Yeah!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 21:25 schreef SeaOfLove het volgende:
Oefff vanaaf voor het eerst voor dagwaarde gekookt, was bang dat het zou mislukken ofzo door de zenuwen maar het was erg lekker: paksoi met kipfilet en tomaat en notenrijst![]()
Oja en hij had speciaal voor vanaaf een wok gekocht![]()
Welke?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:00 schreef Innocence het volgende:
Gevulde Ah pasta, echt niet te eten.
En ze waren weer erg lekker, al die hapjes.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:47 schreef Bluezz het volgende:
Morgenavond gaan we tapassen met de heule golferfamilie
[afbeelding]
Nu al??quote:Op zaterdag 31 maart 2007 08:45 schreef Qwea het volgende:
godver, ik zit aan de chunky munky ! zo lekker!
ik zie rookworst,zuurkool, en?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:10 schreef sanni het volgende:
Vandaag lekker stevig gegeten [afbeelding]
omg die euroshopper pizza is zo zum kotsenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:39 schreef Stereotomy het volgende:
Euroshopper Steenoven Pizza Salami, het ultieme studentenvoedsel
Daarnaast nog een schepijsje Amarena, Straciatella en Oma's Cake gehad
Was erg lekker...ik heb uiteindelijk zelf maar gekooktquote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:11 schreef SeaOfLove het volgende:
Net tosti en vanaaf gaat dagwaarde weer voor me koken. Scholfilet met roerbakgroenten en toscaanse aardappeltjes
![]()
Ziet er lekker uit.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:48 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Was erg lekker...ik heb uiteindelijk zelf maar gekookt![]()
foto btje wazig, is met foon genomen
[afbeelding]
Je bent in de war met de ES Margherita Pizzaquote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
omg die euroshopper pizza is zo zum kotsen
Ja die is heeeeerlijk!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:03 schreef Bluezz het volgende:
Water, cherrytomaatjes
Morgen en overmorgen de rosbief van de excellent appie
suisse, van mijn tent is top?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:17 schreef sanni het volgende:
[..]
worsten,zuurkool,spek en onderin - onzichtbaar - aardappelpuree.
Morgen ga ik weer bij Suisse eten. Toch een thuiswedstrijd.
@ SOL:
[[url=http://xs313.xs.to/xs313/07136/Fotos-0014e.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Haal je die er toch af?quote:Op zondag 1 april 2007 09:56 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja die is heeeeerlijk!(zat er ook naar te kijken, ik had hem rond de kerst ook, maar conleche is op dieet momenteel en zag dat een grote dot kruidenboter opzat en heeft hem toen met pijn in 't hart laten liggen.)
Hij is echt zaaaaaligquote:Op zondag 1 april 2007 09:56 schreef conleche het volgende:
Ja die is heeeeerlijk!(zat er ook naar te kijken, ik had hem rond de kerst ook, maar conleche is op dieet momenteel en zag dat een grote dot kruidenboter opzat en heeft hem toen met pijn in 't hart laten liggen.)
Whatever that may bequote:Alaska Pollak (Theragra Chalcogramma)
Zijn vlees is wit met een lichte grijze marmerstructuur. Zijn smaak is verfijnd en zijn vlees heeft een mooie structuur. Net als de kabeljauw bevat hij maar 0.5% vet.
Zijn neef, de koolvis, heeft eveneens goed vlees maar zoals zijn naam al aangeeft heeft hij een wat grijzige kleur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |