SPOILER: Recept 12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Saus:SPOILER: Recept 22Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bakken:SPOILER: Saus2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige links over pizza makenSPOILER: bakken2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom staat dit filmpje er? Heb geen pizza gezien...quote:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
La Pizza Napoletana
Het liedje van de openingsdans op onze bruiloftquote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:26 schreef MaximusTG het volgende:
"Jaaa, doe mij maar een pizza calzoneee, tu duh duh duuu, nee, ik hoef geen gewone..."
Nee, die van de Enge Buren!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:42 schreef MaximusTG het volgende:
Het origineel neem ik aan :p? Weense wals is dat, of niet?
Ik heb nog een restje heerlijke bolognesesaus en verder wil ik wat ui, champignons, paprika, salami en ham toevoegen. Ik was wel van plan om de vulling allemaal alvast warm te maken zodat dit niet pas op de steen helemaal door hoeft te warmen.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:26 schreef MaximusTG het volgende:
"Jaaa, doe mij maar een pizza calzoneee, tu duh duh duuu, nee, ik hoef geen gewone..."
Ik heb eigenlijk geen Calzone meer gemaakt sinds ik mn pizzasteen gebruik
Denk dat je de temperatuur misschien maar niet te hoog kan zetten, lijkt me dat het langer duurt voor iedereen gaar is. Maar is ook afhankelijk van wat je er allemaal indoet natuurlijk. .
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:27 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Het liedje van de openingsdans op onze bruiloft
Gisteren nog een calzone gemaakt (expres!) zelfde temperatuur als een gewone, zo heet mogelijk, misschien duurt het iets langer. De vulling (die gaat koken en dus relatief koel is) zorgt dat het deeg niet verbrandt.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:21 schreef MinderMutsig het volgende:
Heeft iemand nog tips voor het maken van calzones? Wat voor temperatuur en tijden houden jullie aan hiervoor?
Oh, ik doe dat altijd, kan de stoom mooi ontsnappen. Er komt bij mij geen saus op de steen.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:22 schreef MinderMutsig het volgende:
Gaatjes? Dat heeft de calzone van de pizzeria nooit.![]()
Dan zeker ook maar een bakpapiertje o.i.d. eronder zodat er geen saus op de steen komt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop