Wat dan ? Al te lang niet geneukt ? Sorry flauwquote:
Je weet waar ik woonquote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:49 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wat dan ? Al te lang niet geneukt ? Sorry flauw
Idd, daar wordt niet geneukt met al dat glasquote:
Je mist het rode licht bedoel jequote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:16 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Idd, daar wordt niet geneukt met al dat glas
Haha, ja dat jaquote:
Ben al uren wakkerquote:Op woensdag 28 maart 2007 11:35 schreef Ienepien het volgende:
WAKKER WORDEN!!!!!!!!!!!
Beter slaan we vrijdag deze week ff overquote:Op woensdag 28 maart 2007 11:57 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik ben superblijEn verliefd
Het is lente
![]()
Was het maar vast vrijdag....zucht![]()
Ik ben ook superblij!quote:Op woensdag 28 maart 2007 11:57 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik ben superblijEn verliefd
Het is lente
![]()
Was het maar vast vrijdag....zucht![]()
Ik heb die onzin voorlopig maar even afgeschaft. Wel verliefd overigens, maar dan op Zeelandquote:Op woensdag 28 maart 2007 13:03 schreef Ienepien het volgende:
Ik ben niet verliefd, maar het lijkt wel een epidemie in mjin omgeving, zal het zonnetje wel zijn...
Hahaquote:Op woensdag 28 maart 2007 13:17 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Ik heb die onzin voorlopig maar even afgeschaft. Wel verliefd overigens, maar dan op Zeeland![]()
Stiekem ben je het er wel een beetje mee eens. Liefdesverdriet moet je verdrinken Bart, bij voorkeur in veel alcoholquote:
Nee, ik ben niet verliefd op zeelandquote:Op woensdag 28 maart 2007 13:27 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Stiekem ben je het er wel een beetje mee eens. Liefdesverdriet moet je verdrinken Bart, bij voorkeur in veel alcohol![]()
Huhquote:Op woensdag 28 maart 2007 13:28 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet verliefd op zeelandEn daarnaast, liefdesverdriet verdrinken is voor mietjes, een echte man kan zonder liefde?
quote:
Ik ben het spoor bijster. Een echte man kan zonder liefde/bier/liefdesverdriet/problemen verdrinken in drank?quote:
Damn, lastig hequote:Op woensdag 28 maart 2007 13:52 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Ik ben het spoor bijster. Een echte man kan zonder liefde/bier/liefdesverdriet/problemen verdrinken in drank?
Begrijpend verstaan enzo jahquote:
Totally agree. Aan de andere kant kan een avondje woest stappen (al dan niet met drank) wel goed helpenquote:Een echte man kan zonder drank zn liefdesverdriet verwerken.
quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:56 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Begrijpend verstaan enzo jahZit nog met een half oor naar de radio te luisteren en te ouwehoeren. Ik doe m'n nick wel weer eer aan
![]()
[..]
Totally agree. Aan de andere kant kan een avondje woest stappen (al dan niet met drank) wel goed helpen![]()
Nee ? Jijquote:
Ikquote:
Coke ?quote:
Dat zeg ikquote:
Graadje of 17 denk ikquote:Op woensdag 28 maart 2007 15:01 schreef Ienepien het volgende:
Hoe koud/warm is het nu op de terrasjes?
Wat er niet was kan je niet missen. Je wacht nog steeds op de sneeuw, maar die sneeuw is al naar het zuiden getrokken...quote:
Tis hier nu 20 graden, dus op de terrasjes vast nog wel een stukje warmer.quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:01 schreef Ienepien het volgende:
Hoe koud/warm is het nu op de terrasjes?
Mits bierquote:Op woensdag 28 maart 2007 15:06 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Tis hier nu 20 graden, dus op de terrasjes vast nog wel een stukje warmer.![]()
Nou dr lag vorige week toch echt sneeuw waar ik was! (ok, Oostenrijkquote:Op woensdag 28 maart 2007 15:06 schreef freud het volgende:
[..]
Wat er niet was kan je niet missen. Je wacht nog steeds op de sneeuw, maar die sneeuw is al naar het zuiden getrokken...
Maar goed, ga naar de slager en duik zijn koelcel in.
Nah, eerst nog ff lerenquote:
Ik dacht dat jullie helemaal geen vakantie hadden danquote:Op woensdag 28 maart 2007 15:21 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nah, eerst nog ff leren
Ik heb nu al zin in weekje Barcelona in de meivakantie![]()
![]()
Jawel, wij hebben kerst- en meivakantie; geen herfst- en voorjaarsvakantiequote:Op woensdag 28 maart 2007 16:08 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Ik dacht dat jullie helemaal geen vakantie hadden danAnyway, ik ga rijden bis spater enzo
![]()
Ja man, jij pwnd die pimps echt met die bitches die je playedquote:
quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:04 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Wat ik me nou afvraag, af en toe zal er best eens klacht komen over een bepaalde user, dan checken jullie betreffende topic en spreken desbetreffende user aan.
Maar bladeren jullie de topics ook gewoon door als er geen klachten in FB of via PM zijn gekomen?
Dat vraag ik omdat Bravebart zo graag een keer tubgirl wil posten en wij zeggen dat hij dat gewoon kan doen want we kunnen het ons niet voorstellen dat jullie met onze slowchat meelezen![]()
Komt ie dan hequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |