quote:Op woensdag 28 maart 2007 01:10 schreef uniekhoorn het volgende:Met zonder afbeeldingen.
N00b die ik ben
Zet de afbeeldingen even hierinquote:Op woensdag 28 maart 2007 01:10 schreef uniekhoorn het volgende:Met zonder afbeeldingen.
N00b die ik ben
Wat is/zijn 'klösen'?quote:Op woensdag 28 maart 2007 11:18 schreef Mini_rulez het volgende:
Vanavond onvervalste Limburgse kost: zuurvlees met 'klösen'.
Dat zijn de betere kanten aan vriendjes die een ongeluk krijgen zodat je onverwacht bij je schoonouders mag gaan logeren.
Een soort ballen van aardappel, beetje klef. In Duitsland zie je ze ook wel eens.quote:
Leuk! Heb je gereserveerd of ga je op de bonnefooi?quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:52 schreef sanni het volgende:
Ik ben vandaag weer in Leeuwarden en ga straks sushi eten bij Doozo. Laat wel weten hoe het was.
quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:44 schreef Qwea het volgende:
We hebben gegeten :
Aardappel kroketten
Boontjes met appelmoes
Kippenvleugeltjes
En lekkere vla.
Ik zat eraan te denken om de overgebleven vleugels morgen in mn 3.5u durende treinreis te gaan nuttigen, smaakt kip wel koud?
nee,dat kan/mag niet. Ik heb het PDS (Prikkebare darm syndroom) en als ik kruiderig eten eet, of erg vet (zoals gisteren) ga ik praktisch half dood (zoals vanmorgen) van de pijnquote:
Gebakken vlinders zijn heerlijk.quote:
quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:09 schreef Sorbootje het volgende:
Een salade van gedroogde windeblaadjes misschien ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |