Ook niet gezellig als hij bij zijn ouders eet en jij alleen moet eten!quote:Op donderdag 29 maart 2007 17:53 schreef Qwea het volgende:
net aagekomen bij vriendlief, en ik eet heerlijk alleenhij eet bij zn mams, en ik eet soep met stokbrood
goed voor mn maag
zie jij ergens staan dat ik daar niet eet omdat het zwaar voor mn maag is?quote:Op donderdag 29 maart 2007 17:55 schreef Patries86 het volgende:
[..]
Ook niet gezellig als hij bij zijn ouders eet en jij alleen moet eten!
Maar als hun iets eten wat zwaar voor je maag is...tja dan snap ik het wel!
OT:
Even snel glas water genomen en pik af en toe stukje vlees!
Vriend is nu aan het parkeren,dus kunnen zo aan tafel![]()
gelukkig maar...ik heb TREK
pijn in je buik,last van je darmen... daar heb je het toch steeds over in dit topicquote:Op donderdag 29 maart 2007 17:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
zie jij ergens staan dat ik daar niet eet omdat het zwaar voor mn maag is?
MikeyMo weet helemaal nog niet dat ik in zn huis ben
verassing
en alleen eten is best oke zo nu en dan. Hoef ik geen extra moeite te doen
ja,maar dat wil niet zeggen dat ik daar niet eet omdat ze wat eten wat zwaar voor mn maag isquote:Op donderdag 29 maart 2007 18:06 schreef Patries86 het volgende:
[..]
pijn in je buik,last van je darmen... daar heb je het toch steeds over in dit topic![]()
bloes! delen!quote:Op donderdag 29 maart 2007 18:04 schreef Bluezz het volgende:
Net bij de slager vers gemaakte lamsreepjes in paddenstoelensaus gekocht (was nog warm)
Geef mij zo'n manquote:Op donderdag 29 maart 2007 18:27 schreef Tezz het volgende:
Manlief heeft gekookt:
Klinkt lekker: 9quote:Salade van rucola, uitgebakken spekjes/champignons/uien
krielaardappeltjes (lekker krokant)
Tilapiafilet (vis)
Je gaat hem cremeren?quote:
Dat laatste staat nu in te trekkenquote:Op donderdag 29 maart 2007 18:04 schreef Bluezz het volgende:
Net bij de slager vers gemaakte lamsreepjes in paddenstoelensaus gekocht (was nog warm)
Daarbij spinaziepasta en tomaten/komkommer salade.
_o-quote:
Nou, een lekker kroketje van de Febo op zijn tijdquote:Op donderdag 29 maart 2007 22:18 schreef Eliminator20 het volgende:
[afbeelding]
![]()
Moest tot 9 uur werken...
Morgen weer lekker koken
AH verse pasta, maar wat is dat vleesdinggedoe? Is dat vleesreepjes/shoarmagedoe met vloeibare saus?quote:
quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:57 schreef Stereotomy het volgende:
AH verse pasta, maar wat is dat vleesdinggedoe? Is dat vleesreepjes/shoarmagedoe met vloeibare saus?
le-zen
bonnefooi geweest omdat ik die dag toch in Leeuwarden moest zijn dus langs gaan lag toch op de route.quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:16 schreef Bluezz het volgende:
Leuk! Heb je gereserveerd of ga je op de bonnefooi?
Wij eten straks viskoekjes ( 2 stuks pp) en wortel/snijboontjes erbij
Is dat voor 1 persoonquote:Op vrijdag 30 maart 2007 03:30 schreef sanni het volgende:
bonnefooi geweest omdat ik die dag toch in Leeuwarden moest zijn dus langs gaan lag toch op de route.
Speciale sushi-schotel was perfect.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |