Yup,vanmiddag zijn we bij Suisse wezen eten en het was erg lekker.. Daarna met een volle maagquote:
1 met ham en kaas enzo, en de ander met filet american ?quote:Op maandag 2 april 2007 11:44 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Er liggen nu 2 kaiserbroodjes in de oven.. ik zit te denken wat ik er tussen ga doen.. kaas/komkommer/ham/tomaat.. of misschien toch filet american? Hmm!
Dat is precies wat het geworden isquote:Op maandag 2 april 2007 11:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
1 met ham en kaas enzo, en de ander met filet american ?
*ook op het dakterras heeft gezeten. Zo lekker die zonquote:Op maandag 2 april 2007 14:21 schreef Adelante het volgende:
maisbrood met kipfilet en versgeperste jus
dit alles op een zonovergoten dakterras oppeuzelend
quote:Op maandag 2 april 2007 17:06 schreef Bluezz het volgende:
Broodjes gezond met een thaisgarnalen soeppie
ei!quote:Op maandag 2 april 2007 19:01 schreef Bluezz het volgende:
[..]
[afbeelding]
We zitten vol van het broodje
Dus de soep doen we later...
erg lekkerquote:Op maandag 2 april 2007 11:00 schreef DarkElf het volgende:
geitenkaas honing pasta enzo maaltijdsalade van de appie vanavond![]()
Niet eens, het is mijn eisprongquote:Op maandag 2 april 2007 19:31 schreef Bluezz het volgende:
MM
En SHE
Is het de maandelijkse period dames? Mijn eitjes vlogen ook zowat over de grond
Koken is oorlog men!quote:Op maandag 2 april 2007 19:21 schreef MissyMirjaM het volgende:
na een grote chaos in de keuken, die nog groter werd doordat de eerste mix mislukte en ik tot aan mijn ellebogen onder het plakkerige deeg zat en de olijfolie tot overmaat van ramp omviel, en ik van alles vergat, staat de plaatpizza nu in de oven
groeten terugquote:Op maandag 2 april 2007 19:36 schreef Adelante het volgende:
stoomgroeten
Nee, geen foto's gemaakt. De volgende keer was nu een soort sushi clinic met vrienden. Maar we hebben nog best wel wat nori vellen enzo over dus binnenkort nog een keerquote:Op maandag 2 april 2007 20:22 schreef Bluezz het volgende:
@ Martijn heb je nog foto's gemaakt? Ging het verders goed?
Wij eten stampot gekookte andijvie met spekkies. Ooh en als vlees vissticksquote:Op dinsdag 3 april 2007 14:57 schreef Bluezz het volgende:
Koffie verkeerd, ontbijtkoekie, home made cranberrybroodje met boter.
Vanavond stamppot rauwe andijvie met gekruide biefreepjes ipv spekkies
Doe je vaak he? Lijkt me zo niet lekker maar wel makkelijk.quote:
Zo'n 2-3x in de week als ontbijt. Ik maak de rijst een avond vantevoren klaar, en stop het in een magnetron bestendig bakje en in de koelkast. 's ochtends 2 minuten de magnetron in - ondertussen ga ik douchen - en als ik uit de douche ben eitje en sojasaus erdoorheen en gaan met die banaan.quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:53 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Doe je vaak he? Lijkt me zo niet lekker maar wel makkelijk.
Gebakken aardappelen met sperciebonen en komkommersalade
Cha chiew, volgens mij heb ik dat zondag bij mn schoonouders gehad. Dat is kip in saus he? Met mais enzo.quote:Op dinsdag 3 april 2007 19:23 schreef Martijn_77 het volgende:
Chinees Nasi en Cha Chiew
quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:19 schreef skiczukie het volgende:
Als je geen zin hebt om te koken, dan moet je het ook goed doen.
ik eet jouquote:Op woensdag 4 april 2007 07:58 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Helemaal niks.. straks in de trein eet ik broodje met hagelslag en water
Klinkt goed!quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:24 schreef conleche het volgende:
soort pannenkoek van aardappelmeel en gehakte witte kool en daar gaat dan vulling in. In mijn geval groenten en garnalen.
Alweerquote:Op woensdag 4 april 2007 15:06 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oe lekker, of alweer, wat zal het zijn
Inderdaad te verkrijgen bij de (betere) vishandels.quote:Op woensdag 4 april 2007 16:45 schreef ColdFeet het volgende:
En waar koop je dat, zeekraal? Bij de visboer? Want je eet het toch meestal bij vis?
Het lijkt me lekker, ik zal m'n visboer er eens naar vragen!quote:Op woensdag 4 april 2007 16:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Inderdaad te verkrijgen bij de (betere) vishandels.
Ohhh dat heb ik weleens op, maar nooit geweten dat het zo heetquote:Op woensdag 4 april 2007 16:39 schreef golfer het volgende:
[..]
[afbeelding]
Heerlijke knapperige zilte groente.![]()
Meer info erover is HIER te vinden.
doe ook fotos maken da xDquote:Op woensdag 4 april 2007 17:04 schreef Shirley het volgende:
* Shirley gaat straks spaghetti bolognese maken voor zichzelf en vriendje
Helpt niet echt nee als je aan het afvallen bent en dat gaat eten..quote:Op woensdag 4 april 2007 12:51 schreef Qwea het volgende:
2 mergpijpjes en een kitkat. ben op dieet maar kon het niet late
quote:Op woensdag 4 april 2007 17:28 schreef Patries86 het volgende:
[..]
Helpt niet echt nee als je aan het afvallen bent en dat gaat eten..
maar je neemt wel meer tussendoortjes wat ik zo lees wat niet bevorderlijk is voor een dieet..
maar je moet zelf weten natuurlijk![]()
ja hoor patries, jij weet hetquote:Op woensdag 4 april 2007 17:28 schreef Patries86 het volgende:
[..]
Helpt niet echt nee als je aan het afvallen bent en dat gaat eten..
maar je neemt wel meer tussendoortjes wat ik zo lees wat niet bevorderlijk is voor een dieet..
maar je moet zelf weten natuurlijk![]()
Ik heb fucking vandaag een kitkat gehad, en 2 mergpijpjesquote:Op woensdag 4 april 2007 17:33 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik verbaas me ook af en toe over wat je wegwerkt Qwea zeker nu ik las dat je op dieet bent
![]()
20+quote:Op woensdag 4 april 2007 17:48 schreef Adelante het volgende:
die macaroni was zeker ook met heule magere kaas
Dat zou ik eigenlijk ook maar eens mee moeten beginnen, want die 5 kaassouffle's en 3 tosti's die ik de afgelopen 2 dagen naar binnen heb gewerkt naast mijn gewone eten is ook niet echt bevordelijk.quote:Op woensdag 4 april 2007 17:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb fucking vandaag een kitkat gehad, en 2 mergpijpjesDas haske weinig. Normaal vreet ik 6x zoveel. "dieet" is een groot woord. Ik kan beter zeggen "ik ben flink aan het afbouwen met tussen doortjes en binnen een week moeten al mijn tussendoortjes door fruit vervangen zijn"
quote:Op woensdag 4 april 2007 17:57 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Dat zou ik eigenlijk ook maar eens mee moeten beginnen, want die 5 kaassouffle's en 3 tosti's die ik de afgelopen 2 dagen naar binnen heb gewerkt naast mijn gewone eten is ook niet echt bevordelijk.
Paar weken geleden woog ik eindelijk weereens onder de 55, toen ben ik naar de Mac gegaan om mezelf te trakteren![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |