Ga ff lekker breien ofzo, of wil je nog wat zout voor over de slakken ?quote:Op maandag 14 mei 2007 18:02 schreef DreamAway het volgende:
als het zo 'whatever' is, moet je niet die bovengeplaatste opmerkingen plaatsen.
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 00:27 schreef jackson het volgende:
[..]
Ga ff lekker breien ofzo, of wil je nog wat zout voor over de slakken ?
![]()
Geen PI's of smilies lezen in vorige post
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 08:31 schreef MarkzMan_X het volgende:
Goed, wie gaan er naar ASOT300 in Den Bosch? Ik heb gehoord dat het in een grote tent is. Dus weer of geen weer, 'iet giet oan'.
Deel 5 moet eerst maar eens uitkomenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:52 schreef borisz het volgende:
ook is het album ook leuk voor de collectie.
Heb ook alle ISOS albums deel 6 zal ik ook inhuis halen![]()
Deel 5 is al uitquote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:12 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Deel 5 moet eerst maar eens uitkomen
Je hebt gelijk, ik was deel 4 was ik vergetenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:33 schreef borisz het volgende:
[..]
Deel 5 is al uitLos Angeles.
Deel 6 wordt Londen
Dus je was 4 en 5 vergeten ? Sadquote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:49 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ik was deel 4 was ik vergetenIs er al iets van een tracklist/release date bekend?
Ik twijfel nog.... lig vandaag ff lekker een dagje op bed omdat ik redelijk ziek ben. Hoop dat ik morgen naar HouseQuake kan in de Panamaquote:Op dinsdag 15 mei 2007 08:31 schreef MarkzMan_X het volgende:
Goed, wie gaan er naar ASOT300 in Den Bosch? Ik heb gehoord dat het in een grote tent is. Dus weer of geen weer, 'iet giet oan'.
Richard D. remixed een hoop de laatste tijdquote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
Overigens:
http://www.youtube.com/watch?v=9XBsF8wuQ9Y
Hij remixed wel veel de laatste tijd, allemaal top![]()
Meneer G-spott doet het goed ja.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:43 schreef jackson het volgende:
[..]
Richard D. remixed een hoop de laatste tijd
Waar zie jij dat ISOS 6 'confirmed' is dan.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:55 schreef Veersesmurf het volgende:
ISOS 6wist niet eens dat die er aan zat te komen
Tiesto's producerteam Tiesto is idd bezig met het remixen van tunes. Echter, het zijn allemaal remixen die allang zijn gedaan. Crosses, daar waren 10 jaar terug al remixen van; nu deze remix, die natuurlijk geïnspireerd is door Airbase z'n mix. En laatst hoorde ik weer zo'n 'allang-gedaan-remix'.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
Overigens:
http://www.youtube.com/watch?v=9XBsF8wuQ9Y
Hij remixed wel veel de laatste tijd, allemaal top![]()
Care?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:14 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..]
Tiesto's producerteam Tiesto is idd bezig met het remixen van tunes. Echter, het zijn allemaal remixen die allang zijn gedaan. Crosses, daar waren 10 jaar terug al remixen van; nu deze remix, die natuurlijk geïnspireerd is door Airbase z'n mix. En laatst hoorde ik weer zo'n 'allang-gedaan-remix'.
Laat 'm een tune remixen, die nog niet eerder bewerkt is!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |