Ja, maar wel een jaar geldigquote:
Oeps:quote:
Met mijn neus op de feiten drukken....quote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:52 schreef kleinzusje het volgende:
Mocht ik een kleine taalfout maken wil de taalpolitie mij dan op de feiten drukken ?
Deze vraag speel ik even door naar een modquote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:56 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Mag je daarmee iedereen voor van alles uitmaken?
Kijk ook even voor mij!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:56 schreef kleinzusje het volgende:
Leandra: op welke plek sta ik nu in de fok top 20 ?
Dat bedoel ik, vandaar mijn vraag of je per 10 stuks korting krijgtquote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:56 schreef demins het volgende:
[..]
Dat is pas rendabel als je ze in grote aantallen gebruikt!![]()
Geen idee... heeft iemand al een poll aangemaakt??quote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:56 schreef kleinzusje het volgende:
Leandra: op welke plek sta ik nu in de fok top 20 ?
Heb ze toen nooit gekregen, zeg maarquote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:56 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Heb je ze ook nodig als je ze gewoon de deur uit schopt ?
Spullen naar buiten kwakken en de persoon erachter aan.
ik dacht dat ik vandaag alleen een surveillerende functie had?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:55 schreef demins het volgende:
[..]
Ik zal niet nalaten u zonodig op mijn feiten te drukken, dankuwel!
Ik had wel meer geouwehoer van die PietjePuk63 verwacht!![]()
doe er dan maar 20quote:
Joehoe, Godin van de SC.................. dat is toch iets wat u weet ?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Geen idee... heeft iemand al een poll aangemaakt??![]()
Jij bent stijgende. Weet alleen niet of dat zo goed is voor je schatquote:
Damn... volgens de OP was ik al gepromoveerd tot koningin van de SC en nu al tot godin van de SC??quote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:59 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Joehoe, Godin van de SC.................. dat is toch iets wat u weet ?En belangrijk voor mn status/ feestplanning
Alleen als je het aan tafel voordraagt, om zo de eetlust wat te verminderen.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:00 schreef kleinzusje het volgende:
Zal ik anders een gedicht gaan schrijven ?
doe me een lol en maak er een samen met Brianquote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:00 schreef kleinzusje het volgende:
Zal ik anders een gedicht gaan schrijven ?
Ik heb inderdaad een opgeblazen gevoel...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:01 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Jij bent stijgende. Weet alleen niet of dat zo goed is voor je schat![]()
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Damn... volgens de OP was ik al gepromoveerd tot koningin van de SC en nu al tot godin van de SC??
Nou maar hopen dat ik daar niet megalomaan van word blijf
Dit helpt bij een opgeblazen gevoelquote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:02 schreef demins het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad een opgeblazen gevoel...![]()
Het wordt tijd voor een afspraak met de gedichtenbundel van Brianquote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:04 schreef kleinzusje het volgende:
Ik als nieuwbee
Weet niet wat ik zie
Een COS met een OP
Wat kan ik daar mee
Weet geen eens hoe
Word van UPC al heel moe
En heb het IQ van een koe
Openen van een nieuwe COS
Geeft wonden en maakt me de klos
Zels de uitleg in de FB
Daar kan dit poffertje niks mee
Waarom ben ik maar zo kort op FOK
Gelukkig staat een jurk mij goed
Beter dan een rok
Nou begrijp ik dat je blij was een tokkie genoemd te worden!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:04 schreef kleinzusje het volgende:
Ik als nieuwbee
Weet niet wat ik zie
Een COS met een OP
Wat kan ik daar mee
Weet geen eens hoe
Word van UPC al heel moe
Zels de uitleg in de FB
Beter dan een rok
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:04 schreef kleinzusje het volgende:
Ik als nieuwbee
Weet niet wat ik zie
Een COS met een OP
Wat kan ik daar mee
Weet geen eens hoe
Word van UPC al heel moe
Zels de uitleg in de FB
Beter dan een rok
Zing je beter dan Natasia en slechter dan Brian??quote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:08 schreef kleinzusje het volgende:
Zal ik ook een CD opnemen ?
Zing een beetje Amandel achtigquote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zing je beter dan Natasia en slechter dan Brian??
Zo ja, absoluut doen: potentiële # 1 hit.
Een opname van je lijkt me een strak plan!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:08 schreef kleinzusje het volgende:
Zal ik ook een CD opnemen ?
Ik zou "oll bai maiself" doen... dat past eigenlijk beter bij Natasia, maar zij heeft jouw liedje al gegapt.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:11 schreef kleinzusje het volgende:
eerste hit: djust de to ov uz. Is dat wat ?
Nu je het toch vraagt, zeer lief trouwens, er was eens.................................... ja. Ook dit stuk van mn leven heb ik vandaag kunnen uiten bij de helpdeskquote:
En hoe reageerden ze daarop?? Zagen ze daarin het probleem van je slechte internetverbinding??quote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:12 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Nu je het toch vraagt, zeer lief trouwens, er was eens.................................... ja. Ook dit stuk van mn leven heb ik vandaag kunnen uiten bij de helpdesk
Ik zat nog te twijfelen tussen± Niemand laat zijn eigen kind alleen of de glimlach van een kind maakt me beseffen dat ik leefquote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zou "oll bai maiself" doen... dat past eigenlijk beter bij Natasia, maar zij heeft jouw liedje al gegapt.
Weet jij wel het verschil tussen een CD en een DVDquote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:12 schreef demins het volgende:
[..]
Een opname van je lijkt me een strak plan!![]()
Ja ! Kon niet alles verstaan, maar ze hebben me geholpen. Toen ik vertelde over mn modum gaven ze me advies om ijs te gaan eten, daar ik wat schor was na mn verhaal.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
En hoe reageerden ze daarop?? Zagen ze daarin het probleem van je slechte internetverbinding??
Nee! Maar ik heb zo'n gevoel dat ik niet lang meer in onwetendheid zal blijven...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:14 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Weet jij wel het verschil tussen een CD en een DVD![]()
Daar is vast wel een MegaRemix van te maken...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:14 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik zat nog te twijfelen tussen± Niemand laat zijn eigen kind alleen of de glimlach van een kind maakt me beseffen dat ik leef
Pas maar op, dalik jaagt Zij van de Slow Chat Politie je nog naar de COS!quote:
Wie??quote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:22 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Pas maar op, dalik jaagt Zij van de Slow Chat Politie je nog naar de COS!
Ik had het tegen Demins!quote:
Ik zie hier een samenwerkingquote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daar is vast wel een MegaRemix van te maken...
Niemand laat zijn eigen kind alleen,
je bouwt het liefst een muurtje om haar heen.
De glimlach van een kind doet je beseffen dat je leeft,
de glimlach van een kind dat nog een leven voor zich heeft.
Best wat van te maken... de special "glimlach van een alleen gelaten kind" remix.
Laat ik het zo uitleggen: Als ik een CD in mn DVD speler doe zie ik niksquote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:19 schreef demins het volgende:
[..]
Nee! Maar ik heb zo'n gevoel dat ik niet lang meer in onwetendheid zal blijven...
Vertel op!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |