SPOILER: Recept 12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Saus:SPOILER: Recept 22Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bakken:SPOILER: Saus2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige links over pizza makenSPOILER: bakken2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, dat staat er op. Er staat dan op "farina di grano tenero tipo 00"quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:48 schreef xaban06 het volgende:
Ook maar eens proberen, echter waar/hoe vind ik 'Tipo 00'. Staat dat er op, of?
Thnx, ben er trots op, het begint er steeds meer op te lijkenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:00 schreef MaximusTG het volgende:
Mooie kleuring van je rand peerte! Ging het vormen ook makkelijker?
Dat filmpje! The horrorquote:Op zondag 8 januari 2012 10:39 schreef minilot het volgende:
Hallo pizzaliefhebbers! Helaas geen glutenvrij tips, maar is wil tóch even iets delen.. Ik kwam dit vanmorgen toevallig als advertentie tegen in een kookblaadje:
[ afbeelding ]
Ik dacht: WTF?!Maar het bestaat echt! Zie vooral ook dit dit geweldige filmpje!
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Pizzarette
Alles aan dat filmpje is zó verkeerd dat het weer tof wordt! Die miniatuurbaksteentjes! Het rode lampje in de oven!![]()
![]()
![]()
(OT: Ik ga van de weeromstuit overmorgen pizza's bakken! Ik heb nog verschillende soorten gorgonzola in de koelkast, dus ik denk dat het 'witte' pizza's worden met kaas, peer en knoflook)
Het leukste is nog dat ze een Italiaanse sfeer willen creëren maar de plank volledig misslaan met een Grieks muziekjequote:Op zondag 8 januari 2012 11:10 schreef peerte het volgende:dat filmpje!!!
Moet bij die oven de hele tijd aan een schildpad denken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop