Check, zal ik doenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:48 schreef jackson het volgende:
[..]
Doe even de groeten aan: Carl Cox / Jeff Mills / Tiesto / Deep Dish enzo. Zeg maar dat ik druk ben geweest maar binnenkort weer eens langskom
![]()
Ik bekijk trouwens net even de foto's van die tent. Best dikke shit zeg!
Mooi mooi!!!!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 16:25 schreef hp22 het volgende:
Zo, ik zit hier bij InterCity thuis, lekker aan t relaxen! Gisteravond 4 uur lopen knallen! Ik mocht doen wat ik wil, het was erg tof! Kreeg opmerkingen van Zweden als 'You're motherfucking awesome!'. Ik begreep dat het op de zaterdag veel drukker is en er meer echt partypubliek komt dus ben benieuwd, vanavond weer 4 uur
, tot later maar weer
ik heb dr zin in!! Gareth en Solar Stonequote:INTUITION SUMMER EVENT 2007 AT BLOOMINGDALE (SATURDAY 07-07-07)
M.I.K.E. aka. Push [BE]
Cor Fijneman vs. Mark Norman [NL]
Gareth Emery aka. GTR [UK]
Solar Stone [UK] – NL Debut!
Airwave (Live) [BE]
Galen Behr [NL]
Re:Locate ft. Sir Adrian (Live Vocals) [NL]
Sied van Riel [NL]
&
Menno de Jong [NL]
Hm, had hele andere namen vernomen een tijdje terug. Beetje jammer zeg....quote:Op maandag 7 mei 2007 15:28 schreef DreamAway het volgende:
Intuition Summer Event line up is announced!!
[..]
ik heb dr zin in!! Gareth en Solar Stoneen eindelijk Galen weers !
![]()
Hoe / wat / waar ?quote:Op maandag 7 mei 2007 16:48 schreef Xantra het volgende:
Ik moet die avond zelf draaien in Utrecht yeahhh![]()
het enige wat ik weet is dat er 400 man komen, is besloten house/prog feestje, weet nog niet waar het is, is niet in een club.quote:
Dat was ondanks mijn brakheid toch wel een van de betere 'alles kapot' momenten!quote:Op maandag 7 mei 2007 21:12 schreef m-kay het volgende:
* Udaye Rana & James Harcourt - Wired (Mashtronic mix)
Niels van Gogh - Pulverturm 2.0 (Eric Smax & Thomas Gold Remix)quote:Op maandag 7 mei 2007 22:51 schreef m-kay het volgende:
Kan iemand de eerste plaat uit dit filmpje ID-en?
http://www.youtube.com/watch?v=HLxtBUKey-g
Tack!quote:Op maandag 7 mei 2007 22:57 schreef swopfile het volgende:
[..]
Niels van Gogh - Pulverturm 2.0 (Eric Smax & Thomas Gold Remix)
Doe mij de originele release uit '98 maar.![]()
Dikke plaat ja. Heel erg dik zelfsquote:Op maandag 7 mei 2007 21:12 schreef m-kay het volgende:
* Lange Vs Gareth Emery - Another You Another Me (Terranova And Austin Leeds Mix)
je ziet mooie dames, er is kans op scoren en dan ga je een kebabschotel halenquote:Uiteraard moet ik het ook nog even over de Zweedse dames hebben want dat is toch wel iets waar de meeste aan denken bij het horen van 'Zweden'! Ik kan zeggen (en de rest kan dat ook beamen denk ik), alles wat ze zeggen is waar . Je weet soms niet waar je moet kijken, het is echt van het kaliber Boedapest! Na een kopje koffie op het terras van Étage (het is tevens een café en restaurant) weer gemeet met de rest van de gang om vervolgens een prima kebabschotel te nuttigen!
dá's echt wel n vet feestje ja!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:35 schreef jackson het volgende:
Godskitchen in de Happydayzz in Culemborg
Kaarten nu net in de pocket!
"vroeger" kwam ik nog wel eens in die tent. Hoop mensen vinden het een baggertent. Ikzelf had er nooit zo'n moeite mee eigenlijk. Zeker nu ze een aantal leuke concepten hebben is het best een locatie om in de gaten te houdenquote:
Dat was meer een algemene impressie, niet persé voor dat moment, doch scherp hoorquote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:40 schreef DreamAway het volgende:
thanks voor t verslag hansje!!! zoals ik al zei: ben trots op je!!![]()
1 ding aan mannen snap ik alleen niet:
[..]
je ziet mooie dames, er is kans op scoren en dan ga je een kebabschotel halenheeel logisch!
ga nu ffkes foto's checken.![]()
goeie tent wel, is ook niet meer te vergelijken met vroeger qua muziek, allen veel snuivend volk, majaquote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:06 schreef jackson het volgende:
[..]
"vroeger" kwam ik nog wel eens in die tent. Hoop mensen vinden het een baggertent. Ikzelf had er nooit zo'n moeite mee eigenlijk. Zeker nu ze een aantal leuke concepten hebben is het best een locatie om in de gaten te houden
M'n manager stuurt je zo even een bedankje namens mijquote:Op woensdag 9 mei 2007 16:47 schreef ijsmeis het volgende:
Hans! Supergaaf! Nog even en je bent beroemd
. Zolang je maar geen sterallures krijgt eh
.
check het hier even, zou ik zeggen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:56 schreef EDMAN- het volgende:
Heeey mensen, wie kan mij helpen, zoek de titel van een nummer:
Het is een stuk van deze set: Essential Mix 2004-03-07 - Sander Kleinenberg and Pete Tong
Het begint na ongeveer 35 minuten (set duurt 2 uur)
Er begint een gast te praten en die begint zo:
it was a long time ago, '86, '87 I don't know
i was walking to my door, and i noticed there were a lot of people standing around in line
----- get back, get back ofzo << alleen die zin versta ik niet
i walk up to the door and there is this... thing/man, collecting money.. i told him i live here and asked him were my wife was
shes inside.. go on in
I open the doooor... en dan the komt de bass er heerlijk in
Ik denk dat hier vast wel iemand is die weet hoe dat nummer heet, alvast bedankt
(zag er verder geen topic voor, dus als ik verkeerd zit, sorry)
Bedankt voor de complimenten ijsmeis, ook namens DJ Extrema.quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:47 schreef ijsmeis het volgende:
Hans! Supergaaf! Nog even en je bent beroemd
. Zolang je maar geen sterallures krijgt eh
.
Wil je hem ook nog even een kusje gevenquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:13 schreef m-kay het volgende:
[..]
Bedankt voor de complimenten ijsmeis, ook namens DJ Extrema.
wat een mix was het!!!!!!quote:
Nee, maar ik kan wel een naaktfoto met handtekening van Extrema voor je regelen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:07 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Wil je hem ook nog even een kusje geven?
Omdatquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |