Ik sluit het niet uitquote:Op woensdag 16 mei 2007 22:39 schreef MarkzMan_X het volgende:
Ik geloof dat de meesten van ons naar ASOT300 gaan, om vervolgens na de eerste 3 platen van AvB huiswaarts te keren. Klopt dat?.
Ik ga helemaal niet heenquote:Op woensdag 16 mei 2007 22:39 schreef MarkzMan_X het volgende:
Ik geloof dat de meesten van ons naar ASOT300 gaan, om vervolgens na de eerste 3 platen van AvB huiswaarts te keren. Klopt dat?.
Wellicht dat ik dan eindelijk weer eens in de Palace komquote:Op woensdag 16 mei 2007 23:19 schreef Prosac het volgende:
Ook dat speelt mij bij mijn keuze. Armin in de achtertuin.
eindelijk een reden om weer eens in die grot te gaan kijken.quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:23 schreef Joppy het volgende:
[..]
Wellicht dat ik dan eindelijk weer eens in de Palace kom
dan zijn jullie gek dat jullie het nog een keer proberenquote:Op woensdag 16 mei 2007 17:51 schreef hp22 het volgende:
[..]
Je was niet in de asta de vorige keer hè? Die konden op een gegeven moment niemand maar binnenlaten. Staan ook al 1413 man op pf alleen al nu
3 platen.... Zou me verbazen als ik het haalquote:Op woensdag 16 mei 2007 22:39 schreef MarkzMan_X het volgende:
Precies.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 09:00 schreef Black-Hole het volgende:
Markus' zijn intro edit van Mr White gisteren
Feestje was op zich best wel grappig, helemaal voor een gratis feest.
'armin van buuren, why don't you give me cock...don't you love me anymore...I will do anything'quote:Op vrijdag 18 mei 2007 09:00 schreef Black-Hole het volgende:
Markus' zijn intro edit van Mr White gisteren
Ja, dat is ben i kmet je eens hoor. Ik had ook thuis achter de geraniums kunnen zitten.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 01:24 schreef Mr.Mills het volgende:
Wat hadden jullie dan verwacht bij een gratis feest?
Muziek was prima, tent was sfeervol (beetje druk op 't eind), drank niet eens zo duur... en de rest doe je zelf....ik heb me echt prima vermaakt, leuke dag op normaal zo'n saaie feestdag
ik ookquote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:26 schreef Prosac het volgende:
Vandaag gesigneerde cd ASOT2007 mogen ontvangen van Bol.com.
beetje vage handtekening, maar ach, boeien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |