doe maarquote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:37 schreef Sporti het volgende:
Kan er geen cos komen om ELLY te verwelkomen?![]()
Ik vind het echt wel een stille hint dat we binnenkort meer gaan zien van Ellie...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:35 schreef rooie3 het volgende:
Wat een rare boodschap zeg.
Vertelquote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:37 schreef grazygirl het volgende:
ik denk zelfs heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel binnenkort
De inhoud gaat opgevuld worden door Brainquote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:38 schreef Ashrak het volgende:
Ik zie liever Elly niet komen, maar eerder een persoon met inhoud.
Al is het maar voor een weekjequote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:38 schreef Ashrak het volgende:
Ik zie liever Elly niet komen, maar eerder een persoon met inhoud.
Tis inderdaad niet te geloven.........hij hoeft alleen maar het woord DAME uit te spreken en ik moet alquote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:37 schreef PietjePuk63 het volgende:
Helaas niet, ik zit alweer ver over mijn maximaal toelaatbare portie Brainless-prietpraat.
Wat is die jongen toch volslagen kansloos.
En wat is er mis met die meiden die iets in dat stuk ongeluk zien?
Verdomd, het staat zelfs al op de DGK-site!!!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:37 schreef grazygirl het volgende:
ik denk zelfs heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel binnenkort
eenvoudig, zowel die griekse als amanda is niet vies van vrouwenliefdequote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:39 schreef grazygirl het volgende:
maar hoe krijgen ze elly aan de SHE kanten dan meteen Amanda erbij dan is de meerderheid weer bij SHE
![]()
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:42 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
eenvoudig, zowel die griekse als amanda is niet vies van vrouwenliefde
elly moet gaat rotzooien met amanda, amanda opstoken tegen brian
en dan allebei in het ploegje van she, want brian wordt natuurlijk para
natasia gaat hem beschermen en jaap hobbelt er wel achteraan
dus 5 tegen 3 voor SHE
![]()
Of eet smakelijkquote:
Elly gaat niet naar de SHE kant, dat lijkt me vrij duidelijk, tenzij ze stiekum wraak wil nemen op Brainless. Misschien dat Amanda definitief naar de SHE kant zal gaan, maar daar zit ik eigenlijk niet op te wachten. Denk dat als Ellie erin komt, dat Amanda dan exit is...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:39 schreef grazygirl het volgende:
maar hoe krijgen ze elly aan de SHE kanten dan meteen Amanda erbij dan is de meerderheid weer bij SHE
![]()
Ik vind Ellie een stuk leuker om naar te kijken. En zo dom als Amanda kan ze haast niet zijn. Hoewel het feit dat ze Brainless leuk vindt natuurlijk dan wel weer beangstigend is.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:41 schreef Mika25 het volgende:
Ik zie dat ik niets gemist heb vandaag... Wordt nu wel errug saai in de villa...
En die Ellie mag wat mij betreft wegblijven. Als ze erin komt dan krijgen we een korte ruzie tussen Amanda en Ellie, met als uiteindelijke resultaat dat Amanda eruit gestemd wordt, maar dan zitten we weer met Ellie opgescheept dus dat is ook geen verbetering...
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:46 schreef Varen het volgende:
Laaaaaaang verhaal, respect brother. Opvoeding van mama.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |