Eindeloos geduld geeft onmiddelijk resultaatquote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:33 schreef demins het volgende:
Ik heb geen hooggespannen verwachtingen voor deze avond!![]()
En de voorspellingen van onze eigen Nostradamus, Bong4002, heb ik nog niet gezien!![]()
acteerles? iedere keer als ze zo (stil) zitten proberen ze mallen te maken voor madame tussaudquote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:29 schreef demins het volgende:
Hebben ze weer acteerles?
Ik !!! Zeg maar hoe ?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:34 schreef Ashrak het volgende:
De hele dag was het al saai op de streams en dan gaan ze nog eens TV-kijken en zetten Voetbal Vrouwen op .... oh man .... afknappertje.
Wie gaat me opbeuren ?
Ik moest eerst ff de FB en het hooligan topic voorzien van één van mijn "kwaliteitsposts"quote:
Een leuke mop ... roddel ... voer me dronken ....quote:
Wil ik best doen hoor, maar dan wil ik eerst weten hoe je Japio-gehalte is.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:34 schreef Ashrak het volgende:
De hele dag was het al saai op de streams en dan gaan ze nog eens TV-kijken en zetten Voetbal Vrouwen op .... oh man .... afknappertje.
Wie gaat me opbeuren ?
Dat is een duur telefoontje geworden dan... ik mag hopen dat het ook daadwerkelijk geholpen heeftquote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:34 schreef kleinzusje het volgende:
Ik heb 2 uur met de chello helpdesc gebeld
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:37 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Wil ik best doen hoor, maar dan wil ik eerst weten hoe je Japio-gehalte is.![]()
Willen jullie het echt weten ? Dan kunnen jullie me steunen en helpenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is een duur telefoontje geworden dan... ik mag hopen dat het ook daadwerkelijk geholpen heeft![]()
Het is dus nog niet opgelost?? Of heb je slachtofferhulp nodig na 2 uur oenigheid van de helldesk??quote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:38 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Willen jullie het echt weten ? Dan kunnen jullie me steunen en helpen![]()
Das wel erg veel gevraagdquote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:36 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Een leuke mop ... roddel ... voer me dronken ....
Stichting korrelatie kan me niet meer helpen ben ik bangquote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is dus nog niet opgelost?? Of heb je slachtofferhulp nodig na 2 uur oenigheid van de helldesk??
Grieks?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:38 schreef Ashrak het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik pas wel een paar keer in Japio ...
Niet alles is nodig hoor .... of iets anders.quote:
Nee, helaas ...quote:
Die zijn er toch ook niet voor computerproblemen... ?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:40 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Stichting korrelatie kan me niet meer helpen ben ik bang![]()
Toch wel voor helldesk trauma's??quote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:42 schreef demins het volgende:
[..]
Die zijn er toch ook niet voor computerproblemen... ?
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:40 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Niet alles is nodig hoor .... of iets anders.
Maar ben nu zo aan het afkicken dat ik wel wat afleiding nodig heb
ohquote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:42 schreef demins het volgende:
[..]
Die zijn er toch ook niet voor computerproblemen... ?
Je denkt dat ze gewoon een keer behoefte had aan een gesprek met een hersenloze sukkel??quote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:46 schreef demins het volgende:
Trouwens, we weten niet eens zeker of ze wel voor computerproblemen met die helpdesk belde! Weten wij veel?
Onze Lieve Heer heeft rare kostgangers...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je denkt dat ze gewoon een keer behoefte had aan een gesprek met een hersenloze sukkel??
Misschien belde ze hem juist op om de relatie te beëindigen? Dan vind ik twee uur een heel acceptabele tijd...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je denkt dat ze gewoon een keer behoefte had aan een gesprek met een hersenloze sukkel??
Werd net in de COS een tokkie genoemd. Het voelt als een compliment, dus het was nodig denk ikquote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:48 schreef demins het volgende:
[..]
Onze Lieve Heer heeft rare kostgangers...![]()
Mwah, en 12 euro is dan natuurlijk ook een schijntjequote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:49 schreef demins het volgende:
[..]
Misschien belde ze hem juist op om de relatie te beëindigen? Dan vind ik twee uur een heel acceptabele tijd...![]()
Dat doe je tegenwoordig toch per brief, en dan noem je het héél modern een 'break'?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:49 schreef demins het volgende:
[..]
Misschien belde ze hem juist op om de relatie te beëindigen? Dan vind ik twee uur een heel acceptabele tijd...![]()
Zo is dat !!! Bij gebrek aan sms was dit de ideale oplossingquote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:49 schreef demins het volgende:
[..]
Daar kan je het niet voor laten liggen!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, en 12 euro is dan natuurlijk ook een schijntje![]()
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:50 schreef Marelle het volgende:
BOEEEEEEE, zo da's schrikken he in alle stilte hier![]()
TE gek ennnnnnn lekker makkelijkquote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:53 schreef kleinzusje het volgende:
Er bestaan ook nationale uitmaak bonnen
En bij grote taalfouten??quote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:52 schreef kleinzusje het volgende:
Mocht ik een kleine taalfout maken wil de taalpolitie mij dan op de feiten drukken ?
Weer iets geleerd................................. sinds DGK stijgt mn IQ met de dagquote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:50 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Dat doe je tegenwoordig toch per brief, en dan noem je het héél modern een 'break'?
Waar kan ik ze halen ?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:53 schreef kleinzusje het volgende:
Graag een banquote:
Op elk postkantoor, de 10 site en via mijquote:
Ik zal niet nalaten u zonodig op mijn feiten te drukken, dankuwel!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:52 schreef kleinzusje het volgende:
Mocht ik een kleine taalfout maken wil de taalpolitie mij dan op de feiten drukken ?
per 10 stuks met korting??quote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:55 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Op elk postkantoor, de 10 site en via mij
Mag je daarmee iedereen voor van alles uitmaken?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:53 schreef kleinzusje het volgende:
Heb je ze ook nodig als je ze gewoon de deur uit schopt ?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:55 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Op elk postkantoor, de 10 site en via mij
Dat is pas rendabel als je ze in grote aantallen gebruikt!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:53 schreef kleinzusje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |