quote:Op woensdag 28 maart 2007 01:10 schreef uniekhoorn het volgende:Met zonder afbeeldingen.
N00b die ik ben
Zet de afbeeldingen even hierinquote:Op woensdag 28 maart 2007 01:10 schreef uniekhoorn het volgende:Met zonder afbeeldingen.
N00b die ik ben
Wat is/zijn 'klösen'?quote:Op woensdag 28 maart 2007 11:18 schreef Mini_rulez het volgende:
Vanavond onvervalste Limburgse kost: zuurvlees met 'klösen'.
Dat zijn de betere kanten aan vriendjes die een ongeluk krijgen zodat je onverwacht bij je schoonouders mag gaan logeren.
Een soort ballen van aardappel, beetje klef. In Duitsland zie je ze ook wel eens.quote:
Leuk! Heb je gereserveerd of ga je op de bonnefooi?quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:52 schreef sanni het volgende:
Ik ben vandaag weer in Leeuwarden en ga straks sushi eten bij Doozo. Laat wel weten hoe het was.
quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:44 schreef Qwea het volgende:
We hebben gegeten :
Aardappel kroketten
Boontjes met appelmoes
Kippenvleugeltjes
En lekkere vla.
Ik zat eraan te denken om de overgebleven vleugels morgen in mn 3.5u durende treinreis te gaan nuttigen, smaakt kip wel koud?
nee,dat kan/mag niet. Ik heb het PDS (Prikkebare darm syndroom) en als ik kruiderig eten eet, of erg vet (zoals gisteren) ga ik praktisch half dood (zoals vanmorgen) van de pijnquote:
Gebakken vlinders zijn heerlijk.quote:
quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:09 schreef Sorbootje het volgende:
Een salade van gedroogde windeblaadjes misschien ?
Ook niet gezellig als hij bij zijn ouders eet en jij alleen moet eten!quote:Op donderdag 29 maart 2007 17:53 schreef Qwea het volgende:
net aagekomen bij vriendlief, en ik eet heerlijk alleenhij eet bij zn mams, en ik eet soep met stokbrood
goed voor mn maag
zie jij ergens staan dat ik daar niet eet omdat het zwaar voor mn maag is?quote:Op donderdag 29 maart 2007 17:55 schreef Patries86 het volgende:
[..]
Ook niet gezellig als hij bij zijn ouders eet en jij alleen moet eten!
Maar als hun iets eten wat zwaar voor je maag is...tja dan snap ik het wel!
OT:
Even snel glas water genomen en pik af en toe stukje vlees!
Vriend is nu aan het parkeren,dus kunnen zo aan tafel![]()
gelukkig maar...ik heb TREK
pijn in je buik,last van je darmen... daar heb je het toch steeds over in dit topicquote:Op donderdag 29 maart 2007 17:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
zie jij ergens staan dat ik daar niet eet omdat het zwaar voor mn maag is?
MikeyMo weet helemaal nog niet dat ik in zn huis ben
verassing
en alleen eten is best oke zo nu en dan. Hoef ik geen extra moeite te doen
ja,maar dat wil niet zeggen dat ik daar niet eet omdat ze wat eten wat zwaar voor mn maag isquote:Op donderdag 29 maart 2007 18:06 schreef Patries86 het volgende:
[..]
pijn in je buik,last van je darmen... daar heb je het toch steeds over in dit topic![]()
bloes! delen!quote:Op donderdag 29 maart 2007 18:04 schreef Bluezz het volgende:
Net bij de slager vers gemaakte lamsreepjes in paddenstoelensaus gekocht (was nog warm)
Geef mij zo'n manquote:Op donderdag 29 maart 2007 18:27 schreef Tezz het volgende:
Manlief heeft gekookt:
Klinkt lekker: 9quote:Salade van rucola, uitgebakken spekjes/champignons/uien
krielaardappeltjes (lekker krokant)
Tilapiafilet (vis)
Je gaat hem cremeren?quote:
Dat laatste staat nu in te trekkenquote:Op donderdag 29 maart 2007 18:04 schreef Bluezz het volgende:
Net bij de slager vers gemaakte lamsreepjes in paddenstoelensaus gekocht (was nog warm)
Daarbij spinaziepasta en tomaten/komkommer salade.
_o-quote:
Nou, een lekker kroketje van de Febo op zijn tijdquote:Op donderdag 29 maart 2007 22:18 schreef Eliminator20 het volgende:
[afbeelding]
![]()
Moest tot 9 uur werken...
Morgen weer lekker koken
AH verse pasta, maar wat is dat vleesdinggedoe? Is dat vleesreepjes/shoarmagedoe met vloeibare saus?quote:
quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:57 schreef Stereotomy het volgende:
AH verse pasta, maar wat is dat vleesdinggedoe? Is dat vleesreepjes/shoarmagedoe met vloeibare saus?
le-zen
bonnefooi geweest omdat ik die dag toch in Leeuwarden moest zijn dus langs gaan lag toch op de route.quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:16 schreef Bluezz het volgende:
Leuk! Heb je gereserveerd of ga je op de bonnefooi?
Wij eten straks viskoekjes ( 2 stuks pp) en wortel/snijboontjes erbij
Is dat voor 1 persoonquote:Op vrijdag 30 maart 2007 03:30 schreef sanni het volgende:
bonnefooi geweest omdat ik die dag toch in Leeuwarden moest zijn dus langs gaan lag toch op de route.
Speciale sushi-schotel was perfect.
Yeah!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 21:25 schreef SeaOfLove het volgende:
Oefff vanaaf voor het eerst voor dagwaarde gekookt, was bang dat het zou mislukken ofzo door de zenuwen maar het was erg lekker: paksoi met kipfilet en tomaat en notenrijst![]()
Oja en hij had speciaal voor vanaaf een wok gekocht![]()
Welke?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:00 schreef Innocence het volgende:
Gevulde Ah pasta, echt niet te eten.
En ze waren weer erg lekker, al die hapjes.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:47 schreef Bluezz het volgende:
Morgenavond gaan we tapassen met de heule golferfamilie
[afbeelding]
Nu al??quote:Op zaterdag 31 maart 2007 08:45 schreef Qwea het volgende:
godver, ik zit aan de chunky munky ! zo lekker!
ik zie rookworst,zuurkool, en?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:10 schreef sanni het volgende:
Vandaag lekker stevig gegeten [afbeelding]
omg die euroshopper pizza is zo zum kotsenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:39 schreef Stereotomy het volgende:
Euroshopper Steenoven Pizza Salami, het ultieme studentenvoedsel
Daarnaast nog een schepijsje Amarena, Straciatella en Oma's Cake gehad
Was erg lekker...ik heb uiteindelijk zelf maar gekooktquote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:11 schreef SeaOfLove het volgende:
Net tosti en vanaaf gaat dagwaarde weer voor me koken. Scholfilet met roerbakgroenten en toscaanse aardappeltjes
![]()
Ziet er lekker uit.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:48 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Was erg lekker...ik heb uiteindelijk zelf maar gekookt![]()
foto btje wazig, is met foon genomen
[afbeelding]
Je bent in de war met de ES Margherita Pizzaquote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
omg die euroshopper pizza is zo zum kotsen
Ja die is heeeeerlijk!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:03 schreef Bluezz het volgende:
Water, cherrytomaatjes
Morgen en overmorgen de rosbief van de excellent appie
suisse, van mijn tent is top?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:17 schreef sanni het volgende:
[..]
worsten,zuurkool,spek en onderin - onzichtbaar - aardappelpuree.
Morgen ga ik weer bij Suisse eten. Toch een thuiswedstrijd.
@ SOL:
[[url=http://xs313.xs.to/xs313/07136/Fotos-0014e.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Haal je die er toch af?quote:Op zondag 1 april 2007 09:56 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja die is heeeeerlijk!(zat er ook naar te kijken, ik had hem rond de kerst ook, maar conleche is op dieet momenteel en zag dat een grote dot kruidenboter opzat en heeft hem toen met pijn in 't hart laten liggen.)
Hij is echt zaaaaaligquote:Op zondag 1 april 2007 09:56 schreef conleche het volgende:
Ja die is heeeeerlijk!(zat er ook naar te kijken, ik had hem rond de kerst ook, maar conleche is op dieet momenteel en zag dat een grote dot kruidenboter opzat en heeft hem toen met pijn in 't hart laten liggen.)
Whatever that may bequote:Alaska Pollak (Theragra Chalcogramma)
Zijn vlees is wit met een lichte grijze marmerstructuur. Zijn smaak is verfijnd en zijn vlees heeft een mooie structuur. Net als de kabeljauw bevat hij maar 0.5% vet.
Zijn neef, de koolvis, heeft eveneens goed vlees maar zoals zijn naam al aangeeft heeft hij een wat grijzige kleur.
Yup,vanmiddag zijn we bij Suisse wezen eten en het was erg lekker.. Daarna met een volle maagquote:
1 met ham en kaas enzo, en de ander met filet american ?quote:Op maandag 2 april 2007 11:44 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Er liggen nu 2 kaiserbroodjes in de oven.. ik zit te denken wat ik er tussen ga doen.. kaas/komkommer/ham/tomaat.. of misschien toch filet american? Hmm!
Dat is precies wat het geworden isquote:Op maandag 2 april 2007 11:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
1 met ham en kaas enzo, en de ander met filet american ?
*ook op het dakterras heeft gezeten. Zo lekker die zonquote:Op maandag 2 april 2007 14:21 schreef Adelante het volgende:
maisbrood met kipfilet en versgeperste jus
dit alles op een zonovergoten dakterras oppeuzelend
quote:Op maandag 2 april 2007 17:06 schreef Bluezz het volgende:
Broodjes gezond met een thaisgarnalen soeppie
ei!quote:Op maandag 2 april 2007 19:01 schreef Bluezz het volgende:
[..]
[afbeelding]
We zitten vol van het broodje
Dus de soep doen we later...
erg lekkerquote:Op maandag 2 april 2007 11:00 schreef DarkElf het volgende:
geitenkaas honing pasta enzo maaltijdsalade van de appie vanavond![]()
Niet eens, het is mijn eisprongquote:Op maandag 2 april 2007 19:31 schreef Bluezz het volgende:
MM
En SHE
Is het de maandelijkse period dames? Mijn eitjes vlogen ook zowat over de grond
Koken is oorlog men!quote:Op maandag 2 april 2007 19:21 schreef MissyMirjaM het volgende:
na een grote chaos in de keuken, die nog groter werd doordat de eerste mix mislukte en ik tot aan mijn ellebogen onder het plakkerige deeg zat en de olijfolie tot overmaat van ramp omviel, en ik van alles vergat, staat de plaatpizza nu in de oven
groeten terugquote:Op maandag 2 april 2007 19:36 schreef Adelante het volgende:
stoomgroeten
Nee, geen foto's gemaakt. De volgende keer was nu een soort sushi clinic met vrienden. Maar we hebben nog best wel wat nori vellen enzo over dus binnenkort nog een keerquote:Op maandag 2 april 2007 20:22 schreef Bluezz het volgende:
@ Martijn heb je nog foto's gemaakt? Ging het verders goed?
Wij eten stampot gekookte andijvie met spekkies. Ooh en als vlees vissticksquote:Op dinsdag 3 april 2007 14:57 schreef Bluezz het volgende:
Koffie verkeerd, ontbijtkoekie, home made cranberrybroodje met boter.
Vanavond stamppot rauwe andijvie met gekruide biefreepjes ipv spekkies
Doe je vaak he? Lijkt me zo niet lekker maar wel makkelijk.quote:
Zo'n 2-3x in de week als ontbijt. Ik maak de rijst een avond vantevoren klaar, en stop het in een magnetron bestendig bakje en in de koelkast. 's ochtends 2 minuten de magnetron in - ondertussen ga ik douchen - en als ik uit de douche ben eitje en sojasaus erdoorheen en gaan met die banaan.quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:53 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Doe je vaak he? Lijkt me zo niet lekker maar wel makkelijk.
Gebakken aardappelen met sperciebonen en komkommersalade
Cha chiew, volgens mij heb ik dat zondag bij mn schoonouders gehad. Dat is kip in saus he? Met mais enzo.quote:Op dinsdag 3 april 2007 19:23 schreef Martijn_77 het volgende:
Chinees Nasi en Cha Chiew
quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:19 schreef skiczukie het volgende:
Als je geen zin hebt om te koken, dan moet je het ook goed doen.
ik eet jouquote:Op woensdag 4 april 2007 07:58 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Helemaal niks.. straks in de trein eet ik broodje met hagelslag en water
Klinkt goed!quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:24 schreef conleche het volgende:
soort pannenkoek van aardappelmeel en gehakte witte kool en daar gaat dan vulling in. In mijn geval groenten en garnalen.
Alweerquote:Op woensdag 4 april 2007 15:06 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oe lekker, of alweer, wat zal het zijn
Inderdaad te verkrijgen bij de (betere) vishandels.quote:Op woensdag 4 april 2007 16:45 schreef ColdFeet het volgende:
En waar koop je dat, zeekraal? Bij de visboer? Want je eet het toch meestal bij vis?
Het lijkt me lekker, ik zal m'n visboer er eens naar vragen!quote:Op woensdag 4 april 2007 16:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Inderdaad te verkrijgen bij de (betere) vishandels.
Ohhh dat heb ik weleens op, maar nooit geweten dat het zo heetquote:Op woensdag 4 april 2007 16:39 schreef golfer het volgende:
[..]
[afbeelding]
Heerlijke knapperige zilte groente.![]()
Meer info erover is HIER te vinden.
doe ook fotos maken da xDquote:Op woensdag 4 april 2007 17:04 schreef Shirley het volgende:
* Shirley gaat straks spaghetti bolognese maken voor zichzelf en vriendje
Helpt niet echt nee als je aan het afvallen bent en dat gaat eten..quote:Op woensdag 4 april 2007 12:51 schreef Qwea het volgende:
2 mergpijpjes en een kitkat. ben op dieet maar kon het niet late
quote:Op woensdag 4 april 2007 17:28 schreef Patries86 het volgende:
[..]
Helpt niet echt nee als je aan het afvallen bent en dat gaat eten..
maar je neemt wel meer tussendoortjes wat ik zo lees wat niet bevorderlijk is voor een dieet..
maar je moet zelf weten natuurlijk![]()
ja hoor patries, jij weet hetquote:Op woensdag 4 april 2007 17:28 schreef Patries86 het volgende:
[..]
Helpt niet echt nee als je aan het afvallen bent en dat gaat eten..
maar je neemt wel meer tussendoortjes wat ik zo lees wat niet bevorderlijk is voor een dieet..
maar je moet zelf weten natuurlijk![]()
Ik heb fucking vandaag een kitkat gehad, en 2 mergpijpjesquote:Op woensdag 4 april 2007 17:33 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik verbaas me ook af en toe over wat je wegwerkt Qwea zeker nu ik las dat je op dieet bent
![]()
20+quote:Op woensdag 4 april 2007 17:48 schreef Adelante het volgende:
die macaroni was zeker ook met heule magere kaas
Dat zou ik eigenlijk ook maar eens mee moeten beginnen, want die 5 kaassouffle's en 3 tosti's die ik de afgelopen 2 dagen naar binnen heb gewerkt naast mijn gewone eten is ook niet echt bevordelijk.quote:Op woensdag 4 april 2007 17:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb fucking vandaag een kitkat gehad, en 2 mergpijpjesDas haske weinig. Normaal vreet ik 6x zoveel. "dieet" is een groot woord. Ik kan beter zeggen "ik ben flink aan het afbouwen met tussen doortjes en binnen een week moeten al mijn tussendoortjes door fruit vervangen zijn"
quote:Op woensdag 4 april 2007 17:57 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Dat zou ik eigenlijk ook maar eens mee moeten beginnen, want die 5 kaassouffle's en 3 tosti's die ik de afgelopen 2 dagen naar binnen heb gewerkt naast mijn gewone eten is ook niet echt bevordelijk.
Paar weken geleden woog ik eindelijk weereens onder de 55, toen ben ik naar de Mac gegaan om mezelf te trakteren![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |