Maak me geeeeeeeekquote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:44 schreef Autoreply het volgende:
Goede TT. Hopelijk vermindert dat het gebagger ook![]()
OT; vandaag me uitgeleefd op de speling in een meervoudig lager. Daar zit nu geen speling meer in![]()
Doe niet cool danquote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:05 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Blaaat
wij hebben ook een soort Fok! meet
En ik mag natuurlijk af en toe even een pizza'tje bij jouw in de oven gooien he?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:49 schreef Nachtdier het volgende:
Heb je niet een pizza-bakoven in de aanbieding?
en en en ging het goed? niks laten vallen enzo?quote:Op zondag 25 maart 2007 10:36 schreef warrel het volgende:
Goedemorgen, en tevens tvp.
Gister heb ik geKobust achter de bar![]()
Alleen gevochten met de slagroommachine.quote:Op zondag 25 maart 2007 11:06 schreef dagwaarde het volgende:
[..]
en en en ging het goed? niks laten vallen enzo?
whehehe hoe zag de zaak er daarna uit?quote:Op zondag 25 maart 2007 12:05 schreef warrel het volgende:
[..]
Alleen gevochten met de slagroommachine.![]()
Ohh, hoi SoL!quote:Op zondag 25 maart 2007 12:08 schreef dagwaarde het volgende:
[..]
whehehe hoe zag de zaak er daarna uit?
dit is sol btw
quote:Op zondag 25 maart 2007 12:20 schreef warrel het volgende:
[..]
Ohh, hoi SoL!
De zaak bleef trouwens best netjes, alleen ik weet niet waar de appeltaart gebleven was..![]()
Mafkeesquote:
Hoe was je vakantie???quote:Op zondag 25 maart 2007 13:02 schreef Ienepien het volgende:
Jodelahiti!
zo ff weer mijn eigen account.quote:Op zondag 25 maart 2007 13:51 schreef admiraal_anaal het volgende:48 uur
door Yvonne
Maar nu is me kloontje Surveillance_Step ook geband
quote:Op zondag 25 maart 2007 13:54 schreef admiraal_anaal het volgende:
Voel je Delfts bloed in je stromen?
Of alchohol
Dan hoor je hier te posten
Geweldig! Veel sneeuw gevolgd door zon, dus ik heb zowaar een kleurtje. Wel heeft eentje op dag 1 een lichte hersenschudding opgelopen dus die moest een nachtje naar het ziekenhuis. Veel schnaps en Joe de la Hiti tijdens de aprés-skiquote:
Daarom blijf je lekker nog een nachtje hierquote:Op zondag 25 maart 2007 13:56 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
![]()
Jah voel me nog wel Delfts....alhoewel ik geen klap zin in heb om straks weer naar huis te gaan
![]()
Klinkt goedquote:Op zondag 25 maart 2007 14:11 schreef Ienepien het volgende:
[..]
Geweldig! Veel sneeuw gevolgd door zon, dus ik heb zowaar een kleurtje. Wel heeft eentje op dag 1 een lichte hersenschudding opgelopen dus die moest een nachtje naar het ziekenhuis. Veel schnaps en Joe de la Hiti tijdens de aprés-ski![]()
quote:Op zondag 25 maart 2007 16:14 schreef dagwaarde het volgende:
[..]
Daarom blijf je lekker nog een nachtje hier![]()
![]()
![]()
![]()
Was echt helemaal zijn eigen schuld. Was juist lulliger voor de mensen die hem naar en van het ziekenhuis moesten vervoeren (waaronder ikquote:Op zondag 25 maart 2007 16:29 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Klinkt goedLullig wel voor degene met de lichte hersenschudding
![]()
Ik ben er uit!quote:Op maandag 26 maart 2007 16:13 schreef Bravebart het volgende:
Weg uit Delft/Randstad voor een week of 2
Ja, waar blijft mn kaartje met naakte wijven nouquote:Op maandag 26 maart 2007 18:53 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Ik ben er uit!
Ik ben geen stadsmens.
Zat gisteravond lekker in de tuin te lezen, biertje naast me op de grond, je kent 't wel. Opeens een hoop gerinkel; flikkert m'n bier om. Ik zo vanNaja, dan kijk je 's naar je bier en kijkt dat konijn wat 'm omver liep je aan
Dus ik zo
Konijn
Was ik dus net te laat om konijnemans eens even in z'n nek te grijpen en de pan in te mikken![]()
Anyway, ik haal nieuw bier en; al kijkend naar de zonsondergang boven zee:Zeeland
![]()
Maargoed, nu dus in Frankrijk, ook dat bevalt prima![]()
Doei lieve Duften![]()
wanker...quote:Op maandag 26 maart 2007 19:15 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, waar blijft mn kaartje met naakte wijven nou
nog nooit gehad maar het zou idd best kunnen...quote:Op maandag 26 maart 2007 21:47 schreef Nachtdier het volgende:
Heeft mn broer gelijk als ie zegt dat de politie hier in Delft nogal snel bonnen uitschrijft als je bijv. zonder licht fietst?
Idem. Ik weet ze altijd te ontwijkenquote:Op maandag 26 maart 2007 21:50 schreef Wezzel het volgende:
[..]
nog nooit gehad maar het zou idd best kunnen...![]()
quote:
heheh eik ookquote:Op maandag 26 maart 2007 21:57 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Idem. Ik weet ze altijd te ontwijken
Nee, Pr0n SCquote:
Ja, dat kut Heineken ookquote:Op maandag 26 maart 2007 22:03 schreef m-kay het volgende:
Bart! Er was vandaag paniek in huis! Er lag geen bier meer in de koelkast! Sven ging helemaal panikeren! Dankzij mijn kordate optreden is de koelkast nu weer gevuld en is er een crisis voorkomen.
Owja, de bank is ook semi-gefixt..
Owja, je moet geen sex hebben met dikke neukertjes op de bank Bart...dat gaat stuk enzo.quote:Op maandag 26 maart 2007 22:05 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, dat kut Heineken ookIk heb een half kratje weg kunnen werken het weekend
En Sven moet niet zo zeiken
Klopt, ook als je een dubbel trio doet blijkbaarquote:Op maandag 26 maart 2007 22:08 schreef m-kay het volgende:
[..]
Owja, je moet geen sex hebben met dikke neukertjes op de bank Bart...dat gaat stuk enzo.
wtf heb jij uitgespooktquote:Op maandag 26 maart 2007 22:09 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Klopt, ook als je een dubbel trio doet blijkbaar![]()
Dat zeg ik toch, een dubbel trio op de bank.quote:
+1quote:
Ga jij je huur nou maar stortenquote:
bart en +1 in z'n dromen zekerquote:
Volgens mij draai je dingen omquote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:18 schreef double_d_dennis het volgende:
pfff ik ben ook maar weer eens uit mn bed gekropen
[..]
bart en +1 in z'n dromen zekerEn als hij er een heeft gescoord dan is ze zo lelijk
dat AR er zelfs niets mee wil hebben
![]()
das idd zo, hij gaat gewoon altijd achter de kansloze vrouwenschepsels aanquote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:22 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Volgens mij draai je dingen omDie 'chicks' van AR zijn vaak zo lelijk dat ik er niet mee wil
Wat lul je danquote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:29 schreef double_d_dennis het volgende:
[..]
das idd zo, hij gaat gewoon altijd achter de kansloze vrouwenschepsels aan![]()
ik heb jouw "vrouwen" nog nooit gezien, dus wees een man een gooi haar foto ff op het forumquote:
Laat ik dat maar niet doenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:37 schreef double_d_dennis het volgende:
[..]
ik heb jouw "vrouwen" nog nooit gezien, dus wees een man een gooi haar foto ff op het forum![]()
welk niveau, we zijn zo schraal als delfse mannen dat we geen idee van niveau hebben dus gooi die foto er maar op, als je het niet durft kan je hem wel ff pmenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:41 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Laat ik dat maar niet doenZou het niveau hier wel heel erg opkrikken
Ja en dan zet jij hem er vervolgens opquote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:51 schreef double_d_dennis het volgende:
[..]
welk niveau, we zijn zo schraal als delfse mannen dat we geen idee van niveau hebben dus gooi die foto er maar op, als je het niet durft kan je hem wel ff pmen
Kijk eens naast jequote:
Damn, ik dacht misschien zit er toevallig een heel lelijk wijf naast jequote:
Misluktquote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:05 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Damn, ik dacht misschien zit er toevallig een heel lelijk wijf naast je
Die bestaat nietquote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:10 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
MisluktNu overnieuw, wanneer is er een meeting met lekkere wijven in delft
Jahhh was helemaal geweldig, gisteren bijna anderhalf uur gebeld, en net belde hij ook weer in zijn pauze en vrijdag ga ik weer naar Amsterdamquote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:24 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Dat dacht ik alWel onwijs cool voor je, je hebt lekker weekend gehad zeker
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:29 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Jahhh was helemaal geweldig, gisteren bijna anderhalf uur gebeld, en net belde hij ook weer in zijn pauze en vrijdag ga ik weer naar Amsterdam![]()
Hebben echt vreselijk veel lol gehad het weekend![]()
Check mijn FoBo de laatste 3 berichten ofzo op de vorige pagina, je kon me wegdragen toen ik het vanochtend las:D
Ow gelukkig je bent er weer!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:29 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Jahhh was helemaal geweldig, gisteren bijna anderhalf uur gebeld, en net belde hij ook weer in zijn pauze en vrijdag ga ik weer naar Amsterdam![]()
Hebben echt vreselijk veel lol gehad het weekend![]()
Check mijn FoBo de laatste 3 berichten ofzo op de vorige pagina, je kon me wegdragen toen ik het vanochtend las:D
Waar zijn we dan disrespectvolquote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:36 schreef Ienepien het volgende:
HEREN! Ik kom jullie even tot de orde roepen!![]()
Potjandosie, je kan wel merken dat SOL niet aanwezig is. Door de geringe vrouwelijke inbreng in dit topic is de daling in het niveau wel erg sterk.![]()
En nou liev en respectvol praten over dames!![]()
Stelletje **tstudentjes![]()
Neuken?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:36 schreef Ienepien het volgende:
Potjandosie, je kan wel merken dat SOL niet aanwezig is. Door de geringe vrouwelijke inbreng in dit topic is de daling in het niveau wel erg sterk.![]()
quote:
en hoe....heb helemaal buikpijn van vlinders enzoquote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:37 schreef Ienepien het volgende:
[..]
Ow gelukkig je bent er weer!
Hieperdehoi, SOL is verliefd!!![]()
![]()
de schat...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:41 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
en hoe....heb helemaal buikpijn van vlinders enzo![]()
Whehehhe hij was zaterdag zo nerveus dat hij een pan van het fornuis liet kletteren, tot 2x toe tegen een kruk aan liep en eten uit zijn mond liet vallen![]()
Kut...quote:
ouwe fiets enzow...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:43 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Jij kan nog heel wat van mij leren![]()
pff zo lomp ben ik ook weer nietquote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:54 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja en dan zet jij hem er vervolgens opMsn straks
hier ben ik het helemaal me eensquote:
zo erg zijn wij toch ook weer nietquote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:36 schreef Ienepien het volgende:
gefeliquote:
Nee kan erger, en dat is zojuist voorkomenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:47 schreef double_d_dennis het volgende:
zo erg zijn wij toch ook weer niet
[..]
Jah hequote:
Lol jij bent heul niet verlegenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:58 schreef admiraal_anaal het volgende:
Maar wel verlegen
Vraag die verliefde vlinder SOL maar
Neequote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:57 schreef Ienepien het volgende:
[..]
Delft is inderdaadEn ik woon ook lekker niet in Voor-, Buiten- of Tanthof
![]()
ow ja, heb je wel eens in het Delft slowchattopic gekeken?
Gefeliquote:
Mompelt iets over sex met je ex enzoquote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:29 schreef double_d_dennis het volgende:
das idd zo, hij gaat gewoon altijd achter de kansloze vrouwenschepsels aan![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:17 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Gefeli![]()
[..]
Mompelt iets over sex met je ex enzo
FOTOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Te audire no possum. Musa sapientum fixa est in aure
Ow ja en je moet je wel ff voorstellenquote:
Hoiquote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:20 schreef Ienepien het volgende:
[..]
Ow ja en je moet je wel ff voorstellen
Ik ben trouwens Ienepien, 27 jaar en van het vrouwelijk geslacht. Mijn dagbesteding is de gefrustreerde pr-lady van een academische uitgeverij uithangen.
Zoasl je ziet werk ik erg hard![]()
OOOOOOOOOOOOOHHH echt niet?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:21 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Hoi![]()
http://www.jarnonieuwenhu(...)s/lamotte%20306.html
En nee, dat kind is niet van mij![]()
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:22 schreef Autoreply het volgende:
kutstudent
Nope, kinders zijn leuk, maar voorlopig ff nietquote:
Ikke ben SoL, 31 jaar en had ik hier al gemeld dat ik verliefd benquote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:26 schreef freud het volgende:
Ik ben Jeroen, 28, en ik nerd om te kunnen fotograferen.
OGD??quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:26 schreef freud het volgende:
Ik ben Jeroen, 28, en ik nerd om te kunnen fotograferen.
Nee, ben niet ziek in mijn hoofdquote:
hihi, daar werken ook echt alleen maar de ubernerds volgens mijquote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:52 schreef freud het volgende:
[..]
Nee, ben niet ziek in mijn hoofd. Ik werk in Den Haag. Wel ooit gesolliciteerd bij OGD, maar moest beetje lachen om de geboden arbeidsvoorwaarden...
Een vriendin van me heeft er gewerkt en volgens haar verdiende het behoorlijk goed. Werk je fulltime?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:52 schreef freud het volgende:
[..]
Nee, ben niet ziek in mijn hoofd. Ik werk in Den Haag. Wel ooit gesolliciteerd bij OGD, maar moest beetje lachen om de geboden arbeidsvoorwaarden...
Nee, daarom. Vriendelijk bedankt. Ik wilde voor zo'n functie toch minstens 2K en een leasebak.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:18 schreef Ienepien het volgende:
dat houdt niet bepaald over nee
Mep je ze er ff allemaal uit ?quote:
Tisserquote:
Ahquote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:34 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Wat een weldenkendheid ook weer. Ik zit naast een tandarts![]()
Que ?quote:
Ik ook niet!quote:
Ik wil niet dat mijn tandjes er uit gemept wordenquote:
En terechtquote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:37 schreef Ienepien het volgende:
[..]
Ik wil niet dat mijn tandjes er uit gemept worden![]()
Nou zeg uuhquote:
Bite me?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:37 schreef Ienepien het volgende:
[..]
Ik ook niet!![]()
Krijg wel een nieuw tandenknars bitje op eigen verzoek, dus moet volgende week komen happen..
Wat dan ? Al te lang niet geneukt ? Sorry flauwquote:
Je weet waar ik woonquote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:49 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wat dan ? Al te lang niet geneukt ? Sorry flauw
Idd, daar wordt niet geneukt met al dat glasquote:
Je mist het rode licht bedoel jequote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:16 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Idd, daar wordt niet geneukt met al dat glas
Haha, ja dat jaquote:
Ben al uren wakkerquote:Op woensdag 28 maart 2007 11:35 schreef Ienepien het volgende:
WAKKER WORDEN!!!!!!!!!!!
Beter slaan we vrijdag deze week ff overquote:Op woensdag 28 maart 2007 11:57 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik ben superblijEn verliefd
Het is lente
![]()
Was het maar vast vrijdag....zucht![]()
Ik ben ook superblij!quote:Op woensdag 28 maart 2007 11:57 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik ben superblijEn verliefd
Het is lente
![]()
Was het maar vast vrijdag....zucht![]()
Ik heb die onzin voorlopig maar even afgeschaft. Wel verliefd overigens, maar dan op Zeelandquote:Op woensdag 28 maart 2007 13:03 schreef Ienepien het volgende:
Ik ben niet verliefd, maar het lijkt wel een epidemie in mjin omgeving, zal het zonnetje wel zijn...
Hahaquote:Op woensdag 28 maart 2007 13:17 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Ik heb die onzin voorlopig maar even afgeschaft. Wel verliefd overigens, maar dan op Zeeland![]()
Stiekem ben je het er wel een beetje mee eens. Liefdesverdriet moet je verdrinken Bart, bij voorkeur in veel alcoholquote:
Nee, ik ben niet verliefd op zeelandquote:Op woensdag 28 maart 2007 13:27 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Stiekem ben je het er wel een beetje mee eens. Liefdesverdriet moet je verdrinken Bart, bij voorkeur in veel alcohol![]()
Huhquote:Op woensdag 28 maart 2007 13:28 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet verliefd op zeelandEn daarnaast, liefdesverdriet verdrinken is voor mietjes, een echte man kan zonder liefde?
quote:
Ik ben het spoor bijster. Een echte man kan zonder liefde/bier/liefdesverdriet/problemen verdrinken in drank?quote:
Damn, lastig hequote:Op woensdag 28 maart 2007 13:52 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Ik ben het spoor bijster. Een echte man kan zonder liefde/bier/liefdesverdriet/problemen verdrinken in drank?
Begrijpend verstaan enzo jahquote:
Totally agree. Aan de andere kant kan een avondje woest stappen (al dan niet met drank) wel goed helpenquote:Een echte man kan zonder drank zn liefdesverdriet verwerken.
quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:56 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Begrijpend verstaan enzo jahZit nog met een half oor naar de radio te luisteren en te ouwehoeren. Ik doe m'n nick wel weer eer aan
![]()
[..]
Totally agree. Aan de andere kant kan een avondje woest stappen (al dan niet met drank) wel goed helpen![]()
Nee ? Jijquote:
Ikquote:
Coke ?quote:
Dat zeg ikquote:
Graadje of 17 denk ikquote:Op woensdag 28 maart 2007 15:01 schreef Ienepien het volgende:
Hoe koud/warm is het nu op de terrasjes?
Wat er niet was kan je niet missen. Je wacht nog steeds op de sneeuw, maar die sneeuw is al naar het zuiden getrokken...quote:
Tis hier nu 20 graden, dus op de terrasjes vast nog wel een stukje warmer.quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:01 schreef Ienepien het volgende:
Hoe koud/warm is het nu op de terrasjes?
Mits bierquote:Op woensdag 28 maart 2007 15:06 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Tis hier nu 20 graden, dus op de terrasjes vast nog wel een stukje warmer.![]()
Nou dr lag vorige week toch echt sneeuw waar ik was! (ok, Oostenrijkquote:Op woensdag 28 maart 2007 15:06 schreef freud het volgende:
[..]
Wat er niet was kan je niet missen. Je wacht nog steeds op de sneeuw, maar die sneeuw is al naar het zuiden getrokken...
Maar goed, ga naar de slager en duik zijn koelcel in.
Nah, eerst nog ff lerenquote:
Ik dacht dat jullie helemaal geen vakantie hadden danquote:Op woensdag 28 maart 2007 15:21 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nah, eerst nog ff leren
Ik heb nu al zin in weekje Barcelona in de meivakantie![]()
![]()
Jawel, wij hebben kerst- en meivakantie; geen herfst- en voorjaarsvakantiequote:Op woensdag 28 maart 2007 16:08 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Ik dacht dat jullie helemaal geen vakantie hadden danAnyway, ik ga rijden bis spater enzo
![]()
Ja man, jij pwnd die pimps echt met die bitches die je playedquote:
quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:04 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Wat ik me nou afvraag, af en toe zal er best eens klacht komen over een bepaalde user, dan checken jullie betreffende topic en spreken desbetreffende user aan.
Maar bladeren jullie de topics ook gewoon door als er geen klachten in FB of via PM zijn gekomen?
Dat vraag ik omdat Bravebart zo graag een keer tubgirl wil posten en wij zeggen dat hij dat gewoon kan doen want we kunnen het ons niet voorstellen dat jullie met onze slowchat meelezen![]()
Komt ie dan hequote:
Ja, echt lachen gieren brullenquote:
Je weet dat pinguins een van de weinige diersoorten zijn waarbij homosex daadwerkelijk waargenomen is?quote:
Welcome backquote:Op woensdag 28 maart 2007 20:54 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Je weet dat pinguins een van de weinige diersoorten zijn waarbij homosex daadwerkelijk waargenomen is?![]()
![]()
Heb 't binnen drie uur gereden. Een nieuw record, alleen nog ff hopen dat ik niet al te veel boete's heb binnengehaald![]()
Ja, weet ikquote:Op woensdag 28 maart 2007 20:54 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Je weet dat pinguins een van de weinige diersoorten zijn waarbij homosex daadwerkelijk waargenomen is?![]()
![]()
Heb 't binnen drie uur gereden. Een nieuw record, alleen nog ff hopen dat ik niet al te veel boete's heb binnengehaald![]()
quote:
quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:21 schreef Dribbel_ het volgende:
ZO TVP !
Was het druk op traject Delft Zuid> Delft?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:23 schreef Bravebart het volgende:
Gvd, nu pas thuis
18:45 weggegaan en nu pas thuisTering hoeren kut NS
Waar ben je heen gegaanquote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:23 schreef Bravebart het volgende:
Gvd, nu pas thuis
18:45 weggegaan en nu pas thuisTering hoeren kut NS
Nou je het zegt, er zaten wel veel donkeren in de treinquote:
Tip: haal je rijbewijs. Scheelt je 2/3e van je reistijdquote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:32 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nou je het zegt, er zaten wel veel donkeren in de trein
Nee, alleen maar van Hengelo naar DelftNormaal 3 uur, maar treinen die uitvielen enzo
Dus helemaal via Arnhem gemoeten
Jep en oneindig veel meer geldquote:Op vrijdag 30 maart 2007 08:44 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Tip: haal je rijbewijs. Scheelt je 2/3e van je reistijd![]()
Als je volgens mij aangeeft bij de overheid dat je een auto wil omdat je weg wil uit Hengelo, dan krijg je subsidie hoor, kopje ontwikkelingshulp.quote:
Klopt, Hengelo is zo'n pauperplaats dat ze daar een uitzondering in de wet voor hebben gemaaktquote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:59 schreef freud het volgende:
[..]
Als je volgens mij aangeeft bij de overheid dat je een auto wil omdat je weg wil uit Hengelo, dan krijg je subsidie hoor, kopje ontwikkelingshulp.
Ze maken er nog kutbier ookquote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:02 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Klopt, Hengelo is zo'n pauperplaats dat ze daar een uitzondering in de wet voor hebben gemaakt
Das in Boekelo en is geen kutbierquote:
Het zit op een grens van 5 gemeentes ofsoquote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:40 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Groenlo stond toch de grote fabriek?
quote:In 2004 werd op de grens van Enschede en Boekelo een nieuwe brouwerij geopend, als vervanging van de vestigingen in Enschede en Groenlo
Haiquote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:14 schreef dagwaarde het volgende:
Bart hoe is je tentamen gegaan?
Ben nu aan het koken voor dagwaarde![]()
Had paksoi met kipfilet en tomaat gemaakt. Wat eten en drinken we vandaag? #47 Met reviews en foto'squote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:26 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hai
Ja uuhm, niet echt denderendBest slecht eigenlijk
Dus die kan ik waarschijnlijk in de zomervakantie over gaan doen
Lekker, wat ga je maken ?
Klinkt lekkerquote:Op vrijdag 30 maart 2007 22:26 schreef dagwaarde het volgende:
[..]
Had paksoi met kipfilet en tomaat gemaakt. Wat eten en drinken we vandaag? #47 Met reviews en foto's
Jammer van je tentamen...had nog zo gehoopt dat mijn smsje van gisteren iets positiefs zou toevoegen![]()
![]()
Daar mag ik niet meer naar binnen sinds ze meneer gingen noemen.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:37 schreef seekfaM het volgende:
vanavond korenbeurs, wie komt er ook nog even gedag zeggen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
idd je bent gewoon dikquote:Op zondag 1 april 2007 15:05 schreef Ienepien het volgende:
Ik ben zwanger van een drieling!!![]()
![]()
![]()
kikker in je bil
Tot ik de spoiler las was er een lichte teleurstelling te bemerken jahquote:
Ik kan niet slapenquote:Op maandag 2 april 2007 04:36 schreef admiraal_anaal het volgende:
Waarom nog wakker eigenlijk?
geylquote:Op maandag 2 april 2007 04:36 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik vind wel dat we dit topic binnen een half uur vol moeten krijgen met nog 46 reacties te gaan
zo voel ik me ookquote:
Nieteens zoveel eik. Moet wel nog ff wat voor school doen voor Milou weer thuis isquote:Op maandag 2 april 2007 04:45 schreef admiraal_anaal het volgende:
En wat zijn je plannen verder vandaag SOL?
Wij hadden anderhalve week geleden na een paar msn/gesprekken en aardig wat hyves/krabbels veel gesmst en dag erna kwam ik bij hem en toen was het meer dan leuk. en ben ik 2 dagen geblevenquote:Op maandag 2 april 2007 04:48 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik ook een fokkermaar ken haar al 8 jaar
Fok
Meki
Delftse Porno![]()
quote:Op maandag 2 april 2007 04:51 schreef superbam het volgende:
Meneer Anaal, het feli-topic is dicht.....
Mag ik dan mijn waardering uitspreken voor het feit dat ik nog nooit eerder één naam heb gezien bij de laatste reactie op allen aktieve topics?
Bij deze!
Ben je verdwaaldquote:Op maandag 2 april 2007 04:51 schreef superbam het volgende:
Meneer Anaal, het feli-topic is dicht.....
Mag ik dan mijn waardering uitspreken voor het feit dat ik nog nooit eerder één naam heb gezien bij de laatste reactie op allen aktieve topics?
Bij deze!
ik was liefquote:Op maandag 2 april 2007 04:54 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Wel lief doen voor onze oldbie he
Ik word gefeliciteerd door een 7 jaar oude oldbie![]()
Nee, ik volgede "admiraal_anaal" en de namen staan er nog, dus ik kan zo weer terug....quote:
ik doe niet aan pm...meer dan genoeg aan fobo hier op fokquote:Op maandag 2 april 2007 04:57 schreef superbam het volgende:
[..]
Nee, ik volgede "admiraal_anaal" en de namen staan er nog, dus ik kan zo weer terug....
Mocht het me niet lukken, pm ik wel even, oké?
![]()
whooohooo enzoquote:Op maandag 2 april 2007 05:02 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Maar nog nooit meegemaakt dus![]()
Onbedoelt ben ik ontmaagd
Ik moet mijn fobo ook eens opleuken, vind hem saai, heb zelfs al mijn ban-meldingen verwerkt in die lap tekst hahaha en printscreens van gemaaktquote:Op maandag 2 april 2007 05:01 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik doe niet aan pm...meer dan genoeg aan fobo hier op fok![]()
ik zag net dat je niet meer bij mijn favo/fokkers stondquote:Op maandag 2 april 2007 05:03 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik moet mijn fobo ook eens opleuken, vind hem saai, heb zelfs al mijn ban-meldingen verwerkt in die lap tekst hahaha en printscreens van gemaakt
zooooooooooooooo JIJ bent gemeenquote:Op maandag 2 april 2007 05:05 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik zag net dat je niet meer bij mijn favo/fokkers stonddus gelijk weer toegevoegd
![]()
![]()
wheheheh en alweer goed gemaaktquote:Op maandag 2 april 2007 05:10 schreef admiraal_anaal het volgende:
Maar nog wel onderaan![]()
Me ex was boos omdat ze niet meer in mijn foklijstje stond
is een hele goedequote:Op maandag 2 april 2007 05:16 schreef admiraal_anaal het volgende:
Bedenk eens een leuke TT voor ons
DelftseSCP #92 : Waar SOL en A_A vlindertjes hebben ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |