Komt toch beter over dan Amandaquote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:27 schreef schatje het volgende:
Die gestoorde hoer.
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:28 schreef uniekhoorn het volgende:
Whahaha, Ellie heet ze???
Hahahaha, Amanda: maakt ze hier schoon ofzo??
Amanda krijgt humorquote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:28 schreef uniekhoorn het volgende:
Whahaha, Ellie heet ze???
Hahahaha, Amanda: maakt ze hier schoon ofzo??
Ja Brian die dan de keuze heeft om 2 vrouwen te neuken en ze beide jaloers te maken.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:29 schreef grazygirl het volgende:
ze staat nog voor de deur ook volgens mij haha
Zou mijn brief dan toch zijn aangekomenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:05 schreef solara4 het volgende:
brain verschuurt een brief
en dan dat in 20 zinnen langerquote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:30 schreef uniekhoorn het volgende:
Brian spijt het dat alles zo snel is gegaan (uhuh) en hij heeft zijn les geleerd (natuurlijk)
wat stond er in dan????quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:30 schreef blomst het volgende:
[..]
Zou mijn brief dan toch zijn aangekomen
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:30 schreef Kaleddis het volgende:
Brian zou er niet meer willen zien. Ik zou zeggen, gooi nu maar naar binnen![]()
Ja de nwe bewoonster, zou GEWELDIG zijnquote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:30 schreef Kaleddis het volgende:
Brian zou er niet meer willen zien. Ik zou zeggen, gooi nu maar naar binnen![]()
Nou wat een heerlijk en spannende sexrelatie hebben die 2quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:31 schreef uniekhoorn het volgende:
Brian wil ook niks met schoonmaaksters.... *zucht*
Hij deelt nu met Amanda een heerlijke sexrelatie.
Dat zou pas een leuk bommetje zijnquote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:30 schreef Kaleddis het volgende:
Niets over keetje tippel, dus zal het die brief niet zijn.quote:
Is ze ook weer schoonquote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:33 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Nou wat een heerlijk en spannende sexrelatie hebben die 2![]()
Amanda komt elke avond spuitend klaar![]()
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:35 schreef Mereltje het volgende:
Het zou geweldig zijn als die Griekse de nieuwe bewoonster zou zijn
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:35 schreef waxmask het volgende:
Ellie wil erin, wij willen haar erin, Socaboys willen haar erin, en party wil haar er in... Wat houdt de DGK redactie nog tegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |