maar dit is toch niets nieuws, natas met nena dan????quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:08 schreef Sarah-Louise het volgende:
Brian maakt grapjes dat Natasia en Amanda misschien ook wel hebben liggen flikflooien onder de dekens .... grapjes mét ondertoontje
Bank afspraak 20:15quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:08 schreef Domenica het volgende:
Waarom zijn ze zich aan het verkleden?
.... dit was een jaloers ondertoontje.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:09 schreef solara4 het volgende:
[..]
maar dit is toch niets nieuws, natas met nena dan????
Syl is er niet Dus wat anders helaasquote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:09 schreef Kaleddis het volgende:
Het zou nou eens een leuke verrassing zijn om er vanavond een nieuwe bewoner in te gooien![]()
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:14 schreef product het volgende:
20:15 allemaal op de bank verzamelen toch?
Was vanmorgen al idd, om 10 uur.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:12 schreef Kaleddis het volgende:
Scan, je foto's zijn aangekomen bij Huub, hij is er blij mee![]()
motorrijlesquote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:22 schreef droomkoningin het volgende:
ik val dr weer op t juiste moment in.. net huberpuber aan de foon met liekepieke.. en nu een bank momentje....
maar wat ik me afvraag.. waar is syl??
ok tnxquote:
zeker een video voor brianquote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:23 schreef Varen het volgende:
of een boodschap
Kennelijk maakt hem dat erg aantrekkelijk voor Amandaquote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:23 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Amanda zoekt altijd toenadering tot Brian maar andersom haalt hij haar nooit aan, het enige lichamelijk contact wat hij met haar zoekt als hij z'n pik erin wil douwen
Syl wordt onder het mom van motorrijles vreselijk genomen op het zadel vanquote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:22 schreef droomkoningin het volgende:
ik val dr weer op t juiste moment in.. net huberpuber aan de foon met liekepieke.. en nu een bank momentje....
maar wat ik me afvraag.. waar is syl??
Daar is ie eerlijk voor uitgekomen (natuurlijk niet tegen Amanda maar tegen Nats). Daar is ze goed voor blijkbaarquote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:23 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Amanda zoekt altijd toenadering tot Brian maar andersom haalt hij haar nooit aan, het enige lichamelijk contact wat hij met haar zoekt is als hij z'n pik erin wil douwen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |