Lol jij bent heul niet verlegenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:58 schreef admiraal_anaal het volgende:
Maar wel verlegen
Vraag die verliefde vlinder SOL maar
Neequote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:57 schreef Ienepien het volgende:
[..]
Delft is inderdaadEn ik woon ook lekker niet in Voor-, Buiten- of Tanthof
![]()
ow ja, heb je wel eens in het Delft slowchattopic gekeken?
Gefeliquote:
Mompelt iets over sex met je ex enzoquote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:29 schreef double_d_dennis het volgende:
das idd zo, hij gaat gewoon altijd achter de kansloze vrouwenschepsels aan![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:17 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Gefeli![]()
[..]
Mompelt iets over sex met je ex enzo
FOTOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Te audire no possum. Musa sapientum fixa est in aure
Ow ja en je moet je wel ff voorstellenquote:
Hoiquote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:20 schreef Ienepien het volgende:
[..]
Ow ja en je moet je wel ff voorstellen
Ik ben trouwens Ienepien, 27 jaar en van het vrouwelijk geslacht. Mijn dagbesteding is de gefrustreerde pr-lady van een academische uitgeverij uithangen.
Zoasl je ziet werk ik erg hard![]()
OOOOOOOOOOOOOHHH echt niet?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:21 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Hoi![]()
http://www.jarnonieuwenhu(...)s/lamotte%20306.html
En nee, dat kind is niet van mij![]()
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:22 schreef Autoreply het volgende:
kutstudent
Nope, kinders zijn leuk, maar voorlopig ff nietquote:
Ikke ben SoL, 31 jaar en had ik hier al gemeld dat ik verliefd benquote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:26 schreef freud het volgende:
Ik ben Jeroen, 28, en ik nerd om te kunnen fotograferen.
OGD??quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:26 schreef freud het volgende:
Ik ben Jeroen, 28, en ik nerd om te kunnen fotograferen.
Nee, ben niet ziek in mijn hoofdquote:
hihi, daar werken ook echt alleen maar de ubernerds volgens mijquote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:52 schreef freud het volgende:
[..]
Nee, ben niet ziek in mijn hoofd. Ik werk in Den Haag. Wel ooit gesolliciteerd bij OGD, maar moest beetje lachen om de geboden arbeidsvoorwaarden...
Een vriendin van me heeft er gewerkt en volgens haar verdiende het behoorlijk goed. Werk je fulltime?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:52 schreef freud het volgende:
[..]
Nee, ben niet ziek in mijn hoofd. Ik werk in Den Haag. Wel ooit gesolliciteerd bij OGD, maar moest beetje lachen om de geboden arbeidsvoorwaarden...
Nee, daarom. Vriendelijk bedankt. Ik wilde voor zo'n functie toch minstens 2K en een leasebak.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:18 schreef Ienepien het volgende:
dat houdt niet bepaald over nee
Mep je ze er ff allemaal uit ?quote:
Tisserquote:
Ahquote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:34 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Wat een weldenkendheid ook weer. Ik zit naast een tandarts![]()
Que ?quote:
Ik ook niet!quote:
Ik wil niet dat mijn tandjes er uit gemept wordenquote:
En terechtquote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:37 schreef Ienepien het volgende:
[..]
Ik wil niet dat mijn tandjes er uit gemept worden![]()
Nou zeg uuhquote:
Bite me?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:37 schreef Ienepien het volgende:
[..]
Ik ook niet!![]()
Krijg wel een nieuw tandenknars bitje op eigen verzoek, dus moet volgende week komen happen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |