Je blijft een slijmbal maar oke je hebt gelijkquote:Op vrijdag 23 maart 2007 01:09 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik seg ik hauw dr fan!![]()
Graag zou ik dit kwaliteits topic opdragen aan de enige echte SC-koningin:
Leandra!
![]()
Niemand zet zulke heerlijke SC-bakkies als Leandraquote:Op vrijdag 23 maart 2007 01:11 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Je blijft een slijmbal maar oke je hebt gelijk![]()
slaap lekkerquote:Op vrijdag 23 maart 2007 01:12 schreef Leandra het volgende:
Okay dan, mag ik dan nu naar bed??
Truste![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 01:12 schreef Leandra het volgende:
Okay dan, mag ik dan nu naar bed??
Truste![]()
![]()
![]()
Nou dan moet ik maar tot de volgende keer wachten danquote:Op vrijdag 23 maart 2007 01:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Niemand zet zulke heerlijke SC-bakkies als Leandra![]()
Vannochtend hadden we d'r zelfs sprits koeken bijquote:Op vrijdag 23 maart 2007 01:14 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Nou dan moet ik maar tot de volgende keer wachten dan![]()
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 01:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Vannochtend hadden we d'r zelfs sprits koeken bij![]()
Maar volgende keer trakteert petraa![]()
Hey Mootiequote:Op vrijdag 23 maart 2007 01:18 schreef mootie het volgende:
zullen we hier ook even 37 posten maken of Stijn al dan niet aan de telefoon was? (graag hele lappen tekst meequoten) b.v.d.
Je gaat toch niet mijn prachtige SC volkwakken met bagger die je ook in veelvoud in de COS kan vinden?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 01:18 schreef mootie het volgende:
zullen we hier ook even 37 posten maken of Stijn al dan niet aan de telefoon was? (graag hele lappen tekst meequoten) b.v.d.
Muppets?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 01:20 schreef mootie het volgende:
Hoi mensjes en muppets!
edit: hoi mensje en muppet!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 01:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Muppets?![]()
Meervoud!?![]()
En ik maar denken dat ik speciaal was!![]()
Ongezond hoor, eerst spritskoeken gaan zitten weghappen en dan je bed in...quote:
Als ik naar Jaap ga luisteren pas ik straks niet meer in mijn prachtige nieuwe bureau stoelquote:Op vrijdag 23 maart 2007 01:27 schreef mootie het volgende:
Volgens Jaap kan dat best!
Wij begrijpen elkaar!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 01:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik denk dat Ian zich meer zorgen maakt over je al dan niet uitdijende bilpartij.![]()
Daar kunnen best twee spritsjes bijquote:Op vrijdag 23 maart 2007 01:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik denk dat Ian zich meer zorgen maakt over je al dan niet uitdijende bilpartij.![]()
Waar ik op doelde was dat het volgens Oprah heel erg ongezond is om nog te eten voor je gaat slapen...quote:
Weet ik ook wel! Na 8 uur eigenlijk niet meer eten!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 01:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Waar ik op doelde was dat het volgens Oprah heel erg ongezond is om nog te eten voor je gaat slapen...
Daar zou drie uur tussen moeten zitten![]()
![]()
De keuken is eigenlijk maar tot 10 uur 's avonds open, maar omdat jij het bent...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 01:33 schreef mootie het volgende:
Ga je Reibekuchen voor me maken?
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 01:35 schreef mootie het volgende:
Vind ik zooo lekker maar het lukt me nooit goed, moet altijd wachten tot ik bij mn duitse vriendin ga eten ;-/
Niet teveel eten he!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 01:39 schreef mootie het volgende:
ooooooooh duitse boterkoek! Yaaaaaaaaaaaaaammieeeeeeeeee!
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 01:42 schreef mootie het volgende:
ik heb sinds een uur of 6 niks meer gehad!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |