 m-kay
Halloooo!
pi_49120700
Vette shit ouwe! Ik typ morgen nog wel een kort verslagje vanuit een 'buitenstaander' gezien. .
I look back and I'm amazed, that my thoughts were so clear and true, that three words went through my mind endlessly, repeating themselves like a broken record... you're so cool, you're so cool, you're so cool...
pi_49120889
Wat een sexy fucks op die groepsfoto!
quote:
Op maandag 7 mei 2007 21:12 schreef m-kay het volgende:
* Udaye Rana & James Harcourt - Wired (Mashtronic mix)
Dat was ondanks mijn brakheid toch wel een van de betere 'alles kapot' momenten!
  maandag 7 mei 2007 @ 22:33:50 #119
110350 Veersesmurf
travelsmurf
pi_49121721
verslag lees ik wel een andere keer, maar heb dus weer is wat gemist volgens mij feesten in het buitenland is altijd goed overigens

Intuition moet ik helaas ook missen, zit dan in Kroatië. Maar wat had ik Solarstone graag een keer gezien zeg en Airwave live natuurlijk ook
helaasch
19 feb. - ? : Australie, Nieuw Zeeland en wie weet waar nog meer...
  maandag 7 mei 2007 @ 22:51:22 #120
67464 m-kay
Halloooo!
pi_49122735
Kan iemand de eerste plaat uit dit filmpje ID-en?

http://www.youtube.com/watch?v=HLxtBUKey-g
I look back and I'm amazed, that my thoughts were so clear and true, that three words went through my mind endlessly, repeating themselves like a broken record... you're so cool, you're so cool, you're so cool...
pi_49123146
quote:
Op maandag 7 mei 2007 22:51 schreef m-kay het volgende:
Kan iemand de eerste plaat uit dit filmpje ID-en?

http://www.youtube.com/watch?v=HLxtBUKey-g
Niels van Gogh - Pulverturm 2.0 (Eric Smax & Thomas Gold Remix)


Doe mij de originele release uit '98 maar.
  maandag 7 mei 2007 @ 23:35:48 #122
67464 m-kay
Halloooo!
pi_49125387
quote:
Op maandag 7 mei 2007 22:57 schreef swopfile het volgende:

[..]

Niels van Gogh - Pulverturm 2.0 (Eric Smax & Thomas Gold Remix)


Doe mij de originele release uit '98 maar.
Tack!
I look back and I'm amazed, that my thoughts were so clear and true, that three words went through my mind endlessly, repeating themselves like a broken record... you're so cool, you're so cool, you're so cool...
pi_49125678
Ik word met naam en toenaam genoemd, als ware een heuze desinformateur! Ik ga mij nu in slaap huilen.

En ja, RESPECT voor hansol met z'n toffe sets, alle knaapjes uit Zweden die dit mogelijk hebben gemaakt (Peter en Caly met name), en de Nederlandse bengels die het (voor mij - en ik meen voor de rest ook) tot een hele toffe ervaring hebben gemaakt!

Edit: oh ja, en "ietwat leeg" (mbt dansvloer)... zeg maar: leeg . Maar hij werd niet veel later weer helemaal vol . Dat maakt het verhaal des te mooier!

[ Bericht 31% gewijzigd door #ANONIEM op 07-05-2007 23:44:14 ]
pi_49127225
Alucard vs. Solarstone - Late Summer Fields (Solarstone Dub)
Summer Channel Feat. Fisher - A Thousand Miles (Brian Howe & DJ Cobra Trance Mix)
Eddie Sender - One Day In Moscow

Wat een platen
  dinsdag 8 mei 2007 @ 04:02:03 #125
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_49130378
quote:
Op maandag 7 mei 2007 21:12 schreef m-kay het volgende:

* Lange Vs Gareth Emery - Another You Another Me (Terranova And Austin Leeds Mix)
Dikke plaat ja. Heel erg dik zelfs
Verslag lees ik morgen even.
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_49143524
Weet iemand welke track dit is?
  dinsdag 8 mei 2007 @ 14:40:14 #127
134192 DreamAway
beautiful noise
pi_49143905
thanks voor t verslag hansje!!! zoals ik al zei: ben trots op je!!

1 ding aan mannen snap ik alleen niet:
quote:
Uiteraard moet ik het ook nog even over de Zweedse dames hebben want dat is toch wel iets waar de meeste aan denken bij het horen van 'Zweden'! Ik kan zeggen (en de rest kan dat ook beamen denk ik), alles wat ze zeggen is waar . Je weet soms niet waar je moet kijken, het is echt van het kaliber Boedapest! Na een kopje koffie op het terras van Étage (het is tevens een café en restaurant) weer gemeet met de rest van de gang om vervolgens een prima kebabschotel te nuttigen!
je ziet mooie dames, er is kans op scoren en dan ga je een kebabschotel halen heeel logisch!

ga nu ffkes foto's checken.
| ...After silence, music is the closest to translate the inexpressible... |
  dinsdag 8 mei 2007 @ 15:34:36 #128
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_49146084
Dik verslag HP! Tof om te lezen. Ik werd ook uitgenodigd voor zweden door Peter voor eind Juli. Helaas zit ik dan in Portugal.. maarja, wellicht ben ik er ooit nog eens te vinden .
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  dinsdag 8 mei 2007 @ 15:35:23 #129
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_49146111
Godskitchen in de Happydayzz in Culemborg
Kaarten nu net in de pocket !
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  dinsdag 8 mei 2007 @ 15:53:43 #130
134192 DreamAway
beautiful noise
pi_49146956
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 15:35 schreef jackson het volgende:
Godskitchen in de Happydayzz in Culemborg
Kaarten nu net in de pocket !
dá's echt wel n vet feestje ja!
| ...After silence, music is the closest to translate the inexpressible... |
  dinsdag 8 mei 2007 @ 16:06:07 #131
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_49147451
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 15:53 schreef DreamAway het volgende:

[..]

dá's echt wel n vet feestje ja!
"vroeger" kwam ik nog wel eens in die tent. Hoop mensen vinden het een baggertent. Ikzelf had er nooit zo'n moeite mee eigenlijk. Zeker nu ze een aantal leuke concepten hebben is het best een locatie om in de gaten te houden
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  dinsdag 8 mei 2007 @ 16:28:20 #132
16743 hp22
Bagger.
pi_49148387
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 14:40 schreef DreamAway het volgende:
thanks voor t verslag hansje!!! zoals ik al zei: ben trots op je!!

1 ding aan mannen snap ik alleen niet:
[..]

je ziet mooie dames, er is kans op scoren en dan ga je een kebabschotel halen heeel logisch!

ga nu ffkes foto's checken.
Dat was meer een algemene impressie, niet persé voor dat moment, doch scherp hoor
"Kijk hem daar nu harken op z'n buitenblad met z'n mijnwerkersgezicht"
pi_49156784
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 14:31 schreef 2Drix het volgende:
Weet iemand welke track dit is?
Cerf, Mitiska & Jaren - Down To You (Pulser Vocal Mix)
Binnenkort uit op Somatic Sense.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 20:58:11 #134
105311 Xantra
Cinematographer
pi_49159463
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 16:06 schreef jackson het volgende:

[..]

"vroeger" kwam ik nog wel eens in die tent. Hoop mensen vinden het een baggertent. Ikzelf had er nooit zo'n moeite mee eigenlijk. Zeker nu ze een aantal leuke concepten hebben is het best een locatie om in de gaten te houden
goeie tent wel, is ook niet meer te vergelijken met vroeger qua muziek, allen veel snuivend volk, maja
[b]BRING ME THE OSCARS[/b]
Y. Mulder: 'Ja, we gaan nu Huntelaar met Van Basten vergelijken, zo goed was Van Basten niet!'
pi_49164633
Die 2e plaat uit de guestmix van Nick Warren bij de GDJB is echt geniaal
Natuurlijk weer geen ID

Edit: gramaticale blunder

[ Bericht 23% gewijzigd door sammeh op 08-05-2007 23:03:16 ]
pi_49190580
Hans! Supergaaf ! Nog even en je bent beroemd . Zolang je maar geen sterallures krijgt eh .
  woensdag 9 mei 2007 @ 17:06:46 #137
16743 hp22
Bagger.
pi_49191194
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 16:47 schreef ijsmeis het volgende:
Hans! Supergaaf ! Nog even en je bent beroemd . Zolang je maar geen sterallures krijgt eh .
M'n manager stuurt je zo even een bedankje namens mij
"Kijk hem daar nu harken op z'n buitenblad met z'n mijnwerkersgezicht"
  woensdag 9 mei 2007 @ 17:56:19 #138
38323 EDMAN-
Save the vinyl!
pi_49192885
Heeey mensen, wie kan mij helpen, zoek de titel van een nummer:
Het is een stuk van deze set: Essential Mix 2004-03-07 - Sander Kleinenberg and Pete Tong
Het begint na ongeveer 35 minuten (set duurt 2 uur)
Er begint een gast te praten en die begint zo:

it was a long time ago, '86, '87 I don't know
i was walking to my door, and i noticed there were a lot of people standing around in line
----- get back, get back ofzo << alleen die zin versta ik niet
i walk up to the door and there is this... thing/man, collecting money.. i told him i live here and asked him were my wife was
shes inside.. go on in
I open the doooor... en dan the komt de bass er heerlijk in

Ik denk dat hier vast wel iemand is die weet hoe dat nummer heet, alvast bedankt
(zag er verder geen topic voor, dus als ik verkeerd zit, sorry )
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
  woensdag 9 mei 2007 @ 18:13:40 #139
36461 Joppy
geen colaboy
pi_49193490
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 17:56 schreef EDMAN- het volgende:
Heeey mensen, wie kan mij helpen, zoek de titel van een nummer:
Het is een stuk van deze set: Essential Mix 2004-03-07 - Sander Kleinenberg and Pete Tong
Het begint na ongeveer 35 minuten (set duurt 2 uur)
Er begint een gast te praten en die begint zo:

it was a long time ago, '86, '87 I don't know
i was walking to my door, and i noticed there were a lot of people standing around in line
----- get back, get back ofzo << alleen die zin versta ik niet
i walk up to the door and there is this... thing/man, collecting money.. i told him i live here and asked him were my wife was
shes inside.. go on in
I open the doooor... en dan the komt de bass er heerlijk in

Ik denk dat hier vast wel iemand is die weet hoe dat nummer heet, alvast bedankt
(zag er verder geen topic voor, dus als ik verkeerd zit, sorry )
check het hier even, zou ik zeggen.
Let the beat control your body!
  woensdag 9 mei 2007 @ 18:22:39 #140
134192 DreamAway
beautiful noise
pi_49193797
ik heb een serieuze verslaving...kan Tiësto ft Christian Burns - In the dark maar niet afzetten...

heb zin an 2 juni zeg!!
| ...After silence, music is the closest to translate the inexpressible... |
  woensdag 9 mei 2007 @ 22:13:48 #141
67464 m-kay
Halloooo!
pi_49204088
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 16:47 schreef ijsmeis het volgende:
Hans! Supergaaf ! Nog even en je bent beroemd . Zolang je maar geen sterallures krijgt eh .
Bedankt voor de complimenten ijsmeis, ook namens DJ Extrema.
I look back and I'm amazed, that my thoughts were so clear and true, that three words went through my mind endlessly, repeating themselves like a broken record... you're so cool, you're so cool, you're so cool...
  donderdag 10 mei 2007 @ 03:05:01 #142
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_49213041
Jezus, wat is Viceroy - End game (joint operations centre remix) een uberplaat
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  donderdag 10 mei 2007 @ 14:22:22 #143
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_49225281
now playing: Airwave - Trilogique (Section 9 Remix)

They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  donderdag 10 mei 2007 @ 17:36:41 #144
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_49238910
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 22:13 schreef m-kay het volgende:

[..]

Bedankt voor de complimenten ijsmeis, ook namens DJ Extrema.
Wil je hem ook nog even een kusje geven ?
pi_49242564
Oh no Armin !!!

01. Intro
02. Sarah McLachlan - Fear (Hybrid Sumtin Remix)
03. Dave Gahan - Dirty Sticky Floors (Junkie XL Remix)
04. Jose Amnesia feat. Jennifer Rene - Louder
05. BT - Mercury & Solace (BT 12" Mastermix)
06. Holden & Thompson - Nothing (93 Returning Mix)
07. Nathan Fake - Outhouse (Main Mix)
08. Markus Schulz pres. Elevation - Clear Blue w/ Andy Moor vs. Orkidea - YearZero (Accapella)
09. Cass & Slide - Perception
10. Salt Tank - Eugina (Marcel Woods Remix)
11. Three Drives - Sunset On Ibiza
12. L.S.G. - Netherworld (Vinyl Cut)
13. Robert Gitelman - Children Of The Sun
14. Tranquility Base - Razorfish (Above & Beyond Progressive Mix)
15. Jan Johnston - Calling Your Name (The Thrillseekers Vocal Mix)
16. Sarah McLachlan - Fallen (Gabriel & Dresden Anti-Gravity Mix)
17. Bossanova - Stonecold (Agnelli & Nelson Remix)
18. Solar Factor - Urban Shakedown
19. Fictivision vs. Phynn - Escape (Fictivision Mix)
20. Above & Beyond feat. Zoë Zohnston - No One On Earth (Gabriel & Dresden Club Mix)
21. Aria - Dido (Armin Van Buuren's Universal Religion Remix)
22. Rank 1 - Such Is Life
23. Kansai - Remember This Night
24. Vincent de Moor - Fly Away (Cosmic Gate Remix)
25. DJ Ton T.B. - Dream Machine
26. Marco V - Loops & Tings Relooped (Marco V's Original Mix)
27. Marco V - Tolerance
28. Push - Strange World (2000 Remake)
29. Paul Oakenfold - Southern Sun (Tiësto Remix)

05. BT - Mercury & Solace (BT 12" Mastermix)
10. Salt Tank - Eugina (Marcel Woods Remix)
14. Tranquility Base - Razorfish (Above & Beyond Progressive Mix)
18. Solar Factor - Urban Shakedown
19. Fictivision vs. Phynn - Escape (Fictivision Mix)
20. Above & Beyond feat. Zoë Zohnston - No One On Earth (Gabriel & Dresden Club Mix)
21. Aria - Dido (Armin Van Buuren's Universal Religion Remix)
22. Rank 1 - Such Is Life
29. Paul Oakenfold - Southern Sun (Tiësto Remix)


  donderdag 10 mei 2007 @ 21:42:37 #147
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_49244169
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 21:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
Oh no Armin !!!


Anders zeg je dat niet ff.
  donderdag 10 mei 2007 @ 21:51:01 #148
134192 DreamAway
beautiful noise
pi_49244684
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 21:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
Oh fucking yesssss Armin !!!
wat een mix was het!!!!!!
ik ging echt n btje dood!
| ...After silence, music is the closest to translate the inexpressible... |
  donderdag 10 mei 2007 @ 21:55:04 #149
67464 m-kay
Halloooo!
pi_49244965
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 20:07 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Wil je hem ook nog even een kusje geven ?
Nee, maar ik kan wel een naaktfoto met handtekening van Extrema voor je regelen. .
I look back and I'm amazed, that my thoughts were so clear and true, that three words went through my mind endlessly, repeating themselves like a broken record... you're so cool, you're so cool, you're so cool...
pi_49249227
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 21:42 schreef Messenga het volgende:

[..]

Anders zeg je dat niet ff.
Omdat

200 blijft de beste mix

Intro: Dead Can Dance - The Host Of Seraphim
Andain - Beautiful Things (Gabriel & Dresden's Unplugged Mix)(Blackhole)
Nu Frequency - 808 (Dub Mix) (little mountain)
Perasma - Swing 2 Harmony (Gabriel & Dresden Remix) (Data)
Tilt - The World Doesn't Know (Lost Language)
Motorcycle - As The Rush Comes (Sweeping Strings Remix) (Positiva)
Mike Foyle vs Signalrunners - Love Theme Dusk (Mike's Broken Record Mix) (Armind)
Max Graham featuring Jessica Jacobs - I Know You're Gone (Shine)
Adam White & Andy Moor presents The White Room - White Room (Liquid Asset)
The Cranberries - Shattered (Arctic Quest Bootleg)
Way Out West - Mindcircus (Gabriel & Dresden Remix) (Blackhole)
Solar Stone - Seven Cities (Armin van Buuren Remix) (Lost Language)
Airbiscuit - Lately (Riley & Durrant Remix) (Zenith Cafe)
Scott Bond vs Solar Stone - 3rd Earth (Made in England)
Lost Tribe - Gamemaster (Lost Language)
Armin van Buuren feat. Ray Wilson - Yet Another Day (United)
Paul van Dyk feat. Second Sun - Crush (Vandit)
Humate - Love Stimulation (Paul van Dyk Remix) (MFS)
Ridgewalkers feat. El - Find (Andy Moor Remix) (Baroque/Armada)
Synergy - Hello Strings (Armind)
Ralphie B - Massive (Blackhole)
The Thrillseekers - Synaesthesia (Adjusted)
Gouryella - Tenshi (Tsunami/Purple Eye)
Solid Globe - Sahara (Fundamental recordings)
Sarah McLachlan - Fallen (Gabriel & Dresden Anti Gravity Mix) (BMG)
Bossanova - Stonecold (Agnelli & Nelson Remix) (Tsunami)
Ernesto vs Bastian - Darkside Of The Moon (Be Yourself)
Kyau vs Albert - Made Of Sun (Kyau vs Albert Hard Dub) (Euphonic)
Oceanlab - Satellite (Anjunabeats)
Tranquility Base - Razorfish (Above & Beyond Banging Remix)(Anjunabeats)
Whirlpool - Under The Sun (Solar Stone Remix) (Deep Blue)
Mr Sam vs Fred Baker presents As One - Forever Waiting (Magik Muzik)
8 Wonders - The Morning After (The Thrillseekers Remix) (Somatic Sense)
Plastic Boy - Silver Bath (Banshee)
Kyau vs Albert - Velvet Morning (Aalto Remix) (Anjunabeats)
GTR - Mistral (Five AM)
Enmass - CQ (Seek You) (ASOT)
Midway - Monkey Forest (Blackhole)
Paul Oakenfold - Southern Sun (DJ Tiesto Remix)
Iio - Rapture (Armin van Buuren Remix) (data)
Armin van Buuren feat. Justine Suissa - Burned With Desire (Rising Star Remix) (United)
Young Parisians feat. Ben Lost - Jump The Next Train (Kyau vs AlbertRemix) (Euphonic)
4 Strings - Diving (Hiver & Hammer Remix) (Spinnin)
DJ Tiesto - Flight 643 (Magik Muzik)
Yahel feat. A-Force - Behind Silence (fundamental)
Active Sight - The Search For Freedom (Armada)
Above & Beyond - No One On Earth (Gabriel & Dresden Mix) (Anjunabeats)
Energy 52 - Cafe Del Mar (Marco V Remix) (Lost Language)
Jonas Steur - Castamara (Intuition)
Pulser - My Religion (ASOT)
Paul van Dyk feat. Hemstock & Jennings - Nothing But You (Vandit)
Randy Katana - In Silence (Txitxarro Remix) (Spinnin)
Signum - The Timelord (ASOT)
St. John vs Locust - Mind Circles (ASOT)
Armin van Buuren - Shivers (Alex M.O.R.P.H. Remix) (Armada)
Oceanlab - Clear Blue Water (Fery Corsten Remix) (Anjunabeats)
Gaia - 4 Elements (Warner music)
Outro: Grace Jones - Slave to the Rhythm (Accapella)

Ben ik raar als ik zeg dat ik het bijna elke dag wel luister ?
  donderdag 10 mei 2007 @ 23:27:05 #151
16743 hp22
Bagger.
pi_49250337
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 23:07 schreef Dj_Day-V het volgende:

Ben ik raar als ik zeg dat ik het bijna elke dag wel luister ?
Nogal, maar dat 200 de beste is kan ik beamen
"Kijk hem daar nu harken op z'n buitenblad met z'n mijnwerkersgezicht"
pi_49250408
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 21:55 schreef m-kay het volgende:

[..]

Nee, maar ik kan wel een naaktfoto met handtekening van Extrema voor je regelen. .
OKAY ! PM of mail maar .
pi_49251122
*juich* een blauwe user in ons topic. Wil je af en toe een oogje dichtknijpen als we de grenzen van FOK's policy opzoeken vriendjes met ons worden?

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 10-05-2007 23:41:52 ]
  donderdag 10 mei 2007 @ 23:55:42 #154
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_49251926
17. Bossanova - Stonecold (Agnelli & Nelson Remix)
Godver!
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_49252524
(uit m'n hoofd) You got me stonecold blah blah hours in the rain .
pi_49258074
Leave me hours in the rain
pi_49259782
Ik ben ASOT 200 kwijt

Gaan jullie donderdag ook allemaal?
Tri State. Tri State. !
  vrijdag 11 mei 2007 @ 11:02:31 #158
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_49260396
4 Strings - Diving (Hiver & Hammer Remix) (Spinnin)
DJ Tiesto - Flight 643 (Magik Muzik)

Hoe hij die 2 mixt, heerlijk. Hoevaak ik wel gewonnen heb met Fifa onlne terwijl die set aanstond
pi_49260765
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 23:55 schreef jackson het volgende:
17. Bossanova - Stonecold (Agnelli & Nelson Remix)
Godver!
Postte net de Groove Mix in nummers waar je kippenvel van krijgt topic, maar deze is ook zeker niet beroerd.

Ben zelf niet de grootste trance fan, maar moet toegeven dat er regelmatig aardige plaatjes van dat genre gemaakt worden.

Nalin & Kane - Open Your Eyes (Markus Schulz & Elevation remix)
Jose Amnesia Ft. Jennifer Rene - Louder (Blake Jarrel 190 DB Remix)

Aardige plaatjes vind ik.
  vrijdag 11 mei 2007 @ 12:32:08 #160
38323 EDMAN-
Save the vinyl!
pi_49263155
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 18:13 schreef Joppy het volgende:

[..]

check het hier even, zou ik zeggen.
Thanks hey, heb de liveset ontleed met cue files, ben nu erg gelukkig
Thanks voor de tracklist, nummer wat ik bedoelde is: Max Linen ­ 'Flashback' (Phonetic)
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
  vrijdag 11 mei 2007 @ 12:34:11 #161
16743 hp22
Bagger.
pi_49263216
quote:
Dance music superstar TIESTO has been forced to change the title of his weekly radio show after he was threatened with legal action.
The Dutch hitmaker launched his Club Nouveau show in his native Holland last month (Apr07), but now it will air as Tiesto's Club Life.
Tiesto says, "It seems there's already a show with that name and this person was threatening to sue me." The Friday night show also appears on XM satellite radio every Saturday, when it is beamed around the world.
The busy DJ has been recording his shows from the road as he tours to promote new album Elements of Life.
He says, "We can record each show on the road. Technology is amazing.
"I don't sleep well and so on Sunday nights I stay up and download tracks from all around the world and then work with them through the week for my show."
"Kijk hem daar nu harken op z'n buitenblad met z'n mijnwerkersgezicht"
  vrijdag 11 mei 2007 @ 13:11:49 #162
134192 DreamAway
beautiful noise
pi_49264712
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 12:34 schreef hp22 het volgende:

[..]" I don't sleep well..."
arme Tijs, hij mag altijd in bed kruipen hoor
| ...After silence, music is the closest to translate the inexpressible... |
  vrijdag 11 mei 2007 @ 14:03:49 #163
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_49266866
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 23:07 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Ben ik raar als ik zeg dat ik het bijna elke dag wel luister ?
Absoluut niet, want die megamixen van Armin zijn gewoon geweldig.
  vrijdag 11 mei 2007 @ 15:44:18 #164
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_49271155
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 13:11 schreef DreamAway het volgende:

[..]

arme Tijs, hij mag altijd in bed kruipen hoor
Star-fucker ben jij ook zeg . Die gast is 40 men.... Astablief!
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_49273885
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 14:03 schreef Prosac het volgende:

[..]

Absoluut niet, want die megamixen van Armin zijn gewoon geweldig.
Yep, ik luister nu 182

Armin van Buuren - Intro (The story of 2004)
Origene - Sanctuary (Ivan Gough mix) (Bandung)
Starsign - Taurus (Markus Schulz vs Austin Leeds remix)
DJ Yoshi - Dreamer (Luke Chable mix) (Precinct)
Hammer & Bennett - Language (Electronic Elements)
Departure - She Turns (Markus Schulz mix) (Electronic Elements)
Oscur Can ft. Nick Beman - Not Even Winds (Electronic Elementsa)
Max Graham ft. Jessica Riddle - Gone (CDR)
Rio Addicts - Crossroads (Electronic Elements)
Lolo - Why (Banshee)
Synergy - Hello Strings (Armind)
Markus Schulz pres Elevation - Largo (Electronic Elements)
Ridgewalker feat El - Find (Andy Moor mix) (Armind)
Sarah McLachlan - World On Fire (Junkie XL mix) (Nettwerk)
Markus Schulz pres Elevation - Somewhere (Clear Blue) (A State of Trance)
Markus Schulz pres Elevation - Clear Blue (Electronic Elements)
Oceanlab feat Justine Suissa - Satellite (Markus Schulz remix) (Anjunabeats)
Bakke & Ljungvist - Fanatic (Electronic Elements)
Mark Otten - Tranquility (Armind)
Solid Globe - Sahara (Fundamental)
Deepsky feat Jess - Talk Like A Stranger (Markus Schulz remix) (Yoshi Toshi)
St. John vs. Locust - Mindcircles (Perry O Neil remix) (ASOT)
Probspot - Foreplay (Lost Language)
Perry O Neil - Waveforce (Electronic Elements)
Roland Klinkenberg - Monday Groove (Electronic Elements)
Gabriel & Dresden - Arcadia (CDR)
Interstate - I Found You (Bandung)
Dido - Sand in my shoes (Above & Beyond mix) (Anjunabeats)
True Form - Forbidden Colous (ASOT)
Endre - Kallocain (Robert Nickson remix) (Anjunabeats)
Filterheadz - Yimanya (ID&T)
Peter Martin - Perfect Wave (Electronic Elements)
Dreas presents Havannah - Havannah (TRR)
Vadim Zhukov - Exit (Robert Nickson remix)(Captivating)
Active Sight - Out of our Lives (Captivating)
EnMass - CQ (SeekYou)
Alt+F4 - Alt+F4 (Anjunabeats)
Solarstone vs Scott Bond - naked Angel (made in England)
Fractual Structure - Lost Sequence (Somatic Sense)
Armin van Buuren - Blue Fear 2004 (Agnelli & Nelson remix) (Nebula)
Mark Norman - Phantom Manor (Magik Muzik)
The Mystery - Fever (Liquid)
Gate 42 - Flow (Discover)
Armin van Buuren - Burned with Desire (United)
Tiesto - Suburban Train (nebula)
Armin van Buuren feat. Ray Wilson - Yet Another day (United)
U-Turn - One Way (ID&T)
Ernesto & Bastian - Dark Side of the Moon (be yourself)
Kyau vs Albert - made of sun (KVA hard dub) (Euphonic)
Robert Gitelman - Children of the Sun (ID&T)
Robert Nickson - Spiral (ASOT)
Delerium - Silence (Above & Beyond mix) (Nettwerk)
Adam White - Ballerina (Darey Products)
Bossanova - Stonecold (Tsunami)
Nickselson - Yin (Solid Globe remix) (Fundamental)
24 - The longest day of my life (Armin van Buuren remix) (Nebula)
Mojado ft. Mr Sam - Naranja (Dimitry Andreas mix)(Magik Muzik)
John O Callaghan pres. Mannix - Mercury (ASOT)
Carl B - All Day (Somatic Sense)
Young Parisians feat. Ben Lost - Jump the next train (Kyau vs Albert mix)(Euphonic)
Ton TB - Dreammachine (Blackhole)
Mirco De Govia - Voller Sterne (Super 8 remix) (Euphonic)
Tranquility Base - Surrender (Anjunabeats)
Andy Moor & Adam White present Whiteroom - Whiteroom (Liquid Asset)
Above & Beyond - No One on earth (Gabriel & Dresden remix) (Anjunabeats)
Armin van Buuren - Communication part 3 (CDR)
Marcos - Cosmicstrings (Vandit)
Active Sight - Search for Freedom (Captivating Sounds)
Armin vs M.I.K.E. - Pound (Armind)
Dogzilla - Your eyes (Nebula)
Marco V - Automanual (ID&T)
F Massive - Somebody (Ferry Corsten remix) (Purple Eye)
Sander van Doorn - Punk'd (Spinnin)
Thrillseekers - Synaestasia (Ferry Corsten remix) (Adjusted)
Reflex - Need to Be Loves (Thrillseekers remix) (Positiva)
Randy Katana - In Silence (Txitarro remix) (Reset)
Signum - The timelord (ASOT)
8 Wonders - Morning After (Thrillseekers remix) (Somatic Sense)
Tiesto - Adagio for Strings (Blackhole)
Armin vs M.I.K.E. - Intruder (Armind)

Nu Rio Addicts - Crossroads, wat een heerlijk nummer
http://www.audiojelly.com/index.cfm?action=details.cfm&id=2575

[ Bericht 0% gewijzigd door Dj_Day-V op 11-05-2007 17:02:12 ]
  vrijdag 11 mei 2007 @ 17:36:33 #166
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_49275400
toch wel de Probspot remix he
  vrijdag 11 mei 2007 @ 19:18:07 #167
134192 DreamAway
beautiful noise
pi_49278556
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 15:44 schreef jackson het volgende:

[..]

Star-fucker ben jij ook zeg . Die gast is 40 men.... Astablief!
Ik bedoelde dan ook de papieren versie van Tijs, die deed het goed.
tuurlijk moet ik geen vent van 40
| ...After silence, music is the closest to translate the inexpressible... |
  vrijdag 11 mei 2007 @ 20:35:02 #168
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_49280917
Niet echt voor in het trance topic maar er zijn hier zat kenners. Welke DJ's/producers zitten er ongeveer in hetzelfde straatje als Jody Wisternof? (Nick Warren is too obvious natuurlijk)

Laatst weer wat sets binnen gehaald van hem en dat smaakt naar meer.
pi_49283718
Even een vraag, wat is tegenwoordig een goede DC++ hub voor Trance muziek?
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 11 mei 2007 @ 22:06:26 #170
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_49283954
Thijs begonnen
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_49286425
Geweldige show weer

Uur 1 leuker dan 2 tot nu toe.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 11 mei 2007 @ 23:42:20 #172
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_49287140
de show heet tegenwoordig club life ipv club nouveau?

zo te horen en zien wel
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  vrijdag 11 mei 2007 @ 23:54:20 #173
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_49287643
klopt.. iemand die reeds een show (ofzo) had met die naam had met een rechtzaak gedreigd.

Heliopause!
  vrijdag 11 mei 2007 @ 23:56:38 #174
95846 Mr.Mills
Nog steeds
pi_49287757
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 22:00 schreef Poepoog het volgende:
Even een vraag, wat is tegenwoordig een goede DC++ hub voor Trance muziek?
Vind hier:

hardstyle-hub.ddns.name:1411

altijd wel veel nummers (laat je niet afschrikken door dat hardstyle) .
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 12 mei 2007 @ 00:01:13 #175
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_49287975
ook maar de show van vorige week terug luisteren, had hem gemist
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  zaterdag 12 mei 2007 @ 19:21:29 #176
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_49307773
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 23:42 schreef borisz het volgende:
de show heet tegenwoordig club life ipv club nouveau?

zo te horen en zien wel
Lees je ook wel eens als mensen iets posten of sla je dat gedeelte maar over?
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  zaterdag 12 mei 2007 @ 19:51:13 #177
110350 Veersesmurf
travelsmurf
pi_49308695
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 19:21 schreef jackson het volgende:

[..]

Lees je ook wel eens als mensen iets posten of sla je dat gedeelte maar over?
ik wou het niet zeggen
19 feb. - ? : Australie, Nieuw Zeeland en wie weet waar nog meer...
pi_49316126
Ik vraag me echt af waarom "Club Nouveau" niet mag. Lijkt me sterk dat die naam geregistreerd staat.
pi_49323414
Ik ga es kijken of ik het reis-technisch voor elkaar kan krijgen om hier heen te gaan:

http://www.futureentertai(...)uuren_melbourne.html
  Moderator / Redactie Sport zondag 13 mei 2007 @ 10:16:17 #180
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_49324216
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 19:21 schreef jackson het volgende:

[..]

Lees je ook wel eens als mensen iets posten of sla je dat gedeelte maar over?
sorry, ik zie het nu pas, gewoon overheen gelezen
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  zondag 13 mei 2007 @ 11:49:46 #181
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_49325801
30 juni 2007, 6 uur solo set van Markus Schulz in de Panama
  zondag 13 mei 2007 @ 13:17:53 #182
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_49328084
quote:
Op zondag 13 mei 2007 11:49 schreef Black-Hole het volgende:
30 juni 2007, 6 uur solo set van Markus Schulz in de Panama
Ik las het gisteren op PF ja. Best dik, bijna net zo tof als HouseQuake deze woensdag
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  zondag 13 mei 2007 @ 13:18:30 #183
95846 Mr.Mills
Nog steeds
pi_49328108
quote:
Op zondag 13 mei 2007 11:49 schreef Black-Hole het volgende:
30 juni 2007, 6 uur solo set van Markus Schulz in de Panama
Damn! Daar moet ik echt heen

EDIT: Kut, minimaal 21 jaar, een maandje te vroeg dat feest .
pi_49328143
Ik wist heul niet dat asot 2007 al uit was of heb ik dat gewoon weer gemist ofzo, zou niet de eerste keer zijn .
  zondag 13 mei 2007 @ 13:28:31 #185
134192 DreamAway
beautiful noise
pi_49328376
quote:
Op zondag 13 mei 2007 13:18 schreef Mr.Mills het volgende:

[..]

Damn! Daar moet ik echt heen

EDIT: Kut, minimaal 21 jaar, een maandje te vroeg dat feest .
je komt heus wel binnen!

en sammeh, asot 2007 heeft 18 mei als officiële releasedatum
| ...After silence, music is the closest to translate the inexpressible... |
pi_49328394
quote:
Op zondag 13 mei 2007 13:28 schreef DreamAway het volgende:

[..]

je komt heus wel binnen!

en sammeh, asot 2007 heeft 18 mei als officiële releasedatum
laat maar, ik heb em lekker toch al
  Moderator / Redactie Sport zondag 13 mei 2007 @ 13:55:59 #187
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_49329151
ik heb ASOT al besteld

en ook al gedownload
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  zondag 13 mei 2007 @ 13:57:20 #188
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_49329189
quote:
Op zondag 13 mei 2007 13:55 schreef borisz het volgende:
ik heb ASOT al besteld

en ook al gedownload
Waarom zou je hem bestellen als je em al gedownd hebt ?! En andersom?!
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  Moderator / Redactie Sport zondag 13 mei 2007 @ 14:00:51 #189
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_49329282
omdat ik hem eigenlijk krijg als cadeautje

en echte albums zijn ook leuk om te hebben.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  zondag 13 mei 2007 @ 17:47:22 #190
134192 DreamAway
beautiful noise
pi_49337210
quote:
Op zondag 13 mei 2007 13:57 schreef jackson het volgende:

[..]

Waarom zou je hem bestellen als je em al gedownd hebt ?! En andersom?!
ik heb em ook gedownload en ik ga em ook gewoon kopen. Af en toe ist idd leuk om albums int echt te hebben. hebk de laatste tijd wel vaker, die afwijking
| ...After silence, music is the closest to translate the inexpressible... |
  zondag 13 mei 2007 @ 18:14:39 #191
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_49338079
Heb maar even besteld, hoort gewoon in het rijtje thuis
pi_49344261
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 23:56 schreef Mr.Mills het volgende:

[..]

Vind hier:

hardstyle-hub.ddns.name:1411

altijd wel veel nummers (laat je niet afschrikken door dat hardstyle) .
Thanks
  maandag 14 mei 2007 @ 00:27:45 #193
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_49350128
quote:
Op zondag 13 mei 2007 14:00 schreef borisz het volgende:
en echte albums zijn ook leuk om te hebben.
En je ziet een jaarmix als een echt album.... Hm, kee
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  maandag 14 mei 2007 @ 15:52:15 #194
134192 DreamAway
beautiful noise
pi_49367731
quote:
Op maandag 14 mei 2007 00:27 schreef jackson het volgende:

[..]

En je ziet een jaarmix als een echt album.... Hm, kee
het is niet echt een jaarmix!
geloof dat je n btje in de war bent met asot 2006 yearmix?
| ...After silence, music is the closest to translate the inexpressible... |
  maandag 14 mei 2007 @ 15:54:20 #195
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_49367810
quote:
Op maandag 14 mei 2007 15:52 schreef DreamAway het volgende:

[..]

het is niet echt een jaarmix!
geloof dat je n btje in de war bent met asot 2006 yearmix?
Neuh maar het zijn toch deunen van de afgelopen 50 ASOT's zo'n beetje? Voor mij is dat dus gewoon het "beste" van 1 jaar muziek zeg maar . Ik snap wel dat het niet als jaarmix verkocht wordt
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  maandag 14 mei 2007 @ 15:59:30 #196
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_49368021
Jody Wisternoff - Nostalgia (Remix) .
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
  maandag 14 mei 2007 @ 16:27:44 #197
134192 DreamAway
beautiful noise
pi_49369043
quote:
Op maandag 14 mei 2007 15:54 schreef jackson het volgende:

[..]

Neuh maar het zijn toch deunen van de afgelopen 50 ASOT's zo'n beetje? Voor mij is dat dus gewoon het "beste" van 1 jaar muziek zeg maar . Ik snap wel dat het niet als jaarmix verkocht wordt
nee het zijn niet de deunen die in de afgelopen 50 asot's zaten....dat is meer het idee van die Yearmix. Deze cd moet de 'nieuwste' deunen van 2007 aan gaan geven... staan idd nummers op die in de afgelopen 10 asot's zaten, maar dat is nog steeds 2007...
| ...After silence, music is the closest to translate the inexpressible... |
  maandag 14 mei 2007 @ 16:47:31 #198
16743 hp22
Bagger.
pi_49369752
quote:
Op maandag 14 mei 2007 00:27 schreef jackson het volgende:

[..]

En je ziet een jaarmix als een echt album.... Hm, kee
Denk dat er met 'album' gewoon echte cd bedoeld werd hè
"Kijk hem daar nu harken op z'n buitenblad met z'n mijnwerkersgezicht"
  maandag 14 mei 2007 @ 16:56:20 #199
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_49370087
quote:
Op maandag 14 mei 2007 16:27 schreef DreamAway het volgende:

[..]

nee het zijn niet de deunen die in de afgelopen 50 asot's zaten....dat is meer het idee van die Yearmix. Deze cd moet de 'nieuwste' deunen van 2007 aan gaan geven... staan idd nummers op die in de afgelopen 10 asot's zaten, maar dat is nog steeds 2007...
Het "whatever" gevoel komt nogal naar boven bij me . Maar ik snap het idee
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  maandag 14 mei 2007 @ 18:02:50 #200
134192 DreamAway
beautiful noise
pi_49372303
quote:
Op maandag 14 mei 2007 16:56 schreef jackson het volgende:

[..]

Het "whatever" gevoel komt nogal naar boven bij me . Maar ik snap het idee
mooi.
als het zo 'whatever' is, moet je niet die bovengeplaatste opmerkingen plaatsen.
| ...After silence, music is the closest to translate the inexpressible... |
  dinsdag 15 mei 2007 @ 00:27:20 #201
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_49387575
quote:
Op maandag 14 mei 2007 18:02 schreef DreamAway het volgende:
als het zo 'whatever' is, moet je niet die bovengeplaatste opmerkingen plaatsen.
Ga ff lekker breien ofzo, of wil je nog wat zout voor over de slakken ?


Geen PI's of smilies lezen in vorige post
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_49390781
Goed, wie gaan er naar ASOT300 in Den Bosch? Ik heb gehoord dat het in een grote tent is. Dus weer of geen weer, 'iet giet oan'.
  dinsdag 15 mei 2007 @ 10:49:40 #203
134192 DreamAway
beautiful noise
pi_49393965
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 00:27 schreef jackson het volgende:

[..]

Ga ff lekker breien ofzo, of wil je nog wat zout voor over de slakken ?


Geen PI's of smilies lezen in vorige post
ben breien.
| ...After silence, music is the closest to translate the inexpressible... |
  dinsdag 15 mei 2007 @ 10:51:19 #204
134192 DreamAway
beautiful noise
pi_49394020
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 08:31 schreef MarkzMan_X het volgende:
Goed, wie gaan er naar ASOT300 in Den Bosch? Ik heb gehoord dat het in een grote tent is. Dus weer of geen weer, 'iet giet oan'.




| ...After silence, music is the closest to translate the inexpressible... |
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 15 mei 2007 @ 10:52:42 #205
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_49394052
ook is het album ook leuk voor de collectie.
Heb ook alle ISOS albums deel 6 zal ik ook inhuis halen
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  dinsdag 15 mei 2007 @ 11:12:07 #206
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_49394565
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 10:52 schreef borisz het volgende:
ook is het album ook leuk voor de collectie.
Heb ook alle ISOS albums deel 6 zal ik ook inhuis halen
Deel 5 moet eerst maar eens uitkomen
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 15 mei 2007 @ 11:33:36 #207
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_49395173
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 11:12 schreef Black-Hole het volgende:

[..]

Deel 5 moet eerst maar eens uitkomen
Deel 5 is al uit Los Angeles. Deel 6 wordt Londen
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  dinsdag 15 mei 2007 @ 11:49:25 #208
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_49395635
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 11:33 schreef borisz het volgende:

[..]

Deel 5 is al uit Los Angeles. Deel 6 wordt Londen
Je hebt gelijk, ik was deel 4 was ik vergeten Is er al iets van een tracklist/release date bekend?
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 15 mei 2007 @ 12:03:39 #209
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_49396104


ik heb wel een promomix gevonden maar verder geen tracklist of release date. Al schijnt die fake te zijn.

HEt is gewoon nog ff wachten. Het is wel aangekondigd maar daar blijft het ook bij.

[ Bericht 34% gewijzigd door borisz op 15-05-2007 12:23:31 ]
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_49398746
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 11:49 schreef Black-Hole het volgende:

[..]

Je hebt gelijk, ik was deel 4 was ik vergeten Is er al iets van een tracklist/release date bekend?
Dus je was 4 en 5 vergeten ? Sad
pi_49398969
Overigens:
http://www.youtube.com/watch?v=9XBsF8wuQ9Y

Hij remixed wel veel de laatste tijd, allemaal top
  dinsdag 15 mei 2007 @ 13:42:50 #212
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_49399431
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 08:31 schreef MarkzMan_X het volgende:
Goed, wie gaan er naar ASOT300 in Den Bosch? Ik heb gehoord dat het in een grote tent is. Dus weer of geen weer, 'iet giet oan'.
Ik twijfel nog.... lig vandaag ff lekker een dagje op bed omdat ik redelijk ziek ben. Hoop dat ik morgen naar HouseQuake kan in de Panama . Donderdag nog maar even kijken hoe en wat precies maar den bosch is goed te doen met de auto voor mij. Als ik me goed voel dan kom ik wel langs denk.
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  dinsdag 15 mei 2007 @ 13:43:58 #213
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_49399477
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 13:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
Overigens:
http://www.youtube.com/watch?v=9XBsF8wuQ9Y

Hij remixed wel veel de laatste tijd, allemaal top
Richard D. remixed een hoop de laatste tijd
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  dinsdag 15 mei 2007 @ 15:57:51 #214
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_49404969
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 13:43 schreef jackson het volgende:

[..]

Richard D. remixed een hoop de laatste tijd
Meneer G-spott doet het goed ja.
  dinsdag 15 mei 2007 @ 16:20:44 #215
95846 Mr.Mills
Nog steeds
pi_49406076
Onverwacht toch nog naar ASOT 300! Woehoew
pi_49410597
Mischien ga ik. 15 min met de trein
pi_49412587
ASOT 300 in een tent? das mooi! Had ik al op gehoopt na het zien van de weerberichten, maar je weet maar nooit waar bij zo'n gratis feest allemaal op bezuinigd kan worden.

ik zou toch al komen, maar nu kom ik zeker!
  dinsdag 15 mei 2007 @ 22:55:13 #218
110350 Veersesmurf
travelsmurf
pi_49422919
ISOS 6 wist niet eens dat die er aan zat te komen, maar ik ben bij voorbaad fan
komt er dan weer een releaseparty in de HMH?

Over 2,5 weer trouwens al naar't Gelredome
19 feb. - ? : Australie, Nieuw Zeeland en wie weet waar nog meer...
pi_49423287
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 22:55 schreef Veersesmurf het volgende:
ISOS 6 wist niet eens dat die er aan zat te komen
Waar zie jij dat ISOS 6 'confirmed' is dan.

[ Bericht 6% gewijzigd door swopfile op 15-05-2007 23:12:13 ]
pi_49423798
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 13:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
Overigens:
http://www.youtube.com/watch?v=9XBsF8wuQ9Y

Hij remixed wel veel de laatste tijd, allemaal top
Tiesto's producerteam Tiesto is idd bezig met het remixen van tunes. Echter, het zijn allemaal remixen die allang zijn gedaan. Crosses, daar waren 10 jaar terug al remixen van; nu deze remix, die natuurlijk geïnspireerd is door Airbase z'n mix. En laatst hoorde ik weer zo'n 'allang-gedaan-remix'.

Laat 'm een tune remixen, die nog niet eerder bewerkt is!

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 15-05-2007 23:15:10 ]
pi_49428340
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 23:14 schreef MarkzMan_X het volgende:

[..]

Tiesto's producerteam Tiesto is idd bezig met het remixen van tunes. Echter, het zijn allemaal remixen die allang zijn gedaan. Crosses, daar waren 10 jaar terug al remixen van; nu deze remix, die natuurlijk geïnspireerd is door Airbase z'n mix. En laatst hoorde ik weer zo'n 'allang-gedaan-remix'.

Laat 'm een tune remixen, die nog niet eerder bewerkt is!
Care?

pi_49429243
-10 inhoudsloos.

Volgende keer als je met een post van meer 3 regels komt (dat zal wel nooit gebeuren), ga ik ook zo reageren. Gezellig he .

[ Bericht 88% gewijzigd door #ANONIEM op 16-05-2007 02:55:03 ]
pi_49429460
Nou boehoe Sorry dat ik niet zo zit van "Nouhou dit nummer is al eerder gemixt " als ik ergens een goed nummer hoor.
  woensdag 16 mei 2007 @ 08:40:54 #224
11502 nipeng
The last ride is free
pi_49430853
Je was wel een beetje erg kort door de bocht met jouw reactie Dj_Day-V.
  woensdag 16 mei 2007 @ 10:11:39 #225
87148 Stupide
Stompzinnig
pi_49432999
Ik ken het nummer niet, maar het gaat er toch niet om of het al eerder geremixd is? Iedere remixer probeert toch iets toe te voegen aan het origineel? Als dat niet gelukt is, is het gewoon een slechte remix. En dat is het hele punt: klinkt 't goed of niet. Liever een goedklinkende remix waarvan het origineel al vier keer eerder geremixd is dan een nieuwe remix die voor geen meter klinkt.
  woensdag 16 mei 2007 @ 10:22:11 #226
67464 m-kay
Halloooo!
pi_49433337
Even offtopic, heeft iemand een joost.com invite voor me?
I look back and I'm amazed, that my thoughts were so clear and true, that three words went through my mind endlessly, repeating themselves like a broken record... you're so cool, you're so cool, you're so cool...
pi_49439421
Oh, en voor diegenen die - zoals ik - hoopten dat er morgen extra bussen vanaf Den Bosch CS naar het ASOT300 terrein rijden, vergeet het maar:
quote:
Onderwerp: RE: ASOT300 a.s. donderdag

Hi MarkzMan_X,

Er is helaas geen extra vervoer geregeld voor morgen!

Groetjes,

Stijn
pi_49439481
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 10:11 schreef Stupide het volgende:
Ik ken het nummer niet, maar het gaat er toch niet om of het al eerder geremixd is? Iedere remixer probeert toch iets toe te voegen aan het origineel? Als dat niet gelukt is, is het gewoon een slechte remix. En dat is het hele punt: klinkt 't goed of niet. Liever een goedklinkende remix waarvan het origineel al vier keer eerder geremixd is dan een nieuwe remix die voor geen meter klinkt.
Ja, dat is ook niet zo erg. Mij gaat het er meer om dat je als Tiesto zijnde ieder nummer kan remixen die je wil, en dan remix je nummers die eigenlijk helemaal niet zo anders zijn dan bestaande remixen - dát vind ik zo jammer.

Ik had graag gezien dat hij de lijn van Kane, Skin, Radiohead en Madonna had doorgezet. Om dan b.v. U2 of Depeche Mode te remixen.
  woensdag 16 mei 2007 @ 14:48:58 #229
67464 m-kay
Halloooo!
pi_49443443
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 13:11 schreef MarkzMan_X het volgende:
Oh, en voor diegenen die - zoals ik - hoopten dat er morgen extra bussen vanaf Den Bosch CS naar het ASOT300 terrein rijden, vergeet het maar:
[..]
Echt, wtf. Er zijn twee buslijnen, nl. bus 61 (2x per uur om x.13 en x.43) en bus 160 welke op zondag niet rijdt. Een groot feest dus morgen, ik zie het al helemaal voor me. .
I look back and I'm amazed, that my thoughts were so clear and true, that three words went through my mind endlessly, repeating themselves like a broken record... you're so cool, you're so cool, you're so cool...
pi_49443574
Die bussen in Den Bosch zijn echt dramatisch. 't Is net Zuid-Frankrijk.
  woensdag 16 mei 2007 @ 15:02:38 #231
67464 m-kay
Halloooo!
pi_49444072
Ah, ik zat wat verkeerd te kijken. Er rijden wel meer bussen. Kut 9292ov.

-edit-
Toch niet, maar 1 bus extra (159) en die gaat ook maar 1x per uur. .

[ Bericht 38% gewijzigd door m-kay op 16-05-2007 15:21:02 ]
I look back and I'm amazed, that my thoughts were so clear and true, that three words went through my mind endlessly, repeating themselves like a broken record... you're so cool, you're so cool, you're so cool...
pi_49445068
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 13:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
Overigens:
http://www.youtube.com/watch?v=9XBsF8wuQ9Y

Hij remixed wel veel de laatste tijd, allemaal top
Tjuu, das een matige remix zeg! Plaat zelf is goud, maar dit is 't origineel + basslijntje...
  woensdag 16 mei 2007 @ 15:28:01 #233
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_49445106
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 15:02 schreef m-kay het volgende:
Ah, ik zat wat verkeerd te kijken. Er rijden wel meer bussen. Kut 9292ov.

-edit-
Toch niet, maar 1 bus extra (159) en die gaat ook maar 1x per uur. .
Bagger inderdaad, en dan moet ik ook nog met het OV naar 013 voor de after
pi_49445644
De 159, 61 en 156. Totaal 4 keer in 't uur, moet te doen zijn toch?

Hell, anders ga ik wel lopen!
  woensdag 16 mei 2007 @ 15:42:19 #235
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_49445715
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 15:40 schreef Tomaz het volgende:
De 159, 61 en 156. Totaal 4 keer in 't uur, moet te doen zijn toch?
Mja, hoeveel mensen kunnen er in een bus en hoeveel zullen met OV komen

Weet iemand of het ver lopen is?
pi_49445948
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 15:42 schreef Black-Hole het volgende:

[..]

Mja, hoeveel mensen kunnen er in een bus en hoeveel zullen met OV komen

Weet iemand of het ver lopen is?
Vanaf centraal is 't zo'n 7 km, maar heb die route nog nooit gelopen. Dus weet niet of je er zonder snelweg makkelijk heen kunt.
  woensdag 16 mei 2007 @ 16:40:57 #237
16743 hp22
Bagger.
pi_49448203
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 14:48 schreef m-kay het volgende:

[..]

Echt, wtf. Er zijn twee buslijnen, nl. bus 61 (2x per uur om x.13 en x.43) en bus 160 welke op zondag niet rijdt. Een groot feest dus morgen, ik zie het al helemaal voor me. .
Ach, er komt toch vast niemand! (*herinnert zich asot 250, rij voor de asta tot het einde van de straat op donderdagavond kwart voort 8 )
"Kijk hem daar nu harken op z'n buitenblad met z'n mijnwerkersgezicht"
  woensdag 16 mei 2007 @ 16:55:26 #238
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_49448820
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 16:40 schreef hp22 het volgende:

[..]

Ach, er komt toch vast niemand! (*herinnert zich asot 250, rij voor de asta tot het einde van de straat op donderdagavond kwart voort 8 )
Hoe fucked up was dat zeg
En hoe druk binnen.... beter net voor Armin naar Marco V in Utrecht
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  woensdag 16 mei 2007 @ 17:11:04 #239
36461 Joppy
geen colaboy
pi_49449399
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 16:55 schreef jackson het volgende:

[..]

Hoe fucked up was dat zeg
En hoe druk binnen.... beter net voor Armin naar Marco V in Utrecht
Maar boven was het prima, met Menno de Jong en Galen Behr
Let the beat control your body!
  woensdag 16 mei 2007 @ 17:13:58 #240
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_49449491
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 17:11 schreef Joppy het volgende:

[..]

Maar boven was het prima, met Menno de Jong en Galen Behr
Die begonnen toen wij in de trein naar Utrecht zaten maar ik hoorde van meer dat het daar erg tof was
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  woensdag 16 mei 2007 @ 17:22:40 #241
36461 Joppy
geen colaboy
pi_49449803
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 17:13 schreef jackson het volgende:

[..]

Die begonnen toen wij in de trein naar Utrecht zaten maar ik hoorde van meer dat het daar erg tof was
Volgens mij ben ik naar boven gegaan toen Armin begon de menigte Armin ging aanbidden toen hij 1 stap in de booth zette.
Let the beat control your body!
  woensdag 16 mei 2007 @ 17:24:58 #242
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_49449873
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 17:22 schreef Joppy het volgende:

[..]

Volgens mij ben ik naar boven gegaan toen Armin begon de menigte Armin ging aanbidden toen hij 1 stap in de booth zette.
Ja, toen moest ik een beetje overgeven in mijn mond.... dus maar snel weggegaan . Armin aanbidden . Uberhaupt iemand aanbidden .....
Aanbidden

They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_49449908
Ik ben net even langs de pettelaarse schans gefietst. Moet zeggen dat het een erg kleine tent is. De zijkanten waren nog wel open en ik hoop dat dat zo blijft, want anders passen er weinig man in. Ik denk dat je met zo'n 1000 man al een goed volle tent hebt

Overigens is het wel een toplocatie. Op het zelfde eilandje zit ook een chinees, mocht je nog trek hebben
  woensdag 16 mei 2007 @ 17:48:50 #244
105311 Xantra
Cinematographer
pi_49450684
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 17:25 schreef Argonath het volgende:
Ik ben net even langs de pettelaarse schans gefietst. Moet zeggen dat het een erg kleine tent is. De zijkanten waren nog wel open en ik hoop dat dat zo blijft, want anders passen er weinig man in. Ik denk dat je met zo'n 1000 man al een goed volle tent hebt

Overigens is het wel een toplocatie. Op het zelfde eilandje zit ook een chinees, mocht je nog trek hebben
komen er toch geen 1000
[b]BRING ME THE OSCARS[/b]
Y. Mulder: 'Ja, we gaan nu Huntelaar met Van Basten vergelijken, zo goed was Van Basten niet!'
  woensdag 16 mei 2007 @ 17:51:33 #245
16743 hp22
Bagger.
pi_49450762
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 17:48 schreef Xantra het volgende:

[..]

komen er toch geen 1000
Je was niet in de asta de vorige keer hè? Die konden op een gegeven moment niemand maar binnenlaten. Staan ook al 1413 man op pf alleen al nu
"Kijk hem daar nu harken op z'n buitenblad met z'n mijnwerkersgezicht"
  woensdag 16 mei 2007 @ 18:18:07 #246
134192 DreamAway
beautiful noise
pi_49451517
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 17:25 schreef Argonath het volgende:
Overigens is het wel een toplocatie. Op het zelfde eilandje zit ook een chinees, mocht je nog trek hebben
hoera voor de chinees! alhoewel ik liever belgische frieten had gezien
zal vast wel goedkomen met de capaciteit en anders komen we maar gewoon gezellig dicht bij elkaar staan
ik ga lekker met de auto, parkeren kan onder t provinciehuis ofzo, ligt op ong 5 minuutjes van de schans geloof ik. Vanaf CS ist idd nogal n klote-eind, dus haal die wandelschoenen maar weer uit de kast...

-edit- 7 kilometer is wat overdreven, ik lees op avb forum dat t er 3,5 zijn.
| ...After silence, music is the closest to translate the inexpressible... |
  woensdag 16 mei 2007 @ 18:25:37 #247
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_49451762
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 18:18 schreef DreamAway het volgende:

-edit- 7 kilometer is wat overdreven, ik lees op avb forum dat t er 3,5 zijn.
En wij weten er niks van
3,5KM lijkt me ontzettend sterk aangezien ik met de auto al afslag sint michelsgestel moet hebben

-edit-
Met de auto is het 6,6KM ongeveer. Kan me voorstellen dat het lopend iets sneller is als ik de kaart zo bekijk maar 3,5 lijkt wat optimistisch

Re-edit (hihi)
Zonder snelwegen is het 5,4 met de auto.
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  woensdag 16 mei 2007 @ 18:31:06 #248
134192 DreamAway
beautiful noise
pi_49451945
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 18:25 schreef jackson het volgende:

[..]

En wij weten er niks van
3,5KM lijkt me ontzettend sterk aangezien ik met de auto al afslag sint michelsgestel moet hebben

-edit-
Met de auto is het 6,6KM ongeveer. Kan me voorstellen dat het lopend iets sneller is als ik de kaart zo bekijk maar 3,5 lijkt wat optimistisch

Re-edit (hihi)
Zonder snelwegen is het 5,4 met de auto.
zal het meteen ff doorgeven!
| ...After silence, music is the closest to translate the inexpressible... |
  woensdag 16 mei 2007 @ 22:18:31 #249
67464 m-kay
Halloooo!
pi_49461033
Nou, fuck it...wij gaan gewoon zuipen bij Tom S. En dan zien we wel weer verder. .
I look back and I'm amazed, that my thoughts were so clear and true, that three words went through my mind endlessly, repeating themselves like a broken record... you're so cool, you're so cool, you're so cool...
pi_49461944
Vanaf het provinciehuis is het 10 minuten lopen....
pi_49461997
Ik geloof dat de meesten van ons naar ASOT300 gaan, om vervolgens na de eerste 3 platen van AvB huiswaarts te keren. Klopt dat? .
  woensdag 16 mei 2007 @ 23:03:26 #252
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_49463126
Nope, ik zou eerst heen, maar verkies nu het uitvak van FC Utrecht boven ASOT 300, zeker omdat Marco V ineens niet meer komt
  woensdag 16 mei 2007 @ 23:16:42 #253
16743 hp22
Bagger.
pi_49463778
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 22:39 schreef MarkzMan_X het volgende:
Ik geloof dat de meesten van ons naar ASOT300 gaan, om vervolgens na de eerste 3 platen van AvB huiswaarts te keren. Klopt dat? .
Ik sluit het niet uit
"Kijk hem daar nu harken op z'n buitenblad met z'n mijnwerkersgezicht"
  woensdag 16 mei 2007 @ 23:18:00 #254
36461 Joppy
geen colaboy
pi_49463842
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 22:39 schreef MarkzMan_X het volgende:
Ik geloof dat de meesten van ons naar ASOT300 gaan, om vervolgens na de eerste 3 platen van AvB huiswaarts te keren. Klopt dat? .
Ik ga helemaal niet heen Ik wacht wel tot de heer Van Buuren in mijn achtertuin op de grote markt in Groningen komt draaien (28 mei). Dan kan ik na 3 plaatjes naar huis gaan om wat drinken te halen en voor het begin van de 5 plaat weer terug zijn
Let the beat control your body!
  woensdag 16 mei 2007 @ 23:19:54 #255
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_49463934
Ook dat speelt mij bij mijn keuze. Armin in de achtertuin.
  woensdag 16 mei 2007 @ 23:23:36 #256
36461 Joppy
geen colaboy
pi_49464141
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 23:19 schreef Prosac het volgende:
Ook dat speelt mij bij mijn keuze. Armin in de achtertuin.
Wellicht dat ik dan eindelijk weer eens in de Palace kom
Let the beat control your body!
  woensdag 16 mei 2007 @ 23:44:25 #257
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_49465145
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 23:23 schreef Joppy het volgende:

[..]

Wellicht dat ik dan eindelijk weer eens in de Palace kom
eindelijk een reden om weer eens in die grot te gaan kijken.
  donderdag 17 mei 2007 @ 00:31:20 #258
105311 Xantra
Cinematographer
pi_49467045
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 17:51 schreef hp22 het volgende:

[..]

Je was niet in de asta de vorige keer hè? Die konden op een gegeven moment niemand maar binnenlaten. Staan ook al 1413 man op pf alleen al nu
dan zijn jullie gek dat jullie het nog een keer proberen
[b]BRING ME THE OSCARS[/b]
Y. Mulder: 'Ja, we gaan nu Huntelaar met Van Basten vergelijken, zo goed was Van Basten niet!'
  donderdag 17 mei 2007 @ 02:20:37 #259
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_49469831
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 22:39 schreef MarkzMan_X het volgende:
Ik geloof dat de meesten van ons naar ASOT300 gaan, om vervolgens na de eerste 3 platen van AvB huiswaarts te keren. Klopt dat? .
3 platen.... Zou me verbazen als ik het haal
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  donderdag 17 mei 2007 @ 15:50:58 #260
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_49480952
Ik luister live via DI.fm
  donderdag 17 mei 2007 @ 23:05:58 #261
67464 m-kay
Halloooo!
pi_49495665
Zo, wat een kutfeest. .

Markus de gekste! En de Sean Tyasburgers waren ook erg lekker....meisje van de burger king...KUSJES!!! Verder: Tom S, bedankt voor de pilseners! We hadden ze nodig!
I look back and I'm amazed, that my thoughts were so clear and true, that three words went through my mind endlessly, repeating themselves like a broken record... you're so cool, you're so cool, you're so cool...
  donderdag 17 mei 2007 @ 23:31:28 #262
16743 hp22
Bagger.
pi_49496584
Het was helaas vrij matig! De muziek was prima maar als ze ook wat meer speakers aan de achterkant hadden gehangen was het volgens mij veel toffer geweest! Nu te veel drukte en iedereen 'moest' naar voren omdat het geluid achterin bagger was. Verder weer erg gezellig met de gang en idd Tom S bedankt

En ik ben brak
"Kijk hem daar nu harken op z'n buitenblad met z'n mijnwerkersgezicht"
pi_49496795
Ik sluit me bij de vorige 2 posts aan: het feest ging nergens over. De hoeveelheid bier maakte evenredig veel goed.

Ach, we hadden net zo goed in een bingozaal kunnen afspreken, want gezellig was het wel. Dat lag eerder aan de mensen die er waren, niet aan de muziek!
  vrijdag 18 mei 2007 @ 01:24:12 #264
95846 Mr.Mills
Nog steeds
pi_49499751
Wat hadden jullie dan verwacht bij een gratis feest?
Muziek was prima, tent was sfeervol (beetje druk op 't eind), drank niet eens zo duur... en de rest doe je zelf....ik heb me echt prima vermaakt, leuke dag op normaal zo'n saaie feestdag
  vrijdag 18 mei 2007 @ 09:00:26 #265
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_49502228
Markus' zijn intro edit van Mr White gisteren

Feestje was op zich best wel grappig, helemaal voor een gratis feest.
  vrijdag 18 mei 2007 @ 09:03:09 #266
95846 Mr.Mills
Nog steeds
pi_49502259
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 09:00 schreef Black-Hole het volgende:
Markus' zijn intro edit van Mr White gisteren

Feestje was op zich best wel grappig, helemaal voor een gratis feest.
Precies.

Markus viel trouwens echt hard tegen (voor mij iig)
Marcel Woods draaide echt lekker....terwijl ik die normaal niet echt trek .
  vrijdag 18 mei 2007 @ 09:06:24 #267
67464 m-kay
Halloooo!
pi_49502288
Sean Tyas

01. Thomas Datt - 2v2 Rework (Sean Tyas Remix)
02. Stoneface & Terminal - Super Nature (Giuseppe Ottaviani Remix)
03. Oxia - Domino (Sean Tyas Rework)
04. Sean Tyas pres. Logistic - One More Night Out
05. Beats Of Genesis vs. Legend B - Lost In Love (Sean Tyas Remix)
06. Sean Tyas - Drop
07. Vincent De Moor - Fly Away (Sean Tyas Remix)
08. Carl B feat. Breaking Benjamin - Diary Of Jane (Sean Tyas Remix)

I look back and I'm amazed, that my thoughts were so clear and true, that three words went through my mind endlessly, repeating themselves like a broken record... you're so cool, you're so cool, you're so cool...
  vrijdag 18 mei 2007 @ 09:11:14 #268
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_49502345
Markus Schulz Live From Den Bosch

01. Marcus Schössow - Mr. White (Markus Schulz Intro Edit)
02. Markus Schulz - Fly To Colors
03. Richard Durand - Ricochet
04. Leon Bolier vs. Astrid - Crazy People (Alternative Mix)
05. David Forbes - Live Without You
06. EnMass - Avalon
07. ID (Track 5 from 10-05-2007 GDJB)
08. Markus Schulz vs. Chakra - I Am (Vocal Mix)
09. Sonic Divison - Bulky Hero
10. Signalrunners - Recoil 2007
11. Rex Mundi vs. Ronski Speed - The Perspective Space (Markus Schulz Mashup)
12. Markus Schulz - Fly To Colors (Signalrunners Remix)
  vrijdag 18 mei 2007 @ 09:18:28 #269
95846 Mr.Mills
Nog steeds
pi_49502419
Cherry Blossom blijft toch op feesten, wat een bom
  vrijdag 18 mei 2007 @ 10:12:10 #270
67464 m-kay
Halloooo!
pi_49503366
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 09:00 schreef Black-Hole het volgende:
Markus' zijn intro edit van Mr White gisteren
'armin van buuren, why don't you give me cock...don't you love me anymore...I will do anything'
I look back and I'm amazed, that my thoughts were so clear and true, that three words went through my mind endlessly, repeating themselves like a broken record... you're so cool, you're so cool, you're so cool...
pi_49503410
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 01:24 schreef Mr.Mills het volgende:
Wat hadden jullie dan verwacht bij een gratis feest?
Muziek was prima, tent was sfeervol (beetje druk op 't eind), drank niet eens zo duur... en de rest doe je zelf....ik heb me echt prima vermaakt, leuke dag op normaal zo'n saaie feestdag
Ja, dat is ben i kmet je eens hoor. Ik had ook thuis achter de geraniums kunnen zitten.
  vrijdag 18 mei 2007 @ 11:01:15 #272
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_49504380
Het was matig inderdaad, maar op zich niet slecht. Menno zetten eidenlijk weer eens een puike set neer . Verder ging ik vroeg weg omdat de vrouw tijden in de rij stond (ze ging "even" heen en weer naar de auto). Dat duurde tijden aangezien ze op een gegeven moment "1 erin, 1 eruit" hanteerde... .

Sean Tyas om te janken wat een grafplaten.... Ik vermoedde al allemaal eigen producties want het was "zum kotsen".
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  vrijdag 18 mei 2007 @ 13:26:00 #273
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_49508925
Vandaag gesigneerde cd ASOT2007 mogen ontvangen van Bol.com.

beetje vage handtekening, maar ach, boeien.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 18 mei 2007 @ 13:33:40 #274
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_49509159
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 13:26 schreef Prosac het volgende:
Vandaag gesigneerde cd ASOT2007 mogen ontvangen van Bol.com.

beetje vage handtekening, maar ach, boeien.
ik ook
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_49510448
De muziek was uiteraard top. ik vond vooral Marcel Woods en Armin zelf erg goed.
Het enige probleem was dat iedereen voorin wilde staan. En de helft van hun gewoon stil bleven staan aldaar. Was eigenlijk vooral 's avonds. ik denk dat toen de mensen uit Den Bosch pas naar de tent kwamen, want 's middags was het echt goed te doen.
Hadden ze maar een kleine bijdrage gevragen dan had je al veel van het publiek dat er niet thuis hoort kunnen weghalen en was de sfeer nog iets relaxter geweest.
  vrijdag 18 mei 2007 @ 16:06:38 #276
134192 DreamAway
beautiful noise
pi_49513817
Niet echt verrassend de reacties hier!
Je kunt van een gratis feest verwachten dat het er druk is, dat er n hoop vervelend volk op afkomt enz. Ik vond het ook niet zo geweldig, maar heb me prima vermaakt. Denk ook dat er hier vooral kleinschalige clubliefhebbers zijn, ben ik zelf ook en dan valt zo'n feestje vaak tegen.

Aly (waar was Fila?) vond ik te hard starten (waar is ElSandro als je hem nodig hebt?), Sean Tyas was helemaal niet 'zum kotsen' (laat die man in dat kleine uurtje dattie heeft lekker veel eigen rotzooi draaien ) maar gewoon goed te doen, Menno z'n set was veel beter dan ik had verwacht (Formentera what!! ), Marcel Woods heb ik weinig van gezien want toen was het tijd voor n hotdog en dat duurt natuurlijk een uur , Markus vond ik maar irritant met zn lekkermakertje door met de vocalen van Mr White te beginnen en em vervolgens niet af te maken maar draaide verder wel lekker. Armin draaide goed, al had ik wat minder melodische btje 'standaard-trance' willen horen.

Het was vooraan idd f*cking druk, in het begin ging het nog maar heb er met Armin een kwartiertje gestaan en werd gewoon platgedrukt, dus ben naar de zijkant vertoeft.
Weer gezellig n hoop bekenden gezien, waaronder weer n hoop buitenlanders en na een lange zoektocht eindelijk een deel vd CTT gang

Ben ook naar de Afterparty in 013 geweest en dat was echt een heeeeerlijk feestje!!!
ElSandro startte in de hoofdzaal met een ongelooflijk geyle, rustige maar knallende set, er was lekker veel ruimte om te dansen en de locatie zelf is ook helemaal super!
Sander draaide nog een uurtje extra door, wat goed uitkwam, omdat we zelf een uurtje te laat waren. Rond half 1/1 uur kwam Armin op. Gordijnen gingen dicht, er volgde een zeer strakke opening met uiteraard Miserere en Rush Hour (die ik nu overigens echt een btje zat ben) en Armin draaide een goede, lekker afwisselende set. Wat onbekende platen afgewisseld met platen van ASOT 2007...lekker! Markus heb ik een half uurtje gezien (erg lekker overigens, met de Sander van Doorn remix van King of my castle ) want ElSandro had de eer om in de kleine zaal nog tot 4 uur te draaien. Toen we binnenkwamen waren er geloof ik maximaal 30 mensen, met een hoop bekenden (eindelijk Cliff en Galen gevonden ), ongelooflijk veel mist (wie is die man achter de draaitafels?) maar wat was Sander goed bezig! Zijn manier van draaien is gewoon relaxt, het blijft rustig maar is altijd dansbaar en het knalt toch, hij variert (Pryda - aftermath!!! ) goed met allerlei stijlen en wisselt instrumentaal geweldig goed af met vocale platen. En hij is lekker en n hartstikke aardige kerel, maar dat ter zijde. Mijn zegen heeft ie, hij is nu echt 1 van m'n favorieten.
Om 4 uur was het kappen en zijn we teruggegaan naar Amsterdam, waar ik bij een vriendin bleef logeren. Ben nu net een uurtje thuis en en ik ben vooral ontzettend blij dat ik naar die Afterparty ben gegaan!
| ...After silence, music is the closest to translate the inexpressible... |
  vrijdag 18 mei 2007 @ 16:56:08 #277
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_49515256
Sean Tyas was gewoon grafherrie vond ik.... Zat totaal geen afwisseling in... Allemaal eigen producties/remixen en die klinken van hem gewoon niet. 12 in een dozijn trancers zijn dat, daar waren we het met heel wat mensen mee eens .

Sander van Doorn is heer en meester, geen nieuws . Moest je weer zo nodig met em babbelen ?
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  vrijdag 18 mei 2007 @ 17:04:38 #278
134192 DreamAway
beautiful noise
pi_49515495
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 16:56 schreef jackson het volgende:
Sander van Doorn is heer en meester, geen nieuws . Moest je weer zo nodig met em babbelen ?
ElSandro die heet ook Sander!
| ...After silence, music is the closest to translate the inexpressible... |
  vrijdag 18 mei 2007 @ 17:05:39 #279
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_49515516
Toch... ik twijfelde(las ook iets te snel )... Mee eens dat die kerel ook zeker wat kan . Hij warmt wel erg vaak op de laatste tijd. Zonde, hij mag best prime-time staan vind ik

-edit-
Ik las dat Armin een toffe set draaide op de after trouwens, totaal niet des Armins zei iemand ?
Klopt dat?
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  vrijdag 18 mei 2007 @ 17:29:34 #280
134192 DreamAway
beautiful noise
pi_49516309
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 17:05 schreef jackson het volgende:
Toch... ik twijfelde(las ook iets te snel )... Mee eens dat die kerel ook zeker wat kan . Hij warmt wel erg vaak op de laatste tijd. Zonde, hij mag best prime-time staan vind ik

-edit-
Ik las dat Armin een toffe set draaide op de after trouwens, totaal niet des Armins zei iemand ?
Klopt dat?
Ik zou Sander van doorn niet zo snel omvormen tot ElSandro maar het gaat erg de goede kant op met hem, had ie zelf ook niet echt verwacht. Vanochtend moest ie ook gewoon weer om 9 uur opt Armada kantoor staan

Ik vond er niks on-Armins aan eigenlijk af en toe een plaatje dat je misschien niet zo snel bij hem verwacht, maar dat is de laatste tijd wel vaker...erg welkom naar mijn idee!
Zo draaide ie in de Westergas opeens Innercity - Good life (Eric Prydz remix)
| ...After silence, music is the closest to translate the inexpressible... |
  vrijdag 18 mei 2007 @ 17:36:12 #281
105311 Xantra
Cinematographer
pi_49516537
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 16:06 schreef DreamAway het volgende:


ElSandro startte in de hoofdzaal met een ongelooflijk geyle...
gay of geil...

aftermath... hmmz heb hem zelf kapotgedraaid en wil die pas in 2009 weer horen...
[b]BRING ME THE OSCARS[/b]
Y. Mulder: 'Ja, we gaan nu Huntelaar met Van Basten vergelijken, zo goed was Van Basten niet!'
  vrijdag 18 mei 2007 @ 17:57:28 #282
134192 DreamAway
beautiful noise
pi_49517095
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 17:36 schreef Xantra het volgende:

[..]

gay of geil...

aftermath... hmmz heb hem zelf kapotgedraaid en wil die pas in 2009 weer horen...
Geil met een hoofdletter!
| ...After silence, music is the closest to translate the inexpressible... |
  vrijdag 18 mei 2007 @ 18:40:59 #283
16743 hp22
Bagger.
pi_49518096
Roland Klinkenberg ft. Dj Remy - Mexico Can Wait

Kippenvel
"Kijk hem daar nu harken op z'n buitenblad met z'n mijnwerkersgezicht"
  vrijdag 18 mei 2007 @ 20:16:45 #284
134192 DreamAway
beautiful noise
pi_49521366
| ...After silence, music is the closest to translate the inexpressible... |
  vrijdag 18 mei 2007 @ 20:19:22 #285
110350 Veersesmurf
travelsmurf
pi_49521469
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 18:40 schreef hp22 het volgende:
Roland Klinkenberg ft. Dj Remy - Mexico Can Wait

Kippenvel
Ben benieuwd naar die track!

je zou dit kunnen zien als een stille hint, maar dat is het stiekem niet
19 feb. - ? : Australie, Nieuw Zeeland en wie weet waar nog meer...
  vrijdag 18 mei 2007 @ 20:21:38 #286
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_49521555
Ik vond Sean juist wel lekker klinken.
  vrijdag 18 mei 2007 @ 20:24:55 #287
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_49521685
Overigens : DJ shah

Who will find me is weer .
  vrijdag 18 mei 2007 @ 20:30:52 #288
134192 DreamAway
beautiful noise
pi_49521904
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 20:24 schreef Messenga het volgende:
Overigens : DJ shah

Who will find me is weer .
jaaa zo'n mooie track is dat!
| ...After silence, music is the closest to translate the inexpressible... |
  vrijdag 18 mei 2007 @ 20:51:30 #289
16743 hp22
Bagger.
pi_49522698
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 20:19 schreef Veersesmurf het volgende:

[..]

Ben benieuwd naar die track!

je zou dit kunnen zien als een stille hint, maar dat is het stiekem niet
beatport.com
"Kijk hem daar nu harken op z'n buitenblad met z'n mijnwerkersgezicht"
  vrijdag 18 mei 2007 @ 20:56:58 #290
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_49522932
DreamAway, check je PM

Gisteren tijdens GDJB: Thalamus - Coming Home (Benya Remix) en Syna - Do You Feel (Allende Remix)

Wat een zalige remix weer van Benya, zijn nieuw plaat met Marcie (So Tired) is ook al zo'n juweeltje.
  vrijdag 18 mei 2007 @ 21:49:43 #291
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_49524692
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 17:04 schreef DreamAway het volgende:

[..]

ElSandro die heet ook Sander!
Sander Bouma, van de -Tranceaddict bekenden hier?- beroemde Bouma brothers (Sido en Sander) organiseerden ook reisjes naar allerlei clubs, met name richting Tiesto.

Sander is gaan draaien, stagelopen bij Armada (en nu werken dus) en ik zal hem komende maandag in Groningen eens gaan beluisteren.
  vrijdag 18 mei 2007 @ 21:52:38 #292
134192 DreamAway
beautiful noise
pi_49524791
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 21:49 schreef Prosac het volgende:

[..]

Sander Bouma, van de -Tranceaddict bekenden hier?- beroemde Bouma brothers (Sido en Sander) organiseerden ook reisjes naar allerlei clubs, met name richting Tiesto.

Sander is gaan draaien, stagelopen bij Armada (en nu werken dus) en ik zal hem komende maandag in Groningen eens gaan beluisteren.
helaas issie er in groningen niet bij, dan issie bij zn vriendin in USA, was miscommunicatie.
| ...After silence, music is the closest to translate the inexpressible... |
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 18 mei 2007 @ 22:26:27 #294
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_49526067
Tiesto
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  vrijdag 18 mei 2007 @ 22:33:58 #295
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_49526318
Chris_Lake_-_Carry_Me_Away__Original_Mix_

bedankt, topic
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  vrijdag 18 mei 2007 @ 22:34:28 #296
134192 DreamAway
beautiful noise
pi_49526337
quote:
kan ie ook niks aan doen he
| ...After silence, music is the closest to translate the inexpressible... |
  vrijdag 18 mei 2007 @ 22:40:15 #297
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_49526551
Nou, Hp, heb je er een klaar staan?
  vrijdag 18 mei 2007 @ 22:54:23 #298
134192 DreamAway
beautiful noise
pi_49527081
filmpjes:

Sean Tyas playing and armin enjoying it backstage:
http://www.youtube.com/watch?v=AU-Kzd9mqfM

Menno de Jong playing Jonas Steur ft Jennifer Rene - Fall to pieces
http://www.youtube.com/watch?v=HeFT842r5_0

Menno playing Albert Vorne - Formentera What (Gareth Emery remix)
"Haaaaans"
http://www.youtube.com/watch?v=Zsd-Wc2bxuA

Markus Schulz playing Mr White (intro edit):
http://www.youtube.com/watch?v=pmrhkTFM8Wk

Armin opening:
http://www.youtube.com/watch?v=J8FL-rTsvKY

Armin playing some tune:
http://www.youtube.com/watch?v=YnVIlnrM9X4

Armin playing Fly Away:
http://www.youtube.com/watch?v=v6RmRpKH9Qc

Armin playing Communication pt 3 (coldware remix):
http://www.youtube.com/watch?v=qg6I1sqZr0g

Armin playing The Anthem:
http://www.youtube.com/watch?v=7yYXuN-ja4I

Afterparty filmpjes doe ik morgen ff!
| ...After silence, music is the closest to translate the inexpressible... |
  vrijdag 18 mei 2007 @ 23:00:04 #299
16743 hp22
Bagger.
pi_49527290
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 22:40 schreef Messenga het volgende:
Nou, Hp, heb je er een klaar staan?
Ja hoor, zou het al mogen van de mod?
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 22:54 schreef DreamAway het volgende:
filmpjes:

Menno playing Albert Vorne - Formentera What (Gareth Emery remix)
"Haaaaans"
http://www.youtube.com/watch?v=Zsd-Wc2bxuA
"Kijk hem daar nu harken op z'n buitenblad met z'n mijnwerkersgezicht"
  vrijdag 18 mei 2007 @ 23:01:06 #300
16743 hp22
Bagger.
pi_49527326
Alles
"Kijk hem daar nu harken op z'n buitenblad met z'n mijnwerkersgezicht"
  vrijdag 18 mei 2007 @ 23:01:20 #301
16743 hp22
Bagger.
pi_49527342
Kapot!
"Kijk hem daar nu harken op z'n buitenblad met z'n mijnwerkersgezicht"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')