quote:Je snapt toch zelf ook wel dat politieagenten die een roofoverval onderzoeken (rechercheurs genaamd) niet dezelfde politiemensen zijn die op straat controleren of langs de kant van de weg staan te flitsen ?
Op dinsdag 30 december 2003 20:02 schreef Drakire het volgende:[..]
Solly Was te hard verwoord zo meende ik het niet ik wou zeggen dat slecht 28% van de overvallen werd opgelost en i.p.v. daar xtra man op te zetten zetten ze extra mensen op jochies van 17 dat is toch te zot voor woorden.
Begrijp me niets verkeerd maar ik vindt dat ze beter hun best moeten doen en ik wens ze niets erg toe geloof me dat schoot er gewoon uit...
Maar wat betreft dat respect dat moeten ze maar trug verdienen (wat is dat nou voor reactie weer trug inslaan) neej ze moeten het maar trug verdienen...
quote:Zeg dat dan gewoon. Altijd eerst even tot 10 tellen he
Op dinsdag 30 december 2003 20:02 schreef Drakire het volgende:[..]
Solly Was te hard verwoord zo meende ik het niet ik wou ...pomptidom
Bovendien misdaad moet je bij de bron aanpakken. Dus ook schoffies aanpakken en weinig ruimte geven (oefening baart kunst immers). Bovendien zijn ze niet alleen op straat om schoffies op te pakken, maar juist om zichzelf en ons te beschermen tegen de effecten van het vuurwerk waar ze vaak niet veilig mee om gaan.. Goeie zaak dus
quote:indd helemaal gelijk hoor... maar de politie kan ook stom zijn, als je licht t niet doet
Op dinsdag 30 december 2003 20:08 schreef DaZilva het volgende:[..]
Zeg dat dan gewoon. Altijd eerst even tot 10 tellen he
Bovendien misdaad moet je bij de bron aanpakken. Dus ook schoffies aanpakken en weinig ruimte geven (oefening baart kunst immers). Bovendien zijn ze niet alleen op straat om schoffies op te pakken, maar juist om zichzelf en ons te beschermen tegen de effecten van het vuurwerk waar ze vaak niet veilig mee om gaan.. Goeie zaak dus
en nee, dat is geen discriminatie, maar juist dit soort verziekt het voor de rest
quote:Zolang deze proletenkoters zichzelf verwonden bij het uitoefenen van hun "hobby" vindt ik het prima, als ze er anderen maar niet mee lastig vallen!
Op dinsdag 30 december 2003 20:08 schreef DaZilva het volgende:Bovendien zijn ze niet alleen op straat om schoffies op te pakken, maar juist om zichzelf en ons te beschermen tegen de effecten van het vuurwerk waar ze vaak niet veilig mee om gaan.. Goeie zaak dus
quote:Oh, de kutmarokkaantjes die al een paar dagen rellen in de amsterdamse florawijk ?
Op dinsdag 30 december 2003 20:11 schreef JohanHeuser het volgende:
Wat ik liever zie is dat oom agent de ECHTE schoffies aanpakt! oftewel: kutmarokkaantjesen nee, dat is geen discriminatie, maar juist dit soort verziekt het voor de rest
quote:De politie mag nooit onderscheid gaan maken tussen de kutnederlanders en de kutturkjes.
Op dinsdag 30 december 2003 20:11 schreef JohanHeuser het volgende:
Wat ik liever zie is dat oom agent de ECHTE schoffies aanpakt! oftewel: kutmarokkaantjesen nee, dat is geen discriminatie, maar juist dit soort verziekt het voor de rest
Het leuke van de gummiknuppelaanpak is dat het ook heerlijk bij de Marrokaantjes werkt. Grote bek? Knuppel ervoor. Als ze niet met respect voor oom agent worden opgevoed, meppen ze het er wel in. "Maar dat is fascisme!" Zeik niet.
quote:Neej maar je ziet nooit dat een overval is voorkomen door het adequate
Op dinsdag 30 december 2003 20:07 schreef gelly het volgende:[..]
Je snapt toch zelf ook wel dat politieagenten die een roofoverval onderzoeken (rechercheurs genaamd) niet dezelfde politiemensen zijn die op straat controleren of langs de kant van de weg staan te flitsen ?
quote:Hoe zou dat moeten ?
Op dinsdag 30 december 2003 20:16 schreef Drakire het volgende:[..]
Neej maar je ziet nooit dat een overval is voorkomen door het adequate
Reageren van een politie agent...
quote:Nee, en verkrachtingen en moorden ook niet. Heel vreemd.
quote:Hoe weet jij dat ? Volg jij de politie de hele dag?
Neej want die zijn te druk met het vangen van kinderen van 17 daar hebben ze al een dagtaak aan![]()
![]()
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 20:14 schreef nietzman het volgende:[..]
De politie mag nooit onderscheid gaan maken tussen de kutnederlanders en de kutturkjes.
Het leuke van de gummiknuppelaanpak is dat het ook heerlijk bij de Marrokaantjes werkt. Grote bek? Knuppel ervoor. Als ze niet met respect voor oom agent worden opgevoed, meppen ze het er wel in. "Maar dat is fascisme!" Zeik niet.
Ik ben van mening dat men wel wat harder mag optreden tegen marokkaantjes die hier in ons land de boel komen verzieken. Ach, ff onderzoekje doen naar de ouders die waarschijnlijk van een uitkering genieten en eventueel overwegen ze terug te sturen naar land van herkomst
Maar oke, wel lachen dat men hier zo voorstander is van de zgn harde hand.. zeg nou zelf, al die wouten schijten in hun broek, want een Nederlandse agent schiet niet! En als ze het al doen dan kunnen ze het niet
Echt een aanfluiting dus
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 20:16 schreef Drakire het volgende:Neej maar je ziet nooit dat een overval is voorkomen door het adequate
Neej want die zijn te druk met het vangen van kinderen van 17 daar hebben ze al een dagtaak aan![]()
![]()
Je bent zelfs leuker dan Freek de Jonge
Maar dat is iedereen eigenlijk
quote:Na dit en je net geflopte 'synoniemen voor negers topic' wordt het tijd voor een swastika onder je naam, niet?
Op dinsdag 30 december 2003 20:18 schreef JohanHeuser het volgende:[..]
Ik ben van mening dat men wel wat harder mag optreden tegen marokkaantjes die hier in ons land de boel komen verzieken. Ach, ff onderzoekje doen naar de ouders die waarschijnlijk van een uitkering genieten en eventueel overwegen ze terug te sturen naar land van herkomst
Ga jij maar even wat kameraden afzuigen op de kazerne ofzo
Tot ziens.
-edit-
[Dit bericht is gewijzigd door robh op 30-12-2003 20:23]
quote:Dit was dit was het nieuws
Op dinsdag 30 december 2003 20:20 schreef robh het volgende:[..]
Je bent zelfs leuker dan Freek de Jonge
![]()
Maar dat is iedereen eigenlijk
quote:Hee. Hee. Tipje. Hee: Anders leer je eens begrijpend lezen.
Op dinsdag 30 december 2003 20:18 schreef JohanHeuser het volgende:meneer neemt ook een duur woord in de mond. Je weet niet eens wat fascisme is, dus shut the fuck up
quote:Gek he dat dat respect weg is als ze geen boeven durven vangen, maar als ze op een luie stoel langs de kant van de weg gaan zitten wachten tot hun fotorolletje vol is en ze met een rolletje dat opeens 10000x zoveel waard is terugkeren, dat dag in dag uit, en een net salaris krijgen...
Op dinsdag 30 december 2003 19:53 schreef nietzman het volgende:Dat respect voor oom agent moet er letterlijk weer ingemept worden heb ik zo het idee.
quote:bla bla bla
Op dinsdag 30 december 2003 21:00 schreef veldmuis het volgende:[..]
Gek he dat dat respect weg is als ze geen boeven durven vangen, maar als ze op een luie stoel langs de kant van de weg gaan zitten wachten tot hun fotorolletje vol is en ze met een rolletje dat opeens 10000x zoveel waard is terugkeren, dat dag in dag uit, en een net salaris krijgen...
quote:Je doet je avatar eer aan
Op dinsdag 30 december 2003 21:09 schreef toska het volgende:[..]
bla bla bla
quote:OMFG
Op dinsdag 30 december 2003 20:00 schreef MasterPeace het volgende:
Oorspronkelijk was het afsteken van vuurwerk bedoeld om "demonen" te verjagen, tegenwoordig lokt het juist een bepaald soort "demonische entiteiten" op straat; in groepjes functionerende primitieve hersendode inhoudsloze proletenkoters die in al hún innerlijke leegheid, onbetekenendheid en extreme domheid hun levensgeluk alleen weten te halen uit lawaaierige, opdringerige zelfmanifestatie; vuurwerk is hierbij net zoals ringtones, ghettoblasters en opgevoerde brommertjes een prima hulpmiddel voor deze aandachtbehoeftige randdebielen!
quote:Goed idee.
Op dinsdag 30 december 2003 21:00 schreef veldmuis het volgende:
Gek he dat dat respect weg is als ze geen boeven durven vangen, maar als ze op een luie stoel langs de kant van de weg gaan zitten wachten tot hun fotorolletje vol is en ze met een rolletje dat opeens 10000x zoveel waard is terugkeren, dat dag in dag uit, en een net salaris krijgen...
Alleen leggen ze nu van dat geld wegen aan, waar men lekker dronken overheen kan scheuren. Een dronkenschap die ons dankzij accijnzen ook weer miljoenen in het laadje brengt, waarvan men weer nieuwe flitspalen koopt. Dus laten we dat systeem eens saneren, en van het geld van de flitspalen de agenten beter opleiden, en ze beter inzetten. Dan maken we die paaltjes tegelijkertijd wat slimmer en veiliger, zodat oom agent er niet bij hoeft te zitten, en die hufter in een speedy-gonzalesbui gewoon de bon volautomatisch thuisgestuurd krijgt.
Wil je dan niet mee betalen aan een betere politiemacht? Niet te snel rijden! Zie het als een... vrijwillige belasting.
Bovendien kan ie waarschijnlijk beter mikken dan menig agent. Mag ook wel gezegd worden.
quote:Dan ben je wel heel erg simpel als je hier om kan lachen. Maargoed al kijkend naar je username kan ik je al indelen in een bepaalde "hoek" Deze agent was er nog vrij nuchter over blijkbaar.. maar een ander had wellicht geen zin om nog een lawinepijl op zich te krijgen en had de jongen dood geschoten. Wat waarschijnlijk nog geoorloofd was in deze situatie (noodweer afgestemd op de situatie)
Op dinsdag 30 december 2003 22:58 schreef Pappie_Culo het volgende:
Tsja... kan er wel om lachen. Hartstikke fout enzo. Maar ergens ook wel humoristisch.Bovendien kan ie waarschijnlijk beter mikken dan menig agent. Mag ook wel gezegd worden.
Niet alleen omdat die pijl een agent heeft geraakt en verwondt, maar het had net zo goed iemand anders kunnen zijn.
ff masseren die gozer.
[Dit bericht is gewijzigd door Disciple_of_Guinness op 31-12-2003 03:00]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |