waarschijnlijk door die zaadvragende ogen en dat ze griekse seks met brian wilquote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:13 schreef kissa het volgende:
Waarom wordt Ellie de Griekse genoemd?![]()
Ze heeft een oerhollandse naam en spreekt tamelijk plat Nederlands..
Gemist is een groot woordquote:
Waarschijnlijk is haar vader, moeder of betovergrootmoeder van Griekse originequote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:13 schreef kissa het volgende:
Waarom wordt Ellie de Griekse genoemd?![]()
Ze heeft een oerhollandse naam en spreekt tamelijk plat Nederlands..
ik vind je avatar zo engquote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:16 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
waarschijnlijk door die zaadvragende ogen en dat ze griekse seks met brian wil
Griekse sex is neuken tussen iemands tieten en die had ze nauwelijksquote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:16 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
waarschijnlijk door die zaadvragende ogen en dat ze griekse seks met brian wil
Zo wordt je als iets van Polonium inslikt (klopt he Polonium-120?)quote:
Dat je daar op let...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:18 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Griekse sex is neuken tussen iemands tieten en die had ze nauwelijks
als je van de drugs en radioactiefmateriaal/afval afblijft valt het wel mee toch?quote:
Oh ? Dacht dat dat Russisch was ??? Weer wat geleerdquote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:18 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
siquote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:19 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zo wordt je als iets van Polonium inslikt (klopt he Polonium-120?)
OOOOOOOOOOOOOOOOw jij hebt gelijk, het is ook Russisch!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:20 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Oh ? Dacht dat dat Russisch was ??? Weer wat geleerd![]()
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:20 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
als je van de drugs en radioactiefmateriaal/afval afblijft valt het wel mee toch?
Griekse sex is van achteren. Russisch is tussen de tieten (indien van toepassing).quote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:18 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Is Grieks niet anaal? Dan ben ik genaaid!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:18 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Hoerenloperquote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:22 schreef demins het volgende:
Is Grieks niet anaal? Dan ben ik genaaid!![]()
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:21 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
OOOOOOOOOOOOOOOOw jij hebt gelijk, het is ook Russisch!
Grieks is anaal!
Nee, tokkiequote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:24 schreef kleinzusje het volgende:
Komen jullie ook ?
Ben al onderweg! En in de SC mag je ook best over de streams praten! The best of both worlds!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:24 schreef kleinzusje het volgende:
Komen jullie ook ?
daar zijn ze nu naar aan het kijken dus?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:25 schreef PietjePuk63 het volgende:
Als ik hier nu zeg dat ik Voetbalvrouwen een kutserie vind, dan ben ik toch gewoon ontopic?![]()
Yep, en aangezien S4 continu op de plasma gericht staat is Voetbalvrouwen nu integraal onderdeel van DGK-discussies.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:27 schreef maril het volgende:
[..]
daar zijn ze nu naar aan het kijken dus?![]()
Het kan mij iig niet echt boeien.... Voetbalvrouwen dan hequote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:29 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Yep, en aangezien S4 continu op de plasma gericht staat is Voetbalvrouwen nu integraal onderdeel van DGK-discussies.
Ik heb het zondag 5 minuten aangezien, dat Voetbalvrouwen, vooral omdat ie toch al op 10 stond ivm de voetbal.quote:
Ben ik nou blind of kan ik dat topic nu niet vinden?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:13 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Kijk even op het problemen met de streams topic, staat een super link van user ACH![]()
nee hoor ik kan het ook niet vindenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:37 schreef Flabberguest het volgende:
[..]
Ben ik nou blind of kan ik dat topic nu niet vinden?
Het niveau stijgt dus langzaamquote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:47 schreef Myriam1978 het volgende:
De heg dus die heg!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |