Nee, Pr0n SCquote:
Ja, dat kut Heineken ookquote:Op maandag 26 maart 2007 22:03 schreef m-kay het volgende:
Bart! Er was vandaag paniek in huis! Er lag geen bier meer in de koelkast! Sven ging helemaal panikeren! Dankzij mijn kordate optreden is de koelkast nu weer gevuld en is er een crisis voorkomen.
Owja, de bank is ook semi-gefixt..
Owja, je moet geen sex hebben met dikke neukertjes op de bank Bart...dat gaat stuk enzo.quote:Op maandag 26 maart 2007 22:05 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, dat kut Heineken ookIk heb een half kratje weg kunnen werken het weekend
En Sven moet niet zo zeiken
Klopt, ook als je een dubbel trio doet blijkbaarquote:Op maandag 26 maart 2007 22:08 schreef m-kay het volgende:
[..]
Owja, je moet geen sex hebben met dikke neukertjes op de bank Bart...dat gaat stuk enzo.
wtf heb jij uitgespooktquote:Op maandag 26 maart 2007 22:09 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Klopt, ook als je een dubbel trio doet blijkbaar![]()
Dat zeg ik toch, een dubbel trio op de bank.quote:
+1quote:
Ga jij je huur nou maar stortenquote:
bart en +1 in z'n dromen zekerquote:
Volgens mij draai je dingen omquote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:18 schreef double_d_dennis het volgende:
pfff ik ben ook maar weer eens uit mn bed gekropen
[..]
bart en +1 in z'n dromen zekerEn als hij er een heeft gescoord dan is ze zo lelijk
dat AR er zelfs niets mee wil hebben
![]()
das idd zo, hij gaat gewoon altijd achter de kansloze vrouwenschepsels aanquote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:22 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Volgens mij draai je dingen omDie 'chicks' van AR zijn vaak zo lelijk dat ik er niet mee wil
Wat lul je danquote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:29 schreef double_d_dennis het volgende:
[..]
das idd zo, hij gaat gewoon altijd achter de kansloze vrouwenschepsels aan![]()
ik heb jouw "vrouwen" nog nooit gezien, dus wees een man een gooi haar foto ff op het forumquote:
Laat ik dat maar niet doenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:37 schreef double_d_dennis het volgende:
[..]
ik heb jouw "vrouwen" nog nooit gezien, dus wees een man een gooi haar foto ff op het forum![]()
welk niveau, we zijn zo schraal als delfse mannen dat we geen idee van niveau hebben dus gooi die foto er maar op, als je het niet durft kan je hem wel ff pmenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:41 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Laat ik dat maar niet doenZou het niveau hier wel heel erg opkrikken
Ja en dan zet jij hem er vervolgens opquote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:51 schreef double_d_dennis het volgende:
[..]
welk niveau, we zijn zo schraal als delfse mannen dat we geen idee van niveau hebben dus gooi die foto er maar op, als je het niet durft kan je hem wel ff pmen
Kijk eens naast jequote:
Damn, ik dacht misschien zit er toevallig een heel lelijk wijf naast jequote:
Misluktquote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:05 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Damn, ik dacht misschien zit er toevallig een heel lelijk wijf naast je
Die bestaat nietquote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:10 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
MisluktNu overnieuw, wanneer is er een meeting met lekkere wijven in delft
Jahhh was helemaal geweldig, gisteren bijna anderhalf uur gebeld, en net belde hij ook weer in zijn pauze en vrijdag ga ik weer naar Amsterdamquote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:24 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Dat dacht ik alWel onwijs cool voor je, je hebt lekker weekend gehad zeker
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:29 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Jahhh was helemaal geweldig, gisteren bijna anderhalf uur gebeld, en net belde hij ook weer in zijn pauze en vrijdag ga ik weer naar Amsterdam![]()
Hebben echt vreselijk veel lol gehad het weekend![]()
Check mijn FoBo de laatste 3 berichten ofzo op de vorige pagina, je kon me wegdragen toen ik het vanochtend las:D
Ow gelukkig je bent er weer!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:29 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Jahhh was helemaal geweldig, gisteren bijna anderhalf uur gebeld, en net belde hij ook weer in zijn pauze en vrijdag ga ik weer naar Amsterdam![]()
Hebben echt vreselijk veel lol gehad het weekend![]()
Check mijn FoBo de laatste 3 berichten ofzo op de vorige pagina, je kon me wegdragen toen ik het vanochtend las:D
Waar zijn we dan disrespectvolquote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:36 schreef Ienepien het volgende:
HEREN! Ik kom jullie even tot de orde roepen!![]()
Potjandosie, je kan wel merken dat SOL niet aanwezig is. Door de geringe vrouwelijke inbreng in dit topic is de daling in het niveau wel erg sterk.![]()
En nou liev en respectvol praten over dames!![]()
Stelletje **tstudentjes![]()
Neuken?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:36 schreef Ienepien het volgende:
Potjandosie, je kan wel merken dat SOL niet aanwezig is. Door de geringe vrouwelijke inbreng in dit topic is de daling in het niveau wel erg sterk.![]()
quote:
en hoe....heb helemaal buikpijn van vlinders enzoquote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:37 schreef Ienepien het volgende:
[..]
Ow gelukkig je bent er weer!
Hieperdehoi, SOL is verliefd!!![]()
![]()
de schat...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:41 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
en hoe....heb helemaal buikpijn van vlinders enzo![]()
Whehehhe hij was zaterdag zo nerveus dat hij een pan van het fornuis liet kletteren, tot 2x toe tegen een kruk aan liep en eten uit zijn mond liet vallen![]()
Kut...quote:
ouwe fiets enzow...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:43 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Jij kan nog heel wat van mij leren![]()
pff zo lomp ben ik ook weer nietquote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:54 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja en dan zet jij hem er vervolgens opMsn straks
hier ben ik het helemaal me eensquote:
zo erg zijn wij toch ook weer nietquote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:36 schreef Ienepien het volgende:
gefeliquote:
Nee kan erger, en dat is zojuist voorkomenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:47 schreef double_d_dennis het volgende:
zo erg zijn wij toch ook weer niet
[..]
Jah hequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |