Huubje bekijkt het leven door een roze bril, en wordt helemaal blij van al die vlindertjes in zijn buik.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:46 schreef rooie3 het volgende:
Pfffffffff wat een dom gezwets weer allemaal.
Nog effe en Huubje valt in katzwijm voor rat.
Het feit dat ze de villa in WILT na haar publieke vernedering zegt genoeg over haar. Ze is inderdaad véél knapper dan Amanda, maar misschien is ze wel nog irritanter.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:46 schreef PietjePuk63 het volgende:
Ik vind Ellie een stuk leuker om naar te kijken. En zo dom als Amanda kan ze haast niet zijn. Hoewel het feit dat ze Brainless leuk vindt natuurlijk dan wel weer beangstigend is.
Ja, en dit is ook koren op de molen, omdat hij Huub graag wil koppelen aan Lieke.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:49 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Huubje bekijkt het leven door een roze bril, en wordt helemaal blij van al die vlindertjes in zijn buik.
Heeft jouw Afdeling Snode Plannen al aan mevrouw Pannekoek doorgebeld dat het misschien wel leuk is dat zowel Lieke als Ellie nieuwe bewoonsters worden?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:50 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Ja, en dit is ook koren op de molen, omdat hij Huub graag wil koppelen aan Lieke.
Hij ziet Huub al vertrekken om Lieke.
Nee, helaas hebben zij de screening niet gehaaldquote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:53 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Heeft jouw Afdeling Snode Plannen al aan mevrouw Pannekoek doorgebeld dat het misschien wel leuk is dat zowel Lieke als Ellie nieuwe bewoonsters worden?
Ik herinner me dat reclamevliegtuigje met de tekst "met Party De Kooi in"quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:35 schreef waxmask het volgende:
Ellie wil erin, wij willen haar erin, Socaboys willen haar erin, en party wil haar er in... Wat houdt de DGK redactie nog tegen
Zeg ik..quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:54 schreef Mika25 het volgende:
Hmz, ze gaan zo weer TV kijken? Dat wordt de zoveelste saaie dag...
Je weet nooit wanner het ineens weer spannened wordt. Al zo vaak nam een avond een verrassende wending.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:54 schreef Mika25 het volgende:
Yep je lijdt ook aan de welbekende dip....quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:54 schreef Mika25 het volgende:
Dan worden ze nog rustiger en meliger dan ze nu al zijn. Dat belooft weinig goeds...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:59 schreef Brici het volgende:
Ze gaan vanaaf blowen
Ja daar zit ik nou ook niet echt op te wachtenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:01 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Dan worden ze nog rustiger en meliger dan ze nu al zijn. Dat belooft weinig goeds...
Ik ben wel bang dat dit het hoogtepunt van de avond wordt...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:08 schreef RSie het volgende:
hehe
amanda: wat een ranzige wijn is dat!!!
Huub: dat is ook Sherry
Psies! Als we dan toch tegen een domme trut aan moeten kijken, doe dan maar een echt lekkere domme trut.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:09 schreef T-lex het volgende:
En toch hé....zie ik die Elly liever dan Amanda met dat gebeeldhouwde haar van d'r.![]()
brian rook haar (ellies) punani door het plasmascherm. hij heeft spijt dat hij die vieze amanda gecopuleerd heeft.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:09 schreef T-lex het volgende:
En toch hé....zie ik die Elly liever dan Amanda met dat gebeeldhouwde haar van d'r.![]()
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:10 schreef demins het volgende:
[..]
Ik ben wel bang dat dit het hoogtepunt van de avond wordt...![]()
Kijk even op het problemen met de streams topic, staat een super link van user ACHquote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:11 schreef S.Flodder het volgende:
hebben jullie ook zo`n klote stream?
Een van haar ouders is Grieks.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:13 schreef kissa het volgende:
Waarom wordt Ellie de Griekse genoemd?![]()
Ze heeft een oerhollandse naam en spreekt tamelijk plat Nederlands..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |