Je blijft een slijmbal maar oke je hebt gelijkquote:Op vrijdag 23 maart 2007 01:09 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik seg ik hauw dr fan!![]()
Graag zou ik dit kwaliteits topic opdragen aan de enige echte SC-koningin:
Leandra!
![]()
Niemand zet zulke heerlijke SC-bakkies als Leandraquote:Op vrijdag 23 maart 2007 01:11 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Je blijft een slijmbal maar oke je hebt gelijk![]()
slaap lekkerquote:Op vrijdag 23 maart 2007 01:12 schreef Leandra het volgende:
Okay dan, mag ik dan nu naar bed??
Truste![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 01:12 schreef Leandra het volgende:
Okay dan, mag ik dan nu naar bed??
Truste![]()
![]()
![]()
Nou dan moet ik maar tot de volgende keer wachten danquote:Op vrijdag 23 maart 2007 01:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Niemand zet zulke heerlijke SC-bakkies als Leandra![]()
Vannochtend hadden we d'r zelfs sprits koeken bijquote:Op vrijdag 23 maart 2007 01:14 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Nou dan moet ik maar tot de volgende keer wachten dan![]()
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 01:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Vannochtend hadden we d'r zelfs sprits koeken bij![]()
Maar volgende keer trakteert petraa![]()
Hey Mootiequote:Op vrijdag 23 maart 2007 01:18 schreef mootie het volgende:
zullen we hier ook even 37 posten maken of Stijn al dan niet aan de telefoon was? (graag hele lappen tekst meequoten) b.v.d.
Je gaat toch niet mijn prachtige SC volkwakken met bagger die je ook in veelvoud in de COS kan vinden?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 01:18 schreef mootie het volgende:
zullen we hier ook even 37 posten maken of Stijn al dan niet aan de telefoon was? (graag hele lappen tekst meequoten) b.v.d.
Muppets?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 01:20 schreef mootie het volgende:
Hoi mensjes en muppets!
edit: hoi mensje en muppet!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 01:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Muppets?![]()
Meervoud!?![]()
En ik maar denken dat ik speciaal was!![]()
Ongezond hoor, eerst spritskoeken gaan zitten weghappen en dan je bed in...quote:
Als ik naar Jaap ga luisteren pas ik straks niet meer in mijn prachtige nieuwe bureau stoelquote:Op vrijdag 23 maart 2007 01:27 schreef mootie het volgende:
Volgens Jaap kan dat best!
Wij begrijpen elkaar!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 01:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik denk dat Ian zich meer zorgen maakt over je al dan niet uitdijende bilpartij.![]()
Daar kunnen best twee spritsjes bijquote:Op vrijdag 23 maart 2007 01:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik denk dat Ian zich meer zorgen maakt over je al dan niet uitdijende bilpartij.![]()
Waar ik op doelde was dat het volgens Oprah heel erg ongezond is om nog te eten voor je gaat slapen...quote:
Weet ik ook wel! Na 8 uur eigenlijk niet meer eten!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 01:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Waar ik op doelde was dat het volgens Oprah heel erg ongezond is om nog te eten voor je gaat slapen...
Daar zou drie uur tussen moeten zitten![]()
![]()
De keuken is eigenlijk maar tot 10 uur 's avonds open, maar omdat jij het bent...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 01:33 schreef mootie het volgende:
Ga je Reibekuchen voor me maken?
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 01:35 schreef mootie het volgende:
Vind ik zooo lekker maar het lukt me nooit goed, moet altijd wachten tot ik bij mn duitse vriendin ga eten ;-/
Niet teveel eten he!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 01:39 schreef mootie het volgende:
ooooooooh duitse boterkoek! Yaaaaaaaaaaaaaammieeeeeeeeee!
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 01:42 schreef mootie het volgende:
ik heb sinds een uur of 6 niks meer gehad!
Je zit dus gewoon te liegenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 01:43 schreef mootie het volgende:
ik hoef geen schnitzel ;-( en ik bedenk me net dat ik een paar druiven heb gehad vanavond ^_^
Je bent wel netjes op de hoogtequote:Op vrijdag 23 maart 2007 01:46 schreef mootie het volgende:
Duitsland, het land van de Reibekuchen, duitse boterkoek en hmmmmm hoe heet het ook alweer...... hmmmmmm seelachs in een potje!
Ahw shit, dit wist ik al!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 01:48 schreef mootie het volgende:
Papa en mama wonen in Duitsland en ik ben aan de grens opgegroeid, ga ook altijd even naar de supermarkt daar als ik mn ouders bezoek. Allemaal lekkere dingen scoren, hongaarse salami ftw!
Mjah, maar ze hebben hier dan weer geen Hertog Jan...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 01:50 schreef mootie het volgende:
Er zijn daar zoveel lekkere dingen die je hier niet kunt kopen, heel flauw.
Toevallig woensdag nog geweest en niets te klagenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 01:53 schreef mootie het volgende:
en geen goeie chinees, volgens mijn ouders en hun buren e.d.
Ik zit een beetje te ver van de grens voor dat soort praktijkenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 01:54 schreef mootie het volgende:
kaka daar wippen de meeste duitsers even de grens over voor een chineesje ^_^
Ik geloof het wel,quote:Op vrijdag 23 maart 2007 01:58 schreef mootie het volgende:
Gaat jouw deelstaat ook roken verbieden in horecagelegenheden?? (ziet net een stukje journaal)
wel schulten brau???quote:Op vrijdag 23 maart 2007 01:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mjah, maar ze hebben hier dan weer geen Hertog Jan...![]()
over chinees gesproken. ik las vandaag een artikel en het is niet best.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 01:53 schreef mootie het volgende:
en geen goeie chinees, volgens mijn ouders en hun buren e.d.
Mooi dat ik dat dus NIET ga lezenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 02:50 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
over chinees gesproken. ik las vandaag een artikel en het is niet best.
read the story Study: Chinese Takeout Still Unhealthy![]()
ze zeggen: "The typical Chinese restaurant menu is a sea of nutritional no-no's"quote:Op vrijdag 23 maart 2007 02:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mooi dat ik dat dus NIET ga lezen![]()
![]()
Ik ga denk ik volgende week weer![]()
Ik zeg: Ik hou dr vanquote:Op vrijdag 23 maart 2007 02:59 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
ze zeggen: "The typical Chinese restaurant menu is a sea of nutritional no-no's"
vergeet ook niet als je lekker aan het eten bent dat het vol huidschilfers zit. yammie, bij iedere hap eet je gemarineerde menselijke dna.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 02:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mooi dat ik dat dus NIET ga lezen![]()
![]()
Ik ga denk ik volgende week weer![]()
Hou es op!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 03:02 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
vergeet ook niet als je lekker aan het eten bent dat het vol huidschilfers zit. yammie, bij iedere hap eet je gemarineerde menselijke dna.
ach met een lekkere sake spoel je alles weg.quote:
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 03:04 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
ach met een lekkere sake spoel je alles weg.
ik had laatst iets gehaald bij zo'n wok restaurant. was niet helemaal kosher.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 03:05 schreef Ian_Nick het volgende:
Wel warm dan hé...
ik ga ook zo naar mijn grot bedekt met klaprozenquote:
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 08:25 schreef petraa het volgende:
Goedemorgen allemaal,
ff bakkieen dan lekker op ut gemakkie wakker worden. En maar ff de Cossen doorlezen.
![]()
Ik heb nu al de hele week geen TV uitzendingen meer gekeken.quote:
Nou ik ben er ook minder mee bezig hoor, want ik vind het een beetje saai worden.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:27 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik heb nu al de hele week geen TV uitzendingen meer gekeken.
Als ik op DGK site kijk lees ik alleen maar berichten waar ik me mateloos aan irriteer
Natasia die de studio in mag![]()
Allerlei anti SHE berichten. Herenliefde, Palma die tegen Sylvia en huub tekeer gaat.
Had me 3 weken geleden niet kunnen voorstellen dat ik zou afhaken. was zo verslaafd aan het programma.
Was zelfs vergeten dat er gisteren een ontslagronde was.![]()
![]()
Helemaal met je eens.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:41 schreef itsme het volgende:
Jij dus ook al.![]()
Ja Ik ben blij dat ik niet heb gekeken. Hoorde dat Huub er erg slecht vanaf kwam deze week.
Zelf vind ik dat er veel te veel gescript wordt door de FEBO.
Bijvoorbeeld met Natasia die de studio in mag.
Jaap die continu als zielige slachtoffer wordt geportretteerd.
Huub die weer een waarschuwing kreeg en Brian en Jaap niets.
Dat soort dingen. + de sfeer in de COS is ook niet wat het geweest is.
Succes met je project.Zal je goed doen.
![]()
Zolang je af en toe nog wel even gessellug voorbij komt in de SC zeg ik:quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:43 schreef Elounda het volgende:
[..]
Helemaal met je eens.![]()
Dank je wel itsme![]()
![]()
Waarschijnlijk ben ik met 2 weken "als herboren". Dit is het grote gevaar van thuiswerken, hè? Ondertussen lekker streamen enzo.
Maar dat is volgende week over![]()
![]()
Tuurlijkquote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zolang je af en toe nog wel even gessellug voorbij komt in de SC zeg ik:
Ook succes!![]()
Hij is al weer wat verbeterd hoor.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:41 schreef itsme het volgende:
Dat soort dingen. + de sfeer in de COS is ook niet wat het geweest is.
Dat was me bij het lurken ook al opgevallen ja, inderdaad..quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij is al weer wat verbeterd hoor.![]()
Er wordt wat strakker opgetreden, en wat vooral scheelt: op de een of andere manier zijn er de laatste week wat minder achterlijke lompe Tienforum-schreeuwerts langsgekomen.![]()
Kijk dat is goed nieuws.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Er wordt wat strakker opgetreden, en wat vooral scheelt: op de een of andere manier zijn er de laatste week wat minder achterlijke lompe Tienforum-schreeuwerts langsgekomen.![]()
En de SC begint ook steeds gezelliger te worden?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Oke, maar jullie zijn er niet altijd en gisteren werd je echt zwaar gestoord van dat gedoe over Huub en Lieke. Ik was aan het werk en moest het van de COS hebben en er werd niets gezegd over de streams alleen maar Huub en Lieke, waar of niet waar en zeg je er wat van dan wordt er gewoon over heen gelezen. IK ben niet heilig ik maak me er ook wel eens schuldig aan, maar pfffff dit is echt irri en het wordt steeds erger. Mensen die elkaar afzeiken omdat ze een andere mening hebben enzo.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat dan weer wel, het is haast net zo gezellig als de SC tijdens BBquote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En de SC begint ook steeds gezelliger te worden?![]()
![]()
Dat vergat je te melden![]()
![]()
![]()
Och, dr zijn steeds meer users die er wat van zeggen, dus we komen er welquote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:13 schreef petraa het volgende:
[..]
Oke, maar jullie zijn er niet altijd en gisteren werd je echt zwaar gestoord van dat gedoe over Huub en Lieke. Ik was aan het werk en moest het van de COS hebben en er werd niets gezegd over de streams alleen maar Huub en Lieke, waar of niet waar en zeg je er wat van dan wordt er gewoon over heen gelezen. IK ben niet heilig ik maak me er ook wel eens schuldig aan, maar pfffff dit is echt irri en het wordt steeds erger. Mensen die elkaar afzeiken omdat ze een andere mening hebben enzo.![]()
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:14 schreef petraa het volgende:
[..]
Dat dan weer wel, het is haast net zo gezellig als de SC tijdens BB![]()
lief ben ik he, maarre jij zou tot maandag niet online zijn. Was het afkickcentrum gesloten ???quote:
Neen, en don't get me started...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:17 schreef petraa het volgende:
[..]
lief ben ik he, maarre jij zou tot maandag niet online zijn. Was het afkickcentrum gesloten ???![]()
Dan sla ik ze wel wegquote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Neen, en don't get me started...
Die klote NS heeft ervoor gezorgd dat mijn lieve vriendinnetje pas veel later hier aan komt![]()
Grrrrrrrr....
Bovendien is het wel MIJN SC dit![]()
Toch moeite mee die in de steek te laten..![]()
![]()
![]()
Wat als er topic kaperts komen!?![]()
Ze is over twee uur op Station Bad Harzburg,quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:20 schreef petraa het volgende:
[..]
Dan sla ik ze wel weg![]()
![]()
, maar tot hoe laat blijf je nu dan nog hier de boel bewaken.
Oei oei oei echt verslaafd.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ze is over twee uur op Station Bad Harzburg,
Alwaar ik haar uiteraard zal opwachten met een liev cadeautje![]()
Dus over anderhalf uur ben ik hier voorlopig weg![]()
Misschien dat als ze vanavond slaapt ik nog even kom lurken wat er van mijn lieve SC is geworden![]()
hahaha okee dan. Ik ga ook weer ff afhaken, dat kattengejank en Jaap die zijn bilspieren voornamelijk aan het trainen is heb ik nu wel ff genoeg gezien. Veel plezier met je vriendin enne tot maandag denk ik.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Niet meer aan de streams en COS![]()
Wel aan mijn vriendin![]()
En de SC![]()
Adieu!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:26 schreef petraa het volgende:
[..]
hahaha okee dan. Ik ga ook weer ff afhaken, dat kattengejank en Jaap die zijn bilspieren voornamelijk aan het trainen is heb ik nu wel ff genoeg gezien. Veel plezier met je vriendin enne tot maandag denk ik.![]()
![]()
Slow Chat.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:47 schreef Marelle het volgende:
Ik ben geen topic kapert, ook geen TienGeval maar een vredelievend mens![]()
Trouwens best heel gezellig zo'n SC.
Waar SC voor staat is mij nog een raadsel?![]()
weer wat geleerd, thx petraaquote:
Je dreigement heeft geholpen! Er is al meer dan twee uur niemand geweest die zich in de SC heeft durven wagen!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:50 schreef BONG4002 het volgende:
Maar ik ga ff wat andere zaken doen dus jullie zien mij later op de middag nog wel ff opduiken hier![]()
Nou ik zit hier wel, maar er lult niemand terugquote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:56 schreef demins het volgende:
[..]
Je dreigement heeft geholpen! Er is al meer dan twee uur niemand geweest die zich in de SC heeft durven wagen!![]()
Mag ik je wat te drinken aanbieden, dan?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:58 schreef Elounda het volgende:
[..]
Nou ik zit hier wel, maar er lult niemand terug![]()
![]()
![]()
Het is net zo'n café wat net een uurtje open is...
Ow, graag.. een Roséétje, als ik u niet ontrief.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:03 schreef demins het volgende:
[..]
Mag ik je wat te drinken aanbieden, dan?
Kom je hier zelden?
Jaja, pas maar op!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:56 schreef demins het volgende:
[..]
Je dreigement heeft geholpen! Er is al meer dan twee uur niemand geweest die zich in de SC heeft durven wagen!![]()
Het wordt lekker druk hier, we zijn met zijn drieënquote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:12 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Jaja, pas maar op!
Maargoed, steek mn neusje nu weer even om het hoekje
Gezellig toch?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:13 schreef Elounda het volgende:
[..]
Het wordt lekker druk hier, we zijn met zijn drieën
Ik ook, dit is de ergste verslaving (op roken na) die ik ooit heb gehad, en ook deze wil ik overwinnen.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:17 schreef BONG4002 het volgende:
iig ben ik flink aan het afbouwen met DGK ivm de saaiheid, eigenlijk wel lekker ook, wat meer tijd voor jezelf te hebben en eindelijk eens wat meer TV te gaan kijken met programma's die mij ook boeien maar waar ik eerst gewoon geen tijd voor had![]()
Sorry, het was stervensdruk bij de Albert Heijn, maar ik heb een pak rosé kunnen scoren! Proost!!!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:37 schreef Elounda het volgende:
[..]
Ik ook, dit is de ergste verslaving (op roken na) die ik ooit heb gehad, en ook deze wil ik overwinnen.
Ik moet volgende week ergens freelancen op locatie tot augustus (ik werk voornamelijk thuis).
Dus waarschijnlijk kom ik er door die klus wel vanaf.
Trouwens er gebeurd ook niet veel meer momenteel.
Dank je demins.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:39 schreef demins het volgende:
[..]
Sorry, het was stervensdruk bij de Albert Heijn, maar ik heb een pak rosé kunnen scoren! Proost!!!
Lekker rustig toch?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:02 schreef demins het volgende:
En weer een kwartier SlowChat dat zonder noemenswaardige incidenten voorbij is gegaan!![]()
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:20 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
als je van de drugs en radioactiefmateriaal/afval afblijft valt het wel mee toch?
Vind dat rood zo angstigquote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:20 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
als je van de drugs en radioactiefmateriaal/afval afblijft valt het wel mee toch?
rood is o.a. de kleur van de liefde. (check de link)quote:
Maar liefde is toch te mooi om uit te kotsen ?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:25 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
rood is o.a. de kleur van de liefde. (check de link)
dit is toch het broertje van de britse serie?quote:
liefde is een chemische reactiequote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:26 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Maar liefde is toch te mooi om uit te kotsen ?
Geen idee joh ??? Ik denk een slap aftrekselquote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:26 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
dit is toch het broertje van de britse serie?
Heerlijk hequote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:27 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
liefde is een chemische reactie
Wat is er, kindje?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:29 schreef kleinzusje het volgende:
Waar is die Demins als je hem nodig hebt ?
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:29 schreef demins het volgende:
Hebben ze weer acteerles?
Niks lief, blij dat je er bentquote:
Eindeloos geduld geeft onmiddelijk resultaatquote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:33 schreef demins het volgende:
Ik heb geen hooggespannen verwachtingen voor deze avond!![]()
En de voorspellingen van onze eigen Nostradamus, Bong4002, heb ik nog niet gezien!![]()
acteerles? iedere keer als ze zo (stil) zitten proberen ze mallen te maken voor madame tussaudquote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:29 schreef demins het volgende:
Hebben ze weer acteerles?
Ik !!! Zeg maar hoe ?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:34 schreef Ashrak het volgende:
De hele dag was het al saai op de streams en dan gaan ze nog eens TV-kijken en zetten Voetbal Vrouwen op .... oh man .... afknappertje.
Wie gaat me opbeuren ?
Ik moest eerst ff de FB en het hooligan topic voorzien van één van mijn "kwaliteitsposts"quote:
Een leuke mop ... roddel ... voer me dronken ....quote:
Wil ik best doen hoor, maar dan wil ik eerst weten hoe je Japio-gehalte is.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:34 schreef Ashrak het volgende:
De hele dag was het al saai op de streams en dan gaan ze nog eens TV-kijken en zetten Voetbal Vrouwen op .... oh man .... afknappertje.
Wie gaat me opbeuren ?
Dat is een duur telefoontje geworden dan... ik mag hopen dat het ook daadwerkelijk geholpen heeftquote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:34 schreef kleinzusje het volgende:
Ik heb 2 uur met de chello helpdesc gebeld
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:37 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Wil ik best doen hoor, maar dan wil ik eerst weten hoe je Japio-gehalte is.![]()
Willen jullie het echt weten ? Dan kunnen jullie me steunen en helpenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is een duur telefoontje geworden dan... ik mag hopen dat het ook daadwerkelijk geholpen heeft![]()
Het is dus nog niet opgelost?? Of heb je slachtofferhulp nodig na 2 uur oenigheid van de helldesk??quote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:38 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Willen jullie het echt weten ? Dan kunnen jullie me steunen en helpen![]()
Das wel erg veel gevraagdquote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:36 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Een leuke mop ... roddel ... voer me dronken ....
Stichting korrelatie kan me niet meer helpen ben ik bangquote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is dus nog niet opgelost?? Of heb je slachtofferhulp nodig na 2 uur oenigheid van de helldesk??
Grieks?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:38 schreef Ashrak het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik pas wel een paar keer in Japio ...
Niet alles is nodig hoor .... of iets anders.quote:
Nee, helaas ...quote:
Die zijn er toch ook niet voor computerproblemen... ?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:40 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Stichting korrelatie kan me niet meer helpen ben ik bang![]()
Toch wel voor helldesk trauma's??quote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:42 schreef demins het volgende:
[..]
Die zijn er toch ook niet voor computerproblemen... ?
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:40 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Niet alles is nodig hoor .... of iets anders.
Maar ben nu zo aan het afkicken dat ik wel wat afleiding nodig heb
ohquote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:42 schreef demins het volgende:
[..]
Die zijn er toch ook niet voor computerproblemen... ?
Je denkt dat ze gewoon een keer behoefte had aan een gesprek met een hersenloze sukkel??quote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:46 schreef demins het volgende:
Trouwens, we weten niet eens zeker of ze wel voor computerproblemen met die helpdesk belde! Weten wij veel?
Onze Lieve Heer heeft rare kostgangers...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je denkt dat ze gewoon een keer behoefte had aan een gesprek met een hersenloze sukkel??
Misschien belde ze hem juist op om de relatie te beëindigen? Dan vind ik twee uur een heel acceptabele tijd...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je denkt dat ze gewoon een keer behoefte had aan een gesprek met een hersenloze sukkel??
Werd net in de COS een tokkie genoemd. Het voelt als een compliment, dus het was nodig denk ikquote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:48 schreef demins het volgende:
[..]
Onze Lieve Heer heeft rare kostgangers...![]()
Mwah, en 12 euro is dan natuurlijk ook een schijntjequote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:49 schreef demins het volgende:
[..]
Misschien belde ze hem juist op om de relatie te beëindigen? Dan vind ik twee uur een heel acceptabele tijd...![]()
Dat doe je tegenwoordig toch per brief, en dan noem je het héél modern een 'break'?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:49 schreef demins het volgende:
[..]
Misschien belde ze hem juist op om de relatie te beëindigen? Dan vind ik twee uur een heel acceptabele tijd...![]()
Zo is dat !!! Bij gebrek aan sms was dit de ideale oplossingquote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:49 schreef demins het volgende:
[..]
Daar kan je het niet voor laten liggen!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, en 12 euro is dan natuurlijk ook een schijntje![]()
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:50 schreef Marelle het volgende:
BOEEEEEEE, zo da's schrikken he in alle stilte hier![]()
TE gek ennnnnnn lekker makkelijkquote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:53 schreef kleinzusje het volgende:
Er bestaan ook nationale uitmaak bonnen
En bij grote taalfouten??quote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:52 schreef kleinzusje het volgende:
Mocht ik een kleine taalfout maken wil de taalpolitie mij dan op de feiten drukken ?
Weer iets geleerd................................. sinds DGK stijgt mn IQ met de dagquote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:50 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Dat doe je tegenwoordig toch per brief, en dan noem je het héél modern een 'break'?
Waar kan ik ze halen ?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:53 schreef kleinzusje het volgende:
Graag een banquote:
Op elk postkantoor, de 10 site en via mijquote:
Ik zal niet nalaten u zonodig op mijn feiten te drukken, dankuwel!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:52 schreef kleinzusje het volgende:
Mocht ik een kleine taalfout maken wil de taalpolitie mij dan op de feiten drukken ?
per 10 stuks met korting??quote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:55 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Op elk postkantoor, de 10 site en via mij
Mag je daarmee iedereen voor van alles uitmaken?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:53 schreef kleinzusje het volgende:
Heb je ze ook nodig als je ze gewoon de deur uit schopt ?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:55 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Op elk postkantoor, de 10 site en via mij
Dat is pas rendabel als je ze in grote aantallen gebruikt!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:53 schreef kleinzusje het volgende:
Ja, maar wel een jaar geldigquote:
Oeps:quote:
Met mijn neus op de feiten drukken....quote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:52 schreef kleinzusje het volgende:
Deze vraag speel ik even door naar een modquote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:56 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Mag je daarmee iedereen voor van alles uitmaken?
Kijk ook even voor mij!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:56 schreef kleinzusje het volgende:
Leandra: op welke plek sta ik nu in de fok top 20 ?
Dat bedoel ik, vandaar mijn vraag of je per 10 stuks korting krijgtquote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:56 schreef demins het volgende:
[..]
Dat is pas rendabel als je ze in grote aantallen gebruikt!![]()
Geen idee... heeft iemand al een poll aangemaakt??quote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:56 schreef kleinzusje het volgende:
Leandra: op welke plek sta ik nu in de fok top 20 ?
Heb ze toen nooit gekregen, zeg maarquote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:56 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Heb je ze ook nodig als je ze gewoon de deur uit schopt ?
Spullen naar buiten kwakken en de persoon erachter aan.
ik dacht dat ik vandaag alleen een surveillerende functie had?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:55 schreef demins het volgende:
[..]
Ik zal niet nalaten u zonodig op mijn feiten te drukken, dankuwel!
Ik had wel meer geouwehoer van die PietjePuk63 verwacht!![]()
doe er dan maar 20quote:
Joehoe, Godin van de SC.................. dat is toch iets wat u weet ?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Geen idee... heeft iemand al een poll aangemaakt??![]()
Jij bent stijgende. Weet alleen niet of dat zo goed is voor je schatquote:
Damn... volgens de OP was ik al gepromoveerd tot koningin van de SC en nu al tot godin van de SC??quote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:59 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Joehoe, Godin van de SC.................. dat is toch iets wat u weet ?En belangrijk voor mn status/ feestplanning
Alleen als je het aan tafel voordraagt, om zo de eetlust wat te verminderen.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:00 schreef kleinzusje het volgende:
Zal ik anders een gedicht gaan schrijven ?
doe me een lol en maak er een samen met Brianquote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:00 schreef kleinzusje het volgende:
Zal ik anders een gedicht gaan schrijven ?
Ik heb inderdaad een opgeblazen gevoel...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:01 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Jij bent stijgende. Weet alleen niet of dat zo goed is voor je schat![]()
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Damn... volgens de OP was ik al gepromoveerd tot koningin van de SC en nu al tot godin van de SC??
Nou maar hopen dat ik daar niet megalomaan van word blijf
Dit helpt bij een opgeblazen gevoelquote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:02 schreef demins het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad een opgeblazen gevoel...![]()
Het wordt tijd voor een afspraak met de gedichtenbundel van Brianquote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:04 schreef kleinzusje het volgende:
Ik als nieuwbee
Weet niet wat ik zie
Een COS met een OP
Wat kan ik daar mee
Weet geen eens hoe
Word van UPC al heel moe
En heb het IQ van een koe
Openen van een nieuwe COS
Geeft wonden en maakt me de klos
Zels de uitleg in de FB
Daar kan dit poffertje niks mee
Waarom ben ik maar zo kort op FOK
Gelukkig staat een jurk mij goed
Beter dan een rok
Nou begrijp ik dat je blij was een tokkie genoemd te worden!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:04 schreef kleinzusje het volgende:
Ik als nieuwbee
Weet niet wat ik zie
Een COS met een OP
Wat kan ik daar mee
Weet geen eens hoe
Word van UPC al heel moe
Zels de uitleg in de FB
Beter dan een rok
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:04 schreef kleinzusje het volgende:
Ik als nieuwbee
Weet niet wat ik zie
Een COS met een OP
Wat kan ik daar mee
Weet geen eens hoe
Word van UPC al heel moe
Zels de uitleg in de FB
Beter dan een rok
Zing je beter dan Natasia en slechter dan Brian??quote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:08 schreef kleinzusje het volgende:
Zal ik ook een CD opnemen ?
Zing een beetje Amandel achtigquote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zing je beter dan Natasia en slechter dan Brian??
Zo ja, absoluut doen: potentiële # 1 hit.
Een opname van je lijkt me een strak plan!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:08 schreef kleinzusje het volgende:
Zal ik ook een CD opnemen ?
Ik zou "oll bai maiself" doen... dat past eigenlijk beter bij Natasia, maar zij heeft jouw liedje al gegapt.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:11 schreef kleinzusje het volgende:
eerste hit: djust de to ov uz. Is dat wat ?
Nu je het toch vraagt, zeer lief trouwens, er was eens.................................... ja. Ook dit stuk van mn leven heb ik vandaag kunnen uiten bij de helpdeskquote:
En hoe reageerden ze daarop?? Zagen ze daarin het probleem van je slechte internetverbinding??quote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:12 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Nu je het toch vraagt, zeer lief trouwens, er was eens.................................... ja. Ook dit stuk van mn leven heb ik vandaag kunnen uiten bij de helpdesk
Ik zat nog te twijfelen tussen± Niemand laat zijn eigen kind alleen of de glimlach van een kind maakt me beseffen dat ik leefquote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zou "oll bai maiself" doen... dat past eigenlijk beter bij Natasia, maar zij heeft jouw liedje al gegapt.
Weet jij wel het verschil tussen een CD en een DVDquote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:12 schreef demins het volgende:
[..]
Een opname van je lijkt me een strak plan!![]()
Ja ! Kon niet alles verstaan, maar ze hebben me geholpen. Toen ik vertelde over mn modum gaven ze me advies om ijs te gaan eten, daar ik wat schor was na mn verhaal.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
En hoe reageerden ze daarop?? Zagen ze daarin het probleem van je slechte internetverbinding??
Nee! Maar ik heb zo'n gevoel dat ik niet lang meer in onwetendheid zal blijven...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:14 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Weet jij wel het verschil tussen een CD en een DVD![]()
Daar is vast wel een MegaRemix van te maken...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:14 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik zat nog te twijfelen tussen± Niemand laat zijn eigen kind alleen of de glimlach van een kind maakt me beseffen dat ik leef
Pas maar op, dalik jaagt Zij van de Slow Chat Politie je nog naar de COS!quote:
Wie??quote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:22 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Pas maar op, dalik jaagt Zij van de Slow Chat Politie je nog naar de COS!
Ik had het tegen Demins!quote:
Ik zie hier een samenwerkingquote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daar is vast wel een MegaRemix van te maken...
Niemand laat zijn eigen kind alleen,
je bouwt het liefst een muurtje om haar heen.
De glimlach van een kind doet je beseffen dat je leeft,
de glimlach van een kind dat nog een leven voor zich heeft.
Best wat van te maken... de special "glimlach van een alleen gelaten kind" remix.
Laat ik het zo uitleggen: Als ik een CD in mn DVD speler doe zie ik niksquote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:19 schreef demins het volgende:
[..]
Nee! Maar ik heb zo'n gevoel dat ik niet lang meer in onwetendheid zal blijven...
Vertel op!![]()
Had ik al verteld dat ik nog beroerder zing dan de wortel van het opgeteld zangvermogen van Natasia en Brian??quote:
Dat heb ik ook, maar dan als ik een DVD in mijn CD-speler doe.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:27 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Laat ik het zo uitleggen: Als ik een CD in mn DVD speler doe zie ik niks
Nee, da's de magnetron/grill/hetelucht-oven. Duh!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:29 schreef Leandra het volgende:
Wat hebben jullie allemaal gare apparatuur...
Das voldoendequote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Had ik al verteld dat ik nog beroerder zing dan de wortel van het opgeteld zangvermogen van Natasia en Brian??
Leg dat dan maar eens uit voor 12 euro aan een helpdescmormelquote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:29 schreef Leandra het volgende:
Wat hebben jullie allemaal gare apparatuur...
Ook een kruidenboterbroodje op 9 minuten magnetron gezet ipv 9 minuten oven???quote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:31 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Nee, da's de magnetron/grill/hetelucht-oven. Duh!
Dat is bij de Chello helldesk toch standaard de eerste zin? "Het ligt aan uw apparatuur"quote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:33 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Leg dat dan maar eens uit voor 12 euro aan een helpdescmormel
Helpdesk met kquote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:33 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Leg dat dan maar eens uit voor 12 euro aan een helpdescmormel
Wordt dit nu naast een Sjansen Met Leandra ook al een Koken Met Leandra topic?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ook een kruidenboterbroodje op 9 minuten magnetron gezet ipv 9 minuten oven???
Doe me een lol zeg, ik zet de keuken bijna in de fik door de combi magnetron op 9 minuten magnetron te zetten als het 9 minuten oven moet zijnquote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:38 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Wordt dit nu naast een Sjansen Met Leandra ook al een Koken Met Leandra topic?![]()
Kloptquote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is bij de Chello helldesk toch standaard de eerste zin? "Het ligt aan uw apparatuur"
Ik leer hier zo veelquote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Doe me een lol zeg, ik zet de keuken bijna in de fik door de combi magnetron op 9 minuten magnetron te zetten als het 9 minuten oven moet zijn![]()
En nog helpt nix..... Chello ten voeten uitquote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:43 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Klopt![]()
En heb geleerd dat je op alles moet antwoorden: "Heb ik al gedaan"
Ja, vooral wat je niet moet doen.... damn, keuken blauw, stokbroodje met kruidenboter in de fik en de combi-magnetron doodquote:
Du Pain Flambée A La Leandra!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Doe me een lol zeg, ik zet de keuken bijna in de fik door de combi magnetron op 9 minuten magnetron te zetten als het 9 minuten oven moet zijn![]()
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:46 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Du Pain Flambée A La Leandra!
aanbevolen drankje: veel bluswater
Samen een keer eten ?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, vooral wat je niet moet doen.... damn, keuken blauw, stokbroodje met kruidenboter in de fik en de combi-magnetron dood![]()
Sterker nog: ik zag dat de OP al minimaal 1 keer door een Mod neergezet wasquote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:49 schreef petraa het volgende:
Goedenavond allemaal, sjees Leandra ze hebben nog steeds nix ontdekt ;p
Ik heb um ook geopend, maar vond het wel best zo, dus lekker laten staan.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sterker nog: ik zag dat de OP al minimaal 1 keer door een Mod neergezet was![]()
Ik maak wat warm, haal wat of we gaan lekker naar een eetcafequote:
Ik lig dubbel... en Ian waarschijnlijk ookquote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:52 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik heb um ook geopend, maar vond het wel best zo, dus lekker laten staan.![]()
Dat tussen jou en Ian is echte romantiekquote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik lig dubbel... en Ian waarschijnlijk ook![]()
Jij weet wel hoe de magnetron werkt??quote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:52 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik maak wat warm, haal wat of we gaan lekker naar een eetcafe![]()
LOL...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:53 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Dat tussen jou en Ian is echte romantiek![]()
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jij weet wel hoe de magnetron werkt??
Laten we maar op safe spelen... we gaan wel ergens wat eten![]()
Gewoon even een stream met Brainless erop aanzetten, dan koken jullie allebei.quote:
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:55 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Gewoon even een stream met Brainless erop aanzetten, dan koken jullie allebei.
Is dit een verkapte uitnodiging ?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:54 schreef demins het volgende:
Het grote gevaar van hasj en wiet is nog steeds dat het de gebruiker opzweept tot meer creativiteit dan hij in huis heeft! [afbeelding]
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:54 schreef demins het volgende:
Het grote gevaar van hasj en wiet is nog steeds dat het de gebruiker opzweept tot meer creativiteit dan hij in huis heeft! [afbeelding]
Demins verzoekt ons stoned zijn keuken in te stappen??quote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:56 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Is dit een verkapte uitnodiging ?
haha nou zullen we dan maar foto's ruilen kunnen we ze koppelen.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:03 schreef Leandra het volgende:
Petra??
Ik laat mijn puber net dat stukje van die excuses van Ian_Nick lezen en daar ging het door over schoenmaten.... hier dus: [SC # 17] Waar Off-topic posts altijd on-topic zijn
Waarop zoonlief gelijk zegt.. oh een dochter van 15???![]()
Mijne heeft Galabal van school dus die mag ik straks gaan halen. De andere 2 waren moe en gingen vroeg naar bed.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:06 schreef Leandra het volgende:
Sjezus...... de kid zit hier mee te lezen, zegt ie: kom, zullen we wat spacecake maken?
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Demins verzoekt ons stoned zijn keuken in te stappen??![]()
Is wel grappig: 1.90 (and still growing) naast 1.60quote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:07 schreef petraa het volgende:
[..]
haha nou zullen we dan maar foto's ruilen kunnen we ze koppelen.![]()
Volgens de kinderarts wordt ze ongeveer 1.64 langer zeker niet. Dus dan heeft ze soort van trapje nodig of van die plateauzolen.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Is wel grappig: 1.90 (and still growing) naast 1.60![]()
Idd, vooral omdat die van mij ongeveer 2.05 wordtquote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:11 schreef petraa het volgende:
[..]
Volgens de kinderarts wordt ze ongeveer 1.64 langer zeker niet. Dus dan heeft ze soort van trapje nodig of van die plateauzolen.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |