abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_14271631
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2003 11:50 schreef sp3c het volgende:
dat was ik idd vergeten erbij te zeggen ik vroeg er idd bij wat de huidge openingspost any better (een haar beter) maakt dan die van mij.

het is gewoon een voortzetting van een discussie uit het vorige topic net als de huidige openingspost die over exact hetzelfde gaat hoeveel fluiten heeft die met de Ramaddan te maken?

Met een onnodig provocerende topictitel. En dan kun je wmb piepen wat je wilt, maar een feit is nu eenmaal dat de toon van een topic veelal gezet wordt door de titel.

Dat is door kozzmic volkomen terecht van een slot voorzien, mat de kanttekening dat het iedereen vrij is om het alsnog op een normale manier te proberen.

Dus als het je wel om een echte discussie te doen is, dan kan dat in het daarna geopende topic.

Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
pi_14271637
  Moderator vrijdag 31 oktober 2003 @ 12:03:20 #3
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_14271840
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2003 11:54 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

Met een onnodig provocerende topictitel. En dan kun je wmb piepen wat je wilt, maar een feit is nu eenmaal dat de toon van een topic veelal gezet wordt door de titel.

provocerend????????

ik zou niet weten hoe ik ramaddan en shit als provocerend uit moet leggen en waarom is dat provocerend en 'het legger anno 2003: sigarettenpeuken op je arm' niet ... omdat het over defensie gaat?

als dat al provocerend is dan mogen de volgende posts van mij best verwijderd worden

quote:
Geplaatst door Coone op donderdag 30 oktober 2003 12:54quote:

nee, ik druk geen sigarettenpeuken uit op mensen, soldaten doen dat wel.

generalisatie
quote:
Geplaatst door pro_jeex op donderdag 30 oktober 2003 12:44quote:

Vrouwen horen niet in het leger en homo's ook niet, die zijn geestelijk niet helemaal gezond en dat is ook vereist in het leger.

ronduit discriminerend

zo kan ik nog wel ff doorgaan maar het ging mij zoals gezegd nu ff niet om de titel

quote:
Dat is door kozzmic volkomen terecht van een slot voorzien, mat de kanttekening dat het iedereen vrij is om het alsnog op een normale manier te proberen.

Dus als het je wel om een echte discussie te doen is, dan kan dat in het daarna geopende topic.

dus feitelijk was er nix mis mee?

anders verwijderd kozzmic het strax gelijk onder het mom 'is niet normaal' of robh doet het omdat het 'er geen fluit mee te maken heeft' misschien moeten jullie als mods is meeten en duidelijk afspreken wat wel en niet door de beugel kan dan kunnen jullie tenminste 1 lijn trekken zonder dat iedereen iets anders zegt.

zo zijn die feedback topics een beetje nutteloos namelijk (ene moment zegt de ene A en de volgende zegt de volgende dag B).

edit: en ik zit niet te piepen, van mij hoeft het topic niet meer open en die discussie kan me eerlijk gezegd gestolen worden, ik vraag enkel om tekst en uitleg om herhaling te voorkomen

Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  vrijdag 31 oktober 2003 @ 12:08:13 #4
16625 robh
Lucas & Gea Review Crew ©
pi_14271972
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2003 12:03 schreef sp3c het volgende:

edit: en ik zit niet te piepen, van mij hoeft het topic niet meer open en die discussie kan me eerlijk gezegd gestolen worden, ik vraag enkel om tekst en uitleg om herhaling te voorkomen

Volgende keer een titel in Nederlands een voor iedereen begrijpbare taal en geen "blaaat blaaat" in je openingspost, dat zou een hoop schelen.
Martin Drent, onze profeet.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
  vrijdag 31 oktober 2003 @ 12:11:29 #5
34992 ByteMe
Guinness is good for you!
pi_14272034
Een uitnodigende vriendelijke open titel doet wonderen
"You're running Linux!" I gasp. - "Yes." - "Why?" - "Well, it's developed by thousands of people!" - "So was the Black Death, but that doesn't mean you want to expose yourself to it!"
  Moderator vrijdag 31 oktober 2003 @ 12:11:34 #6
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_14272036
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2003 12:08 schreef robh het volgende:

[..]

Volgende keer een titel in Nederlands een voor iedereen begrijpbare taal en geen "blaaat blaaat" in je openingspost, dat zou een hoop schelen.

er mag geen blaat blaat in de openingspost

er wordt duidelijk aangegeven wat ik nu geblaat vind dmv argumenten dus dat lijkt me een onzinnige beredenering, misschien moeten jullie bij de huisregels ff een aantal termen die niet gebruikt mogen worden toevoegen want het komt me niet bepaald logisch over

Moderator vrijdag 31 oktober 2003 @ 12:12:14 #7
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_14272061
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2003 12:11 schreef ByteMe het volgende:
Een uitnodigende vriendelijke open titel doet wonderen
dan wil ik nogmaals wijzen op die sigarettenpeuken topics
  vrijdag 31 oktober 2003 @ 12:33:05 #8
16625 robh
pi_14272678
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2003 12:11 schreef sp3c het volgende:

[..]

er mag geen blaat blaat in de openingspost

er wordt duidelijk aangegeven wat ik nu geblaat vind dmv argumenten dus dat lijkt me een onzinnige beredenering, misschien moeten jullie bij de huisregels ff een aantal termen die niet gebruikt mogen worden toevoegen want het komt me niet bepaald logisch over

Je kunt toch op een fatsoenlijke manier een topic openen? Of is dat teveel gevraagd? Geen ge-"blaaaat blaat blaaaaaat" en dat soort shit.
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2003 12:12 schreef sp3c het volgende:

dan wil ik nogmaals wijzen op die sigarettenpeuken topics

Daar staat niet "Het leger en shit: sigarettepeuken en shit"
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
pi_14272795
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2003 12:03 schreef sp3c het volgende:

[..]

provocerend????????

ik zou niet weten hoe ik ramaddan en shit als provocerend uit moet leggen en waarom is dat provocerend

Moet ik je nou ECHT gaan uitleggen dat een toevoeging als "en shit" nergens op slaat en onnodig denigrerend is?
quote:
en 'het legger anno 2003: sigarettenpeuken op je arm' niet ... omdat het over defensie gaat?

als dat al provocerend is dan mogen de volgende posts van mij best verwijderd worden
[..]

generalisatie
[..]

ronduit discriminerend

Kijk eens in MED.
quote:
zo kan ik nog wel ff doorgaan maar het ging mij zoals gezegd nu ff niet om de titel
Maar MIJ wel. En IK en robh zijn hier de moderators.
quote:
dus feitelijk was er nix mis mee?

anders verwijderd kozzmic het strax gelijk onder het mom 'is niet normaal' of robh doet het omdat het 'er geen fluit mee te maken heeft' misschien moeten jullie als mods is meeten en duidelijk afspreken wat wel en niet door de beugel kan dan kunnen jullie tenminste 1 lijn trekken zonder dat iedereen iets anders zegt.

zo zijn die feedback topics een beetje nutteloos namelijk (ene moment zegt de ene A en de volgende zegt de volgende dag B).

Die uitleg is gegeven, de topictitel is gewoon onnodig provocerend.
  Moderator zaterdag 1 november 2003 @ 10:40:11 #10
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_14294036
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2003 12:33 schreef robh het volgende:

[..]

Je kunt toch op een fatsoenlijke manier een topic openen? Of is dat teveel gevraagd? Geen ge-"blaaaat blaat blaaaaaat" en dat soort shit.

tuurlijk kan dat maar daar is dan ook niet om gevraagd

en zolang het beargumenteerd wordt zie ik het probleem niet

quote:
[..]

Daar staat niet "Het leger en shit: sigarettepeuken en shit"

maar wel een onnodig provocerende topictitel
  Moderator zaterdag 1 november 2003 @ 10:42:43 #11
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_14294054
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2003 12:36 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

Moet ik je nou ECHT gaan uitleggen dat een toevoeging als "en shit" nergens op slaat en onnodig denigrerend is?

graag want in mijn woordenboek is het gewoon hetzelfde als 'en andere zaken' ik zie niet in wat er denigrerend aan is
quote:
[..]

Kijk eens in MED.
[..]

Maar MIJ wel. En IK en robh zijn hier de moderators.

jaja dat weten we nu wel maar er werd duidelijk aangegeven dat er een normale openingspost gevraagd werd volgende keer en ik zie niet in wat er niet normaal aan is.

beetje onhandig als jullie (robh) om de 10 seconde een andere reden opgeven, eerst was het een herhaling van zetten nu gaat het om het geblaat ... wat is het probleem nu eigenlijk?

quote:
[..]

Die uitleg is gegeven, de topictitel is gewoon onnodig provocerend.

en dat was het?
  zaterdag 1 november 2003 @ 11:23:16 #12
16625 robh
pi_14294423
quote:
Op zaterdag 1 november 2003 10:42 schreef sp3c het volgende:

beetje onhandig als jullie (robh) om de 10 seconde een andere reden opgeven, eerst was het een herhaling van zetten nu gaat het om het geblaat ... wat is het probleem nu eigenlijk?

Een normale openingspost, zonder blaaaat blaaaat (dat is niet normaal), over het onderwerp. Simpel.
quote:
en dat was het?
Jah
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
  Moderator zaterdag 1 november 2003 @ 11:32:20 #13
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_14294518
quote:
Op zaterdag 1 november 2003 11:23 schreef robh het volgende:

[..]

Een normale openingspost, zonder blaaaat blaaaat (dat is niet normaal), over het onderwerp. Simpel.

maar wat is er nu niet normaal aan blaaaat blaaaaat, voor zover ik weet is het algemeen beschaafd Nederlands en de huisregels zeggen er nix over.

mijn geblaat is goed beargumenteerd in tegenstelling tot bv

quote:
Dit was te voorkomen door alleen niet-rokers aan te nemen.
in een niet nader genoemd ander topic, ik snap niet waarom dit wel als een normale openingspost gezien wordt en een post met bla bla en waarom het bla is niet.
quote:
[..]

Jah

dus feitelijk was alleen de titel het probleem?
zeg dat dan gelijk
  dinsdag 4 november 2003 @ 14:21:55 #14
20919 Kugari-Ken
Scandal Beauty
pi_14374719
no offense, maar mods, kunnen we trolls zoals Kirmibeyaz niet gewoon bannen, het is overduidelijk dat het een erg witte rechts-georienteerde nederlander is die de groots mogelijke moeite doet om ieder vooroordeel in zijn troll-persoonlijkheid probeert te stoppen en zodoende een negatief overdreven beeld schept van een bepaalde bevolkingsgroep om zo bij anderen vooroordelen te bevestigen.
There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
  Moderator dinsdag 4 november 2003 @ 19:35:27 #15
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_14383374
say what?
  Moderator dinsdag 4 november 2003 @ 19:44:08 #16
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_14383594
Antillianen vaak bewust adresloos

dat wel een normale openingspost?

woensdag 5 november 2003 @ 09:52:49 #17
16625 robh
pi_14395351
quote:
Op dinsdag 4 november 2003 14:21 schreef Kugari-Ken het volgende:
no offense, maar mods, kunnen we trolls zoals Kirmibeyaz niet gewoon bannen, het is overduidelijk dat het een erg witte rechts-georienteerde nederlander is die de groots mogelijke moeite doet om ieder vooroordeel in zijn troll-persoonlijkheid probeert te stoppen en zodoende een negatief overdreven beeld schept van een bepaalde bevolkingsgroep om zo bij anderen vooroordelen te bevestigen.
Dat lijkt me wel heel ver gezocht. Ik zie niets waar dat uit zou blijken in ieder geval. Kun je het toelichten?
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
  woensdag 5 november 2003 @ 10:45:04 #18
20919 Kugari-Ken
Scandal Beauty
pi_14396549
VN: Arabische wereld verder achterop
VN: Arabische wereld verder achterop

Meneer vind de Grijze Turken een uitstekende organisatie, de Grijze Wolven zijn een erg dubieuze organisatie, die net zo helder zijn als verscheidene extreem rechtse groeperingen uit Nederland.Dat hele topic staat overigens vol met een erg hoog nationalistisch-aantal posts van KirmiziBeyaz, hier zien we overigens twee vooroordelen bevestigd. Het aanhangen, het aanmoedigen van een extremistische Turkse groepering, en een blinde loyaliteit aan Turkije, en dat terwijl hij toch werkelijk in Nederland woont en een Nederlands paspoort heeft. Het aloude "ik ben geen Nederlander maar een... inwoner-van-land-X" als er iets allochtonen word kwalijk genomen, is dat ze zich afzonderen van hun Nederlandse nationaliteit, en dat ze na zoveel generaties zichzelf niet zien als Nederlander, ze weten, dankzij vage nationalistische uitspraken, zich nog verder te distantieren van Nederland, waardoor acceptatie moeilijker word.
Want zeg nu zelf, hoe Nederlands is KirmiziBeyaz? Wat is zijn zaak hier, als hij zich een Turk in hart en nieren voelt, en het land ziet als het land waar hij wil wonen?

Overigens ook in dat topic weer het "Ik ben moslim, dus moet ik ergens Israel en Amerika de schuld geven van al het leed in de wereld", wederom een instelling die vooroordeel bevestigend is.

'Verkrachte vrouw moet dader huwen'

Dit is gewoon flame-bait. Een vooroordeel, Moslims zien de Westerse vrijheden omtrend seksualiteit als perversiteiten, ergo homo's moeten door eerder genoemde moslim worden vergeleken met pedofielen, om zo weer eens te schoppen tegen de emancipatie van homoseksueel Nederland, en die gehele emancipatie terug te draaien.
Overigens is de analogie zo krom als maar zijn kan. Maar dat maakt niet uit, het vooroordeel is bevestigd.

'Verkrachte vrouw moet dader huwen'

Dat hele topic staat overigens vol met vooroordelen die bevestigd worden. En het staat bomvol met "Het verdorven westen vs het verlichte Oosten"-posts, telkens weer benadrukkend dat Kirmizi het land waarin wij wonen ziet als een ziekelijk landje waar pedofilie een geaccepteerd fenomeen is.

Racisme bij politie

Moet natuurlijk worden aangehaald, Fok zit vol met racisten, aldus Kirmizi, we negeren natuurlijk de houding die meneer in andere topics heeft aangenomen, waar hij niets liever doet dan te bewijzen dat generaliseren helemaal top is... als je een islamitische Turk bent.

''Haagse scholen weren allochtonen''

dit was ook een leuk topic, waar het natuurlijk, zonder enige bewijzen, weer werd gegooid op Racisme, wederom het vooroordeel bevestigd. Allochtonen roepen erg makkelijk dat er sprake is van racisme, vooral wanneer uit de openingspost blijkt dat er geen enkel greintje bewijs is van deze praktijken.
Niet dat het iets uitmaakt, want Kirmizi neemt meteen de rol van slachtoffer aan.

There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
  woensdag 5 november 2003 @ 11:01:10 #19
16625 robh
pi_14396980
quote:
Op woensdag 5 november 2003 10:45 schreef Kugari-Ken het volgende:
-verhaal-
Behalve dat "Grijze Wolven " kom ik echt niets verkeerds tegen. Ik vind het allemaal maar vrij lafjes en kan er zeker geen onwil, flames of racisme in ontdekken.

Het enige dat ik over de streep vind is

quote:
Waarom omdat jij het eens bent met die lasterende slet? Ze mag blij zijn dat ze niet word aangeklaagd wegens smaad en laster. Ook leuk om te zien hoe jij haar verdedigt en hoe jij haar aanname voor waar aanneemt terwijl ze zelf toegeeft geen greintje bewijs te hebben.

Racist!

maar dat is een andere discussie.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
  woensdag 5 november 2003 @ 11:14:20 #21
20919 Kugari-Ken
Scandal Beauty
pi_14397312
quote:
Op woensdag 5 november 2003 11:01 schreef robh het volgende:

[..]

Behalve dat "Grijze Wolven " kom ik echt niets verkeerds tegen. Ik vind het allemaal maar vrij lafjes en kan er zeker geen onwil, flames of racisme in ontdekken.

Het enige dat ik over de streep vind is
[..]

maar dat is een andere discussie.

Maar ga je gang en vertel me waarom dat over de streep gaat. Oh wacht ik weet het al, omdat je als allochtoon mag generaliseren en discrimineren zoveel je wil, maar als je autochtoon bent is het een grove schande, en zelfs banwaardig.

oh ja ik was vergeten dat jij er geen probleem hebt met nationalisme, mits het van allochtonen jegens een ander land gaat. En ik was vergeten dat jij ook denkt dat homo's gelijk staan aan pedofielen.

There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
  woensdag 5 november 2003 @ 11:17:50 #22
16625 robh
pi_14397403
quote:
Op woensdag 5 november 2003 11:14 schreef Kugari-Ken het volgende:

Maar ga je gang en vertel me waarom dat over de streep gaat. Oh wacht ik weet het al, omdat je als allochtoon mag generaliseren en discrimineren zoveel je wil, maar als je autochtoon bent is het een grove schande, en zelfs banwaardig.

oh ja ik was vergeten dat jij er geen probleem hebt met nationalisme, mits het van allochtonen jegens een ander land gaat. En ik was vergeten dat jij ook denkt dat homo's gelijk staan aan pedofielen.

Slikte jouw moeder LSD toen ze van jou zwanger was? Of snap je de definitie van fatsoen niet?
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
pi_14397460
quote:
Op woensdag 5 november 2003 11:14 schreef Kugari-Ken het volgende:

[..]

Relax man. Straks wordt jij nog geband terwijl je op zoek was naar een ban voor een ander. We zouden jou niet kwijt willen als waardevol discussie persoon.
  woensdag 5 november 2003 @ 11:28:26 #24
20919 Kugari-Ken
Scandal Beauty
pi_14397673
quote:
Op woensdag 5 november 2003 11:17 schreef robh het volgende:

[..]

Slikte jouw moeder LSD toen ze van jou zwanger was? Of snap je de definitie van fatsoen niet?

Ik snap de definitie van fatsoen niet, ik beroep me op mijn geloof, mijn culturele achtergrond en nog tal van andere zaken die een user zoals Kirmizi homoseksuele users te vergelijken met pedofielen, of zeggen dat autochtonen, pedofilie accepteren, mag aannemen in een discussie.

Als Kirmizi geen fatsoen hoeft te hebben, net als Motown en nog tal van andere users, dan hoef ik dat ook niet.

There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
  woensdag 5 november 2003 @ 11:36:08 #25
16625 robh
pi_14397918
quote:
Op woensdag 5 november 2003 11:28 schreef Kugari-Ken het volgende:

Ik snap de definitie van fatsoen niet, ik beroep me op mijn geloof, mijn culturele achtergrond en nog tal van andere zaken die een user zoals Kirmizi homoseksuele users te vergelijken met pedofielen, of zeggen dat autochtonen, pedofilie accepteren, mag aannemen in een discussie.

Als Kirmizi geen fatsoen hoeft te hebben, net als Motown en nog tal van andere users, dan hoef ik dat ook niet.

Zie jij Kirmizi ergens persoonlijk worden?

Beroep jij je maar op wat je wilt, als je niet op een fatsoenlijke manier wilt posten (en dan doel ik niet eens op je mening, maar op de vorm) dan is dat jouw probleem.

Ik vind je klacht ongegrond, dat jij dan denkt dat je gewoon maar wat aan mag klooien volg ik niet helemaal.

Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
  woensdag 5 november 2003 @ 11:45:24 #26
20919 Kugari-Ken
Scandal Beauty
pi_14398176
quote:
Op woensdag 5 november 2003 11:36 schreef robh het volgende:
Zie jij Kirmizi ergens persoonlijk worden?
Ja. Als ik zeg dat Turken net als pedofielen zijn, ga ik dan een grens over die ik niet over mag gaan? Ik betrek iedere turk hier in die "mening", net als Kirmizi iedere homo hier betrekt in zijn mening over homo's en pedofielen. Hij betrekt zelfs iedere nederlander in zijn statement over nederlanders en het accepteren van pedofilie.

Maar zoals ik al was vergeten, jij bent van mening dat discriminatie op die manier volkomen acceptabel is, als het maar homo's betrekt, en als degene die de uitspraak doet, maar geen enkele gevoelens heeft voor Nederland.

Anders had je al lang zijn reacties gewijzigd en hem gewezen om het feit dat ze niets meer of minder zijn dan discriminatie.

quote:
Beroep jij je maar op wat je wilt, als je niet op een fatsoenlijke manier wilt posten (en dan doel ik niet eens op je mening, maar op de vorm) dan is dat jouw probleem.

Ik vind je klacht ongegrond, dat jij dan denkt dat je gewoon maar wat aan mag klooien volg ik niet helemaal.

Tuurlijk vind jij m'n klacht ongegrond, ik ben dan ook maar een witte nederlander, en als ik homo zou zijn dan zou het je waarschijnlijk ook maar weinig uitmaken. Maar lieve hemel, stel ik zou een bruin kleurtje hebben, of een andere nationaliteit, dan hadden we een probleem gehad dat het waard was om aan te kaarten.

Ik zou zeggen vervang in Kirmizi's posts het woord Turk voor Nederlander, vervang homo voor Moslim... en kijk of je dan nog hetzelfde riedeltje afgaat.

There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
pi_14398538
Heb je iets tegen mij? Ik heb niets tegen jou. Ik respecteer jouw mening wel, jammer dat jij dat niet doet.
  woensdag 5 november 2003 @ 12:00:06 #28
16625 robh
pi_14398676
quote:
Op woensdag 5 november 2003 11:45 schreef Kugari-Ken het volgende:

Ja. Als ik zeg dat Turken net als pedofielen zijn, ga ik dan een grens over die ik niet over mag gaan? Ik betrek iedere turk hier in die "mening", net als Kirmizi iedere homo hier betrekt in zijn mening over homo's en pedofielen. Hij betrekt zelfs iedere nederlander in zijn statement over nederlanders en het accepteren van pedofilie.

Maar zoals ik al was vergeten, jij bent van mening dat discriminatie op die manier volkomen acceptabel is, als het maar homo's betrekt, en als degene die de uitspraak doet, maar geen enkele gevoelens heeft voor Nederland.

Anders had je al lang zijn reacties gewijzigd en hem gewezen om het feit dat ze niets meer of minder zijn dan discriminatie.

Tuurlijk vind jij m'n klacht ongegrond, ik ben dan ook maar een witte nederlander, en als ik homo zou zijn dan zou het je waarschijnlijk ook maar weinig uitmaken. Maar lieve hemel, stel ik zou een bruin kleurtje hebben, of een andere nationaliteit, dan hadden we een probleem gehad dat het waard was om aan te kaarten.

Ik zou zeggen vervang in Kirmizi's posts het woord Turk voor Nederlander, vervang homo voor Moslim... en kijk of je dan nog hetzelfde riedeltje afgaat.

Snap je het nog niet? Aan Kirmzi's post mankeert niets, dat het niet jouw mening is kan ik niets aan doen, maar deze mening wordt wel op een fatsoenlijke manier gebracht. In tegenstelling tot jouw gewauwel en gezanik that is.

Dat je gelijk in een slachtofferrol kruipt siert je geenszins. Je hebt antwoord gehad, daar moet je het maar mee doen.

Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
  woensdag 5 november 2003 @ 12:23:04 #29
20919 Kugari-Ken
Scandal Beauty
pi_14399318
quote:
Prima dat je de hypocrisie van mensen aan wilt tonen, maar niet op deze manier in OOG.
Dit soort vingertje-wijzen heeft geen enkele discussiewaarde en lokt alleen maar flames en andere rotzooi uit.
als dat zo is... gelieve dan het volgende topic ook op slot te gooien, vanwege de exact zelfde reden:

Home of the Brave....

quote:
Maar wel bleren over de mensenrechten in andere landen. En vooral lekker tegen een Internationaal Strafhof zijn. Maar intussen wel geesteszieke mensen gewoon executeren.
Om ziek van te worden...
... aldus de openingspost.

Want we mogen niet de indruk krijgen dat je bevooroordeelt bent richting bepaalde onderwerpen en users...

There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
  woensdag 5 november 2003 @ 12:31:47 #30
16625 robh
pi_14399561
quote:
Op woensdag 5 november 2003 12:23 schreef Kugari-Ken het volgende:

als dat zo is... gelieve dan het volgende topic ook op slot te gooien, vanwege de exact zelfde reden:

Home of the Brave....
[..]

... aldus de openingspost.

Want we mogen niet de indruk krijgen dat je bevooroordeelt bent richting bepaalde onderwerpen en users...

Als de openingspost was geweest "En waar zijn de users nu, die de Sharia zo'n achterlijk stelstel vinden vol discriminatie en inhumane praktijken?" dan had ik je gelijk gegeven. Maar dat staat er niet.

Niet op de persoon spelen dus.

Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
  woensdag 5 november 2003 @ 12:39:23 #31
20919 Kugari-Ken
Scandal Beauty
pi_14399756
och als dat alles is, dan post ik 'em gewoon opnieuw

En dat is godzijdank niet verboden, gezien de hoeveelheid "poging 2" posts...

There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
  woensdag 5 november 2003 @ 12:41:37 #32
16625 robh
pi_14399815
quote:
Op woensdag 5 november 2003 12:39 schreef Kugari-Ken het volgende:
och als dat alles is, dan post ik 'em gewoon opnieuw

En dat is godzijdank niet verboden, gezien de hoeveelheid "poging 2" posts...

Okay
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
  donderdag 6 november 2003 @ 14:37:36 #33
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_14430688
quote:
Op donderdag 6 november 2003 13:59 schreef ShaoliN het volgende:
niet doen.
Wat niet?
pi_14433636
quote:
Op donderdag 6 november 2003 14:37 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

Wat niet?

Ongefundeerd trollerig geblaat. Zoals inwoners van een plaats uitmaken voor "inteelt bevolking". Dit is een discussieforum, en discussieren doe je met argumenten en niet met dat soort uitspraken.
pi_14486052
crosspost:
quote:
Op zaterdag 8 november 2003 18:34 schreef NightH4wk het volgende:
schapietaal
Laatste waarschuwing aan iedereen. De eerstvolgende die zich op dergelijke wijze meent te moeten uitdrukken, kan voor een flinke periode opdonderen uit dit forum.

Dat je het ergens niet mee eens bent, prima. Maar kom hier wel met argumenten, en niet met dit soort loos geblaat.

zaterdag 8 november 2003 @ 19:13:31 #36
20919 Kugari-Ken
Scandal Beauty
pi_14486814
quote:
Op zaterdag 8 november 2003 18:39 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
crosspost:
das tegen de regels... toch?

Niet om vervelend te zijn, maar waarom blijft Re toch zo hol en inhoudsloos, ik heb 'em niets waardevols horen zeggen, behavle generaliserend vingerwijzen en het spuien van achterlijke one-liners die kant noch wal raken.

There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
  zaterdag 8 november 2003 @ 19:39:15 #37
60090 Akkersloot
pro-islam is extreem-rechts !
pi_14487536
De posts waarom Tedje_van_Es is geband in OOG zijn mij ontgaan Ik heb er althans nog naar gezocht. Jammer dat gezien een andere ban Tedje nu een hele week op FOK geband is.
"Christenen en joden zijn ongelovig geworden omdat ze verzonnen hebben dat ze maar een paar dagen zullen branden in de hel" .
Mein Koran 3:23.
pi_14497873
quote:
Op zaterdag 8 november 2003 19:39 schreef Akkersloot het volgende:
De posts waarom Tedje_van_Es is geband in OOG zijn mij ontgaan Ik heb er althans nog naar gezocht. Jammer dat gezien een andere ban Tedje nu een hele week op FOK geband is.
We zullen hem missen. Maar het zal wel iets te maken hebben met zijn niet al te subtiele uitingingen af en toe, maar daar kunnen wel meer mensen over mee praten, niet waar?
  maandag 10 november 2003 @ 14:35:40 #39
41597 IPdaily
Lekker Nederlands
pi_14524905
Is dit ok?

Zerty schreef:

quote:
Hun ZIEN toch niet dat ik ze allemaal op 1 hoop gooi!
IK kijk, en krijg een grote bek. Moet ik mn ogen uitsteken?
quote:
Ok, volgende keer zal ik mn ogen afwenden. Stel je voor dat ze kwaad worden. Nederland is naar de klote met dit soort "mensen" met een gebruiksaanwijzing.
quote:
Nee, ik/wij hoeven ons niet aan te passen aan zulk ongedierte. Hun moeten zich normaal gedragen.
  maandag 10 november 2003 @ 15:56:49 #40
16625 robh
pi_14527279
quote:
Op maandag 10 november 2003 14:35 schreef IPdaily het volgende:
Is dit ok?

Zerty schreef:
[..]

[..]

[..]

Nee, dat is zeker niet okay. Bedankt voor het melden.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
  Moderator woensdag 12 november 2003 @ 15:28:18 #41
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_14580575
Gehandicapte met sexsubsidie zoekt witte hoer

ik zit dat topic een beetje door te lezen maar wat daar allemaal gezegd wordt is haast niet een beetje kwetsend ook ... kan daar niet het 1 en ander uit verwijderd worden?

pi_14582651
quote:
Op woensdag 12 november 2003 15:28 schreef sp3c het volgende:
Gehandicapte met sexsubsidie zoekt witte hoer

ik zit dat topic een beetje door te lezen maar wat daar allemaal gezegd wordt is haast niet een beetje kwetsend ook ... kan daar niet het 1 en ander uit verwijderd worden?

Er staat m.i. ook voldoende weerwoord bij.

net als 2 maanden geleden .

Moderator donderdag 13 november 2003 @ 13:09:08 #43
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_14602206
quote:
Op woensdag 12 november 2003 16:31 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

Er staat m.i. ook voldoende weerwoord bij.

mjah weerwoord of niet, ik vind het zieke shit en het komt de 'discussie' daar niet bepaald ten goede (gehandicapten moeten wel sex, nietus, wellus, nietus ... nogal ontopic).
quote:
net als 2 maanden geleden .
toen had ik het niet gelezen, nu wel en ik vind het aanstootgevend
pi_14608294
quote:
Op donderdag 13 november 2003 13:09 schreef sp3c het volgende:

[..]

mjah weerwoord of niet, ik vind het zieke shit en het komt de 'discussie' daar niet bepaald ten goede (gehandicapten moeten wel sex, nietus, wellus, nietus ... nogal ontopic).

Nou, ik vind dat nogal essentieel voor het onderwerp eigenlijk. Goed, er mogen best wat meer fatsoenlijke argumenten gegeven worden, maar dat is bij zoveel onderwerpen hier het geval.
quote:
toen had ik het niet gelezen, nu wel en ik vind het aanstootgevend
Waar heb je dan precies bezwaar tegen? Als ik dit vergelijk met het eerste de beste moslim/hoofddoekjes/Marokkanen-topic kan ik niet echt zeggen dat er hier zoveel schokkends in staat.
pi_14619353
quote:
Op donderdag 13 november 2003 23:15 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Dit is dan ook het actualiteiten-forum. Niet onzin.

En klagen mag in het FB topic.

slotje.

Ik hoef niet te klagen, ik was gewoon aan het baggeren.

en nu ben ik uit gebaggerd, excuuuus

pi_14619433
quote:
Op donderdag 13 november 2003 23:16 schreef _The_General_ het volgende:

[..]

Ik hoef niet te klagen, ik was gewoon aan het baggeren.

en nu ben ik uit gebaggerd, excuuuus

Bekentenissen zijn okay. Scheelt weer discussie .
  Moderator vrijdag 14 november 2003 @ 13:40:54 #47
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_14631216
quote:
Op donderdag 13 november 2003 16:30 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

Nou, ik vind dat nogal essentieel voor het onderwerp eigenlijk. Goed, er mogen best wat meer fatsoenlijke argumenten gegeven worden, maar dat is bij zoveel onderwerpen hier het geval.
[..]

Waar heb je dan precies bezwaar tegen? Als ik dit vergelijk met het eerste de beste moslim/hoofddoekjes/Marokkanen-topic kan ik niet echt zeggen dat er hier zoveel schokkends in staat.

dat ze uit hun mondjes zouden stinken ... om maar wat te noemen
  Moderator zaterdag 15 november 2003 @ 11:57:32 #48
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_14652891
quote:
Op maandag 15 september 2003 14:16 schreef Billekoek het volgende:
Ze stinken ook dikwijls uit hun mond c.q. smoel.
normaal?
  zaterdag 15 november 2003 @ 11:58:42 #49
16625 robh
pi_14652917
quote:
Op zaterdag 15 november 2003 11:57 schreef sp3c het volgende:

normaal?

Alleen wanneer je ontstoken tandvlees hebt. Anders moet je een pepermuntje nemen

ik loop het topic even na

Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
pi_14740525
quote:
Op zaterdag 15 november 2003 11:58 schreef robh het volgende:

[..]

Alleen wanneer je ontstoken tandvlees hebt. Anders moet je een pepermuntje nemen

ik loop het topic even na

Zeg robhje, voor hoelang is Raymond gebanned, weet je dat misschien??

Ik mis hem wel een beetje .

dinsdag 18 november 2003 @ 21:19:52 #51
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_14740647
quote:
Op dinsdag 18 november 2003 21:16 schreef schatje het volgende:

[..]

Zeg robhje, voor hoelang is Raymond gebanned, weet je dat misschien??

Ik mis hem wel een beetje .

quote:
Geplaatst door Danny (Administrator) op woensdag 5 november 2003 23:09Wegens offtopic, rellerig en afzeikerig gedrag B&H bans voor:
superher0
trents
xebrozius
webvoice
tedje_van_es
dutchmage
icicle
roellio
44pj3
aardwetenschapper
rx7_turbo_II
R2cksson
trigger190
jawi
RiLo
pfaf

Nitespeed had al een OOG ban en dus volledige forum ban

Mail me over een weekje ofzo maar weer eens voor toegang op danny@fok.nl

Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
  dinsdag 18 november 2003 @ 21:20:45 #52
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_14740671
quote:
Geplaatst door Danny (Administrator) op vrijdag 7 november 2003 16:14
tedje_van_es had al een ban in B&H, wordt dus automatisch weekban van fok.
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
  dinsdag 18 november 2003 @ 21:22:19 #53
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_14740707
De vraag moet dus zijn: "Welke kloon heeft X-Ray deze keer aangemaakt?"
pi_14740843
quote:
Op dinsdag 18 november 2003 21:22 schreef Kaalhei het volgende:
De vraag moet dus zijn: "Welke kloon heeft X-Ray deze keer aangemaakt?"
Ik vind het gewpon jammer...
pi_14743085
Bans worden niet besproken. Ook niet in dit heerlijke OOG-incrowd-toplicje.
  dinsdag 18 november 2003 @ 22:51:47 #56
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_14743452
quote:
Op dinsdag 18 november 2003 22:42 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Bans worden niet besproken. Ook niet in dit heerlijke OOG-incrowd-toplicje.
'
Het gaat over een un-ban, gorgelaar ;P
pi_14743500
quote:
Op dinsdag 18 november 2003 22:51 schreef Kaalhei het volgende:
Dus de ban-duur, dus de ban .
pi_14743510
quote:
Op dinsdag 18 november 2003 22:51 schreef Kaalhei het volgende:

[..]

'

Kaalhei, je komt zo newbe over
  dinsdag 18 november 2003 @ 22:55:37 #59
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_14743600
quote:
Op dinsdag 18 november 2003 22:53 schreef Youssef het volgende:

[..]

Kaalhei, je komt zo newbe over

Het anale sex verhaal zit je nog steeds 'dwars', is misschien een mooi woord in deze context?
pi_14743627
quote:
Op dinsdag 18 november 2003 22:55 schreef Kaalhei het volgende:

[..]

Het anale sex verhaal zit je nog steeds 'dwars',

Link?

En, meer newbe omdat je ;P gebruikte

dinsdag 18 november 2003 @ 22:56:39 #61
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_14743636
quote:
Op dinsdag 18 november 2003 22:52 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

Dus de ban-duur, dus de ban .

Nee, het gaat niet om de banduur, die staat immers vast. Het gaat om de kloons van Ray.
  dinsdag 18 november 2003 @ 22:57:38 #62
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_14743675
quote:
Op dinsdag 18 november 2003 22:56 schreef Youssef het volgende:

[..]

Link?

En, meer newbe omdat je ;P gebruikte

Dat was met opzet, knaap..
pi_14743697
quote:
Op dinsdag 18 november 2003 22:57 schreef Kaalhei het volgende:

knaap..

Mag ik je adres?

Slapen nu

dinsdag 18 november 2003 @ 22:59:57 #64
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_14743759
quote:
Op dinsdag 18 november 2003 22:58 schreef Youssef het volgende:

[..]

Mag ik je adres?

Slapen nu

Ik mail je wel

c u in yur dreams

donderdag 20 november 2003 @ 16:41:05 #65
15660 chocolatemoeze
Is that a gun in your pocket?
pi_14792356
in het topic over het vermoorde meisje.

Ik vind het ronduit schandalig dat er weer een allochtonen discussie gehouden moet worden. Dat heeft niets met het topic te maken, draagt niets bij en ik vind het eerder een gebrek aan respect voor het vermoorde meisje en nabestaanden.

Persoonlijk lijkt het me een goed plan om die off-topic reacties te verwijderen.

Humans should not attempt to fire this gun without the gun being secured. Failure to do so will result in serious injury or death. - Charlie don't surf!
  donderdag 20 november 2003 @ 17:07:53 #66
16625 robh
pi_14792895
quote:
Op donderdag 20 november 2003 16:41 schreef chocolatemoeze het volgende:
in het topic over het vermoorde meisje.

Ik vind het ronduit schandalig dat er weer een allochtonen discussie gehouden moet worden. Dat heeft niets met het topic te maken, draagt niets bij en ik vind het eerder een gebrek aan respect voor het vermoorde meisje en nabestaanden.

Persoonlijk lijkt het me een goed plan om die off-topic reacties te verwijderen.

Ik ben het helemaal met je eens, ik zal er even met de bezem doorheen gaan wanneer FOK weer wat sneller is.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
  donderdag 20 november 2003 @ 18:22:49 #67
16625 robh
pi_14794534
quote:
Misschien dat de zeer alerte moderator wat verder naar boven ook de niet-relevante bijdragen wil verwijderen? Veel mensen, zoals ik, lezen nl. nu pas het hele topic omdat het nogal schokkend nieuws is als je net uit je werk komt, en dan is dat gerommel over allochtoon/autochtoon behoorlijk storend. En off-topic.

De classificatie 'off-topic' is behoorlijk subjectief, maar het lijkt me overduidelijk dat wanneer iemand gist naar de afkomst van de dader een daaropvolgende discussie over de vrouwvriendelijkheid van de islam volkomen off-topic is.

Net zo off-topic als mijn bijdrage hierboven, die op zich terecht is verwijderd. Inconsequent, meneer de mod.

Zie mijn reactie hierboven.

Maar omdat er meer offtopic geneuzel staat (wat mij ook stoort) ga jij maar op de persoon spelen?

Dat is dus niet de bedoeling.

Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
pi_14794806
quote:
[b]Op donderdag 20 november 2003 18:22 schreef robh het
Maar omdat er meer offtopic geneuzel staat (wat mij ook stoort) ga jij maar op de persoon spelen?
Niet omdat. Het was een vrij spontane reactie en ik sta erachter. Toch, terecht verwijderd. Misschien had ik het zelf wel gedaan als jij het niet had gedaan. Maar ik stoor me wel aan de andere onzin die erin staat en verbaas me erover dat daar niet net zo adequaat op wordt ingegrepen.
Wachten tot FOK wat sneller wordt is geen goed idee, het is juist nú traag omdat nú iedereen dat topic leest. Doe er dus aub nú iets aan.
Morgen leest niemand dat topic meer.
  donderdag 20 november 2003 @ 18:52:35 #69
16625 robh
pi_14795266
Het topic is schoon en hopelijk nog leesbaar.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
  donderdag 20 november 2003 @ 19:36:15 #70
11916 Beetle
Allesweter.... maar nu ff niet
pi_14796360
Strikt genomen was ze eigenlijk allochtoon, en misschien nog zelfs Moslima ook. Maar we begrijpen allemaal dat het de verkeerde kant op gaat als we in die richting gaan praten....

Laten we het daar maar niet meer over hebben....

vrijdag 21 november 2003 @ 10:26:52 #71
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_14809639
Heren,

In mijn topic Omgekeerde wereld in Ede staat in de sluitmessage dat we verder moeten gaan in dit Ede zet acht agenten op Marokkanen gesloten topic.

Niet echt handig toch?

Godfather Bodybuilding topic reeks
  vrijdag 21 november 2003 @ 10:27:43 #72
54862 Spotmatic
From The Eye To The Moon
pi_14809663
Ehh... vraagje:

Waarom sluit Jernau.Morat.Gurgeh het topic met de titel "Omgekeerde wereld in Ede" (http://forum.fok.nl/showtopic.php/428241) met daarin de tekst:

quote:
Voordat alles weer eens herhaald wordt:

Ede zet acht agenten op Marokkanen

Dit kan prima daarbij.

Het topic waar hij naar verwijst is namelijk een dag daarvoor al gesloten, dus echt verder kun je niet met deze discussie.
Gallia est omnis divisa in partes tres, quarum unam incolunt Belgae, aliam Aquitani, tertiam qui ipsorum lingua Celtae, nostra Galli appellantur.
  vrijdag 21 november 2003 @ 10:28:11 #73
22389 boku
Oppermoppermidget
pi_14809678
<knip>

Iemand was me voor.

“Do nothing which is of no use.” - Miyamoto Musashi
  vrijdag 21 november 2003 @ 10:28:45 #74
54862 Spotmatic
From The Eye To The Moon
pi_14809694
quote:
Op vrijdag 21 november 2003 10:27 schreef Spotmatic het volgende:
Ehh... vraagje:

Waarom sluit Jernau.Morat.Gurgeh het topic met de titel "Omgekeerde wereld in Ede" (http://forum.fok.nl/showtopic.php/428241) met daarin de tekst:
[..]

Het topic waar hij naar verwijst is namelijk een dag daarvoor al gesloten, dus echt verder kun je niet met deze discussie.

Edit: oeps, de topicstarter was sneller dan ik
Gallia est omnis divisa in partes tres, quarum unam incolunt Belgae, aliam Aquitani, tertiam qui ipsorum lingua Celtae, nostra Galli appellantur.
pi_14809709
quote:
Op vrijdag 21 november 2003 10:27 schreef Spotmatic het volgende:
Ehh... vraagje:

[..]

oeps, sorry. (Zit in text-only te werken, dus ik zag niet dat het al dicht was.)
pi_14881468
khad een topic geopend Marokkaanse jeugd kleedt zich duur Marokkaanse jeugd kleedt zich duurdeze
mod zegt dit heeft geen enkele dicussie waarde
zeg maar een uur later zie ik dit op 't frontpage http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=35265
en nu heeft het in 1 keer wel discussie waarde
  maandag 24 november 2003 @ 10:38:25 #77
16625 robh
pi_14881502
quote:
Op maandag 24 november 2003 10:37 schreef michiel_merk het volgende:
khad een topic geopend Marokkaanse jeugd kleedt zich duur deze
mod zegt dit heeft geen enkele dicussie waarde
zeg maar een uur later zie ik dit op 't frontpage http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=35265
en nu heeft het in 1 keer wel discussie waarde
Nee hoor, het heeft nog steeds geen discussiewaarde. Dat is niet vereist voor de frontpage namelijk.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
pi_14881631
quote:
Op maandag 24 november 2003 10:38 schreef robh het volgende:

[..]

Nee hoor, het heeft nog steeds geen discussiewaarde. Dat is niet vereist voor de frontpage namelijk.

aha maar this agemeen bekend dat er een discussie uit voort komt op zulke berichtjes ,kijk khad het goed onderboud naar eigen zeggen
het ging mij niet zo zeer om het bericht maar om al de comotie van de media eromheen ,als de mod aangaf dat er een andere topic erover was
ok , maar omdat ie het topic sluit omdat ''t volgens hem geen discussie waarde heeft .....iedereen zn eigen mening erover toch ? als elke mod nou een topic sluit omdat zij/hij vind dat het geen discussie waard is blijft er weinig over ben ik van mening
pi_14882084
quote:
Op maandag 24 november 2003 10:43 schreef michiel_merk het volgende:

[..]

aha maar this agemeen bekend dat er een discussie uit voort komt op zulke berichtjes ,kijk khad het goed onderboud naar eigen zeggen
het ging mij niet zo zeer om het bericht maar om al de comotie van de media eromheen ,als de mod aangaf dat er een andere topic erover was
ok , maar omdat ie het topic sluit omdat ''t volgens hem geen discussie waarde heeft .....iedereen zn eigen mening erover toch ? als elke mod nou een topic sluit omdat zij/hij vind dat het geen discussie waard is blijft er weinig over ben ik van mening

Niet 'iedere mod' sluit om die reden. Maar hier in OOG geldt nu eenmaal de voorwaarde dat er over een onderwerp een fatsoenlijke discussie te voeren moet zijn.

En het is aan de moderators (in OOG dus robh en ik) om te bepalen of dat het geval is.

donderdag 27 november 2003 @ 11:59:25 #80
43634 Koos_26
Chantal Janzen
pi_14967600
Hamelen
  donderdag 27 november 2003 @ 12:00:54 #81
16625 robh
pi_14967629
quote:
Op donderdag 27 november 2003 11:59 schreef Koos_26 het volgende:
Hoezo non nieuws?
Belgische EOD is ook tegen flitskasten
Lees de huisregels van OOG even door, dan wordt het je wel duidelijk
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
  donderdag 27 november 2003 @ 12:03:04 #82
43634 Koos_26
Chantal Janzen
pi_14967687
quote:
Op donderdag 27 november 2003 12:00 schreef robh het volgende:

[..]

Lees de huisregels van OOG even door, dan wordt het je wel duidelijk

Duidelijk. Kan dus weer open en verplaatst naar GC.
Alvast bedankt.
Hamelen
pi_14980591
quote:
Op donderdag 27 november 2003 12:03 schreef Koos_26 het volgende:

[..]

Duidelijk. Kan dus weer open en verplaatst naar GC.
Alvast bedankt.

neuh. Ik ga dit soort meuk niet bij iemand anders dumpen.
  donderdag 4 december 2003 @ 15:20:57 #85
16625 robh
pi_15147064
quote:
Op donderdag 4 december 2003 15:13 schreef pberends het volgende:
Huishoudhulp overbodig: Slimme stofzuiger zuigt ze

Titel pastte gewoon niet in de titelbalk hoor.

Weet ik wel.

Maar ik vond het een betere sluitreden dan "geen discussie, niets voor OOG, non-nieuws".

Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
pi_15147671
quote:
Op donderdag 4 december 2003 15:20 schreef robh het volgende:

[..]

Weet ik wel.

Maar ik vond het een betere sluitreden dan "geen discussie, niets voor OOG, non-nieuws".

Ik wilde net zeggen, vieze lieverd van me

Maar ik maakte geen grapje, dus hoe kan die slecht zijn.

donderdag 4 december 2003 @ 15:50:55 #87
16625 robh
pi_15148103
quote:
Op donderdag 4 december 2003 15:37 schreef pberends het volgende:

Maar ik maakte geen grapje, dus hoe kan die slecht zijn.

Geen idee, maar dat verklaart wel waarom ik er niet om moest lachen
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
pi_15242437
Jernau, vanwaar dit topic Stof tot nadenken gesloten ivm nutteloze topick kick.?

Lees de column waar de link naar verwijst eens door, dan zie je dat dit wel relevant is in de ontstane discussie.

Live it!
pi_15243347
?
Live it!
pi_15244458
quote:
Op maandag 8 december 2003 11:03 schreef BlueEyed het volgende:
Jernau, vanwaar dit topic Stof tot nadenken gesloten ivm nutteloze topick kick.?

Lees de column waar de link naar verwijst eens door, dan zie je dat dit wel relevant is in de ontstane discussie.

Ik vind ten eerste de link naar wat er in de column geschreven staat te ver gezocht. Daarnaast voeg je niets toe aan de (feitelijk al doodgebloede discussies) behalve een vage opmerking waarbij al volstrekt onduidelijk is waar die nu naar refereert, en een link naar een column.

Niet eens een nieuwsartikel, maar een column.

Dus nee, dat vind ik een vrij geforceerde poging om een topic omhoog te halen.

pi_15244590
Oke. Hoewel ik de link en relevantie tussen die twee zaken ergens wel zie, was het idd ook merendeels een topickick, een poging om de discussie weer op gang te krijgen, juist omdat deze aan het doodbloeden was, en veel reactie's van dezelfde personen waren.

Vandaar dat ik het jammer vind dat je m op slot gezet hebt, omdat nu elke mogelijkheid daartoe wegvalt. Zou je misschien kunnen overwegen m toch weer open te doen, als ik je daarbij tevens toezeg dat ik m niet meer omhoog zal kicken, maar de zaken gewoon op hun verloop zal laten?

Zo nee, jammer, maar daarbij ook wel begrijpelijk vanuit de polici gezien, dus eveneens no offence.

Gr.

Live it!
pi_15246758
Ik heb hem weer geopend, we zien wel wat het wordt .
pi_15248426
Thnx.
Live it!
pi_15331150
quote:
Die Bush is echt zo een kutgozer dat hij echt letterlijk vermoord mag worden. Onder zijn bewind zijn enorm veel onschuldige mensen vermoord. Ik had een jaar geleden in de VS dingen op tv gezien. Enorme hoeveelheden propaganda op de tv. Niet enkele minuten maar echt uren op meerder zenders.
Lijkt me niet echt de bedoeling!!

Ik begin zat op de VS te worden. 1e post

donderdag 11 december 2003 @ 16:32:15 #95
16625 robh
pi_15333132
quote:
Op donderdag 11 december 2003 15:21 schreef Nimitz het volgende:

Lijkt me niet echt de bedoeling!!

Ik begin zat op de VS te worden. 1e post

Is al dicht, thnx
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
  vrijdag 12 december 2003 @ 09:08:16 #96
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_15350315
http://forum.fok.nl/search.php?on=user&search=71993

Kunnen jullie die kutkloon even uit dat topic trappen?

Edit: Snelle service.

[Dit bericht is gewijzigd door ShaoliN op 12-12-2003 09:29]

† In Memoriam † zaterdag 13 december 2003 @ 09:24:18 #97
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_15380820
quote:
Op zaterdag 13 december 2003 09:24 schreef NorthernStar het volgende:
[centraal] Irak na de Oorlog - Deel 17
Ik heb die lege posts ff weggehaald.
  † In Memoriam † zondag 14 december 2003 @ 06:41:23 #99
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_15396655
quote:
Op zaterdag 13 december 2003 16:29 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

Ik heb die lege posts ff weggehaald.

Danke schon
  zondag 14 december 2003 @ 14:23:42 #100
39190 bbstreams
011010101101
pi_15401663
kunnen de admins die vervolg topics aanmaken, bij de oude laatste post ook doorlinken naar de nieuwe topic (en viceversa).dit gebeurd lang niet altijd namelijk???

txs

zondag 14 december 2003 @ 14:49:14 #101
16625 robh
pi_15402446
quote:
Op zondag 14 december 2003 14:23 schreef bbstreams het volgende:
kunnen de admins die vervolg topics aanmaken, bij de oude laatste post ook doorlinken naar de nieuwe topic (en viceversa).dit gebeurd lang niet altijd namelijk???

txs

Bedoel je dat we bij een gesloten topic nog een linkje plakken naar het volgende topic? Dat kan wel.

Het staat ook duidelijk in de titel vermeld trouwens.

Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
  zondag 14 december 2003 @ 17:26:51 #102
39190 bbstreams
011010101101
pi_15406427
ja van die titel weet ik, maar dan moet je weer zoeken met de zoekmachine. lui als ik ben vind ik het wel handig als het laatste berichtje een linkje bevat naar het volgende deel x (en het eerste berichtje een overzicht van alle voorgaande delen)
pi_15410329
Mag ik het onderstaande zeggen in een topic over laten we zeggen de AEL?
quote:
Op zondag 14 december 2003 19:48 schreef milagro het volgende:

[..]

Het zijn en blijven vieze kut marokkanen

of word ik dan ge-edit, en/of gewaarschuwd?

[Dit bericht is gewijzigd door milagro op 14-12-2003 20:05]

[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  zondag 14 december 2003 @ 20:05:03 #104
21551 tvlxd
kerngeleerde
pi_15410347
quote:
Op zondag 14 december 2003 20:04 schreef milagro het volgende:
[..]
Subtiel.
kern·ge·leer·de (de ~ (m.))
1 kernfysicus
pi_15410372
quote:
Op zondag 14 december 2003 20:05 schreef tvlxd het volgende:

[..]

Subtiel.

ik wil het even duidelijk hebben
  zondag 14 december 2003 @ 20:25:57 #106
16625 robh
pi_15410928
quote:
Op zondag 14 december 2003 20:04 schreef milagro het volgende:

of word ik dan ge-edit, en/of gewaarschuwd?

Jij krijgt een pets op de billen.

En ik heb het al gezien, dat gemekker van whatshisname? is weg.

Als je het de volgende keer gewoon wilt melden, graag

Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
pi_15411008
quote:
Op zondag 14 december 2003 20:25 schreef robh het volgende:

[..]

Jij krijgt een pets op de billen.

En ik heb het al gezien, dat gemekker van whatshisname? is weg.

Als je het de volgende keer gewoon wilt melden, graag

De volgende keer meld ik het gewoon weer, ik ben de rotste niet.. enne geen dank
  zondag 14 december 2003 @ 20:30:50 #108
16625 robh
pi_15411045
quote:
Op zondag 14 december 2003 20:29 schreef milagro het volgende:

De volgende keer meld ik het gewoon weer, ik ben de rotste niet.. enne geen dank

Thnx!

Zolang het hier nog 5 minuten duurt om een topic te openen schiet het niet echt op

Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
pi_15415808
[centraal topic] Israël/Palestina discussie #42

Kunnen jullie hier eens naar kijken?

maandag 15 december 2003 @ 08:31:15 #110
16625 robh
pi_15420905
quote:
Op zondag 14 december 2003 23:07 schreef DiGuru het volgende:
[centraal topic] Israël/Palestina discussie #42

Kunnen jullie hier eens naar kijken?

Wat is het probleem?
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
  maandag 15 december 2003 @ 16:33:02 #111
58024 Rider_on_the_storm
The killer on the road
pi_15431280
Massavernietigingswapen gevonden in Irak

Ik zit het niet voor jan lul te verzinnen.

Ik kots over dat gezeik met die [centraal] topics. Daar verzuipen dit soort berichten zo snel in, dankzij die oeverloze discussies daar altijd.

"The main thing I have in common with Spongebob, is that we both have a knack for getting into all kinds of trouble, without really trying."
  maandag 15 december 2003 @ 16:34:48 #112
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_15431325
Je topic heeft totaal geen nieuwswaarde, maar zou uitstekend tot zijn recht komen in 1 van de lopende topics. Als men dat topic zou toelaten zou je echt een vloedgolf van Saddam topics krijgen. Ik snap serieus je probleem niet.
  maandag 15 december 2003 @ 16:40:53 #113
58024 Rider_on_the_storm
The killer on the road
pi_15431511
Dat wat betreft nieuwswaarde ben ik met je eens hoor.

Zet het dan in een ander subforum, zoals misschien GC.

"The main thing I have in common with Spongebob, is that we both have a knack for getting into all kinds of trouble, without really trying."
  dinsdag 16 december 2003 @ 11:09:23 #114
66982 Herostratos
Aanbevolen door topfokkers
pi_15450471
Amerikanen schieten betogende Irakezen dood.

Schop het dan aub naar Klaagbaak, daar de discussie klaarblijkelijk niet in de trend van Met het oog op het nieuws past.

In het centrale Irak topic is de discussie meer over Irak zelf en niet over de wijze van verslaggeving. Lijkt mij verstandig dat zo te houden...

"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
POL-winnaar Wouter Bos-Trofee 2003
  dinsdag 16 december 2003 @ 11:13:47 #115
16625 robh
pi_15450605
quote:
Op dinsdag 16 december 2003 11:09 schreef Herostratos het volgende:
Amerikanen schieten betogende Irakezen dood.

Schop het dan aub naar Klaagbaak, daar de discussie klaarblijkelijk niet in de trend van Met het oog op het nieuws past.

In het centrale Irak topic is de discussie meer over Irak zelf en niet over de wijze van verslaggeving. Lijkt mij verstandig dat zo te houden...

Alhoewel het topic een grotere kans van slagen heeft wanneer het iets algemener wordt gebracht mik ik het wel naar KLB.

Succes.

Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
  dinsdag 16 december 2003 @ 11:14:28 #116
66982 Herostratos
pi_15450628
quote:
Op dinsdag 16 december 2003 11:13 schreef robh het volgende:

Alhoewel het topic een grotere kans van slagen heeft wanneer het iets algemener wordt gebracht mik ik het wel naar KLB.

Succes.

Merci.
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
  dinsdag 16 december 2003 @ 11:30:26 #117
16625 robh
pi_15451019
Ow, Herostratos, linkje. Misschien heb je daar nog wat aan?
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
  woensdag 17 december 2003 @ 10:14:16 #118
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_15475860
allochtonen veilig

asjeblieft... neem aan dat dit niet de bedoeling is...

woensdag 17 december 2003 @ 11:00:51 #119
16625 robh
pi_15476989
quote:
Op woensdag 17 december 2003 10:14 schreef TimmyAsd het volgende:
allochtonen veilig

asjeblieft... neem aan dat dit niet de bedoeling is...

Is al dicht zie ik.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
pi_15499468
quote:
Op woensdag 17 december 2003 21:56 schreef pberends het volgende:
Nijs: ingrijpende plannen hoger onderwijs

Demonisering.

zondag 21 december 2003 @ 15:26:11 #122
58683 NewOrder
markt anarchist
pi_15581528
Ik vind deze post van saniejj nogal ver gaan. Het leek me beter om er niet in dat topic op in te gaan.
pi_15602184
quote:
Op zondag 21 december 2003 15:26 schreef NewOrder het volgende:
Ik vind deze post van saniejj nogal ver gaan. Het leek me beter om er niet in dat topic op in te gaan.
scheldpartij is verwijderd.
  donderdag 25 december 2003 @ 15:21:56 #124
78563 Martelinho
God bless America!!
pi_15694894
In het topic 'Geen seks, je bent chinees' vergelijkt iemand Israeli's met nazi's. Dat lijkt me buiten een domme vergelijking ook een vergelijking die op het ranzige af is.
Oog om oog, tand om tand!
  donderdag 25 december 2003 @ 15:21:58 #125
78563 Martelinho
God bless America!!
pi_15694896
In het topic 'Geen seks, je bent chinees' vergelijkt iemand Israeli's met nazi's. Dat lijkt me buiten een domme vergelijking ook een vergelijking die op het ranzige af is.
pi_15694944
quote:
Op donderdag 25 december 2003 15:21 schreef Martelinho het volgende:
Gelukkig compenseer je het door voor rassenscheiding te pleiten.
pi_15695106
quote:
Op donderdag 25 december 2003 15:21 schreef Martelinho het volgende:
Nee. De gebezigde praktijk wordt vergeleken. Dat is wat anders, en ik zie het probleem dan ook niet.
  donderdag 25 december 2003 @ 15:36:48 #128
78563 Martelinho
God bless America!!
pi_15695189
quote:
Op donderdag 25 december 2003 15:32 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

Nee. De gebezigde praktijk wordt vergeleken. Dat is wat anders, en ik zie het probleem dan ook niet.

"Echte nazi's zijn het". Waarbij iedereen die begrijpend kan lezen, inziet dat hetslaat op Israeli's. Alle Israeli's nog wel.

[Dit bericht is gewijzigd door Martelinho op 25-12-2003 15:37]

pi_15695219
quote:
Op donderdag 25 december 2003 15:36 schreef Martelinho het volgende:

[..]

"Echte nazi's zijn het". Waarbij iedereen die begrijpend kan lezen, inziet dat het slaat Israeli's.

Ach, uw opmerking is ook niet zo prettig te noemen.
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
pi_15698808
quote:
Op donderdag 25 december 2003 18:30 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

En bij de volgende keer dat je weer meent een discussie te moeten voeren door op de persoon te spelen ben je voor lange tijd hier weg.

quote:
Op donderdag 25 december 2003 18:41 schreef Martelinho het volgende:

Boek niet gelezen kleuter? Geschreven door de partij-ideoloog van de SP. Gretta "6 miljoen" Duisenberg is ook een fanatiek SP-er. Ja dat soort tuig schaar ik op een hoop met neo-nazi's en dat lijkt me niet meer dan terecht!

Prompt ging de relkloon de fout in ..op de persoon spelen met "kleuter".
Speelt hij niet de pro-joodse fanatiekeling ?
pi_15698970
quote:
Op donderdag 25 december 2003 18:48 schreef Bluesdude het volgende:
Prompt ging de relkloon de fout in ..op de persoon spelen met "kleuter".
Speelt hij niet de pro-joodse fanatiekeling ?
Nordcore kneuzenkloon numero zoveel is alweer exit.
pi_15699058
Die Nordcore is een neo-nazi die verbannen is begrijp ik uit een aantal andere postings ?
Is wel erg smerig om racisme te verheerlijken plus tegelijkertijd Joden daarvan te schuld te geven.
Okee dat je een posting van mij weghaalde....was ook offtopic en vertroebelt het topic..
  zondag 28 december 2003 @ 18:23:55 #133
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_15771135
Was de Marokkaan de zondebok van 2003?

Kan de topictitel worden veranderd in "Zinloos bashtopic", dat sluit wat meer aan bij de discussie die op pagina 6 te lezen is (als je 25 reacties per pagina hebt).

A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_15771285
Topic gesloten.

Of e.e.a. nog wat gevolgen heeft voor bepaalde personen zie ik later wel. Nu ga ik me eerst weer met m'n bezoek bezighouden.

Moderator maandag 29 december 2003 @ 12:15:20 #135
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_15791589
Iran hoeft hulp uit Israël niet

verplaatsen naar onz of een slotje erop alstublieft, dit slaat echt totaal nergens meer op

dinsdag 30 december 2003 @ 15:31:55 #138
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_15827124
Religieuze symbolen in het openbaar (Deel 2)

Scherp discussiëren, prima, maar dat gescheld van 78589 begint knap te vervelen.

dinsdag 30 december 2003 @ 15:53:49 #139
16625 robh
pi_15827840
Er wordt al naar gekeken.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
  FOK!fotograaf woensdag 31 december 2003 @ 10:49:23 #140
18921 freud
Who's John Galt?
pi_15849903
Modjes: kan iemand even kijken naar de uitlatingen van WilliamStam in dit topic?
quote:
Op woensdag 31 december 2003 02:00 schreef WilliamStam het volgende:

[..]

O Lord.

Vol verbazing moet ik jouw zielige reactie dan hier lezen. Jammer dat je een jongen zijn plezier niet gunt.

Jouw rfeactie is vragen om:

a) en ban

b) opgespoort te worden en je familie ook

c) jij mag toekijken hoe je moeder en evetuele zusjes wordne verkacht door 20 negers die dr lekekr uithollen en volspuiten

d) ik neem alles op, op video!

e) ik plaats het op facials.com

f) maak nog n video, gastoptreden van SCH die je keihard in je bek neukt en dan met zijn lul eerst op je neus slaat zodat die breekt en vervolgens een nekshot !!!

g) je bent in een klap wereld bekend als een homo die mooi aan zijn einde kwam, en een leuk verhaal er op na hield

Man, dit is echt super!!! zijn we van je af, loser, stakker! opzouten

Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
  vrijdag 2 januari 2004 @ 16:48:56 #141
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_15903286
Pacifisme, het hoe en waarom (EN. openingstext)

Kan iemand die effe richting POL schoppen?

pi_15903717
quote:
Op vrijdag 2 januari 2004 16:48 schreef Lithion het volgende:
Pacifisme, het hoe en waarom (EN. openingstext)

Kan iemand die effe richting POL schoppen?

Is inmiddels gebeurd.
  Moderator vrijdag 2 januari 2004 @ 17:53:01 #143
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_15904790
SORRY ROBH IK WERD ER EEN BEETJE MOE VAN

erm ... never mind

vrijdag 2 januari 2004 @ 17:53:48 #144
16625 robh
pi_15904806
quote:
Op vrijdag 2 januari 2004 17:53 schreef sp3c het volgende:
SORRY ROBH IK WERD ER EEN BEETJE MOE VAN

erm ... never mind

Okay
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
  vrijdag 2 januari 2004 @ 20:39:09 #145
8502 BAZZA
Was de dader een Marokkaan?
pi_15909302
quote:
Hoop dat ze allemaal de kanker in hun hart krijgen. Laag achterbalks volk dat ze zijn (inclusief Bazaa )
http://forum.fok.nl/showtopic.php/432892/1/300#15909212

Niet normaal dit figuur.

"Arabs: apart from oil - which was discovered, is produced and is paid for by the West - what do they contribute?" "Can you think of anything? Anything really useful?... No, nor can I..."
  vrijdag 2 januari 2004 @ 21:26:52 #146
16625 robh
pi_15910629
quote:
Op vrijdag 2 januari 2004 20:39 schreef BAZZA het volgende:

[..]

Ook kinderen gevangen in Guantanamo.

Niet normaal dit figuur.

Zie MED
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
pi_15918780
JMG, ik merk dat jij een bericht van mij heb verwijderd, met als waarschijnlijke oorzaak: dit is geen ONZ. Bon, maar de PI en de globale omstandigheden relativeren toch wel het geheel?

[Dit bericht is gewijzigd door Monidique op 03-01-2004 02:05]

pi_15919007
quote:
Op zaterdag 3 januari 2004 01:55 schreef Monidique het volgende:
JMG, ik merk dat jij een bericht van mij heb verwijderd, met als waarschijnlijke oorzaak: dit is geen ONZ. [i]Bon[i/], maar de PI en de globale omstandigheden relativeren toch wel het geheel?
Er is al 1 topic direct om zeep geholpen met off-topic gezever, en in deel 2 is er vaak genoeg gewaarschuwd dat dit niet het onzin-forum is.

Ergo: Onzinnige posts worden gewoon verwijderd.

-edit-
En reacties op verwijderde posts gaan er normaal gesproken ook achteraan, behalve wanneer daar, naar oordeel van de mod, echt iets significants in staat.

e.e.a. heeft ook verder weinig invloed gehad op de meeste posters, aangezien het voornamelijk 1 persoon was die maar door bleef gaan met baggeren, terwijl daar steeds anderen op reageerden.

Maar ik hoop dat je begrijpt dat ik niet eindeloos door blijf gaan met alleen maar waarschuwen, zeker niet als er al 1 topic compleet verbrast is door 'lollige' opmerkingen.

[Dit bericht is gewijzigd door Jernau.Morat.Gurgeh op 03-01-2004 02:48]

pi_15926283
Geachte Koffers,

Via deze weg bied ik U allen mijn excuses aan voor de Lotto trekking van afgelopen nacht.

Bij voorbaat dank voor uw begrip en vergeving

Hoogachtend,
De Lotto-Neger

pi_15929966
Kan iemand mijn rap van deze pagina verwijderen ? Ik bedoelde alleen maar aan onschuldig te tonen dat dergelijke nummers debiel zijn. Wie weet wat voor figuur er mee aan de haal zal gaan.

Antisemitische rappers in opspraak

[Dit bericht is gewijzigd door SportsIllustrated op 03-01-2004 15:58]

Far better is it to dare mighty things, to win glorious triumphs, even though checkered by failure, than to take rank with those poor spirits who neither enjoy much nor suffer much.
  zaterdag 3 januari 2004 @ 16:04:20 #151
16625 robh
pi_15930105
quote:
Op zaterdag 3 januari 2004 15:57 schreef SportsIllustrated het volgende:
Kan iemand mijn rap van deze pagina verwijderen ? Ik bedoelde alleen maar aan onschuldig te tonen dat dergelijke nummers debiel zijn. Wie weet wat voor figuur er mee aan de haal zal gaan.

Antisemitische rappers in opspraak

Done.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
  zondag 4 januari 2004 @ 18:13:17 #152
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_15958962
"Leefbaar R'dam voor verbod kruis en hoofddoek"

Kan dit topic een schopje krijgen naar POL?
Of moeten de hoofddoeken-topics in NWS blijven?

pi_15959724
Ik vind dat ie in NWS thuishoort.
  zondag 4 januari 2004 @ 19:56:48 #154
16625 robh
pi_15961656
quote:
Op zondag 4 januari 2004 18:13 schreef Sidekick het volgende:
"Leefbaar R'dam voor verbod kruis en hoofddoek"

Kan dit topic een schopje krijgen naar POL?
Of moeten de hoofddoeken-topics in NWS blijven?

Hmm.

Ik zie niet veel "politiek" in de discussie terugkomen, wat mij betreft blijft het op deze manier staan in NWS (het heeft wel wat weg van de discussie n.a.v. de nieuwe franse wet). Misschien dat Kozz het naar POL wil slingeren, maar dat moet je maar even afwachten..

Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
pi_15965912
Voorstellen van politieke partijen of politici vind ik eigenlijk meer POL, maar deze discussie loopt nu al 76 reacties lang in NWS, dus mag wel blijven staan.

Volgende hoofddoekjes-topic wil ik weer in POL !!

pi_15999715
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 01:16 schreef nikky het volgende:
oke dit is dus niet gepost ik dacht dat het GC was
Marinier aangeklaagd voor moord -deel 2-

Aan de koffie jij!!!
Ik wou net een opmerking over maken, maar ik zie dat je nog 1 biertje te weinig op hebt.

History can't change the past, the future can.
pi_16061420
'Conductrice moest een beetje pijn hebben'

Ik weet niet of alle posts hierin van smaak getuigen, maar zeker zou hier even opgelet moeten worden. Een rode doek is voor de minder intelligente gebruiker weer es opgetrokken.

[Dit bericht is gewijzigd door Monidique op 08-01-2004 10:49]

donderdag 8 januari 2004 @ 15:17:39 #158
16625 robh
pi_16069874
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 10:43 schreef Monidique het volgende:
'Conductrice moest een beetje pijn hebben'

Ik weet niet of alle posts hierin van smaak getuigen, maar zeker zou hier even opgelet moeten worden. Een rode doek is voor de minder intelligente gebruiker weer es opgetrokken.

Volgens mij zijn alle frustraties er wel uit nu.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
  vrijdag 9 januari 2004 @ 14:56:41 #159
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_16102214
Nu begint het toch echt te gek te worden. Modje (samentrekking van mongool en nerdje?) robh opent een topic met totale onzin.
Saddam Hussein is ontsnapt!

Ik doe daarna precies hetzelfde met Bin Laden blaast zichzelf op!!! en welk topic wordt er NIET gesloten? Juist!!

Dit zijn dus dingen die mi dus echt niet kunnen. Gelijke monniken gelijke kappen jongens, even consequent zijn, anders daalt jullie geloofwaardigheid tot een absoluut minimum.

Doe de rest van dat Politburo even de groeten.

[Dit bericht is gewijzigd door B.R.Oekhoest op 09-01-2004 14:58]

De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_16102339
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 14:56 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Nu begint het toch echt te gek te worden. Modje (samentrekking van mongool en nerdje?) robh opent een topic met totale onzin. Ik doe daarna precies hetzelfde en welk topic wordt er NIET gesloten? Juist.

Ik doe daarna precies hetzelfde (http://forum.fok.nl/showtopic.php/461847) en welk topic wordt er NIET gesloten? Juist!!

Ja, ver-schrik-ke-lijk. Tsjonge,jonge. Kun je nu wel slapen vannacht?

Een moderator opent voor een mede-moderator een felicitatie-topic. Het is werkelijk dra-ma-tisch.

quote:
Dit zijn dus dingen die mi dus echt niet kunnen. Gelijke monniken gelijke kappen jongens, even consequent zijn, anders daalt jullie geloofwaardigheid tot een absoluut minimum.
Mooi zo. Betekent dat dat je gewoon lekker opzout? Dat zou pas een mooi verjaardagscadeau zijn.
quote:
Doe de rest van dat Politburo even de groeten.
.

Volgens mij zit je luier vol, dan worden babies namelijk altijd wat dreinerig.

pi_16102465
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 14:56 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Nu begint het toch echt te gek te worden. Modje (samentrekking van mongool en nerdje?) robh opent een topic met totale onzin.

Ik doe daarna precies hetzelfde met Bin Laden blaast zichzelf op!!! en welk topic wordt er NIET gesloten? Juist!!

Op dat samentrekking van mongool en nerdje na heb je helemaal gelijk.

Toch blijft het topic open. Waarom? Uitzonderingen bevestigen de regel!

vrijdag 9 januari 2004 @ 15:13:56 #162
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_16102734

Kan een mod ff ingrijpen? Het gaat een beetje offtopic.

vrijdag 9 januari 2004 @ 15:15:02 #163
3647 B.R.Oekhoest
pi_16102761
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 15:00 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

Een moderator opent voor een mede-moderator een felicitatie-topic. Het is werkelijk dra-ma-tisch.
[..]

Zo lust ik er ook nog wel een paar. Wat heeft dat met NWS te maken?
quote:
Mooi zo. Betekent dat dat je gewoon lekker opzout? Dat zou pas een mooi verjaardagscadeau zijn.
[..]
Zo makkelijk kom je er niet af. Ik moet eerst je drankvoorraad nog plunderen.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_16102775
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 15:13 schreef Sidekick het volgende:

Lul niet moraalridder, het gaat juist ontopic.
pi_16103309
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 15:15 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Zo lust ik er ook nog wel een paar. Wat heeft dat met NWS te maken?
Ik ben 1 van de moderators hier .
quote:
Zo makkelijk kom je er niet af. Ik moet eerst je drankvoorraad nog plunderen.
Gezien mijn whisky-collectie is dat een doodverwensing richting jezelf .
  vrijdag 9 januari 2004 @ 15:36:33 #166
3647 B.R.Oekhoest
pi_16103391
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 15:33 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

Ik ben 1 van de moderators hier .
).

Gooi dan die hele policy maar direct overboord.
pi_16103596
Eerlijk is eerlijk, ik moet B.R.Oekhoest wel gelijk geven (ook al doet hij het niet op de juiste manier)
Als mod heb je toch een voorbeeld functie (toch?)
Een geintje is leuk maar hij had op zijn minst allang verplaatst moeten worden want dit lokt bagger postingen uit natuurlijk
pi_16103704
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 15:36 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

Gooi dan die hele policy maar direct overboord.

Waarom? Er staat hier duidelijk:
quote:
Aan eerder voorgekomen handelingen en genomen beslissingen van crewleden en op het forum of in de policy vermelde regels kunnen voor vergelijkbare en andere gevallen door niemand rechten worden ontleend. De crew kan en zal in bijzondere gevallen ten alle tijden overwegen af te wijken van de gangbare regels.
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 15:42 schreef Leutje het volgende:
Eerlijk is eerlijk, ik moet B.R.Oekhoest wel gelijk geven (ook al doet hij het niet op de juiste manier)
Als mod heb je toch een voorbeeld functie (toch?)
Een geintje is leuk maar hij had op zijn minst allang verplaatst moeten worden want dit lokt bagger postingen uit natuurlijk
In dat topic. Hoor je daar een mod over klagen dan?

Stelletje azijnpissers .

pi_16103747
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 15:13 schreef Sidekick het volgende:

Het hele topic is toch offtopic? Het is nl. een felicitatie topic voor JMG met een creatieve lokker . Wat is nu ontopic is de vraag:
  • Reactie op het onderwerp (de eigenlijke topic) saddam
  • Felicitaties voor JMG (doel van de topic)
  • Supra Groningam Nihil
    Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
    Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
    Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
    pi_16103800
    quote:
    In dat topic. Hoor je daar een mod over klagen dan?

Stelletje azijnpissers .

Nee maar wel een hoop users
      vrijdag 9 januari 2004 @ 15:55:12 #171
    3647 B.R.Oekhoest
    pi_16103963
    quote:
    Op vrijdag 9 januari 2004 15:46 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

Waarom? Er staat hier duidelijk:
    [..]

blaat
    [..]

Laf hoor, om je hier achter te verschuilen. Het begint nu haast sadistische trekjes te vertonen dat sfeertje wat er om jullie oh-wat-grappige onderonsje heenhangt "kijk eens wat wij modjes kunnen en jullie lekker niet".

I'm out

vrijdag 9 januari 2004 @ 15:55:25 #172
    28640 Sidekick
    Ban the fucker
    pi_16103971
    quote:
    Op vrijdag 9 januari 2004 15:47 schreef Deetch het volgende:

[..]

Het hele topic is toch offtopic? Het is nl. een felicitatie topic voor JMG met een creatieve lokker . Wat is nu ontopic is de vraag:

• Reactie op het onderwerp (de eigenlijke topic) saddam
  • Felicitaties voor JMG (doel van de topic)

• Ach, doe niet zo moeilijk. Bijna elke mod krijgt een felicitatietopic in zijn/haar forum. Dat er nu een grappige titel aan is gegeven is toch niet erg?
    pi_16104062
    quote:
    Op vrijdag 9 januari 2004 15:55 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Ach, doe niet zo moeilijk. Bijna elke mod krijgt een felicitatietopic in zijn/haar forum. Dat er nu een grappige titel aan is gegeven is toch niet erg?

Oooooooooooooohoooooooohooooooo, ik word geflamed, help modjes help!
    Supra Groningam Nihil
    Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
    Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
    Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
    pi_16104123
    quote:
    Op vrijdag 9 januari 2004 15:58 schreef Deetch het volgende:

[..]

Oooooooooooooohoooooooohooooooo, ik word geflamed, help modjes help!

Wie, Sidekick weer?? 't Wordt een keertje tijd voor een bannetje voor die gozer. Meteen maar eens 3 maanden weg om mee te beginnen lijkt me hier wel op zijn plaats.
    pi_16159387
    Om dit topic weer wat serieuzer in te kleuren:

Kan er ff iemand hier naar kijken? Dergelijke persoonlijke reacties verrijken het topic helaas niet en nodigen ook al niet uit met meer details te komen.

schreef de lurker

salva cum reverentia
    pi_16159826
    quote:
    Op zondag 11 januari 2004 18:21 schreef hoppe het volgende:

Kan er ff iemand hier naar kijken? Dergelijke persoonlijke reacties verrijken het topic helaas niet en nodigen ook al niet uit met meer details te komen.

schreef de lurker

Officieel wordt er van posters verwacht dat ze hun argumenten enigzins onderbouwen, maar in de praktijk is daar nauwelijks tegen in te modden. Dan moeten we in vrijwel elk topic minimaal een kwart van de reacties weghalen. Ik zal in een discussie die verzandt in welles/nietes-gehakketak waarschijnlijk wel 'vriendelijk verzoeken' om onderbouwing te leveren, maar bij een incidentele opmerking zal ik daar niet bovenop gaan zitten. Trouwens, de user zegt erbij waar hij zijn ideeën vandaan haalt, het is simpelweg aan andere users in dat topic om dit wel of niet serieus te nemen, er wel of niet op in te gaan en wel of niet eigen (onderbouwde) ideeën ertegenover te zetten.
      maandag 12 januari 2004 @ 12:16:28 #177
    21607 the.moderator
    Schapen neuken doe je zo!
    pi_16181117
    quote:
    Op zondag 11 januari 2004 18:21 schreef hoppe het volgende:

schreef de lurker

Die enge organisatie Church of Scientology (Co$) lukt het zelfs in het nuchtere Nederland om toch nog malloten te vinden die er hun geld aan willen besteden. Er is een ander topic over de details van de juridische procedures en informatie over de Co$ brain-washing activiteiten: Scientology: Sekte of niet?
    Dyab Abou Jahjah was van 1988 tot 1991 Hezbollah-strijder in Libanon en is nu opgeklommen tot AEL pooier van Allah ...
    pi_16181503
    Ik vraag me eigenlijk nu af of Hoppe de reactie van ExTec of de reactie van seriewoordenaar bedoeld.
    pi_16214437
    vraagje

deze user http://forum.fok.nl/profile.php?id=29681

schijnt het nodig te vinden, iedere keer als hij mij tegenkomt op het forum, mij voor van alles uit te maken
    bijv. :
    Geplaatst door Goliath_ op dinsdag 13 januari 2004 11:27quote:
    --------------------------------------------------------------------------------
    Op dinsdag 13 januari 2004 11:23 schreef MissyMirjaM het volgende:
    er is een verschil tussen jezelf beschermen en iemand vermoorden.
    als hij hem in zijn poot had geschoten en was daarvoor de cel ingegaan, zou ik het belachelijk vinden.
    maar niemand, heeft in geen enkele situatie het recht, om het leven van een ander te nemen.
    --------------------------------------------------------------------------------

blijf eens weg van dit forum dikke!

kan niemand hem daar eens op wijzen ofzo
    het doet me nl. nogal pijn dat soort opmerkingen en lijkt me geheel onnodig gezien ik gewoon normaal reageer

graag een reactie..

'Met een banaan door het water, later'
    Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
      dinsdag 13 januari 2004 @ 11:31:10 #180
    28640 Sidekick
    Ban the fucker
    pi_16214487
    quote:
    Op dinsdag 13 januari 2004 11:29 schreef MissyMirjaM het volgende:

het doet me nl. nogal pijn dat soort opmerkingen

Je moet je niets aantrekken van stom geblaat.
    pi_16214499
    quote:
    Op dinsdag 13 januari 2004 11:31 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Je moet je niets aantrekken van stom geblaat.

het is niet de eerste keer
    en tja hoe kinderachtig ook ik zit er wel mee
      dinsdag 13 januari 2004 @ 11:31:54 #182
    16625 robh
    pi_16214510
    quote:
    Op dinsdag 13 januari 2004 11:29 schreef MissyMirjaM het volgende:
    vraagje

kan niemand hem daar eens op wijzen ofzo
    het doet me nl. nogal pijn dat soort opmerkingen en lijkt me geheel onnodig gezien ik gewoon normaal reageer

graag een reactie..

Ik ga er ff achteraan. BRB.
    Vol gas met Burdy!
    .
    Pimpen met je FOK!-tag
    pi_16214517
    gewoon negeren,
    pi_16214614
    quote:
    Op dinsdag 13 januari 2004 11:31 schreef robh het volgende:

[..]

Ik ga er ff achteraan. BRB.

bedankt
      dinsdag 13 januari 2004 @ 11:52:58 #185
    16625 robh
    pi_16215155
    quote:
    Op dinsdag 13 januari 2004 11:35 schreef MissyMirjaM het volgende:

bedankt

Hij's even weg, z'n reacties in NWS ook.
    Vol gas met Burdy!
    .
    Pimpen met je FOK!-tag
    pi_16227088
    quote:
    Op dinsdag 13 januari 2004 11:52 schreef robh het volgende:

[..]

Hij's even weg, z'n reacties in NWS ook.

beetje laat misschien, maar onwijs bedankt
    pi_16233957
    Dader schietincident aangehouden!

D'r staan alweer allerhande leuke reacties in.

De FA's mogen best wel wat vaker op die banknop rammen van mij.

dinsdag 13 januari 2004 @ 21:44:34 #188
    66444 Lord_Vetinari
    Si non confectus non reficiat
    pi_16234020
    quote:
    Op dinsdag 13 januari 2004 21:42 schreef gelly het volgende:

D'r staan alweer allerhande leuke reacties in.

De FA's mogen best wel wat vaker op die banknop rammen van mij.

Seconded. Opvallend hoeveel van dat soort reacties en hoe weinig mensen zich realiseren wat een impact zoiets heeft op de familie van de dader en van het slachtoffer. Of op de mensen die eromheen stonden. Of stonden die er ook vrijwillig of zo?
    De pessimist ziet het duister in de tunnel
    De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
    De realist ziet de trein komen
    De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
    pi_16234043
    1 op de 3 Nederlanders krijgt een keer kanker

Is al een ouder, zelfde topique over.

I intend to live forever, or die trying.
      dinsdag 13 januari 2004 @ 21:49:37 #190
    66444 Lord_Vetinari
    Si non confectus non reficiat
    pi_16234189
    De pessimist ziet het duister in de tunnel
    De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
    De realist ziet de trein komen
    De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
      dinsdag 13 januari 2004 @ 22:22:41 #192
    16625 robh
    pi_16235382
    quote:
    Op dinsdag 13 januari 2004 22:22 schreef gelly het volgende:
    HALLO !

Wat?
    Vol gas met Burdy!
    .
    Pimpen met je FOK!-tag
    pi_16235509
    quote:
    Op dinsdag 13 januari 2004 22:22 schreef robh het volgende:

[..]

Wat?

Ja, wat zou er zijn ?
      dinsdag 13 januari 2004 @ 22:27:21 #194
    16625 robh
    pi_16235543
    quote:
    Op dinsdag 13 januari 2004 22:26 schreef gelly het volgende:

Ja, wat zou er zijn ?

Ze hebben de dader?
    Vol gas met Burdy!
    .
    Pimpen met je FOK!-tag
    pi_16235579
    quote:
    Op dinsdag 13 januari 2004 22:27 schreef robh het volgende:

[..]

Ze hebben de dader?

Whatever.
      dinsdag 13 januari 2004 @ 22:28:37 #196
    16625 robh
    pi_16235595
    quote:
    Op dinsdag 13 januari 2004 22:28 schreef gelly het volgende:

Whatever.

Val me dan ook niet lastig.
    Vol gas met Burdy!
    .
    Pimpen met je FOK!-tag
    pi_16235845
    milagro post "flikker toch op man" in het voor de hand liggene topic, dat je het effe weet.
    pi_16236260
    quote:
    Op dinsdag 13 januari 2004 22:37 schreef milagro het volgende:
    milagro post "flikker toch op man" in het voor de hand liggene topic, dat je het effe weet.
    Ja, we waren al bezig. Een normale discussie is kennelijk niet mogelijk.

Dergelijke blaters donderen maar lekker op naar maroc of polinco, hier zijn ze niet welkom. Helaas valt er nu gewoon niet tegenop te modden. Als de gemoederen bedaard zijn valt het misschien nog eens te proberen.

pi_16239771
    MET BETREKKING TOT DE TOPICS OVER DE NEERGESCHOTEN CONRECTOR IN DEN HAAG:

Het is genoeg geweest. Mensen kunnen blijkbaar niet lezen, en buitelen over elkaar heen in vingerwijzen, speculeren en pogingen een heksenjacht te organiseren.

Hier hebben we dus geen zin in, en hier is het forum nadrukkelijk niet voor bedoeld.

In overleg met de FA's is dan ook besloten om deze hele non-discussie stop te zetten, en iedereen even af te laten koelen.

Morgenvroeg wordt er bekeken of er alsnog een normale discussie mogelijk is.

pi_16251628
    Kan er gekeken worden naar de reacties van de users pmponer en borisje007 in 17-jarige overvaller ontsnapt uit politiebureau ?
    pi_16251993
    quote:
    Op woensdag 14 januari 2004 14:00 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
    Kan er gekeken worden naar de reacties van de users pmponer en borisje007 in 17-jarige overvaller ontsnapt uit politiebureau ?
    De heren zijn weg.
    pi_16276403
    Kozzmic, met alle respect maar waarom sluit je dit topic? Doel van mijn topic was een discussie starten over het huidige onderwijs. Dat topic in POL gaat volgens mij over heel wat anders, als zijn er wel raakvlakken.

Als leerkracht ben je vogelvrij

"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
    pi_16277318
    quote:
    Op donderdag 15 januari 2004 09:24 schreef Strolie75 het volgende:
    Kozzmic, met alle respect maar waarom sluit je dit topic? Doel van mijn topic was een discussie starten over het huidige onderwijs. Dat topic in POL gaat volgens mij over heel wat anders, als zijn er wel raakvlakken.

Als leerkracht ben je vogelvrij

Sorry voor mijn late reactie. Het onderwerp in POL heeft naar mijn mening dezelfde insteek, namelijk een discussie over wat er moet veranderen op scholen om de uit de hand gelopen situatie te veranderen. De stand van zaken in het huidige onderwijs en de vraag hoe het uit de hand kon lopen (en of het uit de hand is gelopen) past daar prima bij.
    pi_16277383
    ok

Al is dat topic in POL niet echt gezellig te noemen.

"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
      donderdag 15 januari 2004 @ 10:55:37 #205
    45511 TimmyAsd
    Raise your hands motherfuckers
    pi_16278081
    Het blijven incidenten maar niet heus

ik had dit ook al geprobeerd, wat werd gesloten, kan deze dan ook gesloten worden?

donderdag 15 januari 2004 @ 11:10:26 #206
    66982 Herostratos
    pi_16278437
    quote:
    Op donderdag 15 januari 2004 10:55 schreef TimmyAsd het volgende:
    Het blijven incidenten maar niet heus

ik had dit ook al geprobeerd, wat werd gesloten, kan deze dan ook gesloten worden?

Ik-niet-dus-hij-ook-niet-mentaliteit. bah
      FOK!fotograaf donderdag 15 januari 2004 @ 12:28:10 #207
    18921 freud
    Who's John Galt?
    pi_16280379
    Kozzmic, leuk dat je mijn topic sloot, maar het draait bij mij om het feit dat dergelijke steunbetuigingen aan moordenaars getolereerd wordt. Dat scholieren laten blijken dat ze het niet vreemd vinden als een docent vermoord wordt na kritiek, lijkt me nogal bedreigend voor de docenten aldaar. Het topic waar Kozzmic naar verwijst 'Het blijven incidenten' gaat imo over iets totaal anders, daarom startte ik een aparte.
    Ik nuf je seuk!
    Ik hier?
    pi_16280696
    ja dank je dat mijne ook werd afgesloten:
    a) ik concentreerde me op een ander aspect van de zaak
    b) als je goed kijkt zal je zien dat ik eerst gezocht -had- en dat er drie topics tegelijkertijd starten!

hoe hebbie bepaald welke mag blijven? niet door ff te kijken wat het onderwrp dan precies is!

Vrienden van Murat / de pot verwijt de ketel....

nog daargelaten dat er wel degelijk respons was.

zet dan alle post die daar instaan in een ander topic ofzo erbij, maar dit is wat oneerlijk zo!

Your mind don't know how you're taking all the shit you see
    Dont believe anyone but most of all dont believe me
    God damn right it's a beautiful day Uh-huh
    pi_16280889
    quote:
    Op donderdag 15 januari 2004 12:38 schreef simmu het volgende:
    ja dank je dat mijne ook werd afgesloten:
    a) ik concentreerde me op een ander aspect van de zaak
    b) als je goed kijkt zal je zien dat ik eerst gezocht -had- en dat er drie topics tegelijkertijd starten!

hoe hebbie bepaald welke mag blijven? niet door ff te kijken wat het onderwrp dan precies is!

Door te kijken wat je aansnijdt, en welke topics er al lopen. m.i. kan alles wat je aangeeft makkelijk in een ander topic meegenomen worden.
    quote:
    zet dan alle post die daar instaan in een ander topic ofzo erbij, maar dit is wat oneerlijk zo!
    Die mogelijkheid hebben we (helaas) niet in topix.
      FOK!fotograaf donderdag 15 januari 2004 @ 12:46:40 #210
    18921 freud
    Who's John Galt?
    pi_16280897
    Als er 3 topics over geopend worden, lijkt me dat een duidelijk dat er behoefte is aan een topic over dit specifieke aspect. Het zelfde bericht in een topic quoten betekent imo nog niet dat het topic hetzelfde is.
    Ik nuf je seuk!
    Ik hier?
    pi_16280964
    quote:
    Op donderdag 15 januari 2004 12:46 schreef freud het volgende:
    Als er 3 topics over geopend worden, lijkt me dat een duidelijk dat er behoefte is aan een topic over dit specifieke aspect. Het zelfde bericht in een topic quoten betekent imo nog niet dat het topic hetzelfde is.
    inderdaad! dat bedoelde ik, en hoe kan ik zien dat er tegerlijkertijd drie geopend worden? en wie bepaald dan welke open blijven?
    pi_16281016
    quote:
    Op donderdag 15 januari 2004 12:46 schreef freud het volgende:
    Als er 3 topics over geopend worden, lijkt me dat een duidelijk dat er behoefte is aan een topic over dit specifieke aspect.
    Drogredenatie. Er worden hier nu eenmaal eisen gesteld aan topics, en dat kan betekenen dat er niet in elke behoefte voorzien wordt. Met "mensen posten het, dus is er behoefte aan" als insteek kun je alles wel openlaten.
    quote:
    Het zelfde bericht in een topic quoten betekent imo nog niet dat het topic hetzelfde is.
    Klopt. En ik heb ook gekeken naar wat er aangesneden wordt, en dat past stuk voor stuk uitstekend in andere, al lopende topics.
    pi_16281032
    quote:
    Op donderdag 15 januari 2004 12:49 schreef simmu het volgende:

[..]

inderdaad! dat bedoelde ik, en hoe kan ik zien dat er tegerlijkertijd drie geopend worden?

Niet, en dat neem ik ook niemand kwalijk.
    quote:
    en wie bepaald dan welke open blijven?
    De moderators.
    pi_16281084
    quote:
    Op donderdag 15 januari 2004 12:50 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

Drogredenatie. Er worden hier nu eenmaal eisen gesteld aan topics, en dat kan betekenen dat er niet in elke behoefte voorzien wordt. Met "mensen posten het, dus is er behoefte aan" als insteek kun je alles wel openlaten.
    [..]

Klopt. En ik heb ook gekeken naar wat er aangesneden wordt, en dat past stuk voor stuk uitstekend in andere, al lopende topics.

kan je dan tenminste aangeven waar het volgens -jou- dan wel thuishoort (never mind dat de discussie die ik had nu weg is, want de mensen kunnen niet meer reageren) want ik kan niks vinden behalve bergen met 'bah wat zijn die mulat en vrienden toch aso, en crimineel'

en kan je dan ook even uitleggen hoe ik kan zien dat er verschillende posts op hetzelde moment geopend worden? (vooral in de context -dat- ik keek)

donderdag 15 januari 2004 @ 13:04:48 #215
    16625 robh
    pi_16281407
    quote:
    Op donderdag 15 januari 2004 12:53 schreef simmu het volgende:

kan je dan tenminste aangeven waar het volgens -jou- dan wel thuishoort (never mind dat de discussie die ik had nu weg is, want de mensen kunnen niet meer reageren)

Het staat al in En we gaan wederom de "Dialoog aan" en wat mij betreft ga je daar verder.
    quote:
    want ik kan niks vinden behalve bergen met 'bah wat zijn die mulat en vrienden toch aso, en crimineel'
    Verder komt het ook niet.
    Vol gas met Burdy!
    .
    Pimpen met je FOK!-tag
    pi_16281509
    quote:
    Op donderdag 15 januari 2004 13:04 schreef robh het volgende:

[..]

Het staat al in En we gaan wederom de "Dialoog aan" en wat mij betreft ga je daar verder.
    [..]

Verder komt het ook niet.

waarom wordt die dan niet gesloten want mijn shit was serieus, en mensen gingen er ook serieus op in. sorry hoor, maar wat is het idee? alleen relschoppers komen aan het woord, en als je serieus iets wilt bediscussieren doe je dat maar ergens anders?
    enfin: fine, ik copy paste mijn gedoe wel er bot tussenin, krijg dan waarschijnlijk wat shity over me heen, en daarmee is de zaak afgedaan...... whatever.
    de boodschap is duidelijk.
    pi_16281736
    kan er in dat debiele (al dertig keer genoemde) topic dan iig het rasisme weggemod worden?

ah hell, laat maar ook.....

pi_16281872
    quote:
    Op donderdag 15 januari 2004 13:16 schreef simmu het volgende:
    kan er in dat debiele (al dertig keer genoemde) topic dan iig het rasisme weggemod worden?

ah hell, laat maar ook.....

donderdag 15 januari 2004 @ 13:25:45 #219
    16625 robh
    pi_16281964
    quote:
    Op donderdag 15 januari 2004 13:16 schreef simmu het volgende:
    Ja, dat kan, dat gaat ook gebeuren.

Maar als je een beetje geduld kan hebben graag.

Vol gas met Burdy!
    .
    Pimpen met je FOK!-tag
      donderdag 15 januari 2004 @ 13:53:52 #220
    16625 robh
    pi_16282842
    Volgens mij ben ik nu aardig bij met lezen.

En alsjeblieft, mocht je vreselijke racistische teksten tegenkomen, ga die dan niet als een gek en en masse quoten. Meld het hier even, dan is het zo weg.

Vol gas met Burdy!
    .
    Pimpen met je FOK!-tag
    pi_16288183
    wat is dit nou weer voor actie waarom sluiten ze dit topic nou weer

Bush over toekomst NASA ruimtevaart

echt vage actie hoor

is er nog een vergelijkbaar topic waar ik hierover kan discussieren

[Dit bericht is gewijzigd door basalphenaar op 15-01-2004 16:53]

pi_16288769
    ja hallo: -eerst- open ik (en met mij nog twee mensen) een topic Vrienden van Murat / de pot verwijt de ketel.... (ik serieus, de rest gerel) en dan wordt de mijne gesloten in het kader van 'er zijn er al' , dus ik nog heel naief de hele shit copy pasten naar die nieuweEn we gaan wederom de "Dialoog aan" alwaar ik naar -verwezen- werd, in -dit- topic!!!, en dan wordt deze -ook- gesloten...

sorry, maar wat is dit voor beleid? hoe zorg ik ervoor dat mensen niet discusieren? dit is toch de afdeling 'discusieren over nieuwszaken'....
    zeg dan 'forum om je lezers te pesten' ipv 'nieuws en achtergronden'

donderdag 15 januari 2004 @ 17:14:42 #223
    16625 robh
    pi_16288891
    quote:
    Op donderdag 15 januari 2004 17:10 schreef simmu het volgende:

sorry, maar wat is dit voor beleid? hoe zorg ik ervoor dat mensen niet discusieren? dit is toch de afdeling 'discusieren over nieuwszaken'....
    zeg dan 'forum om je lezers te pesten' ipv 'nieuws en achtergronden'

Neuh. Hoe goed je bedoeling ook, alle topics over de verschillende aspecten van dit drama kwamen toch weer op hetzelfde neer uiteindelijk.
    Je kunt beter even wachten en over een paar dagen, wanneer de storm is gaan liggen, het opnieuw proberen en het wat algemener houden.
    Vol gas met Burdy!
    .
    Pimpen met je FOK!-tag
    pi_16288969
    quote:
    Op donderdag 15 januari 2004 17:14 schreef robh het volgende:

[..]

Neuh. Hoe goed je bedoeling ook, alle topics over de verschillende aspecten van dit drama kwamen toch weer op hetzelfde neer uiteindelijk.
    Je kunt beter even wachten en over een paar dagen, wanneer de storm is gaan liggen, het opnieuw proberen en het wat algemener houden.

dat zal best, maart zeg dat dan gelijk de eerste keer! ik werd dus vanuit hiero (zie paar post hierboven ik ga niet -weer- copy pasten als mad) naar die topic gestuurd!

never mind dat er alleen maar 'allochtoon!' geroepen wordt....
    sjee, ik probeerde ff ween beetje te onspannen in me pauze, en dan krijg je zoiets!

donderdag 15 januari 2004 @ 17:19:01 #225
    16625 robh
    pi_16289036
    quote:
    Op donderdag 15 januari 2004 17:16 schreef simmu het volgende:

dat zal best, maart zeg dat dan gelijk de eerste keer! ik werd dus vanuit hiero (zie paar post hierboven ik ga niet -weer- copy pasten als mad) naar die topic gestuurd!

never mind dat er alleen maar 'allochtoon!' geroepen wordt....
    sjee, ik probeerde ff ween beetje te onspannen in me pauze, en dan krijg je zoiets!

Zoals je gezien hebt kwam het topic waar jij de berichten naar verplaatst hebt ook niet van de grond.

Wij kunnen niet voorspellen hoe een topic gaat lopen, maar in dit soort gevallen kun je wel met redelije zekerkheid zeggen dat je het even moet laten rusten, om je topic uiteindelijk nog enigszins leesbaar, ontopic en netjes te houden.

Sorry voor de miscommunicatie dan

Vol gas met Burdy!
    .
    Pimpen met je FOK!-tag
    pi_16292710
    Kan iemand even naar het gedrag van The Seeker kijken?

Ik heb het idee dat die alleen maar loopt te trollen in de "Den Haag leraar doodgeschoten topics.

Deze post bijvoorbeeld [Centraal] Murat, pistool, conrector en zo... #2 vat ik op als puur trollen met dat obverduidelijke cynisme wat toch weer reacties opleverd.

pi_16293067
    [naief modus] wat is trollen, die term ben ik vandaag vaker tegengekomen, ook een heel nieuwsbericht getrol't, wat betekent dat?[/naief]
    pi_16293191
    quote:
    Op donderdag 15 januari 2004 19:37 schreef simmu het volgende:
    [naief modus] wat is trollen, die term ben ik vandaag vaker tegengekomen, ook een heel nieuwsbericht getrol't, wat betekent dat?[/naief]
    Plagen, klieren, topics verpesten door zich vreemd te gedragen.

In dit geval dus de dader ophemelen en telkens roepen dat de leraar het verdiend had. Dat verstoord een discussie doordat mensen die het serieus nemen er te fel op gaan reageren.

donderdag 15 januari 2004 @ 19:42:25 #229
    16625 robh
    pi_16293263
    Hij's weg.
    Vol gas met Burdy!
    .
    Pimpen met je FOK!-tag
      zaterdag 17 januari 2004 @ 01:40:32 #230
    24292 Yokozuna
    drum- & forumnerd
    pi_16332544
    Beeldvorming allochtonen nog negatiever. deel II is gesloten omdat er in het vorig deel rotzooi stond, terwijl het in deel 2 juist goed ging, daar is nog geen enkele flame in voorgekomen. De meeste mensen hebben inmiddels al in deel 2 gepost. Daarom vind ik de sluiting onterecht.
    pi_16332546
    Hey, robh-haa, ik ben nieuw en weet dus niet hoe het uit te spreken, waarom zulks gesloten op het moment dat ik typte:
    quote:
    De schuld moet in dit geval niet worden gegeven aan De Media, ik vind dat namelijk een typisch geval van de excuus-maatschappij waar we in leven, maar er is een anti-moslim tendens gaande in het land. Is de beeldvorming erger? Ik denk het wel. Is het een niet-bestaand probleem? Geenszins!

Er wordt alleen zo veel aandacht gegeven aan allerlei dingen, ach, ja, wee. Wee, ons, met onze haat en obsessies. Een incident aangrijpen om de De Allochtoon te pakken. Ziek, ziek, en misplaatst, getuigen van domheid.

Deze trend is al langer zichtbaar, misschien kunnen we wel zeggen: Clash of Civilizations. Misschien.

zaterdag 17 januari 2004 @ 13:50:35 #232
    16625 robh
    pi_16339929
    quote:
    Op zaterdag 17 januari 2004 01:40 schreef Monidique het volgende:
    Hey, robh-haa, ik ben nieuw en weet dus niet hoe het uit te spreken, waarom zulks gesloten op het moment dat ik typte:
    Het was de hoogste tijd
    Vol gas met Burdy!
    .
    Pimpen met je FOK!-tag
      zaterdag 17 januari 2004 @ 16:20:16 #233
    76456 SKMbeat
    Are You Experienced ?
    pi_16343123
    Tja ,Robh, bespaart je natuurlijk weer een hoop werk door het topic "Stilte Na De Storm"te sluiten"?
    Ik zit ook als allochtoon ook echt te wachten op een nieuw bashtopic,daarom open ik er immers zelf één?. Ik ben immers een masochist?
    Waarom zouden mensen ook niet kunnen posten dat ze weer aan het relativeren zijn?
    Is dat te moeilijk?
    Je had ook kritiek op het topic"Ik ben immuun geworden voor discriminatie? waarin voor zeker 3/4 goed gepost werd in tegenstelling tot de meeste andere topics.Maar door slecht modwerk van jouw is het einde naar de knoppen gegaan. Je had ze ontopic moeten houden.Waar was jij toen?!!!

Ik vind het echt zonde dat ze jouw dit laten modden.Het is niet als belediging bedoeld,maar ik denk niet dat je er geschikt voor bent. Of je hebt geen zin om weer alles te moeten lezen en modden, je hebt zin in een rustige zaterdag of het ontbreekt je aan nodige intellectuele vermogens om dit te doen?
    Nogmaals zie het niets belediging anders had ik er wel andere woorden voor gebruikt.

PS: we hebben er al genoeg van gehad was je reden om het te sluiten, (dan had je die bashtopics van afgelopen week al veel eerder moeten sluiten om een statement te maken), nou dus het is nu tijd voor iets gezelligs?Hou je inderdaad maar bezig met Emmykuh's "Prrrrrt"-topic. Dat hebben we nodig niet? Kom op !!!

[Dit bericht is gewijzigd door SKMbeat op 17-01-2004 17:05]

Let me be who I am ! Let me Kick Out The Jams ! Kick Out The Jams ! I done kick them out.
      zaterdag 17 januari 2004 @ 17:03:42 #234
    16625 robh
    pi_16344206
    quote:
    Op zaterdag 17 januari 2004 16:20 schreef SKMbeat het volgende:
    Tja ,Robh, bespaart je natuurlijk weer een hoop werk door het topic "Stilte Na De Storm"te sluiten"?
    Ik zit ook als allochtoon ook echt te wachten op een nieuw bashtopic,daarom open ik er immers zelf één?. Ik ben immers een masochist?
    Waarom zouden mensen ook niet kunnen posten dat ze weer aan het relativeren zijn?
    Is dat te moeilijk?
    Je had ook kritiek op het topic"Ik ben immuun geworden voor discriminatie? waarin voor zeker 3/4 goed gepost werd in tegenstelling tot de meeste andere topics.Maar door slecht modwerk van jouw is het einde naar de knoppen gegaan. Je had ze ontopic moeten houden.Waar was jij toen?!!!

Ik vind het echt zonde dat ze jouw dit laten modden.Het is niet als belediging bedoeld,maar ik denk niet dat je er geschikt voor bent. Of je hebt geen zin om weer alles te moeten lezen en modden, je hebt zin in een rustige zaterdag of het ontbreekt je aan nodige intellectuele vermogens om dit te doen?
    Nogmaals zie het niets belediging anders had ik er wel andere woorden voor gebruikt.

PS: we hebben er al genoeg van gehad (dan had je die topics al veel eerder moeten sluiten), nou dus het is nu tijd voor iets gezelligs?Hou je inderdaad maar bezig met Emmykuh's "Prrrrrt"-topic. Dat hebben we nodig niet? Kom op !!!

Hoi SKMBeat. Moet ik mij aan jou gaan verantwoorden waar ik post, wanneer ik post en hoeveel ik lees?

Ik dacht het niet.

Het zal me aan mn zak jeuken of je een allochtoon bent of niet verder, er zijn genoeg topics geweest waar JOUW inbreng zeker gewaardeerd was. Meer dan 15 volle topics over de ellende in Den Haag. WIJ lezen de hele meut.

Zou JIJ dat ook gedaan hebben dan kon je op je allochtone klompjes aanvoelen dat een topic over nuancering, relativering en dat soort prachtige woorden geen zin heeft. Nu nog nog niet.

Lees Beeldvorming over allochtonen nog negatiever maar even door. Ter lering ende vermaek, uiteraard.

Prettige dag nog

Vol gas met Burdy!
    .
    Pimpen met je FOK!-tag
      zaterdag 17 januari 2004 @ 17:10:28 #235
    16625 robh
    pi_16344418
    quote:
    Ga's weg, gek.

Dat topic is VOL en staat in GENERAL CHAT en IK heb er NIET in gepost..

Tssk.

[Dit bericht is gewijzigd door robh op 17-01-2004 17:11]

Vol gas met Burdy!
    .
    Pimpen met je FOK!-tag
      zaterdag 17 januari 2004 @ 17:29:03 #236
    76456 SKMbeat
    Are You Experienced ?
    pi_16344953
    Op zaterdag 17 januari 2004 17:03 schreef robh het volgende:

[..]

quote:
    Hoi SKMBeat. Moet ik mij aan jou gaan verantwoorden waar ik post, wanneer ik post en hoeveel ik lees?

Ik dacht het niet.

Nee,dat hoeft zeer zeker niet.
    quote:
    Het zal me aan mn zak jeuken of je een allochtoon bent of niet verder, er zijn genoeg topics geweest waar JOUW inbreng zeker gewaardeerd was. Meer dan 15 volle topics over de ellende in Den Haag. WIJ lezen de hele meut.
    En ik heb ze ook gelezen en vooral de meningen van autochtonen gelezen en ben er heel erg van geschrokken dat de meeste Fokkers met gemiddeld een redelijke opleiding zich (begrijpelijk)zo hebben uitgelaten. Opvallend was dat veel allochtone posters niet gepost hadden en nu waarschijnlijk willen weten hoe autochtone Fokkers er nu over denken, nu de boel enigszins geluwd is.
    Dat jij dat te vroeg vind, dat is jouw mening, maar ik en misschien andere allochtone Fokkers (zoals Cajun) willen ook kort nou zoveel gebash van onze mede-Fokkers weten waar we NU staan.
    quote:
    Zou JIJ dat ook gedaan hebben dan kon je op je allochtone klompjes aanvoelen dat een topic over nuancering, relativering en dat soort prachtige woorden geen zin heeft. Nu nog nog niet.
    Als zo'n topic gelijk gesloten wordt niet nee. Ik had ook wel verwacht dat er weer een of andere minkukel er misbruik van zou maken,maar daar zijn moderators voor om het ontopic te houden of mag je daar niet van uitgaan? Bezorgen we jullie zo teveel werk?
    Het zou toch geen vaart zijn gelopen met het topic, maar vond het interessant om kort na het gebeuren er met mensen over te praten, naverwerking noemen ze dat.

Vergeet niet dat sommige allochtone Fokkers (zoals ik) Fok! erg waarderen en erg kunnen schrikken als medefokkers taal uitslaan die niet door de beugel kan(al valt het het te begrijpen). We willen ook zo snel normaal verder en dat kan alleen door weer zo snel mogelijk met elkaar in gesprek te raken wat zeker gelukt was in "Ik ben immuun geworden voor discriminatie". Niet als je zaken laat liggen of sluit,zodat zaken niet verwerkt kunnen worden,zodat de volgende keer bij een allochtone misdaad(laten we hopen van niet) 2 keer zo hard gebashed wordt.

quote:
    Prettige dag nog
    Hetzelfde , zal je niet meer lastig vallen.

[Dit bericht is gewijzigd door SKMbeat op 17-01-2004 17:39]

Let me be who I am ! Let me Kick Out The Jams ! Kick Out The Jams ! I done kick them out.
      zaterdag 17 januari 2004 @ 17:35:44 #237
    76456 SKMbeat
    Are You Experienced ?
    pi_16345118
    quote:
    Op zaterdag 17 januari 2004 17:10 schreef robh het volgende:

[..]

Ga's weg, gek.

Dat topic is VOL en staat in GENERAL CHAT en IK heb er NIET in gepost..

Tssk.

Je hebt gelijk, het was Roel_Jewel. Fout aan mijn kant, excuses.
    pi_16354044
    Demonstratie geen geweld, meer gezag!
    Zou die Maro een rechtse relkloon zijn.??
    Al zijn postingen lezend komt ie imitatie-links over.
    pi_16354125
    quote:
    Op zaterdag 17 januari 2004 23:25 schreef Bluesdude het volgende:
    Demonstratie geen geweld, meer gezag!
    Zou die Maro een rechtse relkloon zijn.??
    Al zijn postingen lezend komt ie imitatie-links over.
    Ongetwijfeld.

Klonen zijn not done, .

pi_16481146
    quote:
    Op donderdag 22 januari 2004 09:51 schreef robh het volgende:
    Doe maar in het lopende topic aub.
    Goeiemorge robh,

volgens mij is dit een heel ander uitgangspunt, ik wil in dit topic ingaan op het feit dat de persoonlijke relaties van een koningin voordelen kunnen opleveren voor een land, voordelen die we niet hadden in een republiek,Het gaat hier niet specifiek over dit geval, maar het is slechts een aanleiding daarvoor!

Admin donderdag 22 januari 2004 @ 09:53:44 #241
    2589 crew  yvonne
    On(t)deugend
    pi_16481156
    general?
    Ik heb hem naar C&H gehaald
    Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
    Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
    Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
    pi_16481157
    quote:
    Op donderdag 22 januari 2004 09:53 schreef _The_General_ het volgende:

[..]

Goeiemorge robh,

volgens mij is dit een heel ander uitgangspunt, ik wil in dit topic ingaan op het feit dat de persoonlijke relaties van een koningin voordelen kunnen opleveren voor een land, voordelen die we niet hadden in een republiek,Het gaat hier niet specifiek over dit geval, maar het is slechts een aanleiding daarvoor!

al opgelost!
      donderdag 22 januari 2004 @ 09:57:43 #243
    16625 robh
    pi_16481225
    mOOI!
    Vol gas met Burdy!
    .
    Pimpen met je FOK!-tag
    pi_16503019
    Het was sarcastisch, JMG.
    Slotje slaat nergens op, je moet je mening kwijt kunnen over hoe murat laat weten hoe hij zich voelt.
    pi_16503222
    quote:
    Op donderdag 22 januari 2004 23:14 schreef haaahaha het volgende:
    Het was sarcastisch, JMG.
    Slotje slaat nergens op, je moet je mening kwijt kunnen over hoe murat laat weten hoe hij zich voelt.
    Dat was geen mening over hoe hij zich voelt. Je haalt een artikel aan waarin staat dat hij spijt heeft van z'n daad, en vervolgens begin je over "een aai over de bol" als strafmaat. Wat dan uiteraard resulteert in uitsluitend reacties daarop.

Daarnaast hoort het topic in NWS, niet in GC en (zie FAQ) zijn dit soort nietszeggende ongefundeerde one-liners niet gewenst als de 'eigen bijdrage' aan een openingspost.

maandag 26 januari 2004 @ 13:58:43 #246
    56633 JimmyJames
    Unspeakable powers
    pi_16594921
    Is hier een topic geweest over Nixon's plannen om het hele midden oosten te bezeten naar aanleiding van de olie crisis ? Ik kan nix vinden met de search...
    Please Move The Deer Crossing Sign
      maandag 26 januari 2004 @ 14:01:06 #247
    16625 robh
    pi_16594976
    quote:
    Op maandag 26 januari 2004 13:58 schreef JimmyJames het volgende:
    Is hier een topic geweest over Nixon's plannen om het hele midden oosten te bezeten naar aanleiding van de olie crisis ? Ik kan nix vinden met de search...
    Nee

Wel dat Nixon Vietnam wou nuken.

Vol gas met Burdy!
    .
    Pimpen met je FOK!-tag
      maandag 26 januari 2004 @ 14:13:59 #248
    56633 JimmyJames
    Unspeakable powers
    pi_16595302
    quote:
    Op maandag 26 januari 2004 14:01 schreef robh het volgende:

[..]

Nee

Wel dat Nixon Vietnam wou nuken.

Maar het was wel nieuws, de Britse inlichtingsdienst had het openbaar gemaakt.
      maandag 26 januari 2004 @ 15:25:18 #249
    56633 JimmyJames
    Unspeakable powers
    pi_16597471
    Maar heeft een ik-zoek-een-nieuws-artikel-reactie wel z'n plaats in dit topic ?, of had ik er speciaal een topic voor moeten openen ?
    pi_16597529
    quote:
    Op maandag 26 januari 2004 15:25 schreef JimmyJames het volgende:
    Maar heeft een ik-zoek-een-nieuws-artikel-reactie wel z'n plaats in dit topic ?, of had ik er speciaal een topic voor moeten openen ?
    Ik vind het prima hier hoor .
      maandag 26 januari 2004 @ 21:07:50 #251
    8502 BAZZA
    Was de dader een Marokkaan?
    pi_16608746
    quote:
    Op maandag 26 januari 2004 15:25 schreef JimmyJames het volgende:
    http://www.cbsnews.com/stories/2004/01/01/politics/main591053.shtml
    "Arabs: apart from oil - which was discovered, is produced and is paid for by the West - what do they contribute?" "Can you think of anything? Anything really useful?... No, nor can I..."
      dinsdag 27 januari 2004 @ 11:48:44 #252
    56633 JimmyJames
    Unspeakable powers
    pi_16621328
    quote:
    Op maandag 26 januari 2004 21:07 schreef BAZZA het volgende:

[..]

http://www.cbsnews.com/stories/2004/01/01/politics/main591053.shtml

Heel erg bedankt
    pi_16661906
    Allah Al Watan Al Malik